PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Aston Martin uzavírá partnerství s Red Bullem, Newey postaví "hyperauto"
  2. Button: Letos McLaren určitě nevyhraje žádný závod
  3. Sainz se pravidla nové radiové komunikace učil jako student
  4. To jen ve vaší hlavě jsem se změnil, brání se Räikkönen
  5. Kolik žetonů vyčerpali před prvním závodem výrobci motorů a kolik jim zbývá?
  6. Hamilton začíná zlobit velké sponzory svého týmu
  7. Představení Austrálie: Okusí Mercedes na úvod sezóny porážku?
  8. Button je ohledně kontroly radiokomunikace skeptický. Neuhlídá se, tvrdí.
  9. Radiová komunikace - co se smí a co ne
  10. FOTO: Sezóna začíná - Piloti v Melbourne, autogramiády a přípravy na první závod
  11. Úvodní trénink začal za mokra, Hamilton o 4 desetiny před Kvjatem, Alonso sedmý
  12. Odpoledne za deště nejrychlejší opět Hamilton, Ferrari třetí
  13. Horner: F1 možná zašla v omezení radiokomunikace příliš daleko
  14. Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální
  15. "Ještě že trať neoschla", raduje se Rosberg
  16. Steiner připouští, že tým Haas není v Austrálii dostatečně připraven
  17. FOTO: Tréninky v Melbourne, nové vozy v akci. Sezóna konečně začíná
  18. Nová kvalifikace přinese fronty jako v supermarketu, předpovídá Ferrari
  19. Poslední trénink před kvalifikací ovládly opět Mercedesy, Vettel v těsném závěsu
  20. Kvalifikace poprvé v novém hávu - do TOP 8 nepostoupil Bottas, všichni favorité ano
  21. Facka pro fanoušky? Nová kvalifikace vzbudila vlnu emocí
  22. Prohlášení týmů po kvalifikaci v Melbourne
  23. Předpověď počasí: Budou se opakovat páteční přeháňky?
  24. GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny Austrálie
  25. Williams má problém, nedodal komisařům informace o nastavení zavěšení
  26. V Bahrajnu staronová kvalifikace? Ecclestone nový formát označil za blbost
  27. Předzávodní servis: FIA ještě narychlo upravuje pravidla
  28. Proč Ferrari nenasadilo středně-tvrdé pneumatiky?
  29. Prohlášení týmů po závodě v Melbourne: Agresivita nám nevyšla, lituje Ferrari
  30. Rosberg otvírá sezónu vítězstvím po souboji s Ferrari, Alonso měl velkou nehodu
  31. Nejrychlejší kolo v Austrálii patří Ricciardovi, druhé Vettelovi
  32. Formule 1 byla pro VW vždy výzvou, tvrdí Capito
  33. Bude Mercedes usilovat o Verstappena? Wolff to nevylučuje
  34. Nejvyšší rychlosti: Rosberg dosáhl 315,6 km/h, McLaren ztrácel přes 14 km/h
  35. Zastávky v boxech: Ferrari nejrychlejší, Hamilton s nejdelším stintem
  36. "Nebe, země, nebe, země... Potom jsem chtěl co nejdřív ukázat mámě, že jsem v pořádku
  37. FOTO: První závod sezóny - Rosberg poráží Hamiltona, ošklivá nehoda Alonsa
  38. Pirelli: Pro návrat ke staré kvalifikaci je třeba vysvětlení
  39. Vettel: Stejný výsledek jako loni, Ferrari je však letos mnohem lepší
  40. Pocity hořkosti? Hamilton a Rosberg vysvětlují, co se stalo v první zatáčce
  41. Jak se pilotům v Austrálii závodilo po omezení radiokomunikace?
  42. Piloti mohou letos používat již pouze jednu páčku pro ovládání spojky
  43. Dennis: V určitém okamžiku sezóny od nás můžete čekat překvapení
  44. GP Austrálie 2016: závod, který mělo Ferrari ve svých rukou. A prohrálo
  45. Lowe: Nová pravidla týkající se pneumatik jsou pro F1 "fantastická"
  46. Zajímavosti a statistiky po závodě v Austrálii
  47. Ricciardo se těší: Za lídry moc nezaostáváme, v Montrealu přijde zlepšení
  48. Sainz: Mezi mnou a Verstappenem nevzniknou třenice, jde o zdravou rivalitu
  49. Mosley: Tak děsivou nehodu by Alonso před 20 lety nepřežil
  50. Tým Haas hodnotí výsledek z Austrálie jako dobrý pro F1
  51. McLaren u Buttona špatně zvolil pneumatiky, novinky jej posunou do první desítky
  52. Strategie Red Bullu a Ricciardův úspěch v Austrálii probudily zájem Ferrari
  53. Nevýhody halo systému? Alonsova nehoda může přinést cenné odpovědi
  54. Jaké pneumatiky si jezdci vybrali pro příští závod v Bahrajnu?
  55. Jako na horské dráze - je to pro F1 nezbytné?
  56. Haas: Body nebyly v prvním závodu naším cílem
  57. Fanoušci již skoupili téměř 82 % vstupenek, Mexiko uvažuje o navýšení kapacit
  58. Souboje týmových kolegů: úvodní závod v Austrálii odhaluje karty
  59. Force India se ke starémé kvalifikaci vracet nechtěla: Q1 a Q2 byly lepší
  60. Ricciardo se na Alonsovu nehodu podíval radši až po závodě
  61. Symonds pochybuje, že Haas svým přístupem je přínosem pro F1
  62. Red Bull se stále zabývá myšlenkou opatřit si vlastní motor
  63. GPDA vyzývá k reformě "strukturálně nemocné" Formule 1 otevřeným dopisem
  64. Rychlejší než vůz F1? AB-RB001: Neweyho automobilové memento se rýsuje
  65. Prezident FIA chce jen upravit současnou kvalifikaci, ne vracet se ke staré
  66. "Zajímavé, že si na mě Charlie stěžoval," diví se Hamilton. Proč nechodí na schůzky?
  67. U Williamsu se obávají, že podcenili Toro Rosso
  68. Ecclestone: Monza si závod F1 udrží
  69. Celis bude debutovat s Force Indií v Bahrajnu
  70. Ecclestone odpovídá jezdcům na včerejší otevřený dopis
  71. Nová kvalifikace zůstane v Bahrajnu zachována, pak bude vyhodnocena
  72. Pirelli oznamuje alokace pneumatik pro Monako: konečně ultra-měkké
  73. Wurz: Výzva GPDA byla dlouho plánovaná, žádná zbrklost
  74. Dostává se Renault do skluzu ve vývoji auta pro rok 2017?
  75. Hermann Tilke: Baku bude jedinečným okruhem F1
  76. Newey dokončil práci na jachtách, brzy se začne věnovat vozu F1 pro rok 2017
  77. Ricciardo: Zlepšení Renaultu je cítit. Už jsem dokázal i předjíždět
  78. Button - nové děti nemohou poskytnout plný balíčkem jako já nebo Alonso
  79. Nasr se obává, že bídná forma Sauberu bude letos pokračovat
  80. Horner: Toro Rosso silnou formu do poloviny sezóny udrží
  81. Rozhovor s Rosbergem: Jedinečné věci
  82. Ecclestone bez úcty k tradicím. Monzu by mohlo nahradit Las Vegas
  83. Haas je přesvědčen, že zisk bodů je důsledkem přijetí zkušeného pilota
  84. F1 se "bojí" jít cestou plně zakrytého kokpitu," myslí si bývalý jezdec
  85. Wehrlein: Za potížemi Manoru je opotřebení pneumatik
  86. Massa tvrdí, že Halo koncept musí být součástí F1
  87. Výběr pneumatik 2016: Více předjíždění, pestřejší strategie, rychlejší časy
  88. Alonso bude mít v Bahrajnu zcela novou pohonnou jednotku
  89. Renault usiluje o zrušení 100kg palivového limitu
  90. Haas už letos žádná větší vylepšení nechystá, Hamilton varuje před změnami
  91. Práce na vozech 2017 musí počkat, schází pneumatiky pro aerodynamické tunely
  92. Bruno Senna podporuje GPDA v její snaze proti "nezdravé" F1
  93. Alonsův start v Bahrajnu musí posvětit lékaři FIA
  94. Whiting: Zákaz radiokomunikace nepředstavuje žádné nebezpečí
  95. Symonds si myslí, že týmy by neměly tolik mluvit do pravidel
  96. Allan McNish o nehod
  97. Čeká vozy 2017 přehodnocení? Simulované přetížení v zatáčkách dosahuje 5,5 G
  98. Webber: Vettel může Mercedesy porazit
  99. Rychlá reakce zachránila v Austrálii Räikkönenův motor
  100. Lékaři FIA start Alonsovi v Bahrajnu zakázali, nahradí jej Vandoorne
  101. Jak se Alonso cítí, zůstane v Bahrajnu a nastoupí do závodu v Číně? Španěl odpovídal
  102. Vandoorne se může při debutu vyrovnat Buttonovi, věří Magnussen
  103. Jak se Alonso cítí? Nastoupí v Číně? Po tiskové konferenci zůstává v Bahrajnu
  104. Představení Bahrajnu: Porazí konečně Ferrari v pouštním duelu Mercedesy?
  105. Toro Rosso přehodnocuje postoj k týmové režii, v Bahrajnu začíná od nuly
  106. Gutiérrezovo šasi v Austrálii neprasklo při havárii, poškodil ho jeřáb
  107. Mistři světa F1: Je divné, že už po Austrálii nedošlo ke změně kvalifikace
  108. Rosberg: 1 °C v Austrálii zachránil moje vítězství
  109. V Bahrajnu na úvod Rosberg před Hamiltonem, Ferrari ztrácí 1,8 sekundy
  110. 8 z 11 týmů proti zavedení nových vozů od roku 2017, stačit to zřejmě nebude
  111. Večer opět Rosberg před Hamiltonem, Button s McLarenem překvapivě třetí
  112. Magnussen bude muset startovat z boxů
  113. McLaren dnes zažil nejlepší den v éře McLaren-Honda
  114. Porazit v Bahrajnu Rosberga bude těžké, přiznává Hamilton
  115. Přípravu na kvalifikaci vyhrálo Ferrari, překvapil Haas a McLaren propadl
  116. Mercedes: Mezi námi a Ferrari to je o desetiny
  117. Prohlášení tým
  118. GRAFIKA: Jak se piloti se
  119. Hamilton vyhrál kvalifikaci o 77 tisícin nad Rosbergem, Vettel t
  120. Analýza sektorů: Hamilton překonal rekord z V10 éry. Rychlosti na rovinkách?
  121. Předzávodní servis: Všichni mluví o novém návrhu kvalifikačního formátu
  122. Prohlášení týmů po závodě v Bahrajnu
  123. Rosberg neměl žádné problémy, a tak vyhrál, Vettel vůbec neodstartoval
  124. Mercedes si pro lepší starty vyvinul vlastní spojku
  125. Dennis osobně loboval u FIA, aby mohl "nejrychlejší muž v F1" v Bahrajnu závodit
  126. Nejrychlejší kolo v Bahrajnu předvedl Rosberg, Räikkönen ztratil 0,676 s
  127. Max. rychlosti: Hamilton jel v Bahrajnu 340,5 km/h, McLaren jen o 4,4 km/h méně
  128. Haas: Nepřišel jsem do F1, abych v ní udělal revoluci
  129. Nejrychleji přezouval Williams - Massu za 2,2 sekundy. Jak vypadaly strategie?
  130. FOTO: Závod v Bahrajnů pod umělým osvětlením - hezké souboje i překvapení
  131. Hamilton o startu a kolizi v Bahrajnu: Ztrátu přítlaku jsme nekompenzovali modem moto
  132. Ferrari: Kimi mohl v Bahrajnu vyhrát, kdyby lépe odstartoval
  133. Zmatky kolem kvalifikace, v paddocku to vře. Co bude dál?
  134. Jak blízko je Ferrari Mercedesu? Po Bahrajnu stále záhada
  135. Tom Stallard, Buttonův závodní inženýr. Věděli jste o něm tyto informace?
  136. Todt: FIA by měla mít úplnou kontrolu nad Formulí 1
  137. Rosberg: Ještě jsme neviděli skutečné Ferrari
  138. Pérez se omluvil za kolizi v 2. kole Sainzovi jr.
  139. Boullier: Pro Vandoornea je Bahrajn novým impulsem jeho kariéry
  140. Ecclestone si nebere servítky: Piloti by raději měli mlčet
  141. Vettel ostře kritizuje nově navrhovaný formát kvalifikace se sčítáním časů
  142. Prohrál s Vandoornem? Kritizovat Buttona podle Alonsa není fér
  143. Komentář: Když politika zastíní sport a zajímavé závody
  144. Co bylo příčinou odstoupení? Button zaslechl zvláštní zvuk, Honda to prošetřuje
  145. Jaké pneumatiky si vybrali piloti pro závod v Číně? Grosjean a Massa nejagresivnější
  146. Gene Haas je nadšený z ohromujících výsledků Grosjeana
  147. Co zdržuje novou smlouvu? Pirelli požaduje záruku testování a písemné zadání
  148. Mercedes: Nejslabším motorem je te
  149. Tým Haas si stanovil pro letošní sezónu smělý cíl
  150. Analýza: Jak by fungovala kvalifikace při sčítání časů?
  151. FIA krotí obavy ohledně předjíždění vozů v roce 2017
  152. Souboje týmových kolegů v Bahrajnu: Rosberg pokračuje ve vítězné sérii
  153. Statistiky a zajímavosti po závodě v Bahrajnu
  154. Špatné zprávy od Williamsu - Bottas se obává "fundamentálního" nedostatku rychlosti
  155. Hamilton chce být svůj, potvrdil ale, že mu bylo zakázáno používání Snapchatu
  156. Ferrari dostává více peněz než ostatní, podle Ecclestonea právem. O kolik?
  157. Hamilton: Měli bychom jezdit naplno po celý závod, odstupy by měly být nižší
  158. Renault si pochvaluje spolupráci s Ilmorem: dobré nápady a 20 % kapacity navíc
  159. Horner: Motor Ferrari 2015 je o 0,8 vteřiny rychlejší než aktuální Renault
  160. Mick Schumacher bude letos závodit paralelně ve dvou sériích
  161. Jos Verstappen: Max bude příští rok v top týmu. Mercedes, Ferrari či Red Bull?
  162. Williams, Red Bull a McLaren drží v ruce klíč k případné změně kvalifikace
  163. Týmy jsou jednotné, požadují návrat ke kvalifikaci z roku 2015
  164. Boj o moc končí ve prospěch týmů? F1 se vrací k formátu kvalifikace z roku 2015
  165. Alonso už trénuje, na další závod v Číně se připravuje i Vandoorne
  166. Proč jsou vozy F1 energeticky efektivnější než elektromobily
  167. Hembery: Nač přidávat další sady pneumatik? Piloti jich mají dost, nevyužívají je
  168. Na odložení revolučních změn pro rok 2017 je pozdě
  169. Pérez: Piloti udělají vše, co bude možné, aby byli vyslyšeni
  170. Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné
  171. Navzdory finančním potížím se Sauber v Číně objeví
  172. Renault chce s motory vydržet 6 závodů. Vystačí si vozy Mercedesu letos s 4 kusy?
  173. Alexander Wurz o svých časech u McLarenu a strachu z MP4-18
  174. Horner o týmu Haas: Jeho konkurenceschopnost je pro F1 přínosem
  175. Vettel potřebuje nový motor. Co se v Bahrajnu pokazilo?
  176. Honda přiznává, že se moc nezlepšila, vynasnaží se navýšit výkon
  177. James Key hovoří o hektické zimní přestávce, novém vozu a týmové rivalitě
  178. Změna jako lék? Ne vždy jde správný medikament
  179. Haas varuje soupeře: To nejlepší teprve přijde
  180. Piloti měli držet hubu, rázně vzkazuje exmistr světa Villeneuve
  181. Ricciardův poslední stint v Bahrajnu je pro Red Bull velmi nadějný
  182. Magnussen chce bodovat: V Číně doufám v lepší výsledek než s McLarenem
  183. Ricciardo: Spousta přítlaku navíc by vedla k velmi nudným závodům
  184. Williams se díky úspěchům v F1 vrací k zisku
  185. Do Šanghaje mí
  186. Měla to být životní chyba, Grosjean teď cítí obrovské zadostiučinění
  187. Hülkenberg: Formule 1 je stále "sexy" produkt
  188. Wolff: Nemůžeme si dovolit žádnou chybu, Ferrari nám dýchá na záda
  189. Další expilot F1 se domnívá, že dopis GPDA byl chybou
  190. Týmy se z kvalifikačního fiaska na začátku sezóny poučily
  191. Mercedes v Číně očekává ještě extrémnější strategie než v Bahrajnu
  192. Foto a popis volantu McLarenu MP4-31
  193. Technický ředitel Renaultu doufá, že v Číně tým prolomí bodovanou bariéru
  194. McNish: Ferrari je blízko Mercedesu, ale pořád ne dost, je třeba ocenit Manor, Willia
  195. Todt: "Piloti můžou kdykoliv přijít. Zajímá mě, ja se jim jezdí těsně za sebou"
  196. Toro Rosso plánuje dva či tři větší balíky vylepšení, aby si udrželo rychlost
  197. Todt: "Piloti můžou kdykoliv přijít. Zajímá mě, jak se jim jezdí těsně za sebou"
  198. Vettel nemá potřebu, aby byl nazýván hrdinou
  199. Williams volá po spravedlivějším rozdělování odměn v F1
  200. Srovnání výkonnosti F1 s MotoGP: Co je rychlejší a proč?
  201. Gutiérrez: Čína bude dobrou indikací našeho postavení v sezóně
  202. Verstappen se těší do Číny. Dobře se tam předjíždí, vysvětluje
  203. Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil
  204. Zaostřeno na starty: Co je pro jezdce nejnáročnější a co si týmy hlídají?
  205. Fernley: Přístup týmu Haas je "diskutabilní"
  206. Alonso: Start v Číně není zaručen
  207. Buttonův motor nelze opravit, v Číně dostane nový
  208. Sainz: Red Bull je v zatáčkách stejně rychlý jako Mercedes, ne-li rychlejší
  209. Má Ferrari po nadějích na titul? "Velký náskok se nedá rychle stáhnout," říká Berger
  210. Bottas nehodlá měnit svůj jízdní styl, navzdory diskutované kolizi
  211. Plány Micka Schumachera? F1 v nich zatím nefiguruje
  212. Je Verstappen připraven na přestup do špičkového týmu? Co si myslí jeho šéf?
  213. Nové pravidlo týkající se pneumatik dovoluje agresivnější strategie
  214. S čím se chystá Manor do Číny?
  215. Watson se v otázce otevřeného dopisu GPDA staví na stranu Villeneuva
  216. F1 v praxi: Aerodynamici Williamsu vyvinuli nový typ golfové hole
  217. Finanční zmatky u Sauberu účast v Číně neohrozí
  218. Hamilton bude v Číně na roštu odsunut o pět míst dozadu. Proč?
  219. Räikkönen je s rychlostí spokojen, trápí ho však něco jiného
  220. Představení Číny s nejdelší rovinkou kalendáře: Čekají nás předjížděcí hody?
  221. Alonso dostává od lékařů povolení, po 1. tréninku ale musí znovu na kontrolu
  222. Rosberg: Hamiltonův trest mi život usnadní, i tak ale bude bojovat o vítězství
  223. Nejlepším pilotem F1 je... Sheffieldská univerzita má odpověď
  224. FOTO: Přípravy na závodní víkend v Šanghaji
  225. Rosberg na úvod před Hamiltonem, Vettel ztrácí půl sekundy, dvě přerušení
  226. Alonso dostává zelenou i pro zbytek víkendu, v Číně bude závodit
  227. Ferrari ve druhém tréninku poráží Mercedesy, Räikkönen nejrychlejší
  228. Předpověď počasí pro Čínu: Kvalifikaci ohrozí velká šance na déšť
  229. FOTO: Pátek v Číně - tréninkové duely Ferrari s Mercedesy
  230. Grosjean si stěžuje na přísné limity Pirelli: "Auto je jako dřevo, neovladatelné"
  231. Pirelli chce testovat pneumatiky pro rok 2017 na konci července
  232. Horner se obává, že změna pravidel pohonných jednotek nic nevyřeší
  233. Arrivabene: Mercedes je nejlepší tým za posledncíh 10 let
  234. GP Kanady hledá nové partnery, Maďarsko má jistotu deseti let
  235. 3. trénink v Číně může zásadně ovlivnit déšť
  236. Prohlášení týmů po kvalifikaci: McLaren lituje přerušení v závěru Q2
  237. Rosberg vyhrál kvalifikaci plnou incidentů, Hamilton po problémech poslední!
  238. GRAFIKA: Startovní rošt v Číně po penalizaci Hamiltona
  239. Red Bull může při GP Ruska vyzkoušet svou verzi ochrany kokpitu
  240. Hülkenberg potrestán, posune se na startu dozadu
  241. Analýza sektorů: Rosberg suverénní díky chybám Ferrari, Pérez na rovince 334,5 km/h
  242. Wehrlein vysvětluje příčiny své nehody, DRS na vině není (+ VIDEO)
  243. Světoběžník v teniskách, sir Frank Williams, slaví narozeniny
  244. Nasr má jasno: Ericsson má lepší auto než on
  245. FOTO: Kvalifikace v Šanghaji a první letošní pole position pro Rosberga
  246. PROHLÁŠENÍ týmů po závodě v Číně
  247. Sauber se rozhodl vyslyšet nářky Nasera. Co vymyslel pro Rusko?
  248. Nejrychlejší kolo v Číně předvedl Hülkenberg, po něm Grosjean a Button
  249. Rosberg protahuje svou vítěznou šňůru v Číně, ostatní měli problémy
  250. FOTO: Závod v Šanghaji bohatý na překvapení a předjížděcí manévry