Zobrazit v plné verzi : F1news.cz
- GRAFIKA: Startovní rošt v Ázerbájdžánu po penalizaci Péreze
- ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes se sekundovým náskokem, Bottas překonal 366 km/h
- Hamilton pro závod mění pneumatiky
- Wolff: F1 potřebuje Baku, ne závody na parkovištích
- Jak může vypadat závod v Baku? Poznatky z GP2
- ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes se sekundovým náskokem, Bottas dosáhl 378 km/h
- PREVIEW: GP Evropy otevírá novou kapitolu Formule 1
- GRAFIKA: Startovní rošt v Baku po penalizacích Péreze, Magnussena a Sainze
- PROHLÁŠENÍ po závodě: Někteří piloti se zlobí na omezení komunikace s inženýry
- Nejrychlejší kola závodu v Baku: Mercedesy před Verstappenem
- NEJVYŠŠÍ RYCHLOST v Baku dosáhl Hamilton: 364,4 km/h. Kolik ztrácela Honda?
- Imola místo Monzy? Ecclestone by si změnu dokázal představit
- Přepis veškeré rádiokomunikace naštvaného Hamiltona
- ZASTÁVKY A STRATGIE: Williams jako blesk - Massu přezouvá za 1,92 s!
- FOTO: Premiérový závod v Baku: velmi vysoké rychlosti a vítěství Rosberga
- Hamilton: "Jsem tady za idiota?"
- Vým
- Hamilton kvůli špatnému nastavení motoru ztrácel jen 0,2 sekundy
- Otázky a odpovědi po závodě: Mohl Pérez vyhrát nebýt penalizace?
- Wolff: Nechte nás mluvit, bude se závodit!
- Britatore kritizuje prezidenta Ferrari a radí, jak získat titul
- Williams jedná s mnoha piloty, zájem o Buttona nepopírá
- Kvjat: Auto nevědělo, jestli skončí ve zdi nebo ne
- Red Bull pozastavil vývoj svého řešení ochrany kokpitu
- Räikkönen se domnívá, že Ferrari ještě musí pořádně zabrat
- Baku bude mít budoucnost, pochvalují si promotéři. Proč musel stát Rosberg frontu?
- Kvjat: Nevěděl jsem, jestli skončím ve zdi nebo ne
- Výběr pneumatik pro Rakousko: Ferrari a Renault nejagresivnější
- Baku má budoucnost, pochvalují si promotéři. Proč musel stát Rosberg frontu?
- Skončím ve zdi nebo ne, nevěděl Kvjat
- Webber po Baku: Rosberga může porazit pouze "skutečný" Hamilton
- Pořád nic. Kdy nastoupí k McLarenu šéf Volkswagenu, Jost Capito?
- Změnu chtěli všichni! odráží Todt kritiku omezení radiokomunikace
- Arrivabene: Ferrari chystá překvapivá vylepšení, stále jsme ve hře o titul
- Kvjat: Dejte nám "trestající" okruhy
- Vettel hovoří o klíčových bodech F1. Které to jsou?
- ZASTÁVKY A STRATGIE: Williams stanovuje rekord - Massu přezouvá za 1,89 s!
- Dnes v dvojitém vydání: Alkohol a rádio hýbají F1
- "Bylo to lepší, než jsme čekali." Proč Honda neměla v Baku problémy se spotřebou?
- Nespokojený Prost žádá změny v F1. Co je příčinou?
- Souboje týmových kolegů v Baku: Tlačítka na volantu a Rosbergův grand slam + video
- Prost: Dvojka Ferrari Räikkönen není tou nejrychlejší volbou, zaručuje však klid
- Renault využívá velké ceny pro testování. S čím má největší problémy?
- Jízdní styl Alonsa a Hamiltona: Jak se hvězdy F1 liší při brzdění?
- Kolik závodů uvidíme příští rok? Ecclestone předvedl nový kotrmelec
- Proč Nasr neustoupil Ericssonovi a co mu přináší obtížné období u Sauberu
- Boullier: Alonso má v závodě dokonalý přehled, předčasně neodejde
- Arrivabene odkrývá, co se vlastně děje u Ferrari
- Honda věří, že už je v rekuperaci energie na úrovni Mercedesu
- Namáhavá Formule 1 aneb když když je pilot na dně sil
- Kdy dostanou nové turbo Ferrari také zákazníci Sauber a Haas?
- Renault má dilema ve vývoji, říká Prost
- Alonso: McLaren s Hondou má nejlepší šanci na poražení Mercedesu
- Týmy o víkendu očekávají překonání rekordu Red Bull Ringu
- Button: Potřebujeme správné okruhy pro závodění
- Jak je to s preferencí pilotů u Haasu? Steiner nabízí vysvětlení
- Ricciardo ví, že ho má Ferrari na seznamu: "Vettela mám rád, uměl prohrávat"
- Wolff ví, co je nutné, aby si Mercedes nepustil soupeře k tělu
- Piloti s rozdílným stylem jsou důležití, tvrdí Fernley
- Williams vnímá rok 2017 a nová pravidla jako svou velkou příležitost
- Ochranu kokpitu Halo tento týden čekají poslední testy, Aeroscreen stále ve hře
- Lauda: S Rosbergem jsme se v podstatě dohodli na dvouleté smlouvě
- Jaké pneumatiky si piloti vybrali pro Silverstone? Force India nejopatrnější
- McLaren: Honda chystá velké zlepšení, v roce 2017 bude velmi blízko Mercedesu
- Marchionne: Kimi, dokaž nám, že jsi nás hoden!
- Jak může F1 v USA konečně uspět? Jasný recept má bývalý soupeř Hamiltona
- Palmer: Omezení radiokomunikace? Hamiltona bych pokutoval
- Zmizí z kalendáře F1 další z tradičních závodů? Rozhodnout mohou volby
- Závodit ve městě hazardu, radí F1 hvězda NASCAR. Jaký má důvod?
- Prost požaduje další radikální zásah do pravidel F1
- Prost chce uvolnit ruce stratégům, sleduje zajímavý záměr
- F1 musí závodit ve městě hazardu, radí hvězda NASCAR. Jaký má důvod?
- VC Velké Británi bude pro Force Indii klíčovým testem, rozhodne o zbytku sezony
- Jak vnímají staří mistři a jejich následovníci tolikrát vzývanou DNA Formule 1?
- Jak je to s DNA Formule 1? Zemře na úbytě, nebo se o ni popereme?
- Proč bude GP Velké Británie pro Force Indii klíčovou?
- Ricciardo cítí zlepšení. Jaký cíl má pro letošní sezónu?
- Sainz zůstává v Toro Rosso i příští rok. A co Kvjat?
- O dalším angažmá Sainze rozhodnuto. A co Kvjat?
- Horner rozebírá možné dopady brexitu na F1
- Haas pečlivě zkoumá příčiny problémů s předním křídlem. A není na to sám
- Renault plánuje velké vylepšení motoru. Kdy?
- Šéf Hondy: Nikdy jsem neřekl, že jsme na úrovni Mercedesu!
- Mercedes se představí na Silverstone s dva roky starým monopostem
- Sergio Pérez a Ferrari? Pilot v tom má jasno
- U Ferrari se obávají penalizace Vettela
- FOTO: Přípravy v Rakousku
- První trénink na Red Bull Ringu zatím ovládají Mercedesy
- Massa si o svém osudu bude rozhodovat sám
- Mercedes se zasazuje o revizi platební struktury F1
- Verstappen nadává na nové obrubníky na Red Bull Ringu
- 2. trénink na Red Bull Ringu zastavila silná přeháňka, piloti se na trať v polovině t
- Vettel bude potrestán, k ostatním hříšníkům se komisaři zachovali vlídněji
- 2. trénink na Red Bull Ringu ukončila Vettelova nehoda, čekalo se kvůli dešti
- 3. trénink na Red Bull Ringu vedou po polovině obě Ferrari, trénink po Rosbergově neh
- Pirelli hodlá pozměnit praxi zahřívání pneumatik
- Kvalifikace bude dramatická, dva piloti už vědí o penalizaci
- PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Rakousku
- GRAFIKA: Startovní rošt v Rakousku po penalizaci Rosberga a Vettela
- Nejlepší sektory a rychlosti kvalifikace: Mercedes má všech osm vozů v Top 10
- STRATEGIE: Mercedesu na rozdíl od Ferrari jedna zastávka stačit nebude
- Grand Prix Rakouska: v čele Mercedesy, Vettel způsobil výjezd safety caru
- PROHLÁŠENÍ po závodě: Vztek u Mercedesu, Rosberg se brání
- Rosberg je vyšetřován kvůli incidentu s Hamiltonem v posledním kole
- NEJRYCHLEJŠÍ KOLO v Rakousku předvedl Hamilton, Ferrari za Red Bullem
- NEJVYŠŠÍ RYCHLOSTI: Pérez přes 337 km/h, Honda o 14 km/h pomalejší
- FOTO: Velká cena Rakouska s dramatickou koncovkou
- Hamilton naléhá na vedení Mercedesu, aby nedělalo razantní kroky
- Wehrlein byl krůček od obrovského zklamání, stačil zlomek vteřiny
- Ferrari brání svoji strategii v Rakousku
- Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok
- Brundle po Rakousku: "Týmové příkazy by nedávaly vůbec smysl"
- OBRAZEM: Velká cena Rakouska ve fotostřípcích Michala Zelinky
- Sauber se kvůli financím nezúčastní testů v Silverstone
- Newey je novými pravidly pro rok 2017 nadšený, vrátí se naplno k F1?
- Ricciardo nechápe, proč byl Verstappen v Rakousku o tolik rychlejší
- Hamilton a Rosberg si vyslechli plán Mercedesu. V čem spočívá?
- Není od věci si položit otázku: Bude zase padat nepříjemný déšť?
- Aeroscreen ještě labutí píseň nezapěl, co přinese Halo 2?
- Honda před závodem v Silverstone čerpá žetony a vylepšuje motor
- Horner hovoří o Verstappenových rezervách. V čem by měl přidat?
- Francouzská naděje se posadí v Silverstone do Renaultu
- Sankce budou, varuje Wolff. Ale nechce být konkrétní
- Ferrari prodlužuje kontrakt s Räikkönenem na rok 2017
- Mercedes získá titul, ať se rozhodne jakkoli, míní Alonso
- První trénink na Silverstone se jede pod zamračenou oblohou pod nadvládou Mercedesů
- O dalším angažmá Räikkönena rozhodnuto
- Mallya v boxech na Silverstone: Absence cestování mě ničí!
- Druhý trénink opanoval Hamilton před Red Bullem, Rosberg ani nevyjel
- Jak se řešil nový Räikkönenův kontrakt a proč přišlo rozhodnutí tak brzy?
- Třetí trénink před poslední třetinou přerušen, Mercedes opět drtí konkurenci
- Proč přišlo potvrzení Räikkönena tak brzy?
- Penalizace za výměnu převodovky na Silverstone postihnou hned dva piloty
- Ericsson po nehodě v posledním tréninku musel do nemocnice
- Počasí bude i pro zbytek víkendu nevyzpytatelné
- Jak to bylo s traťovými limity a smazáváním časů?
- PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Británii
- KVALIFIKACE V ANGLII: Hamilton vítězí i přes přísný zásah komisařů
- GRAFIKA: Startovní rošt v Silverstone po penalizaci Vettela
- Kvjat odsoudil rakouské obrubníky, britské řešení vítá
- Piloti za hranou trati a další kvalifikační dohady v Silverstone
- Pirelli překvapeno slabými výkony středních gum
- Rozhodnuto. Bude Ericsson nakonec závodit?
- Ricciardo: Atmosféra v Red Bullu se po příchodu Verstappena změnila
- Vettel nemá obavy z viditelnosti s Halo konceptem, ale žádá další testy
- Proč jsou obrubníky na Silverstonu černobílé?
- Grand Prix Velké Británie: Déšť na Silverstone ustal, trať je mokrá, startuje se za S
- PROHLÁŠENÍ po závodě v Británii
- Přepis komunikace mezi Rosbergem a závodním inženýrem
- Jak Hamilton málem kolidoval se safety carem
- Druhé nejrychlejší kolo závodu zajel Alonso, vklínil se mezi Mercedesy
- NEJVYŠŠÍ RYCHLOSTI: Rosberg o 0,3 km/h před Vettelem, Renault za Hondou
- Rosberg dostal penalizaci, klesá v pořadí (+ upravené pořadí)
- ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE: Mercedes poprvé překonává Williams
- Sainz nevěří spekulacím, že by jej Red Bull zapůjčil k Renaultu
- Mohlo se v Silverstone začít bez safety caru? Odpovědi Hamiltona a Rosberga se liší
- Vettel po mizerném výkonu Ferrari: Není důvod k panice
- Horner: Pravidlo týkající se omezení radiokomunikace je hloupé
- Hamilton byl na Silverstone v sedmém nebi, prožil "perfektní víkend"
- Ericsson promluvil o své nehodě i obrovském zklamání
- Pirelli oznamuje směsi pro závod v USA, přiveze super-měkké pneumatiky
- Složení pilotů pro dvoudenní testy v Silverstone je kompletní. Koho uvidíme?
- Mallya hovoří o hlavním zájmu svého týmu, není to jen Pohár konstruktérů
- Mercedes se proti trestu Rosberga odvolávat nebude
- FOTO: Domácí výhra Hamiltona a další momentky ze Silverstone
- Arrivabene: Převodovky nás opravdu trápí, důvod je nejistý
- Symmonds se tvrdě vyjádřil k omezení radiokomunikace
- Horner: Verstappen Ricciarda nedeprimuje, ale inspiruje
- Räikkönen si novou smlouvu s šéfy Ferrari vyjednal sám
- Jaké pneumatiky volí jezdci pro Maďarsko? Ferrari nejagresivnější
- Dostane Rosberg v Maďarsku trest za výměnu převodovky? Mercedes musí čekat
- Jak se jeví budoucnost Massy a Bottase u Williamsu?
- Coulthard: Milovaný Hamilton, dilema Rosberga a fantazie v podání Verstappena
- První den testů v Silverstone nejrychlejší Alonso, Red Bull s Halo ochranou
- Mercedes: Red Bull si za nižší rychlosti na rovinkách může sám volbou vysokého přítla
- Force India se v otázce ochrany kokpitu přidává k Red Bullu
- Vettel: V roce 2017 už o šetření paliva možná vůbec neuslyšíme
- Gasly: Halo koncept je divný, ale dá se s ním jezdit. Red Bull proti němu chystá akci
- Sauber: Naše neúčast na testech má i jiné důvody
- Vettel má privilegia jako Schumacher, proto chrání Räikkönena. A dost možná i sebe
- Watson po Rosbergově penalizaci žádá v oblasti radiokomunikace radikální přístup
- Palmer: Naším cílem v druhé polovině sezóny je Haas
- Druhý testovací den v Silverstone: dopoledne vládl Ocon, po obědě se polepšil Räikkön
- FOTO: Poslední sezónní testy v Silverstone
- Druhý den testů v Silverstone a shrnutí: Räikkönen nejrychlejší + VIDEO
- Vandoorne: McLaren MP4-31 se za poslední 2 měsíce hodně změnil
- V čem ztrácí Red Bull bojující o 2. místo na Ferrari? "V ničem," usmívá se Horner
- Bottas: Ať přijde kdokoliv, bude to vždy dobrá výzva
- Ferrari nadále vidí jako svůj cíl Mercedes, byť mu Red Bull šlape na paty
- Souboje týmových kolegů v Silverstone: Hamilton smazává náskok lídra Rosberga
- Massa se vrací k Vettelovi a radiokomunikaci. Co mu vadí?
- Vždy jsme měli potenciál, proto je záchrana na dosah, tvrdí Kaltenbornová
- "Děti zbaběle se schovávající za safety carem," kritizuje piloty Villeneuve + VIDEO
- Symonds o vývoji pro sezónu 2017: Proč není letošní FW38 tak úspěšný?
- Alonso: P
- Vědí lidé v F1, co vlastně chtějí? V Británii to tak zrovna nevypadalo
- Dovolená? Díky, ale až vyhrajeme, tak zní Alonsovo odhodlání
- GP Velké Británie 1976: Musel být Hunt opravdu diskvalifikován?
- Hembery o Vettelovi v Rakousku, výhledech na rok 2017 a jednom zvláštním nápadu
- Bod Manoru vyvinul tlak na Sauber, chystá nový aerodynamický balík
- Johansson označuje současnou F1 jako "inženýrské porno"
- Rozhovor se šéfem Renaultu: Lekce ze Silverstone, vyhlídky pro Maďarsko
- Imola se s Ecclestonem dohodla na pořádání závodů od roku 2017, má to ale háček
- "Inženýrské porno", to je současná F1 dle expilota Johanssona
- Wolff má obavy z Red Bullu: Hungaroring hraje do karet soupeřům
- Newey: Co mohou přinést nová pravidla pro rok 2017?
- ANALÝZA: Budeme svědky nového rekordu na Hungaroringu?
- Slavný konstruktér Newey krčí zatím rameny
- Soupeř Senny a Prosta radí návrat k jednoduchosti
- McLaren cítí velkou šanci: Pokud nebudeme mít problémy, získáme cenné body
- Verstappen získal cenu Lorenza Bandiniho a koupil si Porsche 911 GT3 RS
- Honda se zaměřuje na spalovací motor, McLaren si ale na další vylepšení musí počkat
- Výběr pneumatik pro Německo: Ferrari opět volí měkčí směsi než Mercedes
- Rosberg o Hamiltonovi: Momentálně nejsme nejlepšími kamarády
- Kolik prodělal Lotus v roce 2015 před převzetím Renaultu? Jde o značně vysokou částku
- Verstappen: Naším cílem je snížit náskok Mercedesu a porazit Ferrari
- Symonds: Přísnější pravidla pro aerodynamické tunely omezí dominanci v F1
- Lotus se loni topil v dluzích, propad hospodaření je i na F1 ohromný
- Víme, s jakým motorem budeme jezdit a je to obrovská výhoda, říká James Key
- Alonso: Máme zpoždění 8 měsíců, zisk titulu ale zůstává cílem pro rok 2017
- Key: Víme, s jakým motorem budeme jezdit, a to je obrovská výhoda
- Lotus se loni topil v dluzích, propad hospodaření byl i na F1 ohromný
- KOMENTÁŘ: Jaké piloty mít v týmu, aby byl ideální? To je alfa i omega F1. Už mnoho le
- Čím hodlá nováček Haas překvapit v Singapuru?
- Sauber má po starostech, je spasen. Kdo a za jakých podmínek ho zachránil?
- Brawn Allisona u Ferrari nenahradí. Vettel váhá, krize trvá
- Představení Maďarska: Dočkáme se rekordu a porážky Mercedesu? + VIDEO
- Imola se hodlá kvůli italské Grand Prix soudit
- FIA reviduje radiokomunikaci pro GP Maďarska. Co se změní?
- Mercedes věří, že převodovka bude v pořádku a Rosberg se penalizaci vyhne
- Manor posiluje, z Renaultu přichází nový ředitel
- Gutiérrez: Co se mnou bude příští rok? Já mám jasno!
- "Šampionát nekončí, stále to můžeme otočit." Co Kimi očekává od Ferrari v Maďarsku?
- FIA bude hlídat výjezdy mimo trať elektronicky, reakce pilotů jsou smíšené
- V Maďarsku začíná nejlépe Hamilton, Rosberg druhý. Kolik ztrácí Ferrari a Red Bull?
- Pneumatiky 2017 - klíčové otázky
- O dalším angažmá Rosberga je rozhodnuto
- Odpoledne nejrychlejší Rosberg, Hamilton bourá. Red Bull ztrácí více, než čekal
- FOTO: Páteční tréninky na Hungaroringu - Mercedes soupeřům uniká
- Hamilton hovoří o své nehodě. A co říká na novou smlouvu Rosberga?
- Renault pozdrží inovace motoru do roku 2017, letošní vůz přestal vyvíjet
- Button o podivné ztrátě přilnavosti na Hungaroringu
- Verstappen: Sám sebe pořád překvapuji. Můj nejlepší závod? Kdepak Barcelona...
- Mercedes již zkontroloval Rosbergovu převodovku, dostane penalizaci?
- Ve třetím tréninku nejrychlejší Rosberg, Verstappen zaostal jen o tisíciny
- FIA komplikuje pravidla ohledně traťových limitů. Jak to bude vypadat v kvalifikaci?
- Kvalifikace na VC Maďarska se odkládá kvůli silnému dešti
- PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Maďarsku
- GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny Maďarska - oba McLareny v první desítce
- Deštivou maďarskou kvalifikaci plnou nehod vyhrál Rosberg, Red Bull má druhou řadu
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2