Zobrazit v plné verzi : F1news.cz
- Proč je v F1 tak málo Američanů? Protože jezdí IndyCar. Změní se to?
- Verstappen si myslí, že Toro Rosso se starým motorem Ferrari získá
- Key: Pozdní přechod na motor Ferrari náš potenciál nenaruší
- Pirelli je ohledně aerodynamického vlivu na pneumatiky zatím opatrné
- Renault má na pravidla ohledně motorů specifický názor
- Vettel: Vše do sebe začíná zapadat, mluvit o titulu je ale předčasné
- Dennis: Hledejme náhradu za Ecclestonea
- Symonds: Pirelli by mělo více věřit týmům
- Mercedes pro rok 2015 připravil zcela nový motor. Jak je to možné a co chystá letos?
- Susie Wolffová chce splatit svůj dluh motorsportu
- Jak by problémy vyřešil Max Mosley? "Pouze dva motory na sezónu"
- Maldonado: Renault se poučil, přechod na jeho motory bude méně problematický
- Smutné loučení u McLarenu: zemřel Tyler Alexander, jeden ze zakládajících členů
- Honda: Druhý tým by nám pomohl k rychlejším pokrokům ve spolehlivosti
- Jak se na problematiku nezávislých motorů divá Newey
- Palmer je připraven prokázat svůj skutečný potenciál
- Hülkenberg: Le Mans mi připomnělo chuť vítězství
- Vůz Haasu prošel nárazovými testy, kdy bude představen?
- První žena v historii F1 zamířlia na nebeský okruh
- Verstappen: Toro Rosso se starým motorem Ferrari zrychlí o sekundu
- Pérez varuje: Haas s námi m
- Ricciardo: Red Bull mohl s motorem Mercedes vyhrávat
- První žena v historii F1, Maria Teresa de Filippis, zamířlia na nebeský okruh
- Prvního testu v Paul Ricard se zúčastní jen Ferrari, McLaren a Red Bull
- Ferrari: Ať vývoj levného motoru zaplatí Ecclestone!
- Wolff rozumí Ecclestonově kritice, lituje promarněné šance své manželky
- David Coulthard bude působit ve Formuli 1 v další roli
- Massa: Příští rok o mě možná bude kvůli změnám velký zájem
- Jak se FIA snaží zajistit, aby tři týmy nezískaly při prvním testu výhodu?
- Force India: Naší hlavní překážkou může být rozpočet
- Boullier: Loňský rok nás naučil pokoře
- Výrobci formát motorů měnit nechtějí, navrhují snížení ceny a standardizaci
- Massa si vyzkouší vůz, který testoval Senna před 33 lety
- Změny aerodynamiky pro rok 2017 nebudou tak radikální, Pirelli má obavy
- Magnussen navštívil Renault - nahradí Maldonada?
- Rozhovor s Arajem: Jak velký pokrok může Honda udělat v roce 2016?
- Změna u týmu Sauber, odchází inženýr Dall'Ara
- Dennis: F1 by v éře po Ecclestoneovi mohla navýšit příjmy
- Van der Garde se opět objeví na závodních drahách, ale nikoli v F1
- Mezi Hornerem a Wolffem to kvůli odmítnutí dodávek motorů stále vře
- Silverstone usiluje o letní test, proběhl by v červenci za přítomnosti diváků
- Gutiérrez: Zisk bodů je ambiciozní cíl. Má Haas na to, aby jej splnil?
- Ecclestone: Ferrari a Mercedes dávají zákazníkům mnohem slabší motory
- Šéfové Renaultu odletěli do Venezuely, jednají o smlouvě Maldonada
- Pirelli oznamuje směsi pro Rusko: stále bez ultra-měkké
- Bahrajn vám umožní vidět závod F1 se slevou, necháte se zlákat?
- Button žádá své fanoušky: Pomozte mi s výběrem designu přilby
- FOTO: Roadshow Red Bullu s Verstappenem na sjezdovce v Kitzbühelu
- Prost žádá, aby F1 místo neustálé kritiky hledala řešení
- Šampaňské Mumm už na stupních vítězů neuvidíme
- McLaren má nového ředitele - přichází Capito z Volkswagenu
- Pirelli očekává v roce 2017 zrychlení vozů bez zvláštní aerodynamických úprav
- Smlouvu s Aston Martinem letos Force India neuzavře
- Marko: Pokud má Renault rozum, vsadí vše na nás, s Lotusem nic nedosáhnou
- Bývalý hlavní konstruktér Ferrari Tombazis posiluje Manor
- Symonds: Motory budou v roce 2016 až o 25 % hlučnější
- Sutil žaluje Sauber o 3,5 milionů CHF
- McLaren: Jak dát dohromady 16 tisíc dílů a postavit nový vůz F1
- Gasly cílí v roce 2017 na Toro Rosso
- Hill: Williams by se měl zbavit Mercedesu a přejít na motory Honda
- Todt: Lidé v F1 si nemají na co stěžovat, sezóna o 21 podnicích je privilegiem
- Proč Symonds požaduje roční odklad nových pravidel pro aerodynamiku
- Pirelli: Na testy chceme závodní piloty, pneumatiky vysokou zátěž snesou
- Sainz o nehodě v Soči: Byly to nejhorší dvě vteřiny mého života
- Hlavní představitel chystaného filmu o Enzo Ferrarim má potíže
- Todt: Dohoda o motorech je velmi blízko
- Expilot F1 Johnny Herbert navrhuje nový formát závodního víkendu
- Jedinečné odhalení? Ferrari pouze nabídlo možnost být součástí představení
- McLaren své nové auto odhalí 21. února, Williams o den později
- Sauber nové auto C35 pro první předsezónní test připravit nestihne
- Todt je spokojen, že F1 neprovázejí skandály jako fotbal
- Alternativním motorům začíná zvonit hrana
- Massa věří, že Williams může v roce 2016 opět vyhrávat
- Smedley: Nový Williams FW38 je zatím tou největší evolucí
- Red Bull je v přípravách napřed, z Renaultu přicházejí velmi pozitivní zprávy
- McLaren obětoval vánoce, aby stíhal stavbu nového auta
- Vettel v úterý usedl do vozu F1, ve Fioranu testoval Ferrari F14 T
- McLaren věří svému konceptu s velmi úzkými bočnicemi
- Horner byl tím, kdo poradil Mercedesu při angažmá Hamiltona
- Týmy se s FIA dohodly na snížení náklad
- Sauber vysvětluje odložení debutu svého nového vozu C35, popírá spekulace
- Manor zůstane Manorem, mění logo
- Šéfové týmů F1 žádají sportovní komisaře, aby při soubojích přivírali oči
- Srovnání Schumachera s Vettelem - v čem jsou jejich styly brzdění jedinečné?
- Sportovní ředitel Ferrari Rivola odchází, povede jezdeckou akademii FDA
- Šéfové týmu chtějí po fanoušcích, aby volili "pilota závodu"
- Marciello ukončil spolupráci oběma týmy, pro něž testoval
- Todt by uvažoval o uzavřených kokpitech jen v jediném případě
- Sutil opouští post testovacího jezdce u Williamsu
- Capito: McLaren bude moji největší výzvou. Kdy začne v F1 působit?
- Hembery: Je třeba se zaměřit na předjíždění, nikoliv na časy na kolo
- Nový vůz Renaultu prošel nárazovými testy, zřejmě se vrátí ke žluté
- Sainz: Alonsův náročný rok 2015 je pro mě velkou lekcí
- Räikkönen dnes natankuje u Shellu v Ostravě
- Montezemolo očekával od Ferrari větší uznání
- Steiner: Haas chce začít ve středu pole
- Red Bullu hrozí horské roadshow pokuta ve výši až 815 000 korun
- Claire Williamsová se stane viceprezidentkou charitativního partnera Williamsu
- Mercedes kvůli 21 závodům zvažuje zavedení druhé směny
- Baku odmítá zvěsti, že Grand Prix na jeho půdě je v ohrožení
- Barevné provedení Red Bullu budeme znát v půli února, vůz ještě počká do Barcelony
- Manažer Alonsa: Fernando je stále skvělý
- Mohlo by Toro Rosso dostat v průběhu roku nový motor Ferrari 2016?
- Vettel o nepostradatelných věcech v F1: Rychlost, Monza, Spa, esíčka v Suzuce
- Force India by oproti loňsku letos při předsezónních testech nečeká zpoždění
- Vandoorne: U McLarenu nemám žádné záruky na rok 2017, opravdu mi ale věří
- Daniil Kvjat teď F1 daleko více rozumí
- Formule 1 musí být zase stupidní, šílená, myslí si Villeneuve
- Paddy Lowe očekává výrazné zvýšení hlučnosti motorů F1
- Merhi ještě stále doufá, že pro něj F1 nekončí
- Co přinese nový okruh v Baku?
- Jezdecká sestava pro test v Paul Ricard potvrzena
- Podvodníci, defraudanti, kriminálníci. Jak se to rýmuje s F1?
- Button: Minulost mi pomáhá zvládat situaci v McLarenu
- Riccardo vysvětluje, proč loni nemohl startovat v Le Mans
- Našla Honda přes zimu až těžko uvěřitelných 164 kW?
- Abiteboul: Smlouva s Red Bullem je dokladem nového přístupu Renaultu
- Sauber: Ferrari dosáhlo s motorem další pokrok, "s čísly jsou velmi spokojeni"
- Jak probíhá test mokrých pneumatik? Kdo a na jaké konfiguraci okruhu? + foto
- Pat Fry následuje bývalého kolegu z Ferrari Tombazise, posiluje Manor
- Webber hodnotí současné jezdce: Nejhorší Maldonado, nejlepší Vettel
- Nové Ferrari pro sezónu 2016 prošlo nárazovými testy
- ANALÝZA: Piloti žádají ochranu hlavy a lepší pneumatiky
- Honda chladí nadšení, obrovský nárůst koňských sil se nekoná
- Kimiho nové pneumatiky do deště moc nepřesvědčily
- Pro Force Indii je Williams vzorem, musí zlepšit aerodynamiku
- Capito: Nejlepším pilotem v F1 je Alonso
- Senna varuje před zvyšováním přítlaku, je pro lepší gumy a umělé pomůcky
- Druhý den testů v Paul Ricard - Honda za zády McLarenu opět zlobí + FOTO
- Ecclestone: Vettel p
- Ázerbájdžán odhaluje, kolik Ecclestoneovi platí za závody F1
- FOTO: Testování pneumatik na uměle zavlažované trati v Paul Ricard
- Force India prošla s vozem pro rok 2016 nárazovými testy
- Pirelli je ochotné vyrábět trvanlivější pneumatiky, s FOM vylepší TV grafiku
- Renault: Vztah s Red Bullem "nikam nevedl"
- Ze zákulisí přebírání Lotusu: Za finanční problémy mohl i Räikkönen
- Proč se testu mokrých pneumatik nezúčastnil Mercedes?
- Toro Rosso se přechod na motory Ferrari prodražuje
- Ecclestone souhlasí na "milion procent" s požadavky pilotů na pneumatiky
- Williams: Bylo by skvělé, kdybychom za sebou udrželi Red Bull
- Haas uvedl termín, kdy představí nový vůz pro sezónu 2016
- Marko: V roce 2016 budeme svědky obvyklé dominance Mercedesu
- Penske vzpomíná na padesátiletou historii svého týmu
- Prost bude spíše prestižní post, dočká se pozice v týmu Renault F1 i Vasseur?
- PDVSA neplatí, Renault se chystá oznámit Magnussena místo Maldonada
- Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo
- Claire Williamsová by si ráda mezi ostatními šéfy F1 více dupla
- Berger: "Měli jsme 1400 koní, auta byla jako urvaná děla. Chce to velkou změnu"
- Berger má ohledně budoucího šampiona jasno
- Magnussenové a jejich manažer se zdržují komentářů
- Ericsson: Velká cena Skandinávie by byla cool
- Ricciardo chce v roce 2016 znovu vyhrát - zprávy od Renaultu jsou dobré
- Haas rezervního pilota nepotřebuje, půjčil by si případně u Ferrari?
- Rozhovory o pravidlech pro rok 2017 bez výsledku, čas běží
- Newey: Ferrari ke zlepšení motoru potřebovalo spoustu peněz a lidi z Mercedesu
- Vettel: Změny na novém Ferrari budou snadno postřehnutelné
- Smlouva podepsána, Magnussen nahrazuje Maldonada
- Maldonado potvrzuje: Na startovním roštu v roce 2016 budu chybět
- Force India podepsala smlouvu s teprve 16 letým mladíkem!
- Toro Rosso má v tomto týdnu v plánu crash testy, když neprojde, nestihne úvodní testy
- FOTO: Ricciardo s vozem F1 proti ragbyovému týmu - kdo koho přetlačil?
- Rozhovor s Arajem: Pomoc zvenčí nepotřebujeme, na sezónu 2016 jsme připraveni
- Paffett nastupuje k Williamsu
- Symonds o DRS: Jak funguje, jak jej vnímají týmy a proč loni předjíždění ubylo?
- Manažer Maldonada: "Manor není možností. Pastor doufá, že se za rok vrátí"
- Podvodníci, defraudanti, kriminálníci v F1 - představení druhé
- Chilton: O kolo dříve jsem málem havaroval stejně jako Bianchi
- Pedro de la Rosa vzpomíná na své začátky u McLarenu
- Williams už nový vůz nastartoval, Haas to má v plánu 15. února
- Úterní jednání v Miláně: Pravidla pro rok 2017 budou hotova do 29. února
- Renault odhaluje nové vedení, piloty i auto
- Bob Bell vidí vlastní podvozek a motor jako nejlepší řešení
- Taffin zůstává přes velké nadšení realistou
- Vasseur si je vědom tradice Renaultu, žádá ale včasné úspěchy
- Magnussen se chce Renaultu, který zachránil jeho kariéru, odvděčit titulem
- 'Pánové, nastartujte motory' - Žetony končí, vývoj nebude omezen!
- Šéfové F1 plánují zavést ochranu hlavy jezdců už od roku 2017
- Renault slibuje Red Bullu stejné motory. A co vylepšení během sezóny?
- Chester žádá vytvoření solidních základů, teprve potom usilovat o výsledky
- Renault o novém motoru: Zatím největší pokrok
- Rosberg o cestování, otcovství a nejlepším kufru na světě
- Montezemolo o stavu Michaela Schumachera: Není to dobré
- Cíl Renaultu: Stáhnout náskok Mercedesu ve výkonu motoru na polovinu
- Otec Magnussena: Šance u Renaultu může být ještě lepší než u McLarenu
- Mercedes: Red Bull nás nikdy o motory formálně nepožádal
- Šarády na postu třetího pilota u Renaultu. Ztrácí Carmen Jordá svou pozici?
- Manor? Příliš drahé! vysvětluje své odmítnutí Rowland
- Michelin nevzdává svou snahu navrátit se do F1
- Damon Hill očekává další Rosbergův vzestup a silnější pozici
- Také Mercedes F1 W07 Hybrid už prošel nárazovými testy
- Petrov: Renault by mohl mít na titul už v roce 2017
- Techničtí šéfové se budou ohledně pravidel snažit o dohodu
- Bottas připouští, že ho mediální šílenství ohledně Ferrari ovlivnilo
- Newey se obává zrušení žetonů: Ztráta Renaultu se zvětší
- Vzpomínky Pedra de la Rosy na McLaren - 2. část
- Magnussen: McLaren mi k místu u Renaultu nepomohl
- U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari" také Honda je velkou hrozbou
- Renault vyjasňuje, jakou přesně má Mario Illien v týmu roli
- Proč odmítl Prost aktivní roli u Renaultu?
- Dostane Ocon u Renaultu letos šanci i v pátečních trénincích?
- Výroky Helmuta Marka Renault nepřekvapují
- Stroll: Williams je pro kariéru mladého jezdce lepší než Ferrari
- Ron Dennis vzdává poctu Patricii "Patty" McLarenové
- Nová Force India je "jemnější", tvrdí týmový technický ředitel
- Flavio Briatore - jméno, které vyvolává obapolný zájem
- Hamiltonův otec je přesvědčen, že Lewis bude pořád lepší
- Rob Smedley: Massa je stejně dobrý jako v roce 2008
- Todt: Kritici dominance Mercedesu v F1 nejsou féroví
- Sauber C35 prošel nárazovými testy, zbývají už pouze 3 týmy
- Prost: Mercedes je lepší, proto si zaslouží vyhrávat
- Výkonný ředitel Renaultu se do výběru pilotů míchat nehodlá
- S
- Nový motor Renaultu by mohl být v Austrálii o 50 koní silnější
- Honda stále věří konceptu "nulové velikosti." Mercedes ne, turbo dále zvětšuje
- Nasr nevidí ve zdržení Sauberu zásadní problém
- Grosjean absolvoval první kilometry v novém voze. Ale zatím pouze na simulátoru
- Prost: F1 potřebuje, aby o titul bojovali tři piloti
- Manor má brzy oznámit Wehrleina
- Co letos očekává Horner? Opět vítězný Mercedes a zlepšení Hondy
- Co si myslí Ricciardo o loňském autě a svých současných šancích?
- Manor oficiálně vítá Wehrleina jako svého "ostrého" závodního pilota
- Mario Andretti podporuje moderní směr F1
- Carmen Jordá si nechce nechat líbit S
- Marko: Dnešní piloti mají příliš vysoké platy. Lauda nesouhlasí
- Haas oznámil hlavního dodavatele závodního vybavení
- Ocon si zatím není svou účastí na závodních víkendech zcela jistý
- Key o aerodynamice vozu Toro Rosso a jezdcích. Je lepší Verstappen či Sainz?
- Bob Bell: Víme, kde leží náš deficit
- Testovací jezdec Renaultu, Ocon, bude jezdit s Mercedesem v DTM
- Jordan posílí moderátorský tým pořadu Top Gear
- Zástupci Monzy u Ecclestonea neuspěli, budou mít druhý pokus
- Renault: Red Bull bude "bolestivým", ale užitečným měřítkem
- Ferrari poprvé nastartovalo nový motor, s nímž chce porazit Mercedes + VIDEO
- Carmen Jordá si nechce nechat líbit S
- Marchionne: Alfa Romeo by se do F1 mohla vrátit s vlastním týmem
- Mercedes: Současná F1 je vstřícnější pro nové výrobce motorů
- Wolff tvrdí, že mladým pilotům pomohl do F1 jejich talent
- Marchionne: Deset let bez titulu by byla pro Ferrari tragédie
- Harjanto je přesvědčen, že Manor o něj stále stojí
- Den, kdy Schumacher poprvé usedl do Ferrari
- Wolff: Věřím, že Honda bude zase silná
- McLaren nastartoval novou Hondu + AUDIO
- Renault: Magnussen je budoucí mistr světa
- Technický ředitel Mercedesu, Paddy Lowe, se do Formule 1 dostal náhodou
- Di Grassi je pro uzavřené kokpity v F1, Da Costa proti
- Steiner: Haas bude při testech pracovat na 2 směny. Co čeká v Barceloně?
- Renault chce do Enstone přibrat 160 lidí. Ve Viry jich má "více než dost"
- Esteban Gutiérrez v rozhovoru odhaluje, jak se mu jeví Circuit de Catalunya
- Ferrari odhalí nové auto přes Internet v pátek 19. února
- Grosjean je nadšen atmosférou v týmu, testy považuje za důležitý první krok
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2