PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Räikkönen o smlouvě na rok 2017 ještě nejednal
  2. Legenda NASCAR hodnotí výsledky nového týmu Haas
  3. Co si říkali naštvaný Vettel a Kvjat před vstupem na stupně vítězů + VIDEO
  4. NEJVYŠŠÍ RYCHLOST v Číně dosáhl Ricciardo poháněný Renaultem: 349,9 km/h
  5. Räikönnen o svých pocitech a jak si užil předjetí Hamiltona
  6. ZASTÁVKY A STRATEGIE: Hamilton pětkrát v boxech, Massa přezut za 2,2 s
  7. Horner očekává, že Vettel změní svůj názor na Kvjatovo chování
  8. Wolff stále vnímá Ferrari jako velkou hrozbu, popisuje poškození Hamiltona
  9. Šéfka Sauberu naštvaně popírá spekulace, že by měli vynechat závod
  10. Vettel mění názor na spor s Kvjatem: "Šlo o závodní incident, s Kimim mě sevřeli"
  11. Pirelli hrozí odchodem z Formule 1
  12. Kvalifikační incidenty v Číně z pohledu Charlie Whitinga
  13. Kvalifikační incidenty v Číně z pohledu Whitinga
  14. Marchionne nabádá, aby Ferrari brzy ukončilo vítěznou šňůru Mercedesu
  15. Sainz odsuzuje nebezpečné chování Hülkenberga v boxové uličce
  16. Odpovědné úřady F1 schválily testovací plán Pirelli
  17. Ferrari: Dát motory Red Bullu by byla obrovská chyba, jak dokládá svou rychlostí
  18. Nespokojené Ferrari: Závod v Číně jsme mohli vyhrát
  19. Jaké pneumatiky si piloti vybrali pro závod v Rusku? Ferrari a Mercedes se liší
  20. Na šéfa týmu Force India byl vydán zatykač
  21. Hamilton: Formuli 1 nic nedlužím
  22. Wolff: F1 by se měla vzdát snahy o změnu pravidel
  23. Marchionne uvažuje o šarádě, která by vrátila do F1 tým Alfa Romeo
  24. Räikkönen: Ferrari může stále bojovat o letošní titul. Co k tomu potřebuje?
  25. Mercedes: Ferrari kvůli spolehlivosti v Číně snížilo výkon motoru
  26. Magnussen: Red Bull má nejlepší šasi. Dle Kvjata doženou Mercedes
  27. Magnussen: "Red Bull má nejlepší šasi." Dle Kvjata brzy doženou Mercedes
  28. F1 jedná o limitu tří pohonných jednotek na sezónu
  29. Marchionne: F1 musí udělat více pro digitální generaci
  30. Rosberg: Ferrari ještě nepředvedlo, co v něm skutečně je
  31. Sloupek Felipe Massy: Jak jsem v Číně udržel Lewise za sebou
  32. Proč Pirelli stanovilo přísné limity pro pneumatiky? Některé týmy zjistily, jak na ně
  33. Mercedes pracuje na významném zvýšení hlučnosti motorů
  34. Souboje týmových kolegů v Číně: Rosberg dále těží ze smůly Hamiltona
  35. Ferrari tvrdí, že na Mercedes ztrácí jen desetinu
  36. Zpověď Jensona Buttona: Proč závodím
  37. Ecclestone je trapně patetický. Proč? Kvůli výrokům ohledně žen v F1
  38. Monza bude fungovat ještě mnoho let, domnívá se místní starosta
  39. Zmizí Grand Prix Číny z kalendáře F1?
  40. Závodní okruh v Sepangu očekávají změny
  41. Indie požádala oficiálně Británii, aby vydala Mallyu
  42. Renault nezačal dobře, ale žádné výmluvy nehledá
  43. Red Bull dnes otestuje svůj "baldachýn". Whiting přidává své názory
  44. Má Manor na body? Podle Wehrleina ano
  45. Ferrari zvažuje nasazení vylepšeného motoru už v Rusku
  46. Gratulace americkému veteránovi a Mercedesu
  47. F1 1982: Bitva o vodní nádrže a zažehnaný bojkot šampionátu
  48. Williams: Testování pneumatik pro Pirelli lze získat výhodu
  49. Mahle potvrzuje, že pomáhá Ferrari dosahovat vyšší efektivity motoru
  50. Alonso: Ve stejném autě bych všechny porazil
  51. FOTO: Red Bull předváděl vůz F1 nejníže na světě - na břehu Mrtvého moře
  52. Týmy mohou mít na začátku sezóny 2017 potíže s pneumatikami
  53. Testování nových dílů motoru Renault probíhá dle plánu, cílem je Montreal
  54. Hamilton bude moci použít motor z čínské kvalifikace
  55. MP4-31 má potenciál, McLaren se musí zaměřit hlavně na závodní tempo
  56. Vasseur: Zaměřujeme se na každý detail
  57. Rosberg si uvědomuje, že jeho vítězná série musí skončit
  58. Sledovanost F1 v Mexiku stoupla o 500 %
  59. Barrichello se vrací k tragické Imole 1994, kde sám těžce havaroval (+VIDEO)
  60. Sirotkin zpět v F1 jako testovací pilot Renaultu, sveze se už v Soči
  61. Nürburgring nyní patří ruskému miliardáři
  62. Bell: O chybách víme, nesmíme už je opakovat
  63. F1 čeká "zásadní týden". Padne při něm jméno Ecclestoneova nástupce?
  64. Jak se do Soči chystají Pérez a Bottas. Oba mají specifické vzpomínky na loňský závod
  65. Jak postupuje Mercedes, když selže pohonná jednotka
  66. Toro Rosso představuje nového závodního ředitele - Johna Bootha
  67. Nové rozměry vozů schváleny, v oblasti motorů se ještě čeká
  68. Lowe: Výkonnost motorů by neměla být vyrovnána
  69. Symonds své názory nemění, ale výsledky Haasu obdivuje
  70. Nasr v Rusku nové šasi zřejmě nedostane, Ericsson mu klidně poskytne své
  71. Ferrari urychluje nasazování novinek: do Ruska veze nové přední křídlo a lepší motor
  72. Rosberg: Pravidla pro rok 2017 jsou krokem špatným směrem
  73. Horner se bojí patové situace, podle Prosta jsou pravidla zbytečně složitá
  74. Ferrari má v Soči obavy ohledně spotřeby paliva
  75. Verstappen chce příští rok stabilně bojovat o stupně vítězů
  76. Hamilton o ukončení kariéry a o Rossim, rád by ještě nejméně 5 let závodil
  77. Button: McLaren se musí zlepšit na více frontách. Jak je na tom šasi MP4-31?
  78. Kvjat je po zhlédnutí videa přesvědčen o tom, že se Vettel v Číně mýlil
  79. V pátek končí lhůta hlasování pro Komisi F1
  80. Představení Ruska: Podaří se Ferrari s novým motorem zvítězit?
  81. Renault chce zabrat a ještě letos agresivně vylepšovat svůj monopost
  82. Pirelli pro závod v Rakousku přiveze ultra-měkké pneumatiky
  83. Potvrzeno! V Soči uvidíme ochranu kokpitu a la Red Bull
  84. Renault: Nová pravidla pohonných jednotek poskytnou F1 to, co potřebuje
  85. Grosjean připusil, že kritika Ericssona "nebyla hezká"
  86. Vettel svých slov směrem ke Kvjatovi nelituje
  87. U Mercedesu se obávají, že jsou nová pravidla krokem špatným směrem. Alonso nesouhlas
  88. Fotogalerie: Aeroscreen - ochrana kokpitu podle Red Bullu
  89. Hamilton o ochraně kokpitu Red Bullu: "Polovičaté řešení připomínající policejní štít
  90. Šéfové F1 se dohodli na nových pravidlech o motorech
  91. Button: Honda si uvědomuje, že pro rok 2017 musí předělat motor
  92. Na úvod Rosberg před Hamiltonem, Ferrari ztrácí přes sekundu, Red Bull s ochranou kok
  93. Alonso se zotavoval déle, než sám předpokládal
  94. Hülkenberg má v otázce ochrany kokpitu jasno
  95. GPDA vnímá negativně změnu pravidel v oblasti šasi
  96. Hamilton odpoledne nejrychlejší, Vettel druhý - jeho Ferrari se ale opět pokazilo
  97. Svůj motor vylepšil před Ruskem i Mercedes
  98. FOTO: Páteční tréninky v ruské Soči - oba pod taktovkou Mercedesů
  99. Hembery: Pneumatiky "2017" otestujeme až příští rok
  100. Vettel dostává penalizaci. Jak hodnotí dnešní den piloti Ferrari?
  101. Massa: Halo koncept je lepším řešením
  102. Alonso: Formule 1 nepotřebuje hrdiny
  103. Poslední volný trénink pro sebe rozhodl minutu před koncem Hamilton
  104. Renault potvrdil Sirotkina pro další volný trénink
  105. GRAFIKA: Startovní rošt v Rusku po penalizaci Vettela
  106. V kvalifikaci v Rusku triumfoval Rosberg, Hamiltonovi opět vypověděl službu motor
  107. Prohlášení po kvalifikaci v Rusku: Bizardní situace, snad nepřijdou penalizace, doufa
  108. Limit paliva se pro rok po dohodě 2017 zvýší
  109. ANALÝZA: Rosberg dominoval ve třetím sektoru, Vettel s Ferrari 339 km/h
  110. FOTO: Sobotní kvalifikace v Soči - náskok Mercedesu se zvětšuje
  111. O ochraně kokpitu se rozhodne do dvou měsíců, chystají se další zkoušky
  112. Ecclestone o ochraně kokpitu: Nelíbí se mi ani jedno řešení
  113. Týmy s motory Mercedes byly proti navýšení limitu paliva
  114. Mercedes dokázal zamezit penalizaci Hamiltona, jeho motor opravil
  115. PROHLÁŠENÍ po závodě v Rusku
  116. GP RUSKA: Šťastná sedmička pro Rosberga, duel Vettel a Kvjat měl reprízu
  117. Nejrychlejší kola v Rusku: Rosberg před Massou, Alonso pátý
  118. Šéfka Sauberu v Soči chyběla, tým opustil další inženýr
  119. Tisková konference po Grand Prix Ruska
  120. Nejvyšší rychlosti závodu: Pérez 334 km/h, druhý Magnussen s Renaultem
  121. V boxech opět nejrychlejší Williams, Massa odbaven za 2,2 sekundy
  122. Konspirační teorie kolem Hamiltona, které Mercedes důrazně odmítá
  123. Kvjat se telefonicky omluvil Vettelovi za způsobenou nehodu
  124. FOTO: Velká cena Ruska - havárie v první zatáčce a další vítězství Rosberga
  125. Rozhovor s Arrivabenem: "Co měl Sebastian dělat? Létat?"
  126. Alonso zajel velmi rychlé kolo, aby se probudil a užil si trochu zábavy
  127. Den, kdy byl poprvé diskvalifikován vítěz Grand Prix
  128. McLaren: Šetření paliva nás stálo 50 sekund, jinak bychom mohli bojovat s Williamsy
  129. Marko: Po "katastrofě" v Rusku si s Kvjatem promluvíme
  130. Rosberg: Musím být připraven na horší časy
  131. Marchionne: Bolí mě duše, když Ferrari trpí
  132. Magnussen zvolen mužem závodu v Grand Prix Ruska
  133. Byla to spíš noční můra, prohlašuje Mercedes po vyhraném doublu
  134. Ecclestone je schopen zrušit smlouvu ohledně motorů
  135. Toto Wolff v palbě otázek: Lewisův problém s motorem, konspirace i Ecclestoneova pomo
  136. Alonso si přeje více výkonu v kvalifikaci, chce končit v první pětce
  137. Renault usiluje o prodloužení smlouvy s Red Bullem, dohoda je na spadnutí
  138. Smedley: V Rusku nešlo o jednorázové zlepšení Williamsu
  139. Jaké pneumatiky si piloti vybírají pro Španělsko? Ferrari nejagresivnější
  140. Který motor použije HAAS ve Španělsku? Jasno by měli mít tento týden
  141. Brundle se zamýšlí: Proč se piloti neusmívají a proč uzavřený kokpit k ničemu nepoved
  142. Sauber se nezúčastní testování v Barceloně nezúčastní, má to více důvodů
  143. Webber: Ferrari a Red Bull letos mohou vyhrát
  144. Vettel v případě Kvjata nepomýšlí na odvetu, Rus se dočkal i zastání
  145. Marchionne se stává novým výkonným ředitelem Ferrari
  146. Alonso: Budeme debatovat, proč jsou starty tak chaotické
  147. Lewis Hamilton: jeho minulost, přítomnost a budoucnost
  148. Souboje týmových kolegů: Rosberg dál ujíždí, první úspěchy Alonsa a Magnussena
  149. Nevybuchlá bomba z Belfastu John Watson slaví jubileum
  150. Otevřený dopis Mercedesu fanouškům: Jak vážné byly problémy Nica a Lewise?
  151. Massa o střetu filosofií v F1 či souboji s Red Bullem
  152. Některé součástí pohonné jednotky budou muset v roce 2018 vydržet půl sezóny
  153. FOTO: Red Bull vyrazil s vozem F1 za krásou pouště Wadi Rum
  154. Honda o uvolnění vývoje motorů a plánované úpravě zvuku
  155. Red Bull posílá Kvjata k Toro Rosso, ve Španělsku jej nahradí Verstappen
  156. Button odsuzuje tvrdý krok Red Bullu: "A co pódium Kvjata v předchozím závodě?"
  157. Propagátor bezpečnosti Coulthard dostal ve Francii pokutu
  158. Verstappen vítá přestup k Red Bullu jako úžasnou příležitost
  159. Dočkáme se ruského týmu v F1? Vyloučeno to není
  160. Sauber pojede ve Španělsku s nejnovějším motorem Ferrari
  161. Marko vysvětluje krok Red Bullu: "Nejedná se o popravu Kvajta"
  162. Haas se staví za Gutiérreze ohledně jeho ruské kolize
  163. Pirelli do Británie přiveze kombinaci těch nejtvrdších pneumatik
  164. Vasseur: Pilot Renaultu může vyhrát šampionát v roce 2020
  165. Ecclestone: Ať Hamilton přestane skučet
  166. Mercedes k problémům dohnalo lepšící se Ferrari
  167. Honda plánuje větší vylepšení, před Španělskem žetony čerpat nehodlá
  168. Výplaty u Sauberu mají opět zpoždění
  169. Manor by uvítal pozdější zavedení pravidel
  170. Ferrari: Vettelův motor po kolizích s Kvjatem poškozen není
  171. Force India chystá před Španělskem na voze velké změny
  172. O kolik se týmy zlepšily proti loňsku? Nejvíce Manor s McLarenem
  173. Boullier navzdory novinkám McLarenu: Stále nám zbývá vyřešit pár problémů
  174. Webbera Red Bull nepřekvapil: Na výměnu Kjvata mysleli již dřív, neukázal podle nich
  175. Kvjatův zločin a trest. Bez Dostojevského
  176. Hamilton nabádá fanoušky, aby nevěřili konspiračním teoriím
  177. Renault nasadí v Barceloně B-specifikaci pohonné jednotky
  178. Boullier: Předjíždění v roce 2017 nebude obtížnější, spíše naopak
  179. Magnussen: Barcelona je dobrou testovací tratí, závod může přinést překvapení
  180. Whiting: Delší čas na opuštění vozu s ochranou kokpitu nevadí
  181. Force India chystá rozsáhlé změny na voze: "Bude vypadat docela odlišně"
  182. Gilles Villeneuve: hrdina bez bázně a hany si zaslouží trvalou vzpomínku
  183. Haas míří do Barcelony s novým křídlem a motorem
  184. Le Mans do budoucna nechce termínové kolize s F1
  185. Stane se Toro Rosso prvním zákaznickým týmem s motorem Honda?
  186. Tým Haas přemýšlí o Grosjeanově debutu v sérii NASCAR
  187. Nový pilot Red Bullu Verstappen před svým debutem tři noci nespal
  188. Vettel je optimistou: Ferrari to ještě může otočit!
  189. Alonso upíná své naděje k Barceloně
  190. Renault plánuje novinky pro každý závod: zavěšení, aerodynamika i motor
  191. KOMENTÁŘ: Grand Prix v ulicích Londýna - sen nebo reálná vyhlídka?
  192. Lauda: Nahradit Ecclestonea nebude vůbec nic jednoduchého
  193. Whiting: Baku bude na Formuli 1 včas připraveno
  194. Mladík Leclerc se svezl s Ferrari, letos se poprvé představí i v tréninku
  195. Honda intenzívně vyvíjí, ExxonMobile pro ni chystá v Kanadě další vylepšení paliva
  196. Ztráta Force Indie je značná, ale situace se zvolna lepší
  197. Baku se stává hitem sezóny ještě před startem, piloti jsou nadšeni
  198. Marchionne očekává, že Ferrari začne od Španělska vítězit
  199. Red Bull s motory Alfa Romeo? Marchionne hájí jinou volbu
  200. Opravdu může Ferrari v Barceloně dostihnout Mercedes?
  201. Vandoorne si všímá zájmu jiných týmů, srovnává pneumatiky
  202. Mercedes: Máme 8 motorů, ale problémy se objevují jen u Hamiltona
  203. Tým Haas si je vědom své nezkušenosti a jak na ni doplácí
  204. Shell končí s podporou GPrix Belgie a FOM, pokračuje jen s Ferrari
  205. Představení Barcelony: Dočkáme se překvapení a první porážky Rosberga?
  206. Zákaz oddělitelných překrytů hledí byl odložen až do Monaca
  207. Piloti se bouří kvůli zákazu FIA: Budeme vozit v kokpitu koš na odpadky?
  208. Rosberg: Omezení radiokomunikace je výzvou a přínosem pro závodění
  209. Byl to šok, přiznává Kvjat své pocity po přesunu k Toro Rosso
  210. Podvádějí týmy s tlaky pneumatik? McLaren požádal FIA o objasnění pravidel
  211. Hamilton dostává jako první nový MGU-H, spolehlivost ale stále nejistá
  212. Úvod ve Španělsku v režii Ferrari, týmy představily spousty novinek
  213. FIA chce vědeckou cestou zjistit skutečné rozdíly mezi motory
  214. Kvjat o moudrosti mimo trať a nevyřízených účtech s Red Bullem
  215. Odpoledne Rosberg před Räikkönenem, Alonso s McLarenem sedmý
  216. Alonso: McLaren má ve Španělsku možnost zazářit
  217. Horner: Nová smlouva o motorech je "velmi slabá"
  218. Gutiérrez: U Haasu vypadám jako hodně špatný pilot
  219. Grosjean se vrátí k nastavení vozu z Bahrajnu
  220. Red Bull v centru pozornosti: Jak hodnotí dnešní den Verstappen a co na něj říká Horn
  221. Räikkönen: Arrivabene je nejlepší šéf, kterého jsem kdy měl
  222. FOTO: Páteční tréninky v Barceloně - nové díly, debut Verstappena s Red Bullem
  223. Poslední trénink v Barceloně patřil i přes potíže Rosbergovi
  224. Počítá Ferrari s Räikkönenem i pro příští rok? Arrivabene uvedl, že to záleží na něm
  225. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci ve Španělsku: Red Bull nadšen, Ferrari se nestačí divit
  226. Hamilton slaví pole position před Rosbergem, Red Bull má druhou řadu
  227. GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny Španělska - Mercedesy před Red Bully
  228. ANALÝZA: Hamilton nejrychlejší ve všech sektorech, Wehrlein dosáhl 341,5 km/h
  229. Verstappen senior dává svému synovi volnost
  230. Red Bull těsně před prodloužením smlouvy s Renaultem na další rok
  231. Marko: Verstappen nemusí Ricciarda porazit. Lauda ho přirovnává k Hamiltonovi s Rosbe
  232. FOTO: Kvalifikace ve Španělsku - Mercedes opět na čele, Ferrari až z 3. řady
  233. Force India chce od Hülkenberga lepší výkony, vylepšený vůz sedí více Pérezovi
  234. PROHLÁŠENÍ po závodě v Barceloně
  235. Famózní Verstappen vyhrál před Räikkönenem! Mercedesy se vyřadily v prvním kole!
  236. Nejrychlejší kolo ve Španělsku předvedl Kvjat přeřazený k Toro Rosso
  237. Wolff: Je příliš brzo hledat viníka vzájemné kolize
  238. Proč a jak mercedesy kolidovaly?
  239. Co
  240. Motor pouze McLarenu, informovala Honda FIA
  241. ZASTÁVKY A STRATEGIE: Williams přezul Massu za 2 sekundy
  242. NEJVYŠŠÍ RYCHLOST ve Španělsku dosáhl Massa: 346,3 km/h. Kolik ztrácí Honda?
  243. FOTO: Závod ve Španělsku - První vítězství 18letého mladíka mění historii
  244. Kolize Rosberga a Hamiltona - proč komisaři netrestali?
  245. Po závodě byl potrestán Kevin Magnussen, pohoršil si v pořadí
  246. Horner o Ricciardově strategii: Proč to měla být ta správná volba?
  247. Räikkönen o špatném startu a o tom, jak blízko byl předjetí Verstappena
  248. Vettel: Byli jsme rychlejší než Red Bull, středně-tvrdá směs nám ale nefungovala
  249. Alonso uposlechl příkaz týmu a zůstal za Buttonem, jeho motor je v pořádku
  250. Brundle po Španělsku: Nové začátky a nevyhnutelný střet individuálů