Zobrazit v plné verzi : F1news.cz
- Aston Martin uzavírá partnerství s Red Bullem, Newey postaví "hyperauto"
- Button: Letos McLaren určitě nevyhraje žádný závod
- Sainz se pravidla nové radiové komunikace učil jako student
- To jen ve vaší hlavě jsem se změnil, brání se Räikkönen
- Kolik žetonů vyčerpali před prvním závodem výrobci motorů a kolik jim zbývá?
- Hamilton začíná zlobit velké sponzory svého týmu
- Představení Austrálie: Okusí Mercedes na úvod sezóny porážku?
- Button je ohledně kontroly radiokomunikace skeptický. Neuhlídá se, tvrdí.
- Radiová komunikace - co se smí a co ne
- FOTO: Sezóna začíná - Piloti v Melbourne, autogramiády a přípravy na první závod
- Úvodní trénink začal za mokra, Hamilton o 4 desetiny před Kvjatem, Alonso sedmý
- Odpoledne za deště nejrychlejší opět Hamilton, Ferrari třetí
- Horner: F1 možná zašla v omezení radiokomunikace příliš daleko
- Whiting: Halo koncept pro rok 2017 je stále aktuální
- "Ještě že trať neoschla", raduje se Rosberg
- Steiner připouští, že tým Haas není v Austrálii dostatečně připraven
- FOTO: Tréninky v Melbourne, nové vozy v akci. Sezóna konečně začíná
- Nová kvalifikace přinese fronty jako v supermarketu, předpovídá Ferrari
- Poslední trénink před kvalifikací ovládly opět Mercedesy, Vettel v těsném závěsu
- Kvalifikace poprvé v novém hávu - do TOP 8 nepostoupil Bottas, všichni favorité ano
- Facka pro fanoušky? Nová kvalifikace vzbudila vlnu emocí
- Prohlášení týmů po kvalifikaci v Melbourne
- Předpověď počasí: Budou se opakovat páteční přeháňky?
- GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny Austrálie
- Williams má problém, nedodal komisařům informace o nastavení zavěšení
- V Bahrajnu staronová kvalifikace? Ecclestone nový formát označil za blbost
- Předzávodní servis: FIA ještě narychlo upravuje pravidla
- Proč Ferrari nenasadilo středně-tvrdé pneumatiky?
- Prohlášení týmů po závodě v Melbourne: Agresivita nám nevyšla, lituje Ferrari
- Rosberg otvírá sezónu vítězstvím po souboji s Ferrari, Alonso měl velkou nehodu
- Nejrychlejší kolo v Austrálii patří Ricciardovi, druhé Vettelovi
- Formule 1 byla pro VW vždy výzvou, tvrdí Capito
- Bude Mercedes usilovat o Verstappena? Wolff to nevylučuje
- Nejvyšší rychlosti: Rosberg dosáhl 315,6 km/h, McLaren ztrácel přes 14 km/h
- Zastávky v boxech: Ferrari nejrychlejší, Hamilton s nejdelším stintem
- "Nebe, země, nebe, země... Potom jsem chtěl co nejdřív ukázat mámě, že jsem v pořádku
- FOTO: První závod sezóny - Rosberg poráží Hamiltona, ošklivá nehoda Alonsa
- Pirelli: Pro návrat ke staré kvalifikaci je třeba vysvětlení
- Vettel: Stejný výsledek jako loni, Ferrari je však letos mnohem lepší
- Pocity hořkosti? Hamilton a Rosberg vysvětlují, co se stalo v první zatáčce
- Jak se pilotům v Austrálii závodilo po omezení radiokomunikace?
- Piloti mohou letos používat již pouze jednu páčku pro ovládání spojky
- Dennis: V určitém okamžiku sezóny od nás můžete čekat překvapení
- GP Austrálie 2016: závod, který mělo Ferrari ve svých rukou. A prohrálo
- Lowe: Nová pravidla týkající se pneumatik jsou pro F1 "fantastická"
- Zajímavosti a statistiky po závodě v Austrálii
- Ricciardo se těší: Za lídry moc nezaostáváme, v Montrealu přijde zlepšení
- Sainz: Mezi mnou a Verstappenem nevzniknou třenice, jde o zdravou rivalitu
- Mosley: Tak děsivou nehodu by Alonso před 20 lety nepřežil
- Tým Haas hodnotí výsledek z Austrálie jako dobrý pro F1
- McLaren u Buttona špatně zvolil pneumatiky, novinky jej posunou do první desítky
- Strategie Red Bullu a Ricciardův úspěch v Austrálii probudily zájem Ferrari
- Nevýhody halo systému? Alonsova nehoda může přinést cenné odpovědi
- Jaké pneumatiky si jezdci vybrali pro příští závod v Bahrajnu?
- Jako na horské dráze - je to pro F1 nezbytné?
- Haas: Body nebyly v prvním závodu naším cílem
- Fanoušci již skoupili téměř 82 % vstupenek, Mexiko uvažuje o navýšení kapacit
- Souboje týmových kolegů: úvodní závod v Austrálii odhaluje karty
- Force India se ke starémé kvalifikaci vracet nechtěla: Q1 a Q2 byly lepší
- Ricciardo se na Alonsovu nehodu podíval radši až po závodě
- Symonds pochybuje, že Haas svým přístupem je přínosem pro F1
- Red Bull se stále zabývá myšlenkou opatřit si vlastní motor
- GPDA vyzývá k reformě "strukturálně nemocné" Formule 1 otevřeným dopisem
- Rychlejší než vůz F1? AB-RB001: Neweyho automobilové memento se rýsuje
- Prezident FIA chce jen upravit současnou kvalifikaci, ne vracet se ke staré
- "Zajímavé, že si na mě Charlie stěžoval," diví se Hamilton. Proč nechodí na schůzky?
- U Williamsu se obávají, že podcenili Toro Rosso
- Ecclestone: Monza si závod F1 udrží
- Celis bude debutovat s Force Indií v Bahrajnu
- Ecclestone odpovídá jezdcům na včerejší otevřený dopis
- Nová kvalifikace zůstane v Bahrajnu zachována, pak bude vyhodnocena
- Pirelli oznamuje alokace pneumatik pro Monako: konečně ultra-měkké
- Wurz: Výzva GPDA byla dlouho plánovaná, žádná zbrklost
- Dostává se Renault do skluzu ve vývoji auta pro rok 2017?
- Hermann Tilke: Baku bude jedinečným okruhem F1
- Newey dokončil práci na jachtách, brzy se začne věnovat vozu F1 pro rok 2017
- Ricciardo: Zlepšení Renaultu je cítit. Už jsem dokázal i předjíždět
- Button - nové děti nemohou poskytnout plný balíčkem jako já nebo Alonso
- Nasr se obává, že bídná forma Sauberu bude letos pokračovat
- Horner: Toro Rosso silnou formu do poloviny sezóny udrží
- Rozhovor s Rosbergem: Jedinečné věci
- Ecclestone bez úcty k tradicím. Monzu by mohlo nahradit Las Vegas
- Haas je přesvědčen, že zisk bodů je důsledkem přijetí zkušeného pilota
- F1 se "bojí" jít cestou plně zakrytého kokpitu," myslí si bývalý jezdec
- Wehrlein: Za potížemi Manoru je opotřebení pneumatik
- Massa tvrdí, že Halo koncept musí být součástí F1
- Výběr pneumatik 2016: Více předjíždění, pestřejší strategie, rychlejší časy
- Alonso bude mít v Bahrajnu zcela novou pohonnou jednotku
- Renault usiluje o zrušení 100kg palivového limitu
- Haas už letos žádná větší vylepšení nechystá, Hamilton varuje před změnami
- Práce na vozech 2017 musí počkat, schází pneumatiky pro aerodynamické tunely
- Bruno Senna podporuje GPDA v její snaze proti "nezdravé" F1
- Alonsův start v Bahrajnu musí posvětit lékaři FIA
- Whiting: Zákaz radiokomunikace nepředstavuje žádné nebezpečí
- Symonds si myslí, že týmy by neměly tolik mluvit do pravidel
- Allan McNish o nehod
- Čeká vozy 2017 přehodnocení? Simulované přetížení v zatáčkách dosahuje 5,5 G
- Webber: Vettel může Mercedesy porazit
- Rychlá reakce zachránila v Austrálii Räikkönenův motor
- Lékaři FIA start Alonsovi v Bahrajnu zakázali, nahradí jej Vandoorne
- Jak se Alonso cítí, zůstane v Bahrajnu a nastoupí do závodu v Číně? Španěl odpovídal
- Vandoorne se může při debutu vyrovnat Buttonovi, věří Magnussen
- Jak se Alonso cítí? Nastoupí v Číně? Po tiskové konferenci zůstává v Bahrajnu
- Představení Bahrajnu: Porazí konečně Ferrari v pouštním duelu Mercedesy?
- Toro Rosso přehodnocuje postoj k týmové režii, v Bahrajnu začíná od nuly
- Gutiérrezovo šasi v Austrálii neprasklo při havárii, poškodil ho jeřáb
- Mistři světa F1: Je divné, že už po Austrálii nedošlo ke změně kvalifikace
- Rosberg: 1 °C v Austrálii zachránil moje vítězství
- V Bahrajnu na úvod Rosberg před Hamiltonem, Ferrari ztrácí 1,8 sekundy
- 8 z 11 týmů proti zavedení nových vozů od roku 2017, stačit to zřejmě nebude
- Večer opět Rosberg před Hamiltonem, Button s McLarenem překvapivě třetí
- Magnussen bude muset startovat z boxů
- McLaren dnes zažil nejlepší den v éře McLaren-Honda
- Porazit v Bahrajnu Rosberga bude těžké, přiznává Hamilton
- Přípravu na kvalifikaci vyhrálo Ferrari, překvapil Haas a McLaren propadl
- Mercedes: Mezi námi a Ferrari to je o desetiny
- Prohlášení tým
- GRAFIKA: Jak se piloti se
- Hamilton vyhrál kvalifikaci o 77 tisícin nad Rosbergem, Vettel t
- Analýza sektorů: Hamilton překonal rekord z V10 éry. Rychlosti na rovinkách?
- Předzávodní servis: Všichni mluví o novém návrhu kvalifikačního formátu
- Prohlášení týmů po závodě v Bahrajnu
- Rosberg neměl žádné problémy, a tak vyhrál, Vettel vůbec neodstartoval
- Mercedes si pro lepší starty vyvinul vlastní spojku
- Dennis osobně loboval u FIA, aby mohl "nejrychlejší muž v F1" v Bahrajnu závodit
- Nejrychlejší kolo v Bahrajnu předvedl Rosberg, Räikkönen ztratil 0,676 s
- Max. rychlosti: Hamilton jel v Bahrajnu 340,5 km/h, McLaren jen o 4,4 km/h méně
- Haas: Nepřišel jsem do F1, abych v ní udělal revoluci
- Nejrychleji přezouval Williams - Massu za 2,2 sekundy. Jak vypadaly strategie?
- FOTO: Závod v Bahrajnů pod umělým osvětlením - hezké souboje i překvapení
- Hamilton o startu a kolizi v Bahrajnu: Ztrátu přítlaku jsme nekompenzovali modem moto
- Ferrari: Kimi mohl v Bahrajnu vyhrát, kdyby lépe odstartoval
- Zmatky kolem kvalifikace, v paddocku to vře. Co bude dál?
- Jak blízko je Ferrari Mercedesu? Po Bahrajnu stále záhada
- Tom Stallard, Buttonův závodní inženýr. Věděli jste o něm tyto informace?
- Todt: FIA by měla mít úplnou kontrolu nad Formulí 1
- Rosberg: Ještě jsme neviděli skutečné Ferrari
- Pérez se omluvil za kolizi v 2. kole Sainzovi jr.
- Boullier: Pro Vandoornea je Bahrajn novým impulsem jeho kariéry
- Ecclestone si nebere servítky: Piloti by raději měli mlčet
- Vettel ostře kritizuje nově navrhovaný formát kvalifikace se sčítáním časů
- Prohrál s Vandoornem? Kritizovat Buttona podle Alonsa není fér
- Komentář: Když politika zastíní sport a zajímavé závody
- Co bylo příčinou odstoupení? Button zaslechl zvláštní zvuk, Honda to prošetřuje
- Jaké pneumatiky si vybrali piloti pro závod v Číně? Grosjean a Massa nejagresivnější
- Gene Haas je nadšený z ohromujících výsledků Grosjeana
- Co zdržuje novou smlouvu? Pirelli požaduje záruku testování a písemné zadání
- Mercedes: Nejslabším motorem je te
- Tým Haas si stanovil pro letošní sezónu smělý cíl
- Analýza: Jak by fungovala kvalifikace při sčítání časů?
- FIA krotí obavy ohledně předjíždění vozů v roce 2017
- Souboje týmových kolegů v Bahrajnu: Rosberg pokračuje ve vítězné sérii
- Statistiky a zajímavosti po závodě v Bahrajnu
- Špatné zprávy od Williamsu - Bottas se obává "fundamentálního" nedostatku rychlosti
- Hamilton chce být svůj, potvrdil ale, že mu bylo zakázáno používání Snapchatu
- Ferrari dostává více peněz než ostatní, podle Ecclestonea právem. O kolik?
- Hamilton: Měli bychom jezdit naplno po celý závod, odstupy by měly být nižší
- Renault si pochvaluje spolupráci s Ilmorem: dobré nápady a 20 % kapacity navíc
- Horner: Motor Ferrari 2015 je o 0,8 vteřiny rychlejší než aktuální Renault
- Mick Schumacher bude letos závodit paralelně ve dvou sériích
- Jos Verstappen: Max bude příští rok v top týmu. Mercedes, Ferrari či Red Bull?
- Williams, Red Bull a McLaren drží v ruce klíč k případné změně kvalifikace
- Týmy jsou jednotné, požadují návrat ke kvalifikaci z roku 2015
- Boj o moc končí ve prospěch týmů? F1 se vrací k formátu kvalifikace z roku 2015
- Alonso už trénuje, na další závod v Číně se připravuje i Vandoorne
- Proč jsou vozy F1 energeticky efektivnější než elektromobily
- Hembery: Nač přidávat další sady pneumatik? Piloti jich mají dost, nevyužívají je
- Na odložení revolučních změn pro rok 2017 je pozdě
- Pérez: Piloti udělají vše, co bude možné, aby byli vyslyšeni
- Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné
- Navzdory finančním potížím se Sauber v Číně objeví
- Renault chce s motory vydržet 6 závodů. Vystačí si vozy Mercedesu letos s 4 kusy?
- Alexander Wurz o svých časech u McLarenu a strachu z MP4-18
- Horner o týmu Haas: Jeho konkurenceschopnost je pro F1 přínosem
- Vettel potřebuje nový motor. Co se v Bahrajnu pokazilo?
- Honda přiznává, že se moc nezlepšila, vynasnaží se navýšit výkon
- James Key hovoří o hektické zimní přestávce, novém vozu a týmové rivalitě
- Změna jako lék? Ne vždy jde správný medikament
- Haas varuje soupeře: To nejlepší teprve přijde
- Piloti měli držet hubu, rázně vzkazuje exmistr světa Villeneuve
- Ricciardův poslední stint v Bahrajnu je pro Red Bull velmi nadějný
- Magnussen chce bodovat: V Číně doufám v lepší výsledek než s McLarenem
- Ricciardo: Spousta přítlaku navíc by vedla k velmi nudným závodům
- Williams se díky úspěchům v F1 vrací k zisku
- Do Šanghaje mí
- Měla to být životní chyba, Grosjean teď cítí obrovské zadostiučinění
- Hülkenberg: Formule 1 je stále "sexy" produkt
- Wolff: Nemůžeme si dovolit žádnou chybu, Ferrari nám dýchá na záda
- Další expilot F1 se domnívá, že dopis GPDA byl chybou
- Týmy se z kvalifikačního fiaska na začátku sezóny poučily
- Mercedes v Číně očekává ještě extrémnější strategie než v Bahrajnu
- Foto a popis volantu McLarenu MP4-31
- Technický ředitel Renaultu doufá, že v Číně tým prolomí bodovanou bariéru
- McNish: Ferrari je blízko Mercedesu, ale pořád ne dost, je třeba ocenit Manor, Willia
- Todt: "Piloti můžou kdykoliv přijít. Zajímá mě, ja se jim jezdí těsně za sebou"
- Toro Rosso plánuje dva či tři větší balíky vylepšení, aby si udrželo rychlost
- Todt: "Piloti můžou kdykoliv přijít. Zajímá mě, jak se jim jezdí těsně za sebou"
- Vettel nemá potřebu, aby byl nazýván hrdinou
- Williams volá po spravedlivějším rozdělování odměn v F1
- Srovnání výkonnosti F1 s MotoGP: Co je rychlejší a proč?
- Gutiérrez: Čína bude dobrou indikací našeho postavení v sezóně
- Verstappen se těší do Číny. Dobře se tam předjíždí, vysvětluje
- Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil
- Zaostřeno na starty: Co je pro jezdce nejnáročnější a co si týmy hlídají?
- Fernley: Přístup týmu Haas je "diskutabilní"
- Alonso: Start v Číně není zaručen
- Buttonův motor nelze opravit, v Číně dostane nový
- Sainz: Red Bull je v zatáčkách stejně rychlý jako Mercedes, ne-li rychlejší
- Má Ferrari po nadějích na titul? "Velký náskok se nedá rychle stáhnout," říká Berger
- Bottas nehodlá měnit svůj jízdní styl, navzdory diskutované kolizi
- Plány Micka Schumachera? F1 v nich zatím nefiguruje
- Je Verstappen připraven na přestup do špičkového týmu? Co si myslí jeho šéf?
- Nové pravidlo týkající se pneumatik dovoluje agresivnější strategie
- S čím se chystá Manor do Číny?
- Watson se v otázce otevřeného dopisu GPDA staví na stranu Villeneuva
- F1 v praxi: Aerodynamici Williamsu vyvinuli nový typ golfové hole
- Finanční zmatky u Sauberu účast v Číně neohrozí
- Hamilton bude v Číně na roštu odsunut o pět míst dozadu. Proč?
- Räikkönen je s rychlostí spokojen, trápí ho však něco jiného
- Představení Číny s nejdelší rovinkou kalendáře: Čekají nás předjížděcí hody?
- Alonso dostává od lékařů povolení, po 1. tréninku ale musí znovu na kontrolu
- Rosberg: Hamiltonův trest mi život usnadní, i tak ale bude bojovat o vítězství
- Nejlepším pilotem F1 je... Sheffieldská univerzita má odpověď
- FOTO: Přípravy na závodní víkend v Šanghaji
- Rosberg na úvod před Hamiltonem, Vettel ztrácí půl sekundy, dvě přerušení
- Alonso dostává zelenou i pro zbytek víkendu, v Číně bude závodit
- Ferrari ve druhém tréninku poráží Mercedesy, Räikkönen nejrychlejší
- Předpověď počasí pro Čínu: Kvalifikaci ohrozí velká šance na déšť
- FOTO: Pátek v Číně - tréninkové duely Ferrari s Mercedesy
- Grosjean si stěžuje na přísné limity Pirelli: "Auto je jako dřevo, neovladatelné"
- Pirelli chce testovat pneumatiky pro rok 2017 na konci července
- Horner se obává, že změna pravidel pohonných jednotek nic nevyřeší
- Arrivabene: Mercedes je nejlepší tým za posledncíh 10 let
- GP Kanady hledá nové partnery, Maďarsko má jistotu deseti let
- 3. trénink v Číně může zásadně ovlivnit déšť
- Prohlášení týmů po kvalifikaci: McLaren lituje přerušení v závěru Q2
- Rosberg vyhrál kvalifikaci plnou incidentů, Hamilton po problémech poslední!
- GRAFIKA: Startovní rošt v Číně po penalizaci Hamiltona
- Red Bull může při GP Ruska vyzkoušet svou verzi ochrany kokpitu
- Hülkenberg potrestán, posune se na startu dozadu
- Analýza sektorů: Rosberg suverénní díky chybám Ferrari, Pérez na rovince 334,5 km/h
- Wehrlein vysvětluje příčiny své nehody, DRS na vině není (+ VIDEO)
- Světoběžník v teniskách, sir Frank Williams, slaví narozeniny
- Nasr má jasno: Ericsson má lepší auto než on
- FOTO: Kvalifikace v Šanghaji a první letošní pole position pro Rosberga
- PROHLÁŠENÍ týmů po závodě v Číně
- Sauber se rozhodl vyslyšet nářky Nasera. Co vymyslel pro Rusko?
- Nejrychlejší kolo v Číně předvedl Hülkenberg, po něm Grosjean a Button
- Rosberg protahuje svou vítěznou šňůru v Číně, ostatní měli problémy
- FOTO: Závod v Šanghaji bohatý na překvapení a předjížděcí manévry
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2