Zobrazit v plné verzi : F1news.cz
- ANALÝZA: Bezpečnost jako zaklínadlo, které nemusí vždy spolehlivě fungovat
- Jak se Daniel Ricciardo drží fit?
- Manor nastartoval nový motor, Mercedes k tomu ukázal i nové výfuky + AUDIO
- Vettel kritizuje F1 a varuje: "Ferrari ještě není tam, kde by mělo být"
- Toro Rosso nové zbarvení při prvním testu představit nestihne
- Boullier: Potíže při testech vedly k semknutí McLarenu s Hondou
- Casio přechází od Red Bullu k Toro Rosso
- U příležitosti 20. výročí zahájení Schumacherova působení u Ferrari se sešla jeho rod
- Renault RS16 doplácí na pozdní rozhodnutí o převzetí Lotusu
- Toro Rosso bude mít poslední specifikaci Ferrari 2015, včera motor nastartovalo + AUD
- Simulace: Které nástroje pomáhají tým
- Key: Složitá pneumatiková pravidla přinesou "zajímavé" výsledky
- Je Alonso nejlepším pilotem na světě? Pět důvodů proti a zároveň pro
- Red Bull představuje barevnou úpravu svého vozu pro sezónu 2016
- Ricciardo: Nebudeme panikařit, pokud nás na počátku roku Toro Rosso porazí
- Pokroky Renaultu s motorem jsou "velmi, velmi dobré"
- FOTO: Prezentace nového zbarvení Red Bullu pro sezónu 2016
- Red Bull šel při nárazových testech do rizika, o kterém soupeři ani nesnili
- Wehrlein začíná jako Schumacher, i on si své místo musel zaplatit
- Sestavy jezdců jsou kompletní, druhé místo u Manoru získává Harjanto
- Monopost Brabham F1 se téměř po čtyřiceti letech vrací na "místo činu"
- Otazníky kolem Force India trvají, nezahnala je ani obnovená sponzorská smlouva
- Recenze knihy Aussie Grit: Mark Webber promlouvá
- Jaká je míra zapojení Neweyho do vývoje vozu F1 u Red Bullu?
- Spolupráce Alpine a Renaultu má za cíl transfer mezi běžným provozem a motorsportem
- Red Bull jde při stavbě vozu na limit, Ricciardo musí zhubnout o 5 kg
- Horner: Zrušení žetonů povede k šílenému utrácení, není to rozumné
- Key: Toro Rosso muselo kvůli motoru Ferrari vůz STR11 zcela předělat
- Horner žádá silné vedení, aby protlačilo nová pravidla pro rok 2017
- Williams odhaluje jako první nové auto: FW38
- Podle Ricciarda schvalují piloti systém Halo, Horner chce přijít s vlastním řešením
- Maldonado a Rossi v hledáčku týmů z IndyCar
- Mercedes v pátek poprvé vyjel s novým vozem v Silverstone + VIDEO
- Maranello představuje svou novou zbraň: Ferrari vpředu s pushrodem
- Maranello představuje svou novou zbraň: Ferrari SF16-H vpředu s pushrodem + FOTO
- Bývalý mechanik McLarenu odhaluje, jak se při testech prováděla "špionáž"
- Šéfdesignér Simone Resta o novém Ferrari
- Pat Symonds o novém Williamsu: Je třeba zlepšit pomalé zatáčky
- Šéfkonstruktér Simone Resta o novém Ferrari: Velká změna
- Nový McLaren MP4-31 je venku, s Hondou opět v černé + VIDEO
- Mercedes F1 W07 Hybrid na oficiálních fotografiích - opět mistrovský?
- Rosberg spolupracuje s Hamiltonem, aby zažehnali hrozbu Ferrari
- Cowell o novémo motoru Mercedes: Vyšší výkon pro všechny zákazníky
- Nováček Haas představuje svou zbraň, se kterou chce hned bodovat + VIDEO
- Barcelona I: Kdo a kdy se na trati představí?
- Vettel absolvoval s Ferrari SF 16-H shakedown + video
- Red Bull odhaluje vůz RB12 a doufá, že letos pár závodů vyhraje
- Nový Renault RS16 v Barceloně poprve spatřen, má pouze 2 koncovky výfuků
- Předsezónní testy začínají, v Barceloně je rušno
- Force India představuje VMJ09
- Sauber má v Barceloně loňský vůz C34, ukázal nové zbarvení + FOTO
- Ecclestone vymýšlí změny v pořadí na start: "F1 už horší být nemůže!"
- Manor po dvou letech přichází s novým autem: MRT05
- Toro Rosso STR11 s dočasným zbarvením a motorem Ferrari je venku + FOTO
- Živě: Předsezónní testy začínají, Po téměř dvouhodinové etapě je v čele Vettel na Fer
- Živě: Testy začínají, nejlepší je zatím Hamilton před Vettelem + FOTO
- Manor si před letošní sezónou klade nemalé cíle
- Živě: Dopoledním jízdám dominoval Vettel před Hamiltonem + FOTO
- Circuit de Catalunya. Proč se testuje právě tady?
- Živě: Dopoledním jízdám dominoval Vettel před Hamiltonem, odpoledne je zatím ospalé +
- Živě: Haas první den řeší problémy s předním křídlem, ujíždí Mercedes (opět) všem? +
- ŽIVĚ: Vettel byl v prvním testovacím dnu nejrychlejší, Hamilton nejpilnější + FOTO
- Jak hodnotí Button a Boullier první jízdy s novým McLarenem - Hondou?
- Red Bull: Scházející zlepšení Renaultu nám starosti nedělá
- Renault trápily softwarové problémy, chválí si ovladatelnost motoru
- Sportovní ředitel Hondy Araj kvůli nedostatečné výkonnosti končí
- Živě: Druhý den testů v Barceloně - Rosberg ho zahajuje
- Revolu
- Živ
- Živě: Druhý den testů v Barceloně: V závěru druhé hodiny jde do čela Rosberg
- Živě: Druhý den testů v Barceloně: O vedení nyní bojují někdejší týmoví kolegové Vett
- Druhý den testů živě: Dopoledne patřilo opět Vettelovi před Ricciardem
- Vettel je novým Ferrari nadšen: Opravdový krok dopředu
- Sportovní ředitel Hondy Araj končí. "Nesouvisí to s výkonností," vysvětluje
- Domenicali přebírá otěže kultovní značky Lamborghini
- Mercedes má v Barceloně inovativní nos, nasadí jej zítra?
- Druhý den testů živě: Renaultu selhalo turbo, při nástupu do poslední hodiny pořadí n
- Druhý den testů: Ferrari opět nejrychlejší, druhý Red Bull. Renault potrápilo turbo
- Alonso: Na posouzení pokroku McLarenu - Hondy je ještě brzy
- Od Austrálie nás čeká výrazná změna kvalifikace
- Výsledky jednání o nových pravidlech pro rok 2017 - je požadován odklad
- Toro Rosso: Vůz je velkým kompromisem, motor Ferrari je kompaktnější než Renault
- Ujetá vzdálenost Haasu: "Na nováčka docela působivá," těší Gutiérreze
- Alonso: Dominance Mercedesu neskončila, je silnější než kdykoliv dříve
- ŽIVĚ: Třetí den testů v Barceloně
- Živě: Třetí den testů v Barceloně - Stále čekáme na Ferrari, v tuto chvíli vede Hülke
- O kolik lepší byl ve včerejších testech Vettel?
- Živě: Třetí den testů v Barceloně - Druhá červená vlajka zastavila testy
- Živě: Třetí den testů v Barceloně - Dvě červené vlajky během dopoledne, jemuž vévodil
- Boullierovi se nový systém kvalifikace zamlouvá. Bude méně předvídatelná
- Pravidla širších a rcyhlejších vozů pro rok 2017 schválena - přesné údaje týkající se
- Pravidla širších a rychlejších vozů pro rok 2017 schválena - přesné údaje týkající se
- Proč se koncernu Volkswagen zatím nechce do Formule 1?
- Živě: Třetí den testů - V čele stále Hülkenberg, Massa a Sainz mají najetých 100 kol
- Živě: Třetí den testů - V čele stále Hülkenberg, 100 kol absolvovali už tři piloti
- Živě: Třetí den testů - V čele Hülkenberg, McLaren předčasně končí
- Symonds: Prodlevu ve schválení pravidel odnesou nejvíc nezávislé týmy
- Räikkönen: Nové Ferrari je už teď lepší než to loňské
- Proč má Force India v nose dva otvory?
- Massa: Nový formát kvalifikace způsobí chaos
- Čtrvrtý den testů v Barceloně živě
- Hamilton: F1 pokračuje ve špatných rozhodnutích
- Čtvrtý den testů v Barceloně živě
- Na Grosjeana u Haasu udělala dojem týmová práce: Každý ví, co má dělat
- Williams: Není třeba se honit za rychlými časy
- Jak se Magnussen cítil zpět ve voze F1? A jaký je nový Renault?
- Haas prozradil, že Ferrari zákazníkům dodalo různě výkonné pohonné jednotky
- Shrnutí 1. testu v Barceloně: Ferrari nejrychlejší, Mercedes nejspolehlivější
- FOTO: Testy v Barceloně - nové vozy, výfuky, křídla i piloti
- McLaren vysvětluje svůj program a zaváhání v závěru testování
- Ricciardo: Red Bull je v dobré pozici
- Harjanto stále ve Formuli 1 hledá své limity, hovoří o své testovací nehodě
- Vasseur dementuje útoky dánského tisku ohledně Magnussena: "Blbost"
- McLaren letos nemá šanci vyhrát, domnívá se jeho bývalý pilot De la Rosa
- FOTO: Ferrari s vozem F1 na sněhu, v italských Alpách se předváděl Fisichella
- Palmer porovnává motor Renault s Mercedesem
- Jak dobrý je Williams FW38? "Snad na úrovni Ferrari," doufá Massa
- Ecclestone: nový formát kvalifikace nebude do španělské GP
- Grosjean musel smazat videa: F1 je k sociálním médiím příliš úzkoprsá
- Massa se v roce 2016 obává ještě další dominance Mercedesu
- Poslední nový vůz se představí zítra, Sauberu neúčast v prvním testu "moc neuškodí"
- Šéf Force India odmítá spekulace o své rezignaci
- Manor se hodlá držet koncepce delšího nosu
- Vassseur: Jak Renault začal není důležité, nýbrž kde skončí
- Šéf Manoru Ryan o odchodu z McLarenu a přestávce v F1: "Mám čisté svědomí"
- FOTO: Sauber jako poslední odhaluje nové auto: C35 poháněné motorem Ferrari
- Formule 1 se může v roce 2017 dočkat chaosu ohledně paliva
- Neuvěřitelné: Red Bull chválí motor Renaultu!
- Boullier uznává: McLarenu i přes zlepšení Hondy stále schází rychlost
- Druhé testování v Barceloně živě: Mercedes během dne opět vydřídá piloty
- Toro Rosso poprvé ukázalo své zbarvení pro sezónu 2016
- Druhé testování v Barceloně živě: Mercedes opět prostřídá piloty + FOTO
- Tost: Kvjat může v roce 2017 bojovat o titul
- Potvrzeni další vývojoví piloti - učinil tak Manor a Williams
- Alonso: Nový formát kvalifikace způsobí fanouškům bolehlav
- McLaren vynaloží miliardu liber do nového vývojového programu, jeho součástí bude 15
- Ferrari: Nový formát kvalifikace nemůžeme jen tak akceptovat
- Toro Rosso se chce v sezóně 2016 dostat na pódium
- Ricciardo se cítí být kompletním pilotem, ale rozhodně není naivní
- Ferrari chce ve druhém testu vyladit spolehlivost a výkonnost, je opravdu tak rychlé
- Má Haas stejné problémy s motorem jako jeho dodavatel Ferrari?
- Druhé testy v Barceloně: 2. den živě
- Nasr: Nový Sauber je po všech stránkách lepší. Chválí ovladatelnost motoru Ferrari
- Vrátí se F1 na africkou půdu? Ecclestone by si to přál
- Nová kvalifikace je pod kritickou palbou odborníků, nelíbí se ani pilotům
- Není jisté, zda Sauber pojede s novým vozem v Melbourne
- Wolff mírní emoce, ale věří, že Mercedes prožívá nejlepší start do sezóny
- Alonso: Ničeho nelituji, i když jsem mohl být v Mercedesu
- Čím vrátit F1 její lesk a slávu? Button nabízí některá řešení
- Jak být fit: recept podle Jensona Buttona
- Kvalifikace zase jinak, tentokrát už bude připravená pro Grand Prix Austrálie
- Button o Hondě: Takový pokrok s motorem jsem už 14 měsíců nezažil
- Boullier o pokrocích a Alonsovi: Do Austrálie dorazíme s výrazně vylepšeným vozem
- Druhé testování v Barceloně - 3. den živě: Ferrari už zkouší ochranu kokpitu + FOTO
- Hamilton si nemyslí, že by Mercedes měl velký náskok
- Ferrari a Räikkönen otestovali ochranu kokpitu "Halo koncept"
- Kvalifikace? Stále to vypadá, že konečné řešení ještě nepadlo
- Magnussen je u Renaultu mnohem šťastnější než u McLarenu
- Grosjean o svém incidentu i o postavení Haasu v předposledním testovacím dni
- Coulthardovi situace Rosberga dává vzpomenout na sebe samotného
- Hamilton a Hülkenberg o ochraně kokpitu: Příšerné
- Williams chystá nový nos: Máme na Ferrari, ale Mercedes je mimo dosah
- Poslední den předsezónních testů ŽIVĚ
- Williams chystá nový nos: Možná máme na Ferrari, ale Mercedes je mimo dosah
- Bianchiho otec: Ochrana kokpitu "halo" nestačí
- McLaren je pozadu, nové díly otestuje až v Melbourne
- Vettel je přesvědčen, že Halo koncept mohl zachránit lidské životy
- Magnussen měl těsně před podpisem s Mercedesem v DTM
- Byl jsem naivní a nevěděl, do čeho jdu, přiznává Haas
- Format kvalifikace se opět mění. Co FIA tedy schválila?
- Ricciardo: Chceme být třetí v Poháru konstruktérů, o mém místě rozhodne letošní rok
- Shrnutí předsezónních testů: Ferrari s nejrychlejšími časy, Mercedes nejspolehlivější
- Alonso přiznal, že ho trápí představa kvalifikačních zmatků
- Mercedes znepokojují Ecclestonovy výroky
- Williams: "Dejte nové kvalifikaci šanci, suďte po Melbourne." Jak bude fungovat?
- Rosberg žádá FIA, aby změny pravidel konzultovala s piloty
- Vettel: Nezbývá nic jiného než si počkat do Melbourne
- Massa o novinkách Williamsu pro Austrálii, nový nos a křídlo chce co nejdřív
- Ecclestone dostává za uši už i od svých věrných, nachýlil se jeho čas?
- Méně radiokomunikace povede k chybování a nečekaným výsledkům, domnívá se Wolff
- Sauber svým zaměstnancům v únoru neuhradil platy
- Toro Rosso deklaruje vůbec nejlepší předsezónní testy, Sainz jr. je na pochybách
- Sezóna 2016 ukáže, zda je Palmer dost dobrý pro F1
- Renault v Melbourne v nových barvách, v Kanadě o 35 koní více
- Ferrari se nový systém kvalifikace nelíbí, zůstane nakonec vše při starém?
- Alonso: Rychlost a potěšení z řízení jsou pryč, uvidíme, co bude za dva roky
- Mercedes tají skutečné hodnoty výkonu, zaznělo od Renaultu
- Symmonds: Kvůli kratšímu testování je obtížné porovnávat
- Mallya by neměl mít možnost vycestovat z Indie, žádají banky
- McLaren je povzbuzen ujetou vzdáleností, více dat zlepší vývoj
- Pirelli odhaluje, jaké směsi pneumatik si piloti objednali pro Austrálii
- Marko: Od půlky sezóny se Renault zlepší a naše šance na 3. místo stoupnou
- Webber: "Halo" potřebuje více času. Motorkáři nemůžou uvěřit tomu, co děláme
- Verstappen: Třetí rok u Toro Rosso není mým cílem
- Ecclestone si přeje, aby Ferrari bojovalo o titul
- Jak se změny kvalifikace a "Halo" koncept dívá Coulthard?
- Austin se tváří, že problémy minuly, Monza je na tom hůře
- Návrat ke kořenům? Podle Hornera by F1 neměla s vozy pro rok 2017 promeškat příležito
- Alexander Rossi se stává náhradním pilotem Manoru
- Symonds: Z odkladu změn pravidel budou hodně těžit velké týmy, malé v nevýhodě
- Sauber svým zaměstnancům dlužné platy už uhradil
- Surtees: Hamilton by měl změnit postoj k Halo konceptu
- Nejlepší sezóna jeho kariéry a žádná nuda: Hülkenberg je hladový po pódiu
- Williamsová hodlá podpořit koncept ochrany kokpitu navržený Red Bullem
- Alonso o Baku: Bude to nejrychlejší městský okruh na světě
- Po Montrealu a Baku oznamuje Pirelli směsi i pro Barcelonu
- Renault už vidí světlo v dáli, tvrdí Abiteboul. Chválí i Illienův přínos
- Kvalifikační formát je konečně definitivě schválen. V jaké podobě?
- Vývojovým pilotem Haasu se stává 17 letý Američan Ferrucci
- Ecclestone si není jistý tím, zda bude mít nová kvalifikace kýžený dopad
- Bottas věří, že se Williamsu letos podaří vyhrát závod
- Mallya pod velkým tlakem, avšak Force Indii jeho situace netrápí
- ANALÝZA: Co nám přinese nová F1? Zamysleme se v pěti bodech
- Wehrleinovy zkušenosti s Mercedesem jsou pro Manor klíčové
- Boullier by byl rád, kdyby Alonso zvážil setrvání u McLarenu i po roce 2017
- Massa: Jsem stále hladový - a stále žádaný
- Button: McLaren se nebude potácet vzadu, musí ale zlepšit i šasi
- Ecclestone naznačil možnou investici do alternativního motoru
- Motor v hlavní roli: Pro Renault jsme nyní nejlepší sázka, uvedl Marko
- Mercedes poskytne svým pilotům v boji o titul 2016 svobodu
- Čím je způsobem rozdíl mezi Force Indii a Williamsem?
- Formule 1 na scestí - vzpoura jezdců 1982
- Di Resta míří zpět do F1 jako rezervní pilot Williamsu
- Hasegawa: Nechceme si klást nereálné cíle
- Lauda: Proč nemáte Mercedes rádi? Proti svým zájmům pomáháme F1 i soupeřům
- Mateschitz chválí Neweyho a jeho vůz RB12, kritizuje Ferrari a Mercedes
- Haas vyzval Penskeho a Hendrickse, aby se k němu připojili
- Williams potvrzuje Di Restu na pozici rezervního jezdce
- Ohrozí Rosbergovo nově nalezené sebevědomí šance Hamiltona na další titul?
- Mallya o VJM09 a cílech Force Indie, v Melbourne žádné velké šoky nečeká
- Latifi se stává testovacím pilotem Renaultu
- Hodnocení Webbera: Konec Buttonovy kariéry, Alonsův talent a budoucí šampion Ricciard
- Verstappen: Počkejte tři závody, pak se budeme bavit o mých šancích
- McLaren čeká v Austrálii spousta "neznámých"
- Horner: Hamilton a Vettel nikdy neskončí v jednom týmu
- Pérez: Force India teď na pódia nemá, během sezóny se ale zlepší
- Mercedes: Ferrari už je za námi jen o desetiny
- Zazní Ecclestoneova labutí píseň?
- Alonso: Novou kvalifikaci týmy hned zvládnou
- Manažerka Michaela Schumachera: Nezbývá než mlčet
- Dennis: "Vandoorne bude v roce 2017 připraven." Bude ale u McLarenu místo?
- Ricciardo: Red Bull by letos mohl obrat Mercedes o trochu slávy
- Renault v Melbourne představuje oficiální zbarvení pro sezónu 2016 + VIDEO
- Haas chce během sezóny méně spoléhat na Ferrari
- Hamilton byl vyšet
- Renault přivezl výkonnější a spolehlivější motor už do Austrálie
- Wehrlein o rozdílu mezi F1 a DTM, svých cílech a přístupu ze strany Mercedesu
- Margherita - "Své nové Ferrari jsem nepojmenoval podle pizzy," hájí se Vettel
- Hamilton: Ferrari něco skrývá. V rychlosti jsou Mercedesu extrémně blízko
- Alonso: Pokud Ferrari letos vyhraje titul, budu svého odchodu litovat
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2