PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. ANALÝZA: Bezpečnost jako zaklínadlo, které nemusí vždy spolehlivě fungovat
  2. Jak se Daniel Ricciardo drží fit?
  3. Manor nastartoval nový motor, Mercedes k tomu ukázal i nové výfuky + AUDIO
  4. Vettel kritizuje F1 a varuje: "Ferrari ještě není tam, kde by mělo být"
  5. Toro Rosso nové zbarvení při prvním testu představit nestihne
  6. Boullier: Potíže při testech vedly k semknutí McLarenu s Hondou
  7. Casio přechází od Red Bullu k Toro Rosso
  8. U příležitosti 20. výročí zahájení Schumacherova působení u Ferrari se sešla jeho rod
  9. Renault RS16 doplácí na pozdní rozhodnutí o převzetí Lotusu
  10. Toro Rosso bude mít poslední specifikaci Ferrari 2015, včera motor nastartovalo + AUD
  11. Simulace: Které nástroje pomáhají tým
  12. Key: Složitá pneumatiková pravidla přinesou "zajímavé" výsledky
  13. Je Alonso nejlepším pilotem na světě? Pět důvodů proti a zároveň pro
  14. Red Bull představuje barevnou úpravu svého vozu pro sezónu 2016
  15. Ricciardo: Nebudeme panikařit, pokud nás na počátku roku Toro Rosso porazí
  16. Pokroky Renaultu s motorem jsou "velmi, velmi dobré"
  17. FOTO: Prezentace nového zbarvení Red Bullu pro sezónu 2016
  18. Red Bull šel při nárazových testech do rizika, o kterém soupeři ani nesnili
  19. Wehrlein začíná jako Schumacher, i on si své místo musel zaplatit
  20. Sestavy jezdců jsou kompletní, druhé místo u Manoru získává Harjanto
  21. Monopost Brabham F1 se téměř po čtyřiceti letech vrací na "místo činu"
  22. Otazníky kolem Force India trvají, nezahnala je ani obnovená sponzorská smlouva
  23. Recenze knihy Aussie Grit: Mark Webber promlouvá
  24. Jaká je míra zapojení Neweyho do vývoje vozu F1 u Red Bullu?
  25. Spolupráce Alpine a Renaultu má za cíl transfer mezi běžným provozem a motorsportem
  26. Red Bull jde při stavbě vozu na limit, Ricciardo musí zhubnout o 5 kg
  27. Horner: Zrušení žetonů povede k šílenému utrácení, není to rozumné
  28. Key: Toro Rosso muselo kvůli motoru Ferrari vůz STR11 zcela předělat
  29. Horner žádá silné vedení, aby protlačilo nová pravidla pro rok 2017
  30. Williams odhaluje jako první nové auto: FW38
  31. Podle Ricciarda schvalují piloti systém Halo, Horner chce přijít s vlastním řešením
  32. Maldonado a Rossi v hledáčku týmů z IndyCar
  33. Mercedes v pátek poprvé vyjel s novým vozem v Silverstone + VIDEO
  34. Maranello představuje svou novou zbraň: Ferrari vpředu s pushrodem
  35. Maranello představuje svou novou zbraň: Ferrari SF16-H vpředu s pushrodem + FOTO
  36. Bývalý mechanik McLarenu odhaluje, jak se při testech prováděla "špionáž"
  37. Šéfdesignér Simone Resta o novém Ferrari
  38. Pat Symonds o novém Williamsu: Je třeba zlepšit pomalé zatáčky
  39. Šéfkonstruktér Simone Resta o novém Ferrari: Velká změna
  40. Nový McLaren MP4-31 je venku, s Hondou opět v černé + VIDEO
  41. Mercedes F1 W07 Hybrid na oficiálních fotografiích - opět mistrovský?
  42. Rosberg spolupracuje s Hamiltonem, aby zažehnali hrozbu Ferrari
  43. Cowell o novémo motoru Mercedes: Vyšší výkon pro všechny zákazníky
  44. Nováček Haas představuje svou zbraň, se kterou chce hned bodovat + VIDEO
  45. Barcelona I: Kdo a kdy se na trati představí?
  46. Vettel absolvoval s Ferrari SF 16-H shakedown + video
  47. Red Bull odhaluje vůz RB12 a doufá, že letos pár závodů vyhraje
  48. Nový Renault RS16 v Barceloně poprve spatřen, má pouze 2 koncovky výfuků
  49. Předsezónní testy začínají, v Barceloně je rušno
  50. Force India představuje VMJ09
  51. Sauber má v Barceloně loňský vůz C34, ukázal nové zbarvení + FOTO
  52. Ecclestone vymýšlí změny v pořadí na start: "F1 už horší být nemůže!"
  53. Manor po dvou letech přichází s novým autem: MRT05
  54. Toro Rosso STR11 s dočasným zbarvením a motorem Ferrari je venku + FOTO
  55. Živě: Předsezónní testy začínají, Po téměř dvouhodinové etapě je v čele Vettel na Fer
  56. Živě: Testy začínají, nejlepší je zatím Hamilton před Vettelem + FOTO
  57. Manor si před letošní sezónou klade nemalé cíle
  58. Živě: Dopoledním jízdám dominoval Vettel před Hamiltonem + FOTO
  59. Circuit de Catalunya. Proč se testuje právě tady?
  60. Živě: Dopoledním jízdám dominoval Vettel před Hamiltonem, odpoledne je zatím ospalé +
  61. Živě: Haas první den řeší problémy s předním křídlem, ujíždí Mercedes (opět) všem? +
  62. ŽIVĚ: Vettel byl v prvním testovacím dnu nejrychlejší, Hamilton nejpilnější + FOTO
  63. Jak hodnotí Button a Boullier první jízdy s novým McLarenem - Hondou?
  64. Red Bull: Scházející zlepšení Renaultu nám starosti nedělá
  65. Renault trápily softwarové problémy, chválí si ovladatelnost motoru
  66. Sportovní ředitel Hondy Araj kvůli nedostatečné výkonnosti končí
  67. Živě: Druhý den testů v Barceloně - Rosberg ho zahajuje
  68. Revolu
  69. Živ
  70. Živě: Druhý den testů v Barceloně: V závěru druhé hodiny jde do čela Rosberg
  71. Živě: Druhý den testů v Barceloně: O vedení nyní bojují někdejší týmoví kolegové Vett
  72. Druhý den testů živě: Dopoledne patřilo opět Vettelovi před Ricciardem
  73. Vettel je novým Ferrari nadšen: Opravdový krok dopředu
  74. Sportovní ředitel Hondy Araj končí. "Nesouvisí to s výkonností," vysvětluje
  75. Domenicali přebírá otěže kultovní značky Lamborghini
  76. Mercedes má v Barceloně inovativní nos, nasadí jej zítra?
  77. Druhý den testů živě: Renaultu selhalo turbo, při nástupu do poslední hodiny pořadí n
  78. Druhý den testů: Ferrari opět nejrychlejší, druhý Red Bull. Renault potrápilo turbo
  79. Alonso: Na posouzení pokroku McLarenu - Hondy je ještě brzy
  80. Od Austrálie nás čeká výrazná změna kvalifikace
  81. Výsledky jednání o nových pravidlech pro rok 2017 - je požadován odklad
  82. Toro Rosso: Vůz je velkým kompromisem, motor Ferrari je kompaktnější než Renault
  83. Ujetá vzdálenost Haasu: "Na nováčka docela působivá," těší Gutiérreze
  84. Alonso: Dominance Mercedesu neskončila, je silnější než kdykoliv dříve
  85. ŽIVĚ: Třetí den testů v Barceloně
  86. Živě: Třetí den testů v Barceloně - Stále čekáme na Ferrari, v tuto chvíli vede Hülke
  87. O kolik lepší byl ve včerejších testech Vettel?
  88. Živě: Třetí den testů v Barceloně - Druhá červená vlajka zastavila testy
  89. Živě: Třetí den testů v Barceloně - Dvě červené vlajky během dopoledne, jemuž vévodil
  90. Boullierovi se nový systém kvalifikace zamlouvá. Bude méně předvídatelná
  91. Pravidla širších a rcyhlejších vozů pro rok 2017 schválena - přesné údaje týkající se
  92. Pravidla širších a rychlejších vozů pro rok 2017 schválena - přesné údaje týkající se
  93. Proč se koncernu Volkswagen zatím nechce do Formule 1?
  94. Živě: Třetí den testů - V čele stále Hülkenberg, Massa a Sainz mají najetých 100 kol
  95. Živě: Třetí den testů - V čele stále Hülkenberg, 100 kol absolvovali už tři piloti
  96. Živě: Třetí den testů - V čele Hülkenberg, McLaren předčasně končí
  97. Symonds: Prodlevu ve schválení pravidel odnesou nejvíc nezávislé týmy
  98. Räikkönen: Nové Ferrari je už teď lepší než to loňské
  99. Proč má Force India v nose dva otvory?
  100. Massa: Nový formát kvalifikace způsobí chaos
  101. Čtrvrtý den testů v Barceloně živě
  102. Hamilton: F1 pokračuje ve špatných rozhodnutích
  103. Čtvrtý den testů v Barceloně živě
  104. Na Grosjeana u Haasu udělala dojem týmová práce: Každý ví, co má dělat
  105. Williams: Není třeba se honit za rychlými časy
  106. Jak se Magnussen cítil zpět ve voze F1? A jaký je nový Renault?
  107. Haas prozradil, že Ferrari zákazníkům dodalo různě výkonné pohonné jednotky
  108. Shrnutí 1. testu v Barceloně: Ferrari nejrychlejší, Mercedes nejspolehlivější
  109. FOTO: Testy v Barceloně - nové vozy, výfuky, křídla i piloti
  110. McLaren vysvětluje svůj program a zaváhání v závěru testování
  111. Ricciardo: Red Bull je v dobré pozici
  112. Harjanto stále ve Formuli 1 hledá své limity, hovoří o své testovací nehodě
  113. Vasseur dementuje útoky dánského tisku ohledně Magnussena: "Blbost"
  114. McLaren letos nemá šanci vyhrát, domnívá se jeho bývalý pilot De la Rosa
  115. FOTO: Ferrari s vozem F1 na sněhu, v italských Alpách se předváděl Fisichella
  116. Palmer porovnává motor Renault s Mercedesem
  117. Jak dobrý je Williams FW38? "Snad na úrovni Ferrari," doufá Massa
  118. Ecclestone: nový formát kvalifikace nebude do španělské GP
  119. Grosjean musel smazat videa: F1 je k sociálním médiím příliš úzkoprsá
  120. Massa se v roce 2016 obává ještě další dominance Mercedesu
  121. Poslední nový vůz se představí zítra, Sauberu neúčast v prvním testu "moc neuškodí"
  122. Šéf Force India odmítá spekulace o své rezignaci
  123. Manor se hodlá držet koncepce delšího nosu
  124. Vassseur: Jak Renault začal není důležité, nýbrž kde skončí
  125. Šéf Manoru Ryan o odchodu z McLarenu a přestávce v F1: "Mám čisté svědomí"
  126. FOTO: Sauber jako poslední odhaluje nové auto: C35 poháněné motorem Ferrari
  127. Formule 1 se může v roce 2017 dočkat chaosu ohledně paliva
  128. Neuvěřitelné: Red Bull chválí motor Renaultu!
  129. Boullier uznává: McLarenu i přes zlepšení Hondy stále schází rychlost
  130. Druhé testování v Barceloně živě: Mercedes během dne opět vydřídá piloty
  131. Toro Rosso poprvé ukázalo své zbarvení pro sezónu 2016
  132. Druhé testování v Barceloně živě: Mercedes opět prostřídá piloty + FOTO
  133. Tost: Kvjat může v roce 2017 bojovat o titul
  134. Potvrzeni další vývojoví piloti - učinil tak Manor a Williams
  135. Alonso: Nový formát kvalifikace způsobí fanouškům bolehlav
  136. McLaren vynaloží miliardu liber do nového vývojového programu, jeho součástí bude 15
  137. Ferrari: Nový formát kvalifikace nemůžeme jen tak akceptovat
  138. Toro Rosso se chce v sezóně 2016 dostat na pódium
  139. Ricciardo se cítí být kompletním pilotem, ale rozhodně není naivní
  140. Ferrari chce ve druhém testu vyladit spolehlivost a výkonnost, je opravdu tak rychlé
  141. Má Haas stejné problémy s motorem jako jeho dodavatel Ferrari?
  142. Druhé testy v Barceloně: 2. den živě
  143. Nasr: Nový Sauber je po všech stránkách lepší. Chválí ovladatelnost motoru Ferrari
  144. Vrátí se F1 na africkou půdu? Ecclestone by si to přál
  145. Nová kvalifikace je pod kritickou palbou odborníků, nelíbí se ani pilotům
  146. Není jisté, zda Sauber pojede s novým vozem v Melbourne
  147. Wolff mírní emoce, ale věří, že Mercedes prožívá nejlepší start do sezóny
  148. Alonso: Ničeho nelituji, i když jsem mohl být v Mercedesu
  149. Čím vrátit F1 její lesk a slávu? Button nabízí některá řešení
  150. Jak být fit: recept podle Jensona Buttona
  151. Kvalifikace zase jinak, tentokrát už bude připravená pro Grand Prix Austrálie
  152. Button o Hondě: Takový pokrok s motorem jsem už 14 měsíců nezažil
  153. Boullier o pokrocích a Alonsovi: Do Austrálie dorazíme s výrazně vylepšeným vozem
  154. Druhé testování v Barceloně - 3. den živě: Ferrari už zkouší ochranu kokpitu + FOTO
  155. Hamilton si nemyslí, že by Mercedes měl velký náskok
  156. Ferrari a Räikkönen otestovali ochranu kokpitu "Halo koncept"
  157. Kvalifikace? Stále to vypadá, že konečné řešení ještě nepadlo
  158. Magnussen je u Renaultu mnohem šťastnější než u McLarenu
  159. Grosjean o svém incidentu i o postavení Haasu v předposledním testovacím dni
  160. Coulthardovi situace Rosberga dává vzpomenout na sebe samotného
  161. Hamilton a Hülkenberg o ochraně kokpitu: Příšerné
  162. Williams chystá nový nos: Máme na Ferrari, ale Mercedes je mimo dosah
  163. Poslední den předsezónních testů ŽIVĚ
  164. Williams chystá nový nos: Možná máme na Ferrari, ale Mercedes je mimo dosah
  165. Bianchiho otec: Ochrana kokpitu "halo" nestačí
  166. McLaren je pozadu, nové díly otestuje až v Melbourne
  167. Vettel je přesvědčen, že Halo koncept mohl zachránit lidské životy
  168. Magnussen měl těsně před podpisem s Mercedesem v DTM
  169. Byl jsem naivní a nevěděl, do čeho jdu, přiznává Haas
  170. Format kvalifikace se opět mění. Co FIA tedy schválila?
  171. Ricciardo: Chceme být třetí v Poháru konstruktérů, o mém místě rozhodne letošní rok
  172. Shrnutí předsezónních testů: Ferrari s nejrychlejšími časy, Mercedes nejspolehlivější
  173. Alonso přiznal, že ho trápí představa kvalifikačních zmatků
  174. Mercedes znepokojují Ecclestonovy výroky
  175. Williams: "Dejte nové kvalifikaci šanci, suďte po Melbourne." Jak bude fungovat?
  176. Rosberg žádá FIA, aby změny pravidel konzultovala s piloty
  177. Vettel: Nezbývá nic jiného než si počkat do Melbourne
  178. Massa o novinkách Williamsu pro Austrálii, nový nos a křídlo chce co nejdřív
  179. Ecclestone dostává za uši už i od svých věrných, nachýlil se jeho čas?
  180. Méně radiokomunikace povede k chybování a nečekaným výsledkům, domnívá se Wolff
  181. Sauber svým zaměstnancům v únoru neuhradil platy
  182. Toro Rosso deklaruje vůbec nejlepší předsezónní testy, Sainz jr. je na pochybách
  183. Sezóna 2016 ukáže, zda je Palmer dost dobrý pro F1
  184. Renault v Melbourne v nových barvách, v Kanadě o 35 koní více
  185. Ferrari se nový systém kvalifikace nelíbí, zůstane nakonec vše při starém?
  186. Alonso: Rychlost a potěšení z řízení jsou pryč, uvidíme, co bude za dva roky
  187. Mercedes tají skutečné hodnoty výkonu, zaznělo od Renaultu
  188. Symmonds: Kvůli kratšímu testování je obtížné porovnávat
  189. Mallya by neměl mít možnost vycestovat z Indie, žádají banky
  190. McLaren je povzbuzen ujetou vzdáleností, více dat zlepší vývoj
  191. Pirelli odhaluje, jaké směsi pneumatik si piloti objednali pro Austrálii
  192. Marko: Od půlky sezóny se Renault zlepší a naše šance na 3. místo stoupnou
  193. Webber: "Halo" potřebuje více času. Motorkáři nemůžou uvěřit tomu, co děláme
  194. Verstappen: Třetí rok u Toro Rosso není mým cílem
  195. Ecclestone si přeje, aby Ferrari bojovalo o titul
  196. Jak se změny kvalifikace a "Halo" koncept dívá Coulthard?
  197. Austin se tváří, že problémy minuly, Monza je na tom hůře
  198. Návrat ke kořenům? Podle Hornera by F1 neměla s vozy pro rok 2017 promeškat příležito
  199. Alexander Rossi se stává náhradním pilotem Manoru
  200. Symonds: Z odkladu změn pravidel budou hodně těžit velké týmy, malé v nevýhodě
  201. Sauber svým zaměstnancům dlužné platy už uhradil
  202. Surtees: Hamilton by měl změnit postoj k Halo konceptu
  203. Nejlepší sezóna jeho kariéry a žádná nuda: Hülkenberg je hladový po pódiu
  204. Williamsová hodlá podpořit koncept ochrany kokpitu navržený Red Bullem
  205. Alonso o Baku: Bude to nejrychlejší městský okruh na světě
  206. Po Montrealu a Baku oznamuje Pirelli směsi i pro Barcelonu
  207. Renault už vidí světlo v dáli, tvrdí Abiteboul. Chválí i Illienův přínos
  208. Kvalifikační formát je konečně definitivě schválen. V jaké podobě?
  209. Vývojovým pilotem Haasu se stává 17 letý Američan Ferrucci
  210. Ecclestone si není jistý tím, zda bude mít nová kvalifikace kýžený dopad
  211. Bottas věří, že se Williamsu letos podaří vyhrát závod
  212. Mallya pod velkým tlakem, avšak Force Indii jeho situace netrápí
  213. ANALÝZA: Co nám přinese nová F1? Zamysleme se v pěti bodech
  214. Wehrleinovy zkušenosti s Mercedesem jsou pro Manor klíčové
  215. Boullier by byl rád, kdyby Alonso zvážil setrvání u McLarenu i po roce 2017
  216. Massa: Jsem stále hladový - a stále žádaný
  217. Button: McLaren se nebude potácet vzadu, musí ale zlepšit i šasi
  218. Ecclestone naznačil možnou investici do alternativního motoru
  219. Motor v hlavní roli: Pro Renault jsme nyní nejlepší sázka, uvedl Marko
  220. Mercedes poskytne svým pilotům v boji o titul 2016 svobodu
  221. Čím je způsobem rozdíl mezi Force Indii a Williamsem?
  222. Formule 1 na scestí - vzpoura jezdců 1982
  223. Di Resta míří zpět do F1 jako rezervní pilot Williamsu
  224. Hasegawa: Nechceme si klást nereálné cíle
  225. Lauda: Proč nemáte Mercedes rádi? Proti svým zájmům pomáháme F1 i soupeřům
  226. Mateschitz chválí Neweyho a jeho vůz RB12, kritizuje Ferrari a Mercedes
  227. Haas vyzval Penskeho a Hendrickse, aby se k němu připojili
  228. Williams potvrzuje Di Restu na pozici rezervního jezdce
  229. Ohrozí Rosbergovo nově nalezené sebevědomí šance Hamiltona na další titul?
  230. Mallya o VJM09 a cílech Force Indie, v Melbourne žádné velké šoky nečeká
  231. Latifi se stává testovacím pilotem Renaultu
  232. Hodnocení Webbera: Konec Buttonovy kariéry, Alonsův talent a budoucí šampion Ricciard
  233. Verstappen: Počkejte tři závody, pak se budeme bavit o mých šancích
  234. McLaren čeká v Austrálii spousta "neznámých"
  235. Horner: Hamilton a Vettel nikdy neskončí v jednom týmu
  236. Pérez: Force India teď na pódia nemá, během sezóny se ale zlepší
  237. Mercedes: Ferrari už je za námi jen o desetiny
  238. Zazní Ecclestoneova labutí píseň?
  239. Alonso: Novou kvalifikaci týmy hned zvládnou
  240. Manažerka Michaela Schumachera: Nezbývá než mlčet
  241. Dennis: "Vandoorne bude v roce 2017 připraven." Bude ale u McLarenu místo?
  242. Ricciardo: Red Bull by letos mohl obrat Mercedes o trochu slávy
  243. Renault v Melbourne představuje oficiální zbarvení pro sezónu 2016 + VIDEO
  244. Haas chce během sezóny méně spoléhat na Ferrari
  245. Hamilton byl vyšet
  246. Renault přivezl výkonnější a spolehlivější motor už do Austrálie
  247. Wehrlein o rozdílu mezi F1 a DTM, svých cílech a přístupu ze strany Mercedesu
  248. Margherita - "Své nové Ferrari jsem nepojmenoval podle pizzy," hájí se Vettel
  249. Hamilton: Ferrari něco skrývá. V rychlosti jsou Mercedesu extrémně blízko
  250. Alonso: Pokud Ferrari letos vyhraje titul, budu svého odchodu litovat