PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Proč je v F1 tak málo Američanů? Protože jezdí IndyCar. Změní se to?
  2. Verstappen si myslí, že Toro Rosso se starým motorem Ferrari získá
  3. Key: Pozdní přechod na motor Ferrari náš potenciál nenaruší
  4. Pirelli je ohledně aerodynamického vlivu na pneumatiky zatím opatrné
  5. Renault má na pravidla ohledně motorů specifický názor
  6. Vettel: Vše do sebe začíná zapadat, mluvit o titulu je ale předčasné
  7. Dennis: Hledejme náhradu za Ecclestonea
  8. Symonds: Pirelli by mělo více věřit týmům
  9. Mercedes pro rok 2015 připravil zcela nový motor. Jak je to možné a co chystá letos?
  10. Susie Wolffová chce splatit svůj dluh motorsportu
  11. Jak by problémy vyřešil Max Mosley? "Pouze dva motory na sezónu"
  12. Maldonado: Renault se poučil, přechod na jeho motory bude méně problematický
  13. Smutné loučení u McLarenu: zemřel Tyler Alexander, jeden ze zakládajících členů
  14. Honda: Druhý tým by nám pomohl k rychlejším pokrokům ve spolehlivosti
  15. Jak se na problematiku nezávislých motorů divá Newey
  16. Palmer je připraven prokázat svůj skutečný potenciál
  17. Hülkenberg: Le Mans mi připomnělo chuť vítězství
  18. Vůz Haasu prošel nárazovými testy, kdy bude představen?
  19. První žena v historii F1 zamířlia na nebeský okruh
  20. Verstappen: Toro Rosso se starým motorem Ferrari zrychlí o sekundu
  21. Pérez varuje: Haas s námi m
  22. Ricciardo: Red Bull mohl s motorem Mercedes vyhrávat
  23. První žena v historii F1, Maria Teresa de Filippis, zamířlia na nebeský okruh
  24. Prvního testu v Paul Ricard se zúčastní jen Ferrari, McLaren a Red Bull
  25. Ferrari: Ať vývoj levného motoru zaplatí Ecclestone!
  26. Wolff rozumí Ecclestonově kritice, lituje promarněné šance své manželky
  27. David Coulthard bude působit ve Formuli 1 v další roli
  28. Massa: Příští rok o mě možná bude kvůli změnám velký zájem
  29. Jak se FIA snaží zajistit, aby tři týmy nezískaly při prvním testu výhodu?
  30. Force India: Naší hlavní překážkou může být rozpočet
  31. Boullier: Loňský rok nás naučil pokoře
  32. Výrobci formát motorů měnit nechtějí, navrhují snížení ceny a standardizaci
  33. Massa si vyzkouší vůz, který testoval Senna před 33 lety
  34. Změny aerodynamiky pro rok 2017 nebudou tak radikální, Pirelli má obavy
  35. Magnussen navštívil Renault - nahradí Maldonada?
  36. Rozhovor s Arajem: Jak velký pokrok může Honda udělat v roce 2016?
  37. Změna u týmu Sauber, odchází inženýr Dall'Ara
  38. Dennis: F1 by v éře po Ecclestoneovi mohla navýšit příjmy
  39. Van der Garde se opět objeví na závodních drahách, ale nikoli v F1
  40. Mezi Hornerem a Wolffem to kvůli odmítnutí dodávek motorů stále vře
  41. Silverstone usiluje o letní test, proběhl by v červenci za přítomnosti diváků
  42. Gutiérrez: Zisk bodů je ambiciozní cíl. Má Haas na to, aby jej splnil?
  43. Ecclestone: Ferrari a Mercedes dávají zákazníkům mnohem slabší motory
  44. Šéfové Renaultu odletěli do Venezuely, jednají o smlouvě Maldonada
  45. Pirelli oznamuje směsi pro Rusko: stále bez ultra-měkké
  46. Bahrajn vám umožní vidět závod F1 se slevou, necháte se zlákat?
  47. Button žádá své fanoušky: Pomozte mi s výběrem designu přilby
  48. FOTO: Roadshow Red Bullu s Verstappenem na sjezdovce v Kitzbühelu
  49. Prost žádá, aby F1 místo neustálé kritiky hledala řešení
  50. Šampaňské Mumm už na stupních vítězů neuvidíme
  51. McLaren má nového ředitele - přichází Capito z Volkswagenu
  52. Pirelli očekává v roce 2017 zrychlení vozů bez zvláštní aerodynamických úprav
  53. Smlouvu s Aston Martinem letos Force India neuzavře
  54. Marko: Pokud má Renault rozum, vsadí vše na nás, s Lotusem nic nedosáhnou
  55. Bývalý hlavní konstruktér Ferrari Tombazis posiluje Manor
  56. Symonds: Motory budou v roce 2016 až o 25 % hlučnější
  57. Sutil žaluje Sauber o 3,5 milionů CHF
  58. McLaren: Jak dát dohromady 16 tisíc dílů a postavit nový vůz F1
  59. Gasly cílí v roce 2017 na Toro Rosso
  60. Hill: Williams by se měl zbavit Mercedesu a přejít na motory Honda
  61. Todt: Lidé v F1 si nemají na co stěžovat, sezóna o 21 podnicích je privilegiem
  62. Proč Symonds požaduje roční odklad nových pravidel pro aerodynamiku
  63. Pirelli: Na testy chceme závodní piloty, pneumatiky vysokou zátěž snesou
  64. Sainz o nehodě v Soči: Byly to nejhorší dvě vteřiny mého života
  65. Hlavní představitel chystaného filmu o Enzo Ferrarim má potíže
  66. Todt: Dohoda o motorech je velmi blízko
  67. Expilot F1 Johnny Herbert navrhuje nový formát závodního víkendu
  68. Jedinečné odhalení? Ferrari pouze nabídlo možnost být součástí představení
  69. McLaren své nové auto odhalí 21. února, Williams o den později
  70. Sauber nové auto C35 pro první předsezónní test připravit nestihne
  71. Todt je spokojen, že F1 neprovázejí skandály jako fotbal
  72. Alternativním motorům začíná zvonit hrana
  73. Massa věří, že Williams může v roce 2016 opět vyhrávat
  74. Smedley: Nový Williams FW38 je zatím tou největší evolucí
  75. Red Bull je v přípravách napřed, z Renaultu přicházejí velmi pozitivní zprávy
  76. McLaren obětoval vánoce, aby stíhal stavbu nového auta
  77. Vettel v úterý usedl do vozu F1, ve Fioranu testoval Ferrari F14 T
  78. McLaren věří svému konceptu s velmi úzkými bočnicemi
  79. Horner byl tím, kdo poradil Mercedesu při angažmá Hamiltona
  80. Týmy se s FIA dohodly na snížení náklad
  81. Sauber vysvětluje odložení debutu svého nového vozu C35, popírá spekulace
  82. Manor zůstane Manorem, mění logo
  83. Šéfové týmů F1 žádají sportovní komisaře, aby při soubojích přivírali oči
  84. Srovnání Schumachera s Vettelem - v čem jsou jejich styly brzdění jedinečné?
  85. Sportovní ředitel Ferrari Rivola odchází, povede jezdeckou akademii FDA
  86. Šéfové týmu chtějí po fanoušcích, aby volili "pilota závodu"
  87. Marciello ukončil spolupráci oběma týmy, pro něž testoval
  88. Todt by uvažoval o uzavřených kokpitech jen v jediném případě
  89. Sutil opouští post testovacího jezdce u Williamsu
  90. Capito: McLaren bude moji největší výzvou. Kdy začne v F1 působit?
  91. Hembery: Je třeba se zaměřit na předjíždění, nikoliv na časy na kolo
  92. Nový vůz Renaultu prošel nárazovými testy, zřejmě se vrátí ke žluté
  93. Sainz: Alonsův náročný rok 2015 je pro mě velkou lekcí
  94. Räikkönen dnes natankuje u Shellu v Ostravě
  95. Montezemolo očekával od Ferrari větší uznání
  96. Steiner: Haas chce začít ve středu pole
  97. Red Bullu hrozí horské roadshow pokuta ve výši až 815 000 korun
  98. Claire Williamsová se stane viceprezidentkou charitativního partnera Williamsu
  99. Mercedes kvůli 21 závodům zvažuje zavedení druhé směny
  100. Baku odmítá zvěsti, že Grand Prix na jeho půdě je v ohrožení
  101. Barevné provedení Red Bullu budeme znát v půli února, vůz ještě počká do Barcelony
  102. Manažer Alonsa: Fernando je stále skvělý
  103. Mohlo by Toro Rosso dostat v průběhu roku nový motor Ferrari 2016?
  104. Vettel o nepostradatelných věcech v F1: Rychlost, Monza, Spa, esíčka v Suzuce
  105. Force India by oproti loňsku letos při předsezónních testech nečeká zpoždění
  106. Vandoorne: U McLarenu nemám žádné záruky na rok 2017, opravdu mi ale věří
  107. Daniil Kvjat teď F1 daleko více rozumí
  108. Formule 1 musí být zase stupidní, šílená, myslí si Villeneuve
  109. Paddy Lowe očekává výrazné zvýšení hlučnosti motorů F1
  110. Merhi ještě stále doufá, že pro něj F1 nekončí
  111. Co přinese nový okruh v Baku?
  112. Jezdecká sestava pro test v Paul Ricard potvrzena
  113. Podvodníci, defraudanti, kriminálníci. Jak se to rýmuje s F1?
  114. Button: Minulost mi pomáhá zvládat situaci v McLarenu
  115. Riccardo vysvětluje, proč loni nemohl startovat v Le Mans
  116. Našla Honda přes zimu až těžko uvěřitelných 164 kW?
  117. Abiteboul: Smlouva s Red Bullem je dokladem nového přístupu Renaultu
  118. Sauber: Ferrari dosáhlo s motorem další pokrok, "s čísly jsou velmi spokojeni"
  119. Jak probíhá test mokrých pneumatik? Kdo a na jaké konfiguraci okruhu? + foto
  120. Pat Fry následuje bývalého kolegu z Ferrari Tombazise, posiluje Manor
  121. Webber hodnotí současné jezdce: Nejhorší Maldonado, nejlepší Vettel
  122. Nové Ferrari pro sezónu 2016 prošlo nárazovými testy
  123. ANALÝZA: Piloti žádají ochranu hlavy a lepší pneumatiky
  124. Honda chladí nadšení, obrovský nárůst koňských sil se nekoná
  125. Kimiho nové pneumatiky do deště moc nepřesvědčily
  126. Pro Force Indii je Williams vzorem, musí zlepšit aerodynamiku
  127. Capito: Nejlepším pilotem v F1 je Alonso
  128. Senna varuje před zvyšováním přítlaku, je pro lepší gumy a umělé pomůcky
  129. Druhý den testů v Paul Ricard - Honda za zády McLarenu opět zlobí + FOTO
  130. Ecclestone: Vettel p
  131. Ázerbájdžán odhaluje, kolik Ecclestoneovi platí za závody F1
  132. FOTO: Testování pneumatik na uměle zavlažované trati v Paul Ricard
  133. Force India prošla s vozem pro rok 2016 nárazovými testy
  134. Pirelli je ochotné vyrábět trvanlivější pneumatiky, s FOM vylepší TV grafiku
  135. Renault: Vztah s Red Bullem "nikam nevedl"
  136. Ze zákulisí přebírání Lotusu: Za finanční problémy mohl i Räikkönen
  137. Proč se testu mokrých pneumatik nezúčastnil Mercedes?
  138. Toro Rosso se přechod na motory Ferrari prodražuje
  139. Ecclestone souhlasí na "milion procent" s požadavky pilotů na pneumatiky
  140. Williams: Bylo by skvělé, kdybychom za sebou udrželi Red Bull
  141. Haas uvedl termín, kdy představí nový vůz pro sezónu 2016
  142. Marko: V roce 2016 budeme svědky obvyklé dominance Mercedesu
  143. Penske vzpomíná na padesátiletou historii svého týmu
  144. Prost bude spíše prestižní post, dočká se pozice v týmu Renault F1 i Vasseur?
  145. PDVSA neplatí, Renault se chystá oznámit Magnussena místo Maldonada
  146. Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo
  147. Claire Williamsová by si ráda mezi ostatními šéfy F1 více dupla
  148. Berger: "Měli jsme 1400 koní, auta byla jako urvaná děla. Chce to velkou změnu"
  149. Berger má ohledně budoucího šampiona jasno
  150. Magnussenové a jejich manažer se zdržují komentářů
  151. Ericsson: Velká cena Skandinávie by byla cool
  152. Ricciardo chce v roce 2016 znovu vyhrát - zprávy od Renaultu jsou dobré
  153. Haas rezervního pilota nepotřebuje, půjčil by si případně u Ferrari?
  154. Rozhovory o pravidlech pro rok 2017 bez výsledku, čas běží
  155. Newey: Ferrari ke zlepšení motoru potřebovalo spoustu peněz a lidi z Mercedesu
  156. Vettel: Změny na novém Ferrari budou snadno postřehnutelné
  157. Smlouva podepsána, Magnussen nahrazuje Maldonada
  158. Maldonado potvrzuje: Na startovním roštu v roce 2016 budu chybět
  159. Force India podepsala smlouvu s teprve 16 letým mladíkem!
  160. Toro Rosso má v tomto týdnu v plánu crash testy, když neprojde, nestihne úvodní testy
  161. FOTO: Ricciardo s vozem F1 proti ragbyovému týmu - kdo koho přetlačil?
  162. Rozhovor s Arajem: Pomoc zvenčí nepotřebujeme, na sezónu 2016 jsme připraveni
  163. Paffett nastupuje k Williamsu
  164. Symonds o DRS: Jak funguje, jak jej vnímají týmy a proč loni předjíždění ubylo?
  165. Manažer Maldonada: "Manor není možností. Pastor doufá, že se za rok vrátí"
  166. Podvodníci, defraudanti, kriminálníci v F1 - představení druhé
  167. Chilton: O kolo dříve jsem málem havaroval stejně jako Bianchi
  168. Pedro de la Rosa vzpomíná na své začátky u McLarenu
  169. Williams už nový vůz nastartoval, Haas to má v plánu 15. února
  170. Úterní jednání v Miláně: Pravidla pro rok 2017 budou hotova do 29. února
  171. Renault odhaluje nové vedení, piloty i auto
  172. Bob Bell vidí vlastní podvozek a motor jako nejlepší řešení
  173. Taffin zůstává přes velké nadšení realistou
  174. Vasseur si je vědom tradice Renaultu, žádá ale včasné úspěchy
  175. Magnussen se chce Renaultu, který zachránil jeho kariéru, odvděčit titulem
  176. 'Pánové, nastartujte motory' - Žetony končí, vývoj nebude omezen!
  177. Šéfové F1 plánují zavést ochranu hlavy jezdců už od roku 2017
  178. Renault slibuje Red Bullu stejné motory. A co vylepšení během sezóny?
  179. Chester žádá vytvoření solidních základů, teprve potom usilovat o výsledky
  180. Renault o novém motoru: Zatím největší pokrok
  181. Rosberg o cestování, otcovství a nejlepším kufru na světě
  182. Montezemolo o stavu Michaela Schumachera: Není to dobré
  183. Cíl Renaultu: Stáhnout náskok Mercedesu ve výkonu motoru na polovinu
  184. Otec Magnussena: Šance u Renaultu může být ještě lepší než u McLarenu
  185. Mercedes: Red Bull nás nikdy o motory formálně nepožádal
  186. Šarády na postu třetího pilota u Renaultu. Ztrácí Carmen Jordá svou pozici?
  187. Manor? Příliš drahé! vysvětluje své odmítnutí Rowland
  188. Michelin nevzdává svou snahu navrátit se do F1
  189. Damon Hill očekává další Rosbergův vzestup a silnější pozici
  190. Také Mercedes F1 W07 Hybrid už prošel nárazovými testy
  191. Petrov: Renault by mohl mít na titul už v roce 2017
  192. Techničtí šéfové se budou ohledně pravidel snažit o dohodu
  193. Bottas připouští, že ho mediální šílenství ohledně Ferrari ovlivnilo
  194. Newey se obává zrušení žetonů: Ztráta Renaultu se zvětší
  195. Vzpomínky Pedra de la Rosy na McLaren - 2. část
  196. Magnussen: McLaren mi k místu u Renaultu nepomohl
  197. U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari" také Honda je velkou hrozbou
  198. Renault vyjasňuje, jakou přesně má Mario Illien v týmu roli
  199. Proč odmítl Prost aktivní roli u Renaultu?
  200. Dostane Ocon u Renaultu letos šanci i v pátečních trénincích?
  201. Výroky Helmuta Marka Renault nepřekvapují
  202. Stroll: Williams je pro kariéru mladého jezdce lepší než Ferrari
  203. Ron Dennis vzdává poctu Patricii "Patty" McLarenové
  204. Nová Force India je "jemnější", tvrdí týmový technický ředitel
  205. Flavio Briatore - jméno, které vyvolává obapolný zájem
  206. Hamiltonův otec je přesvědčen, že Lewis bude pořád lepší
  207. Rob Smedley: Massa je stejně dobrý jako v roce 2008
  208. Todt: Kritici dominance Mercedesu v F1 nejsou féroví
  209. Sauber C35 prošel nárazovými testy, zbývají už pouze 3 týmy
  210. Prost: Mercedes je lepší, proto si zaslouží vyhrávat
  211. Výkonný ředitel Renaultu se do výběru pilotů míchat nehodlá
  212. S
  213. Nový motor Renaultu by mohl být v Austrálii o 50 koní silnější
  214. Honda stále věří konceptu "nulové velikosti." Mercedes ne, turbo dále zvětšuje
  215. Nasr nevidí ve zdržení Sauberu zásadní problém
  216. Grosjean absolvoval první kilometry v novém voze. Ale zatím pouze na simulátoru
  217. Prost: F1 potřebuje, aby o titul bojovali tři piloti
  218. Manor má brzy oznámit Wehrleina
  219. Co letos očekává Horner? Opět vítězný Mercedes a zlepšení Hondy
  220. Co si myslí Ricciardo o loňském autě a svých současných šancích?
  221. Manor oficiálně vítá Wehrleina jako svého "ostrého" závodního pilota
  222. Mario Andretti podporuje moderní směr F1
  223. Carmen Jordá si nechce nechat líbit S
  224. Marko: Dnešní piloti mají příliš vysoké platy. Lauda nesouhlasí
  225. Haas oznámil hlavního dodavatele závodního vybavení
  226. Ocon si zatím není svou účastí na závodních víkendech zcela jistý
  227. Key o aerodynamice vozu Toro Rosso a jezdcích. Je lepší Verstappen či Sainz?
  228. Bob Bell: Víme, kde leží náš deficit
  229. Testovací jezdec Renaultu, Ocon, bude jezdit s Mercedesem v DTM
  230. Jordan posílí moderátorský tým pořadu Top Gear
  231. Zástupci Monzy u Ecclestonea neuspěli, budou mít druhý pokus
  232. Renault: Red Bull bude "bolestivým", ale užitečným měřítkem
  233. Ferrari poprvé nastartovalo nový motor, s nímž chce porazit Mercedes + VIDEO
  234. Carmen Jordá si nechce nechat líbit S
  235. Marchionne: Alfa Romeo by se do F1 mohla vrátit s vlastním týmem
  236. Mercedes: Současná F1 je vstřícnější pro nové výrobce motorů
  237. Wolff tvrdí, že mladým pilotům pomohl do F1 jejich talent
  238. Marchionne: Deset let bez titulu by byla pro Ferrari tragédie
  239. Harjanto je přesvědčen, že Manor o něj stále stojí
  240. Den, kdy Schumacher poprvé usedl do Ferrari
  241. Wolff: Věřím, že Honda bude zase silná
  242. McLaren nastartoval novou Hondu + AUDIO
  243. Renault: Magnussen je budoucí mistr světa
  244. Technický ředitel Mercedesu, Paddy Lowe, se do Formule 1 dostal náhodou
  245. Di Grassi je pro uzavřené kokpity v F1, Da Costa proti
  246. Steiner: Haas bude při testech pracovat na 2 směny. Co čeká v Barceloně?
  247. Renault chce do Enstone přibrat 160 lidí. Ve Viry jich má "více než dost"
  248. Esteban Gutiérrez v rozhovoru odhaluje, jak se mu jeví Circuit de Catalunya
  249. Ferrari odhalí nové auto přes Internet v pátek 19. února
  250. Grosjean je nadšen atmosférou v týmu, testy považuje za důležitý první krok