PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Räikkönen i přes chybu stratégů v Singapuru Ferrari stále věří, v Malajsii příjemně p
  2. Britskou Grand Prix dostihly déletrvající problémy, na řešení moc času nezbývá
  3. Verstappen: Red Bull je při dlouhých jízdách velmi silný. Porazí v Sepangu Ferrari?
  4. Button má jisté výhrady k 1. tréninkům, dělá mu problém i povrch trati
  5. Bottasovy problémy s bezpečnostním pásem mohou mít hlubší důsledky
  6. Alonso zažil velmi dobrý den s vylepšeným motorem Honda
  7. Hořlavé drama v boxech Sepangu komentuje aktér Magnussen a expilot Brundle
  8. FOTO: Pátek v Malajsii - Mercedes ostatním ukazuje na rozpáleném asfaltu záda
  9. Wolff ohledně chápání týmu zvolil příměr k Hvězdným válkám. Na čí straně chce být?
  10. Vettel: Ferrari musí být ohledně našich šancí v Malajsii realistické
  11. "Jedno kvalifikační kolo a dost." Alonso se bude dívat na televizi
  12. Hamilton si pohrál se soupeři, Rosberg nenašel v třetím tréninku odpověď
  13. GRAFIKA: Jak se piloti seřadí na startovním roštu v Malajsii po Alonsově penalizaci?
  14. Kvalifikace v Malajsii: Hamilton roznesl všechny na kopytech, Red Bull má druhou řadu
  15. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Malajsii
  16. ANALÝZA SEKTORŮ: Nezadržitelný Hamilton o 6,4 s rychlejší než loni, Wehrlein přes 335
  17. Debaty kolem dvojitých žlutých vlajek neustávají, Whiting zkusil nové řešení
  18. FOTO: Sobota v Malajsii: Mercedes kráčí za titulem, Red Bull se dostává před Ferrari
  19. Proč se Bottas nedostal do třetí části kvalifikace? Těch chyb bylo více
  20. V dohodě s Force Indií došlo k "významnému pokroku", tvrdí Pérez
  21. PROHLÁŠENÍ po závodě v Malajsii
  22. Hamiltonovi vybouchl motor, Rosberg to schytal v první zatáčce, v Malajsii vítězí Ric
  23. Vettela čeká po závodě vyšetřování ohledně jeho nehody v první zatáčce
  24. NEJRYCHLEJŠÍ KOLO předvedl Rosberg, Red Bully za ním, Alonso šestý
  25. MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI: Rosberg dosáhl 333 km/h, Mercedesům nejblíže Honda
  26. FOTO: Double Red Bullu, závod plný zvratů a finální "shoey" Ricciarda
  27. ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE: Williams to dokázal znovu - Massa přezut za 2,0 s
  28. Wolff odsuzuje Rosbergovu penalizaci, třebaže nic neřešila
  29. U Mercedesu planou vášně, Hamilton zařadil zpátečku, Lauda káral
  30. Alonso: Nemáme důvod k přehnanému optimismu
  31. Red Bull nevyužil týmovou strategii. Jak souboj prožíval šéf týmu Horner?
  32. Potvrzeno! Pérez už ví, kde stráví příští sezónu
  33. Mercedes po selhání Hamiltonova motoru: Nenecháme kámen na kameni
  34. Kdy si Ricciardo uvědomil, že vyhraje, a Verstappen, že se mu to nepovede?
  35. Pití šampaňského z boty - jak chutná shoey? + FOTO
  36. Horner: Týmy by neměly být nuceny k testování v Bahrajnu
  37. Diktát Mercedesu nemá smysl, zlobí se Horner. Co je příčinou?
  38. Vliv F1 v USA, hazardní hry a vyhlídky na rok 2017. Toto Wolff se opět nechal vyzpoví
  39. Ferrari vyčíslilo ztrátu přítlaku Kimiho po nárazu od Rosberga: "Nemohl nic stáhnout"
  40. Rosberg: Vettel se mi za kolizi omluvil, ztracené body mi to ale nevrátí
  41. Ferrari vyčíslilo ztrátu přítlaku Kimiho po nárazu od Rosberga
  42. Haas si není jistý tím, proč Grosjeanovi selhaly brzdy
  43. V čem Hamilton převyšuje ostatní mistry světa? Pro něj to je jen slabá útěcha
  44. Sauber touží po bodu. Nespoléhá na vlastní rychlost, ale na dva vnější faktory
  45. Mladík Williamsu Stroll vyhrál Evropský šampinát F3. Příští rok v F1?
  46. Coulthardova analýza: Proč je sabotáž totálním nesmyslem a jaké šance dává Rosbergovi
  47. Laudovi se krátí jeho funkční období. Jaká bude jeho další role v F1?
  48. Marko: Selhání Hamiltonova motoru si Red Bull vynutil svým neustálým tlakem
  49. Nedosti konspirací ve světě, už se nám plíží i do F1
  50. "Virtuální safety car je nanic, F1 neprospívá," tvrdí Sainz
  51. Co říká Alonso na zvyšování počtu závodů za sezónu?
  52. Halo koncept by měl mít jinou formu, domnívá se Alonso
  53. Kdo může lépe postihnout rozdíly mezi F1 a WEC než Mark Webber
  54. Mercedes stále netuší, proč selhal Hamiltonův motor
  55. Massa: Soucítím s Hamiltonem, já jsem ale zažil ještě větší bolest
  56. McLaren před Suzukou: Bude to závod jako každý jiný
  57. Každá trpělivost má své meze. Sainz jr. chce popostrčit svou kariéru kupředu
  58. 6 rozdílů mezi F1 a WEC očima Marka Webbera
  59. Mercedes: Nechceme Hamiltona umlčet, ať mluví
  60. Dohady kolem Hamiltonova motoru nadále trvají, co chystá tým do Japonska?
  61. Pokrok nám ještě nezaručí v příští sezóně úspěch, varuje Alonso. S čím pojede v Japon
  62. Wehrlein má absolutní důvěru v Mercedes ohledně závodní sedačky pro sezónu 2017
  63. Moje výroky v radiokomunikaci nejsou urážlivé, jen emotivní, tvrdí Grosjean
  64. Závod v Baku by měl být přejmenován na Velkou cenu Ázerbájdžánu
  65. Představení Suzuky: Ležatá osmička, v níž Hamilton potřebuje porazit Rosberga + VIDEO
  66. 1. trénink: Rosberg nenašel přemožitele, drobné incidenty plynulost nenarušily
  67. 2. trénink: Rosberg opět neporažen, náskok se ale zmenšil
  68. Button: S autem je něco špatně
  69. Hamilton přiznává, že Suzuka není jeho nejsilnějším okruhem
  70. "S tím autem je něco špatně," neví si rady Button
  71. Vettel věří, že i přes penalizaci může dojet v Japonsku na pódiu
  72. Max Verstappen dnes zažil "jeden z nejlepších pátků"
  73. "Ach ne, zase tu je chobotnice!" Kvjat zmátl svět F1 a musel vysvětlovat
  74. Může se stát, že Vettel opustí Maranello? Dejme slovo Arrivabenemu
  75. Další příspěvek do tématu "sabotáž Hamiltona". Tentokrát se jí chopil Paddy Lowe
  76. Důsledky zmatků při startu v Malajsii: FIA varuje důrazně piloty
  77. 3. trénink: Hamilton vzdal finální pokus, Rosberg dovršil tréninkový hattrick
  78. Kvalifikace: druhé části dominovaly Mercedesy, Sainz jr. na poslední chvíli chyboval
  79. Bude se před startem Grand Prix Japonska trestat? Adeptů je několik
  80. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Japonska
  81. Adeptů na panalizaci je po kvalifikaci jako máku. Zde jsou jména ohrožených a příčiny
  82. FIA důrazně varuje piloty, nesmí přestat mávat při potížích na startu
  83. Adeptů na penalizaci bylo po kvalifikaci jako máku. A jak to dopadlo?
  84. James Allison odmítl nabídku továrního týmu na návrat do F1. Proč?
  85. James Allison odmítl nabídku továrního týmu na návrat do F1. I důvod je znám
  86. Vettel popírá, že by měl problémy se šéfem Ferrari, Arrivabenem
  87. KOMENTÁŘ: Závodní kolize jsou věčné, lze je vůbec posuzovat? Prohlédněte si ty proslu
  88. "Úsměvy na Vaších tvářích nevydrží dlouho," řekl Hamilton a odešel z konference
  89. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Japonska: Mercedes se raduje, domácí Honda trpí
  90. Rosberg utužuje vedení v šampionátu, Hamilton pokazil start
  91. PROHLÁŠENÍ po Grand Prix Japonska: Hamilton se nechce vracet k předposlednímu kolu
  92. Také Button nakonec dostal v Japonsku nový motor, Räikkönen zase převodovku
  93. Charlie Whiting si pohovořil s Verstappenem o jeho obraně
  94. Na světě je protest proti Verstappenovi - řešení se odkládá do konání GP USA
  95. Vettel vysvětluje svou frustraci ohledně modrých vlajek
  96. ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE: Williams o 0,06 s před Red Bullem
  97. "Takhle ne!" Komisaři vyzpovídali Verstappena kvůli jeho obraně před Hamiltonem
  98. PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Hamilton se nechce vracet k předposlednímu kolu
  99. Räikkönen: Nechat se předjet není zas tak těžké
  100. Allison odmítl nabídku továrního týmu na návrat do F1, znám je i důvod
  101. Lauda: Rosberga o titul můžou připravit už jen technické problémy
  102. Je Hülkenberg na odchodu z Force Indie? Leccos tomu napovídá
  103. "Hamilton potřebuje nepřítele!" Wolff ještě nevidí šampionát jako rozhodnutý
  104. Pozadí protestu Mercedesu a jak v tomto týmu vnímali Verstappenovu obranu
  105. Ferrari věří, že je opět před Red Bullem
  106. Budou mít piloti Mercedesu s novými rukavicemi lepší starty?
  107. Red Bull odhaluje 2 důvody, proč Ricciardo na Verstappena v Suzuce ztrácel
  108. Helmut Marko kritizuje Hamiltona: "Měl snad Verstappen použít směrovku?"
  109. "Ať na předsezónní testy v Bahrajnu přispěje Pirelli," navrhuje Horner
  110. Jaké pneumatiky volí jezdci pro Velkou cenu USA?
  111. Odepisovat Hamiltona? To je podle mě hloupost, tvrdí Horner
  112. Grosjean se těší, že jeho Haas získává opět na kvalitě.
  113. Rosberg se po událostech v Suzuce Hamiltona zastává
  114. FOTO: Oslavy třetího titulu v továrně Mercedesu
  115. Red Bull se podivuje nad tím, jak rychlejší Ferrari v Japonsku zahodilo šanci na pódi
  116. Sauber příští rok pojede s rok starými motory Ferrari, Sainz mu přeje hodně štěstí
  117. Bývalý inženýr Ferrari se nevybíravě opřel do svých někdejších kolegů, až na hranici
  118. Až na hranici urážek. Bývalý inženýr Ferrari se opřel do svých někdejších kolegů
  119. Rosberg v Barceloně testoval širší pneumatiky, počasí mu ale nepřálo + FOTO
  120. Honda je pokrokem spokojena, výkony ji ale netěší - spalovací motor je stále slabý
  121. Toro Rosso se musí spoléhat na vnější faktory, aby mohlo myslet na body
  122. Bottas se dohaduje s Williamsem, jaké věno mohou přinést kandidáti na uvolněné posty?
  123. Hamilton má problémy, nenastoupil k testování pneumatik v Barceloně
  124. Přestupový kolotoč, Bottas se dohaduje s Williamsem. Víte kolik peněz mají piloti při
  125. Mark Webber učinil závažné rozhodnutí ohledně své aktivní kariéry
  126. Sainz je stejně dobrý jako Verstappen, myslí si Rosberg
  127. Hülkenberg se dohodl s Renaultem
  128. Hülkenberg o svém přestupu k Renaultu: Mé nadšení zažehl Michael Schumacher
  129. Technický šéf Mercedesu Lowe: Pro Rosberga je velmi těžké porážet Hamiltona
  130. Od vítězství až po boj o přežití, Alfa Romeo ve Formuli 1
  131. Vzpomínky Marka Webbera: Byl jsem před podpisem smlouvy s Ferrari
  132. Massa se vyjádřil o své budoucnosti ve světě formule 1
  133. Titul pro Renault v roce 2021 je realistický cíl, tvrdí Bell
  134. Tým Haas stále neoznámil svou jezdeckou sestavu pro příští rok. Co na to říká Gutiérr
  135. Wolff: Z nového silničního vozu Mercedesu s motorem F1 mám husí kůži
  136. Zlobivý Hamilton, explozivní Ferrari a přestupové tanečky
  137. Haas stále neoznámil svou jezdeckou sestavu pro příští rok. Co na to Gutiérrez?
  138. Piloti testující nové pneumatiky získávají nefér výhodu, myslí si Alonso
  139. Wolff: Týmy F1 se kvůli změnám pravidel vrací před rokem 2017 na začátek
  140. Alkohol až od 18 - Williams čeká na potvrzení Strolla kvůli Martini
  141. V prvním pátečním tréninku na GP USA dostane šanci Jordan King
  142. Dennis by McLarenu udělil známku 5 z 10, Honda nový motor už pár měsíců testuje
  143. Alkohol až od 18. Williams čeká s potvrzením Strolla zřejmě kvůli Martini
  144. ANALÝZA: Co stojí za propadem Williamsu? Vysvětlení zkouší nalézt Pat Symonds
  145. Nahradí Wehrlein Hülkenberga ve Force India?
  146. Alonso: V Austinu člověk nikdy neví, co se stane
  147. K angažmá Hülkenberga se vyjadřují lidé z vedení Renaultu
  148. Proč právě Hülkenberg? Tady jsou důvody
  149. "Cílem je lepší auto." Nadějný Wehrlein jedná s předním týmem
  150. "Odchod Hülkenberga jsme vůbec nečekali," přiznává překvapená Force India
  151. Odhodlaný Hamilton chce ve zbývajících závodech sezóny nechat na trati vše
  152. Mistři světa F1 se zastávají Verstappena a jeho jízdního stylu
  153. Jaké pneumatiky si piloti vybírají pro Mexiko? Nejodvážnější jsou u Toro Rosso
  154. Magnussen popírá přestup do IndyCar
  155. "Jsou to jen drby," uvedl Magnussen k přestupu do jiné série
  156. "Rozhodnutí týmu jsem zpochybňoval," přiznal Ericsson.
  157. Haas o pokroku v nastavení s novým předním křídlem: "Velmi významný průlom"
  158. Wehrlein po testu širších pneumatiky prozradil, o kolik auta zrychlí v roce 2017
  159. Hamilton rozšiřuje své obzory, vstoupí do legendární herní série Call of Duty
  160. Blíží se brzký konec Dennise v roli ředitele McLarenu?
  161. Právo veta u Ferrari a důvod odchodu od Mercedesu, to Brawn odhaluje ve své knize
  162. Claire Williamsová se vyjádřila k budoucnosti Bottase
  163. Udrží si někdo z pilotů Renaultu místo? Palmer mluví o extrémním tlaku
  164. Honda komentuje případné spojení s dalším týmem v F1. Bude to Sauber?
  165. Dočkáme se u Mercedesu ještě nějaké týmové režie?
  166. Kritika Ferrari rozhodně není férová, nechal se slyšet Vettel
  167. Toro Rosso: Nový aerodynamický balík nemá chybu. Co stojí za poklesem jeho formy?
  168. FIA opět povolává Hamiltona na tiskovou konferenci
  169. Americká hvězda mezi okruhy šampionát: Vzchopí se Hamilton v boji o titul? + VIDEO
  170. Ocon: Verstappenova agresivita není nic nového
  171. Rozhovor s Hemberym: Co vlastně dělá Pirelli v F1?
  172. Toro Rosso přichází o špičkového inženýra, pohyb je i v dalších týmech
  173. Do Enstone povolá Renault další nové pracovníky
  174. Americká hvězda mezi okruhy šampionátu: Vzchopí se Hamilton v boji o titul? + VIDEO
  175. Kdo v Americe oslaví svůj 100. start?
  176. Renault slibuje posily, brzy ukáže, jak to myslí
  177. Ten čas ale letí. Víte, kdo v USA oslaví 100. start?
  178. Proč Brown odmítl nabídku na vytváření pravidel F1?
  179. VIDEO: Návrh aktivní ochrany kokpitu. Lepší než Halo?
  180. Kdo má největší šance u Force Indie na místo uvolněné Hülkenbergem?
  181. Podle Ricciarda bude Ferrari v USA hodně silné
  182. McLaren: Trápení ze Suzuky se v USA nebude opakovat
  183. Co by Jenson Button změnil na současných závodech? A souhlasili byste s ním?
  184. Haasův komplexní pohled na první sezónu v F1: V USA je stále co dohánět!
  185. Palmer má značné výhrady ohledně přístupu Renaultu k pilotům
  186. Sainz nechce na šanci u Red Bullu čekat věčně
  187. Rosberg: S druhými místy se nespokojím. Co když bude v závodě za Hamiltonem?
  188. První trénink vyhrál Hamilton, přiblíží se někdo Mercedesu?
  189. Jak hodnotí situaci po prvním tréninku Horner?
  190. Jsou v Haasu spokojení s Gutierrézem?
  191. Rosberg odpoledne nejrychlejší, Red Bull ale vystrčil růžky: Ricciardo před Hamiltone
  192. FOTO: Páteční tréninky v Austinu, počasí po loňských deštích tentokrát týmům přálo
  193. Příčiny problémů týmu Haas v trénincích a v paddocku
  194. Ricciardo věří, že Red Bull je minimálně stejně tak rychlý jako Mercedes
  195. Hamilton je z druhého tréninku rozladěn a doufá, že problémy jsou vyřešeny
  196. Vettel byl potrestán za porušení pravidel ve druhém tréninku
  197. Mercedes se stará o své mladé piloty, zajímá ho jejich budoucnost
  198. Potvrzeno: Kvjat v roce 2017 zůstane u Toro Rosso
  199. Věří si Alonso ještě na třetí titul?
  200. Pneumatikový poker ve 3. tréninku zvládly nejlépe Red Bully
  201. GRAFIKA: Startovní rošt v Austinu
  202. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Austinu
  203. Kvalifikace: Hamilton udělal první krok k zítřejšímu úspěchu
  204. ANALÝZA: Hamilton překonal rekord, soupeře zničil v 1. sektoru. Wehrlein jel 341,2 km
  205. FOTO: Sobotní kvalifikace v Austinu - hvězdou opět Hamilton
  206. Konec s problémy při předjíždění pomalejších pilotů? FIA zkusí lepší systém
  207. Ricciardo bude startovat na super měkké směsi. Považuje to Australan za výhodu?
  208. Ricciardo bude startovat na super-měkké směsi. Považuje to za výhodu?
  209. NEJRYCHLEJŠÍ KOLO předvedl s velkým náskokem Vettel s Ferrari
  210. GP USA vyhrál Hamilton, příliš si ale v boji o titul nepomohl
  211. PROHLÁŠENÍ po závodě: Massa se zlobí na Alonsa
  212. MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI: Nejrychleji jel Magnussen s Renaultem, Alonso ztrácel 11 km/h
  213. FOTO: Velká cena Spojených států - Hamilton před plnými tribunami snižuje ztrátu
  214. Potrestáno Ferrari a Magnussen, Dánův prohřešek vyvolává jisté dohady
  215. Komisaři Alonsa k nelibosti Massy netrestají - 5. místo mu zůstává + VIDEO
  216. ZASTÁVKY A STRATGIE: Red Bull nejrychlejší, o setinu poráží Mercedes
  217. ZASTÁVKY A STRATEGIE: Red Bull nejrychlejší, o setinu poráží Mercedes
  218. Verstappen o své chybě - překvapivé zastávce - a nevhodném odstavení vozu + VIDEO
  219. Rozhovor se šéfem Renaultu: Kdo bude závodit po boku Hülkenberga?
  220. Hamilton: Nikdy jsem se nevzdal a nemám to v plánu ani tentokrát
  221. Malajsie přemýšlí, že se vzdá své velké ceny: F1 už není zajímavá
  222. Symonds: Alonso použil Massu jako brzdu, zasloužil si trest
  223. Ferrari se stalo divoce ovladatelné, říká Vettel, který v USA pomýšlel na pódium
  224. Arrivabene o příčinách problémů Ferrari: "Věděli jsme, že nám Austin sedět nebude"
  225. Magnussen obhajuje manévr, za který byl po závodě potrestán
  226. Gasly neskrývá své rozladění nad přístupem Red Bullu
  227. Red Bull chce využít boje Mercedesů o titul ve svůj prospěch
  228. Jak se na divoké manévry Alonsa dívá Sainz?
  229. Jak se na předjížděcí manévry Alonsa dívá Sainz?
  230. Rozhovor s Tostem o trhu s piloty a situaci Toro Rosso. Prozrazuje, kolik ztrácí jeji
  231. Kdo je pro Hornera favoritem na titul?
  232. Co podniká Tilke? Navrhuje nový "honosný" okruh v Rusku
  233. Přestup k Renaultu Hülkenberga zklidnil, všímá si Force India
  234. Potrestaný Kvjat po kolizi s Pérezem žádá objasnění pravidel
  235. Jen blázen by se chtěl zbavit Rona Dennise, tvrdí Ecclestone
  236. Austin volá po změně kalendáře F1: Obírá se o diváky s Mexikem
  237. Zájem o volné místu u Force Indie stále roste. Kdo má zájem tentokrát?
  238. Massa se znovu vrací k incidentu s Alonsem
  239. Pérez se chystá na domácí závod a očekává megashow
  240. Tradiční hodnocení předchozího závodu očima Felipe Massy: Hořký odjezd z Austinu
  241. Rosberg nad ziskem titulu v Mexiku neuvažuje
  242. Wolff: Nico je i přes svůj náskok stále v těžké pozici
  243. Napětí v týmu stoupá, tvrdí Palmer
  244. V čem je hlavní rozdíl mezi Mercedesem a Red Bullem? Horner zná odpověď i řešení
  245. Jak aktuální je Harjantův návrat do F1?
  246. Hraje se o budoucnost, napětí v týmu Renault stoupá
  247. Může F1 zakořenit v USA? Zde je 5 důvodů, které hrají hlavní roli
  248. Ricciardo by rád změnil okolnosti, které nedělají F1 dobré jméno
  249. Alonso musí mít dobré kamarády, zlobí se jeho bývalý týmový kolega
  250. "To co děláme, je přesně to, co dělat máme," hájí Ferrari čtyřnásobný šampion