PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. GRAFIKA: Startovní rošt v Ázerbájdžánu po penalizaci Péreze
  2. ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes se sekundovým náskokem, Bottas překonal 366 km/h
  3. Hamilton pro závod mění pneumatiky
  4. Wolff: F1 potřebuje Baku, ne závody na parkovištích
  5. Jak může vypadat závod v Baku? Poznatky z GP2
  6. ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes se sekundovým náskokem, Bottas dosáhl 378 km/h
  7. PREVIEW: GP Evropy otevírá novou kapitolu Formule 1
  8. GRAFIKA: Startovní rošt v Baku po penalizacích Péreze, Magnussena a Sainze
  9. PROHLÁŠENÍ po závodě: Někteří piloti se zlobí na omezení komunikace s inženýry
  10. Nejrychlejší kola závodu v Baku: Mercedesy před Verstappenem
  11. NEJVYŠŠÍ RYCHLOST v Baku dosáhl Hamilton: 364,4 km/h. Kolik ztrácela Honda?
  12. Imola místo Monzy? Ecclestone by si změnu dokázal představit
  13. Přepis veškeré rádiokomunikace naštvaného Hamiltona
  14. ZASTÁVKY A STRATGIE: Williams jako blesk - Massu přezouvá za 1,92 s!
  15. FOTO: Premiérový závod v Baku: velmi vysoké rychlosti a vítěství Rosberga
  16. Hamilton: "Jsem tady za idiota?"
  17. Vým
  18. Hamilton kvůli špatnému nastavení motoru ztrácel jen 0,2 sekundy
  19. Otázky a odpovědi po závodě: Mohl Pérez vyhrát nebýt penalizace?
  20. Wolff: Nechte nás mluvit, bude se závodit!
  21. Britatore kritizuje prezidenta Ferrari a radí, jak získat titul
  22. Williams jedná s mnoha piloty, zájem o Buttona nepopírá
  23. Kvjat: Auto nevědělo, jestli skončí ve zdi nebo ne
  24. Red Bull pozastavil vývoj svého řešení ochrany kokpitu
  25. Räikkönen se domnívá, že Ferrari ještě musí pořádně zabrat
  26. Baku bude mít budoucnost, pochvalují si promotéři. Proč musel stát Rosberg frontu?
  27. Kvjat: Nevěděl jsem, jestli skončím ve zdi nebo ne
  28. Výběr pneumatik pro Rakousko: Ferrari a Renault nejagresivnější
  29. Baku má budoucnost, pochvalují si promotéři. Proč musel stát Rosberg frontu?
  30. Skončím ve zdi nebo ne, nevěděl Kvjat
  31. Webber po Baku: Rosberga může porazit pouze "skutečný" Hamilton
  32. Pořád nic. Kdy nastoupí k McLarenu šéf Volkswagenu, Jost Capito?
  33. Změnu chtěli všichni! odráží Todt kritiku omezení radiokomunikace
  34. Arrivabene: Ferrari chystá překvapivá vylepšení, stále jsme ve hře o titul
  35. Kvjat: Dejte nám "trestající" okruhy
  36. Vettel hovoří o klíčových bodech F1. Které to jsou?
  37. ZASTÁVKY A STRATGIE: Williams stanovuje rekord - Massu přezouvá za 1,89 s!
  38. Dnes v dvojitém vydání: Alkohol a rádio hýbají F1
  39. "Bylo to lepší, než jsme čekali." Proč Honda neměla v Baku problémy se spotřebou?
  40. Nespokojený Prost žádá změny v F1. Co je příčinou?
  41. Souboje týmových kolegů v Baku: Tlačítka na volantu a Rosbergův grand slam + video
  42. Prost: Dvojka Ferrari Räikkönen není tou nejrychlejší volbou, zaručuje však klid
  43. Renault využívá velké ceny pro testování. S čím má největší problémy?
  44. Jízdní styl Alonsa a Hamiltona: Jak se hvězdy F1 liší při brzdění?
  45. Kolik závodů uvidíme příští rok? Ecclestone předvedl nový kotrmelec
  46. Proč Nasr neustoupil Ericssonovi a co mu přináší obtížné období u Sauberu
  47. Boullier: Alonso má v závodě dokonalý přehled, předčasně neodejde
  48. Arrivabene odkrývá, co se vlastně děje u Ferrari
  49. Honda věří, že už je v rekuperaci energie na úrovni Mercedesu
  50. Namáhavá Formule 1 aneb když když je pilot na dně sil
  51. Kdy dostanou nové turbo Ferrari také zákazníci Sauber a Haas?
  52. Renault má dilema ve vývoji, říká Prost
  53. Alonso: McLaren s Hondou má nejlepší šanci na poražení Mercedesu
  54. Týmy o víkendu očekávají překonání rekordu Red Bull Ringu
  55. Button: Potřebujeme správné okruhy pro závodění
  56. Jak je to s preferencí pilotů u Haasu? Steiner nabízí vysvětlení
  57. Ricciardo ví, že ho má Ferrari na seznamu: "Vettela mám rád, uměl prohrávat"
  58. Wolff ví, co je nutné, aby si Mercedes nepustil soupeře k tělu
  59. Piloti s rozdílným stylem jsou důležití, tvrdí Fernley
  60. Williams vnímá rok 2017 a nová pravidla jako svou velkou příležitost
  61. Ochranu kokpitu Halo tento týden čekají poslední testy, Aeroscreen stále ve hře
  62. Lauda: S Rosbergem jsme se v podstatě dohodli na dvouleté smlouvě
  63. Jaké pneumatiky si piloti vybrali pro Silverstone? Force India nejopatrnější
  64. McLaren: Honda chystá velké zlepšení, v roce 2017 bude velmi blízko Mercedesu
  65. Marchionne: Kimi, dokaž nám, že jsi nás hoden!
  66. Jak může F1 v USA konečně uspět? Jasný recept má bývalý soupeř Hamiltona
  67. Palmer: Omezení radiokomunikace? Hamiltona bych pokutoval
  68. Zmizí z kalendáře F1 další z tradičních závodů? Rozhodnout mohou volby
  69. Závodit ve městě hazardu, radí F1 hvězda NASCAR. Jaký má důvod?
  70. Prost požaduje další radikální zásah do pravidel F1
  71. Prost chce uvolnit ruce stratégům, sleduje zajímavý záměr
  72. F1 musí závodit ve městě hazardu, radí hvězda NASCAR. Jaký má důvod?
  73. VC Velké Británi bude pro Force Indii klíčovým testem, rozhodne o zbytku sezony
  74. Jak vnímají staří mistři a jejich následovníci tolikrát vzývanou DNA Formule 1?
  75. Jak je to s DNA Formule 1? Zemře na úbytě, nebo se o ni popereme?
  76. Proč bude GP Velké Británie pro Force Indii klíčovou?
  77. Ricciardo cítí zlepšení. Jaký cíl má pro letošní sezónu?
  78. Sainz zůstává v Toro Rosso i příští rok. A co Kvjat?
  79. O dalším angažmá Sainze rozhodnuto. A co Kvjat?
  80. Horner rozebírá možné dopady brexitu na F1
  81. Haas pečlivě zkoumá příčiny problémů s předním křídlem. A není na to sám
  82. Renault plánuje velké vylepšení motoru. Kdy?
  83. Šéf Hondy: Nikdy jsem neřekl, že jsme na úrovni Mercedesu!
  84. Mercedes se představí na Silverstone s dva roky starým monopostem
  85. Sergio Pérez a Ferrari? Pilot v tom má jasno
  86. U Ferrari se obávají penalizace Vettela
  87. FOTO: Přípravy v Rakousku
  88. První trénink na Red Bull Ringu zatím ovládají Mercedesy
  89. Massa si o svém osudu bude rozhodovat sám
  90. Mercedes se zasazuje o revizi platební struktury F1
  91. Verstappen nadává na nové obrubníky na Red Bull Ringu
  92. 2. trénink na Red Bull Ringu zastavila silná přeháňka, piloti se na trať v polovině t
  93. Vettel bude potrestán, k ostatním hříšníkům se komisaři zachovali vlídněji
  94. 2. trénink na Red Bull Ringu ukončila Vettelova nehoda, čekalo se kvůli dešti
  95. 3. trénink na Red Bull Ringu vedou po polovině obě Ferrari, trénink po Rosbergově neh
  96. Pirelli hodlá pozměnit praxi zahřívání pneumatik
  97. Kvalifikace bude dramatická, dva piloti už vědí o penalizaci
  98. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Rakousku
  99. GRAFIKA: Startovní rošt v Rakousku po penalizaci Rosberga a Vettela
  100. Nejlepší sektory a rychlosti kvalifikace: Mercedes má všech osm vozů v Top 10
  101. STRATEGIE: Mercedesu na rozdíl od Ferrari jedna zastávka stačit nebude
  102. Grand Prix Rakouska: v čele Mercedesy, Vettel způsobil výjezd safety caru
  103. PROHLÁŠENÍ po závodě: Vztek u Mercedesu, Rosberg se brání
  104. Rosberg je vyšetřován kvůli incidentu s Hamiltonem v posledním kole
  105. NEJRYCHLEJŠÍ KOLO v Rakousku předvedl Hamilton, Ferrari za Red Bullem
  106. NEJVYŠŠÍ RYCHLOSTI: Pérez přes 337 km/h, Honda o 14 km/h pomalejší
  107. FOTO: Velká cena Rakouska s dramatickou koncovkou
  108. Hamilton naléhá na vedení Mercedesu, aby nedělalo razantní kroky
  109. Wehrlein byl krůček od obrovského zklamání, stačil zlomek vteřiny
  110. Ferrari brání svoji strategii v Rakousku
  111. Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok
  112. Brundle po Rakousku: "Týmové příkazy by nedávaly vůbec smysl"
  113. OBRAZEM: Velká cena Rakouska ve fotostřípcích Michala Zelinky
  114. Sauber se kvůli financím nezúčastní testů v Silverstone
  115. Newey je novými pravidly pro rok 2017 nadšený, vrátí se naplno k F1?
  116. Ricciardo nechápe, proč byl Verstappen v Rakousku o tolik rychlejší
  117. Hamilton a Rosberg si vyslechli plán Mercedesu. V čem spočívá?
  118. Není od věci si položit otázku: Bude zase padat nepříjemný déšť?
  119. Aeroscreen ještě labutí píseň nezapěl, co přinese Halo 2?
  120. Honda před závodem v Silverstone čerpá žetony a vylepšuje motor
  121. Horner hovoří o Verstappenových rezervách. V čem by měl přidat?
  122. Francouzská naděje se posadí v Silverstone do Renaultu
  123. Sankce budou, varuje Wolff. Ale nechce být konkrétní
  124. Ferrari prodlužuje kontrakt s Räikkönenem na rok 2017
  125. Mercedes získá titul, ať se rozhodne jakkoli, míní Alonso
  126. První trénink na Silverstone se jede pod zamračenou oblohou pod nadvládou Mercedesů
  127. O dalším angažmá Räikkönena rozhodnuto
  128. Mallya v boxech na Silverstone: Absence cestování mě ničí!
  129. Druhý trénink opanoval Hamilton před Red Bullem, Rosberg ani nevyjel
  130. Jak se řešil nový Räikkönenův kontrakt a proč přišlo rozhodnutí tak brzy?
  131. Třetí trénink před poslední třetinou přerušen, Mercedes opět drtí konkurenci
  132. Proč přišlo potvrzení Räikkönena tak brzy?
  133. Penalizace za výměnu převodovky na Silverstone postihnou hned dva piloty
  134. Ericsson po nehodě v posledním tréninku musel do nemocnice
  135. Počasí bude i pro zbytek víkendu nevyzpytatelné
  136. Jak to bylo s traťovými limity a smazáváním časů?
  137. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Británii
  138. KVALIFIKACE V ANGLII: Hamilton vítězí i přes přísný zásah komisařů
  139. GRAFIKA: Startovní rošt v Silverstone po penalizaci Vettela
  140. Kvjat odsoudil rakouské obrubníky, britské řešení vítá
  141. Piloti za hranou trati a další kvalifikační dohady v Silverstone
  142. Pirelli překvapeno slabými výkony středních gum
  143. Rozhodnuto. Bude Ericsson nakonec závodit?
  144. Ricciardo: Atmosféra v Red Bullu se po příchodu Verstappena změnila
  145. Vettel nemá obavy z viditelnosti s Halo konceptem, ale žádá další testy
  146. Proč jsou obrubníky na Silverstonu černobílé?
  147. Grand Prix Velké Británie: Déšť na Silverstone ustal, trať je mokrá, startuje se za S
  148. PROHLÁŠENÍ po závodě v Británii
  149. Přepis komunikace mezi Rosbergem a závodním inženýrem
  150. Jak Hamilton málem kolidoval se safety carem
  151. Druhé nejrychlejší kolo závodu zajel Alonso, vklínil se mezi Mercedesy
  152. NEJVYŠŠÍ RYCHLOSTI: Rosberg o 0,3 km/h před Vettelem, Renault za Hondou
  153. Rosberg dostal penalizaci, klesá v pořadí (+ upravené pořadí)
  154. ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE: Mercedes poprvé překonává Williams
  155. Sainz nevěří spekulacím, že by jej Red Bull zapůjčil k Renaultu
  156. Mohlo se v Silverstone začít bez safety caru? Odpovědi Hamiltona a Rosberga se liší
  157. Vettel po mizerném výkonu Ferrari: Není důvod k panice
  158. Horner: Pravidlo týkající se omezení radiokomunikace je hloupé
  159. Hamilton byl na Silverstone v sedmém nebi, prožil "perfektní víkend"
  160. Ericsson promluvil o své nehodě i obrovském zklamání
  161. Pirelli oznamuje směsi pro závod v USA, přiveze super-měkké pneumatiky
  162. Složení pilotů pro dvoudenní testy v Silverstone je kompletní. Koho uvidíme?
  163. Mallya hovoří o hlavním zájmu svého týmu, není to jen Pohár konstruktérů
  164. Mercedes se proti trestu Rosberga odvolávat nebude
  165. FOTO: Domácí výhra Hamiltona a další momentky ze Silverstone
  166. Arrivabene: Převodovky nás opravdu trápí, důvod je nejistý
  167. Symmonds se tvrdě vyjádřil k omezení radiokomunikace
  168. Horner: Verstappen Ricciarda nedeprimuje, ale inspiruje
  169. Räikkönen si novou smlouvu s šéfy Ferrari vyjednal sám
  170. Jaké pneumatiky volí jezdci pro Maďarsko? Ferrari nejagresivnější
  171. Dostane Rosberg v Maďarsku trest za výměnu převodovky? Mercedes musí čekat
  172. Jak se jeví budoucnost Massy a Bottase u Williamsu?
  173. Coulthard: Milovaný Hamilton, dilema Rosberga a fantazie v podání Verstappena
  174. První den testů v Silverstone nejrychlejší Alonso, Red Bull s Halo ochranou
  175. Mercedes: Red Bull si za nižší rychlosti na rovinkách může sám volbou vysokého přítla
  176. Force India se v otázce ochrany kokpitu přidává k Red Bullu
  177. Vettel: V roce 2017 už o šetření paliva možná vůbec neuslyšíme
  178. Gasly: Halo koncept je divný, ale dá se s ním jezdit. Red Bull proti němu chystá akci
  179. Sauber: Naše neúčast na testech má i jiné důvody
  180. Vettel má privilegia jako Schumacher, proto chrání Räikkönena. A dost možná i sebe
  181. Watson po Rosbergově penalizaci žádá v oblasti radiokomunikace radikální přístup
  182. Palmer: Naším cílem v druhé polovině sezóny je Haas
  183. Druhý testovací den v Silverstone: dopoledne vládl Ocon, po obědě se polepšil Räikkön
  184. FOTO: Poslední sezónní testy v Silverstone
  185. Druhý den testů v Silverstone a shrnutí: Räikkönen nejrychlejší + VIDEO
  186. Vandoorne: McLaren MP4-31 se za poslední 2 měsíce hodně změnil
  187. V čem ztrácí Red Bull bojující o 2. místo na Ferrari? "V ničem," usmívá se Horner
  188. Bottas: Ať přijde kdokoliv, bude to vždy dobrá výzva
  189. Ferrari nadále vidí jako svůj cíl Mercedes, byť mu Red Bull šlape na paty
  190. Souboje týmových kolegů v Silverstone: Hamilton smazává náskok lídra Rosberga
  191. Massa se vrací k Vettelovi a radiokomunikaci. Co mu vadí?
  192. Vždy jsme měli potenciál, proto je záchrana na dosah, tvrdí Kaltenbornová
  193. "Děti zbaběle se schovávající za safety carem," kritizuje piloty Villeneuve + VIDEO
  194. Symonds o vývoji pro sezónu 2017: Proč není letošní FW38 tak úspěšný?
  195. Alonso: P
  196. Vědí lidé v F1, co vlastně chtějí? V Británii to tak zrovna nevypadalo
  197. Dovolená? Díky, ale až vyhrajeme, tak zní Alonsovo odhodlání
  198. GP Velké Británie 1976: Musel být Hunt opravdu diskvalifikován?
  199. Hembery o Vettelovi v Rakousku, výhledech na rok 2017 a jednom zvláštním nápadu
  200. Bod Manoru vyvinul tlak na Sauber, chystá nový aerodynamický balík
  201. Johansson označuje současnou F1 jako "inženýrské porno"
  202. Rozhovor se šéfem Renaultu: Lekce ze Silverstone, vyhlídky pro Maďarsko
  203. Imola se s Ecclestonem dohodla na pořádání závodů od roku 2017, má to ale háček
  204. "Inženýrské porno", to je současná F1 dle expilota Johanssona
  205. Wolff má obavy z Red Bullu: Hungaroring hraje do karet soupeřům
  206. Newey: Co mohou přinést nová pravidla pro rok 2017?
  207. ANALÝZA: Budeme svědky nového rekordu na Hungaroringu?
  208. Slavný konstruktér Newey krčí zatím rameny
  209. Soupeř Senny a Prosta radí návrat k jednoduchosti
  210. McLaren cítí velkou šanci: Pokud nebudeme mít problémy, získáme cenné body
  211. Verstappen získal cenu Lorenza Bandiniho a koupil si Porsche 911 GT3 RS
  212. Honda se zaměřuje na spalovací motor, McLaren si ale na další vylepšení musí počkat
  213. Výběr pneumatik pro Německo: Ferrari opět volí měkčí směsi než Mercedes
  214. Rosberg o Hamiltonovi: Momentálně nejsme nejlepšími kamarády
  215. Kolik prodělal Lotus v roce 2015 před převzetím Renaultu? Jde o značně vysokou částku
  216. Verstappen: Naším cílem je snížit náskok Mercedesu a porazit Ferrari
  217. Symonds: Přísnější pravidla pro aerodynamické tunely omezí dominanci v F1
  218. Lotus se loni topil v dluzích, propad hospodaření je i na F1 ohromný
  219. Víme, s jakým motorem budeme jezdit a je to obrovská výhoda, říká James Key
  220. Alonso: Máme zpoždění 8 měsíců, zisk titulu ale zůstává cílem pro rok 2017
  221. Key: Víme, s jakým motorem budeme jezdit, a to je obrovská výhoda
  222. Lotus se loni topil v dluzích, propad hospodaření byl i na F1 ohromný
  223. KOMENTÁŘ: Jaké piloty mít v týmu, aby byl ideální? To je alfa i omega F1. Už mnoho le
  224. Čím hodlá nováček Haas překvapit v Singapuru?
  225. Sauber má po starostech, je spasen. Kdo a za jakých podmínek ho zachránil?
  226. Brawn Allisona u Ferrari nenahradí. Vettel váhá, krize trvá
  227. Představení Maďarska: Dočkáme se rekordu a porážky Mercedesu? + VIDEO
  228. Imola se hodlá kvůli italské Grand Prix soudit
  229. FIA reviduje radiokomunikaci pro GP Maďarska. Co se změní?
  230. Mercedes věří, že převodovka bude v pořádku a Rosberg se penalizaci vyhne
  231. Manor posiluje, z Renaultu přichází nový ředitel
  232. Gutiérrez: Co se mnou bude příští rok? Já mám jasno!
  233. "Šampionát nekončí, stále to můžeme otočit." Co Kimi očekává od Ferrari v Maďarsku?
  234. FIA bude hlídat výjezdy mimo trať elektronicky, reakce pilotů jsou smíšené
  235. V Maďarsku začíná nejlépe Hamilton, Rosberg druhý. Kolik ztrácí Ferrari a Red Bull?
  236. Pneumatiky 2017 - klíčové otázky
  237. O dalším angažmá Rosberga je rozhodnuto
  238. Odpoledne nejrychlejší Rosberg, Hamilton bourá. Red Bull ztrácí více, než čekal
  239. FOTO: Páteční tréninky na Hungaroringu - Mercedes soupeřům uniká
  240. Hamilton hovoří o své nehodě. A co říká na novou smlouvu Rosberga?
  241. Renault pozdrží inovace motoru do roku 2017, letošní vůz přestal vyvíjet
  242. Button o podivné ztrátě přilnavosti na Hungaroringu
  243. Verstappen: Sám sebe pořád překvapuji. Můj nejlepší závod? Kdepak Barcelona...
  244. Mercedes již zkontroloval Rosbergovu převodovku, dostane penalizaci?
  245. Ve třetím tréninku nejrychlejší Rosberg, Verstappen zaostal jen o tisíciny
  246. FIA komplikuje pravidla ohledně traťových limitů. Jak to bude vypadat v kvalifikaci?
  247. Kvalifikace na VC Maďarska se odkládá kvůli silnému dešti
  248. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Maďarsku
  249. GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny Maďarska - oba McLareny v první desítce
  250. Deštivou maďarskou kvalifikaci plnou nehod vyhrál Rosberg, Red Bull má druhou řadu