PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122

  1. První maďarskou řadu obsadilo Ferrari, Hamilton se trápil s pneumatikami
  2. GRAFIKA: Startovní rošt v Maďarsku - Alonso po penalizaci Hülkenberga sedmý
  3. GRAFIKA: Startovní rošt po penalizacích Kvajata a Hülkenberga - Alonso sedmý
  4. Kvjatovy problémy nekončí, v Maďarsku opět dostal trest
  5. Analýza sektorů: Vettel překonává rekord, Kimi lituje chyby. Honda o 11 km/h zpět + V
  6. Red Bull nebere v neděli žádné zajatce, žertuje Ricciardo
  7. Red Bull nebere v neděli žádné zajatce. Jak to Ricciardo myslel?
  8. Ferrari v Maďarsku slaví po Monaku druhé double v sezóně
  9. Prohlášení po závodě v Maďarsku
  10. Maďarsko McLarenu svědčí, Alonso zajel nejrychlejší kolo závodu
  11. Nový partner bude poskytovat šampaňské v ceně 200 tisíc pro nejlepší trojici
  12. Nejvyšší rychlosti v Maďarsku: Bottas dosáhl 319,6 km/h, Renault před Ferrari
  13. Nejrychleji p
  14. McLaren o svém dodavateli motorů pro rok 2018 rozhodne do září. Kdo připadá v úvahu?
  15. Jak by se Kimi zachoval, kdyby na okruhu nebyl prezident Ferrari?
  16. Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne jenom naznačil
  17. Vášně Haas versus Renault planou: Steiner nadává na Hülkenberga
  18. Ferrari slaví triumf, Hamilton poslechl tým, Verstappen za zlého muže + VIDEO
  19. Mercedes si uvědomuje, že vrácení pozice Bottasovi může Hamiltona stát titul
  20. Ferrari si chce ud
  21. Rozhovor: Wolff se vrací k "nejtěžšímu rozhodnutí posledních 5 let" a objasňuje probl
  22. Wolff o "nejtěžším rozhodnutí za posledních 5 let," objasňuje problémy s rádiem
  23. "Malé boty m
  24. "Komisaři byli při penalizaci Maxe příliš horliví," zlobí se Horner. Mohl Red Bull vy
  25. Existuje řešení, které by mohlo vyhovovat všem - i Alonsovi, tvrdí ředitel McLarenu
  26. Testování v Maďarsku: Dopoledne nejrychlejší Vandoorne před talentem Ferrari + VIDEO
  27. "Nejsme v Nascaru!" Grosjean si stěžuje na nekonzistentní rozhodování komisařů
  28. Kolem zvuku motorů je až moc veliký humbuk, tvrdí prezident FIA. Musíme respektovat t
  29. Kubica zvládl povinný test FIA ohledně opuštění kokpitu
  30. Testování v Maďarsku, 1. den: Talent Ferrari těsně před Vandoorneem + VIDEO
  31. Gentlemani, padouši, zachránci cti a konečně prázdniny
  32. McLaren jel podle Sainze úplně jiný závod, Honda poprvé neměla obavy o dojetí do cíle
  33. Kubica za velké podpory fanoušků v Maďarsku zahájil testování s Renaultem + VIDEO
  34. Williams na voze testuje významné změny, měl dosahovat mnohem lepších výsledků
  35. Hülkenberg reaguje na výpad Magnussena, označuje ho za "rádoby Verstappena"
  36. Testování v Maďarsku, 2. den: Nejrychlejší Vettel, Kubica se dostává do formy
  37. FIA je připravena k zásahům do limitů designu Halo
  38. FIA je připravena k zásahům do limitů konstrukce Halo
  39. Najde si Honda náhradu za Sauber? Jednání už probíhají
  40. Honda spěchá a už jedná s dalším týmem místo Sauberu
  41. Renault a Kubica po testu v Maďarsku: Jaký byl jeho výkon? Vrátí se k závodění?
  42. "Za den svět naruby neotočíte, nabrali jsme však ten správný směr," věří Vettel po te
  43. FOTO z testů v Maďarsku: Působivé výkony Leclerca a Norrise, toužebný návrat Kubicy
  44. Honda přiveze 4. specifikaci svého motoru už do Belgie. Přesvědčí McLaren?
  45. Pirelli uvažuje o zavedení další směsi pneumatik, letos jich připravilo 10
  46. Nároky stoupají: Bottas chce novou smlouvu i titul
  47. Technický ředitel Ferrari si nemyslí, že by se karta obracela ve prospěch Mercedesu
  48. Lituje Sainz svých slov ohledně budoucnosti v Toro Rosso?
  49. Gesto Ferrari bylo nominováno na prestižní cenu Laureus + VIDEO
  50. Lidem se moc nelíbí, ale svůj přínos bude mít aneb FIA rozprašuje mýty o ochraně Halo
  51. Místo komentování si zazávodil v Maďarsku. Otevřel si Di Restu znovu dveře do F1?
  52. Ferrari a Mercedes doženeme jen s lepšími kvalifikačními módy, hlásá Red Bull
  53. V Kalifornii plánují výstavbu nového okruhu. Tamní promotéři by rádi hostili VC Silli
  54. Mercedes podle Hamiltona ztratil více bodů než Ferrari
  55. Nová podoba Hungaroringu se začne rýsovat od roku 2018
  56. Halo koncept? Mně kvůli bezpečnosti taky nadávali, vzpomíná Jackie Stewart
  57. "Renault přestihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy
  58. Forma Ferrari táhne, sledovanost F1 roste. Monza čeká, že prodá všechny lístky
  59. "Jsem fakt ve formě. Nevidím důvod, proč bych měl končit," říká Massa
  60. Tajný život Bottase: Která chyba klidného Fina nejvíce rozčílila?
  61. Romain Grosjean, muž který může zvládnout zázrak, v palbě otázek
  62. Kubicův test byl hodně působivý, zhodnotil Polákův výkon Hülkenberg
  63. Více disciplíny, méně emocí. To je recept pro Kvjata
  64. Jsem rychlejší než napovídají výsledky, stojí si za svým Räikkönen
  65. "Hlučnější, levnější, lepší." Takové motory si pro F1 přeje její nový šéf
  66. O návrat k V10 či V8 motorům nemá nikdo zájem, říká Prost
  67. Co mají u Porsche za lubem, chystají se dobýt F1?
  68. Moje sezóna? Fantastická! hodnotí první poločas Alonso
  69. Leclerc z Ferrari Sauberu dává smysl
  70. "Renault předstihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy
  71. Honda je na svůj vývoj částečně hrdá, předsezónního výkonnostního cíle dosáhla až teď
  72. Honda je na svůj vývoj částečně hrdá, předsezónní výkonnostní cíl plní až teď
  73. Inženýr Renaultu: Kubica neměl s řízením žádné problémy, nejezdil s lehkým vozem
  74. Domenicali doufá, že letos vyhraje Ferrari, vyjadřuje se k ochraně kokpitu
  75. Problémy vznikaly v aerodynamickém tunelu. Red Bull o svém špatném vstupu do sezóny
  76. "Vše funguje dle slibů." Renault dosáhl s posledními novinkami významného pokroku
  77. Výsledky ukazují, že v F1 nejsem jen díky penězům, poukazuje Stroll
  78. "Letos jsme to trochu přehnali," říká Pirelli i přes spokojenost jezdců. Pneumatiky z
  79. V paddocku byla nuda, hledá důvody rozruchu kolem svého pilota Franz Tost
  80. FIA nutí k nasazení ochrany kokpitu hrozba soudní žaloby
  81. Palmer si svou sedačku ještě může zachránit. Renault ale stanovil podmínku
  82. "Jeden rok na vývoj nového konceptu motoru nestačí," tvrdí Honda. Ví, s čím jezdí sou
  83. Vývoj Mercedesu nás vlastně nezajímá, jezdí v jiné lize, naříká na současnou F1 Sainz
  84. "To, že ostatní kopírují Ferrari, je dobrým znamením," těší Vettela. "Vedení udržíme"
  85. Renault podle Hülkenberga letos může skončit pátý. Co k tomu bude potřebovat?
  86. Ferrucci o současných monpostech: Někdy trochu nahánějí strach
  87. Renault uznává, že na svém motoru před sezónou změnil až příliš mnoho věcí
  88. Zvládne Kubica závod? Bývalý Rosbergův fyzioterapeut má zcela jasno
  89. Formule 1 se zhoršila? Kdepak, je stejná jako před lety, nechal se slyšet Massa
  90. Kdo je podle Räikkönena budoucí hvězdou F1? Odpověď přišla po testech
  91. Honda odhaluje plány: letos by mohla připravit ještě další 3 specifikace motoru
  92. Rosberg vysvětluje, proč je Bottas perfektním jezdcem
  93. Piloti se shodují na jedné stinné stránce Halo
  94. Gene Haas se cítí "opravdu deprimován". Důvodem je současné startovní pole
  95. Horner: Red Bull stahuje náskok Mercedesu a Ferrari
  96. Argentina se chce vrátit do F1, Whiting dokončil kontrolu okruhu v Buenos Aires
  97. FOTO: Jak tráví dovolenou Lewis Hamilton? Hory, čtyřkolky, Honda, kamarádi i Neymar
  98. Symonds o dnešních motorech: zaslouží si více chvály, cena odpovídá. Co přijde v roce
  99. Symonds o motorech F1: zaslouží si více chvály, cena odpovídá. Co přijde v roce 2021?
  100. Monako představovalo obrat, Mercedes po něm dle Allisona své potíže vyřešil
  101. "Wehrleinovi se vyrovnám." Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším autě
  102. Verstappena Ferrari ani Mercedes nezláká, myslí si Horner. "Prudce se zlepšujeme"
  103. Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?
  104. Alonso o svém přestupu rozhodne možná až v prosinci. Co je jeho prioritou?
  105. Proč věří Marko v boji o titul spíše Vettelovi a co si myslí o možném návratu Kubici?
  106. Zkušenosti se začínají vyplácet, po přestávce budu ještě lepší, říká Vandoorne
  107. Renault kvůli "drastické" změně a vylepšení vozu téměř zastavil vývoj
  108. Ztráta Sauberu je pro Hondu velkým zklamáním
  109. Force India se obává, že kvůli Halo nestihne připravit vůz pro předsezónní testy
  110. Potřebujeme zábavnější podívanou, týmy ze středu pole musí bojovat o pódium, tvrdí Sa
  111. Potřebujeme více zábavy, týmy ze středu pole musí bojovat o pódium, tvrdí Sainz
  112. Red Bull má jasný cíl. Ve zbytku sezóny chce získat více bodů než Ferrari
  113. Renault svůj motor na rozdíl od ostatních už moc nezlepšuje, stěžuje si Verstappen
  114. Pro úspěch v F1 potřebujeme další růst, uvědomuje si Renault a stále nabírá lidi
  115. Mladý talent McLarenu zá
  116. Formule 1 vstupuje do světa eSportu. S vydáním F1 2017 přichází i oficiální světový š
  117. Formule 1 jako bezpilotní série? Zatím se probírá idea safety caru bez řidiče
  118. Renault do Spa a na Monzu míří se vylepšeným motorem i mapováním
  119. Pokud mám v Red Bullu zůstat delší dobu, musí přidat, varuje Verstappen
  120. Toro Rosso kvůli slabšímu motoru Renault čeká ve Spa a v Monze problémy
  121. Brzdy, Halo koncept, nálada v týmu. Steiner poodhaluje zákulisí týmu Haas
  122. Honda mění svůj přístup k vývoji pohonné jednotky, chce zlepšit korelaci
  123. Rosberg a Formule E, to se rýmuje. Natolik, že se mistr světa vrátí za volant?
  124. Kimi zůstává! Räikkönen bude za Ferrari závodit i v příští sezóně
  125. F1 se podle šéfa Volkswagen motorsport pohybuje na nebezpečné stezce
  126. Nic se nemění, stále chceme získat oba tituly, ozývá se z Mercedesu
  127. Přístup Mercedesu poskytuje Vettelovi výhodu, uznává Wolff. Jsou na rok 2018 dohodnut
  128. Toro Rosso prodlužuje smlouvu s uznávaným technickým ředitelem
  129. Strategie ve Spa mohou být hrdinské či katastrofální, ví dobře Paddy Lowe
  130. Smutná zpráva nejen pro americké fanoušky: zemřel původní majitel týmu Shadow F1
  131. Honda díky Illienovi dosahuje ve vývoji motorů pokrok, ztěžuje tím rozhodování McLare
  132. McLaren potvrzuje Vandoornea i pro příští rok
  133. Pohonné jednotky zlevňují, zákazníci si podle Mercedesu nemají nač stěžovat
  134. Mick Schumacher s Benettonem ve Spa připomene první vítězství svého otce Michaela
  135. Honda do Spa veze nový motor, dostane ho jen Vandoorne - a 35 trestných míst k tomu
  136. Massa se po indispozici v Maďarsku cítí být před závodem v Belgii v naprostém pořádku
  137. Ztřeštěnec, ikona spolehlivosti, nejlepší závodník. Webber hodnotí současné piloty
  138. Když nejste ve špičkovém týmu, jako byste nebyli, mudruje Pérez
  139. Pořád mám na to, abych vyhrával, sebevědomě tvrdí Räikkönen
  140. Rosbergův nečekaný odchod přinutil Mercedes vytvořit i Plán B
  141. Hamilton říká, že by Vettel nechtěl být jeho kolegou. Ten je nadále tajemný
  142. Rosbergův nečekaný odchod přinutil Mercedes vytvořit si záložní plán
  143. Mick Schumacher s Benettonem ve Spa připomene první vítězství svého otce + VIDEO
  144. Verstappena nepodceňujte, už dávno není dítě, říká na adresu týmového kolegy Ricciard
  145. Ferrari nasazuje novou aerodynamiku i zavěšení, teď by si věřilo víc i na Silverstone
  146. Alonso už schopnostem Hondy nevěří, ta se jej nyní snaží přesvědčit
  147. Ferrari v 1. tréninku nejrychlejší, Mercedes ale volil tvrdší směsi. Alonsa nový moto
  148. Pohřby a kamarádství, Jackie Stewart porovnává vztahy ve své éře a v dnešní F1
  149. Sauber ve Spa představí zbytek balíčku vylepšení, Ericssona čeká penalizace
  150. Z toho nás ještě bude bolet hlava. Čeho se tak obávají u Renaultu?
  151. Velmi emotivní porovnání. Vztahy mezi piloty bývalé a současné F1 jsou dle Stewarta ú
  152. Velmi emotivní porovnání. Vztahy mezi piloty bývalé a současné F1 pohledem Jackie Ste
  153. Button v příštím roce plánuje návrat k závodění na plný úvazek
  154. Hamilton odpoledne o krok před Räikkönenem, Massa nenastoupil
  155. Je Kubica připraven? Renault je stále na pochybách, do hry může zasáhnout i Sainz
  156. Hamilton ve Spa odjede svou 200. Grand Prix. Navíc může dosáhnout na další milník
  157. Renault potvrdil, že jedná s McLarenem ohledně dodávání pohonných jednotek
  158. Williams prý projevil zájem o Alonsa. Bude Španěl jezdit po boku Lance Strolla?
  159. V Maranellu slaví, Vettel se po jednáních s Mercedesem upisuje Ferrari na další 3 rok
  160. Poslední trénink v režii Ferrari. Rychlejší byl Räikkönen
  161. Kvalifikace: Hamilton dorovnal Schumachera, Alonsa opět zklamal motor Honda
  162. Prohlášení po kvalifikaci: Hamilton si užívá vyrovnání Schumacherova rekordu
  163. GRAFIKA: Jak se po penalizacích seřadí piloti na startu závodu v Belgii?
  164. Analýza sektorů: Hamilton překonal rekord, Alonso "mohl být" první. Kde byl Vettel ne
  165. FOTO: Vyrovnaná kvalifice v Belgii, v níž nakonec Hamilton porazil Vettela
  166. Nabídky dostávám, 60 % z nich jsem rovnou odmítl, prohlásil Alonso
  167. Mercedes je otevřen všemu. Dočkáme se týmové režie?
  168. Vettel vysvětluje, proč prodloužil kontrakt s Ferrari
  169. Prohlášení po závodě: Kimi si stěžuje na zbytečnou penalizaci
  170. Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez zlým mužem po další kolizi s Oco
  171. Pérez na rovince Kemmel dosáhl 355,1 km/h, Honda o 18,5 km/h pomalejší
  172. Nejrychlejší kolo v Belgii předvedl Vettel, na vítězství ale nestačilo
  173. Konec soubojů! Force India už má dost kolizí svých pilotů
  174. Zastávky v boxech: nejrychlejší Mercedes, Palmer na jedné směsi odjel polovinu závodu
  175. FOTO: Závod v Belgii, kde se Ferrari dokázalo překvapivě těsně držet Mercedesu
  176. Jak se Hamiltonovi podařilo po restartu udržet Vettela za sebou? Prozrazuje svou fint
  177. Motor byl podle Hondy v pořádku. Alonso chce McLaren opustit, pokud se jí nezbaví
  178. Alonso byl zralý na penalizaci, tvrdí Palmer. Co mu na Španělově jízdě vadilo?
  179. Služby Renaultu jsou strašné, tvrdě zaútočil na Francouze rozčilený Horner
  180. Force India nezůstává jen u domluv, hodlá volit ostřejší metody
  181. Verstappen musí v Itálii počítat s penalizací na startu
  182. Verstappen i Ricciardo musí v Itálii počítat s penalizacemi na startu
  183. Ferrari už se nebojí žádného okruhu, konstatuje Vettel
  184. Uvažují Verstappenové o odchodu z Red Bullu? Je čas klást otázky, tvrdí Jos Verstappe
  185. Renault teď nesmí polevit, nabádá Hülkenberg po 6. místě v Belgii
  186. "Já bych se Vettela držet nedokázal," říká Hamilton. Víkend ve Spa nadělal Mercedesu
  187. "Vettela bych se tak držet nedokázal," říká Hamilton. Víkend ve Spa dělá Mercedesu st
  188. Proč Hamilton s Mercedesem o dalším kontraktu nemluví?
  189. Současná situace je nepřijatelná, Verstappen ale nemá kam jít, tvrdí majitel Red Bull
  190. Mercedes může do konce roku spotřebovávat více oleje než Ferrari, potvrzuje FIA
  191. Uzavírají se Alonsovi další dveře? Renault na titul nemá, ale láká řadu pilotů
  192. Hamilton si za Ferrari v nejbližší době asi nezajezdí. Seb mě za parťáka nechce, míní
  193. "Bylo by to předčasné." Bottasovi se dvojku ještě dělat nechce
  194. Villeneuve nenechává na Pérezovi nit suchou, kritizuje i komisaře: Tohle se musí tres
  195. Vasseur: Proč jsme odmítli Hondu a jakou roli bude hrát v našem případě Ferrari?
  196. Palmer byl v Belgii jako vyměněný, podivuje se Renault
  197. Trp
  198. "Renault najednou hodně zrychlil, před námi bude i McLaren," očekává Sainz
  199. "Vývoj vozu Toro Rosso je pomalejší, než se čekalo," stěžuje si jeho jezdec
  200. Tajemné vibrace se mohou na Monze vrátit, obává se Pirelli + VIDEO
  201. O Alonsa nemáme zájem kvůli jeho minulosti s Mercedesem, odhaluje Wolff
  202. Bude součástí kompenzací v linii Red Bull - Renault výměna Sainze?
  203. Brawn usiluje o zrušení penalizací, nelíbí se mu ani DRS
  204. Brawn usiluje o zrušení penalizací na startovním roštu, nelíbí se mu ani DRS
  205. Nepřiměřený trest v Belgii ve mě zanechal hořkost, uvádí ve svém sloupku Massa
  206. Podle Hondy může být Alonsův motor z Grand Prix Belgie znovu nasazen
  207. Můžete vypadat jako idioti, vyjádřil se Sainz ke speciální metodě na Monze
  208. Můžete vypadat jako idioti, vyjádřil se Sainz ke zvláštní metodě na Monze
  209. Alonso obrací: S Hondou můžeme vyhrát titul. Prodlouží smlouvu s McLarenem až o 5 let
  210. KOMENTÁŘ: Malé zamyšlení nad Alonsovým překvapivým prohlášením
  211. Žádná týmová režie u Ferrari neexistuje, výhody nemám, tvrdí Vettel
  212. Mercedes na úvod v Monze o sekundu rychlejší než Ferrari, McLaren před Williamsem
  213. FOTO: Týmy odhalují na Monze svou techniku
  214. Budete závodit zodpovědně, dostali pokyn piloti Force Indie
  215. Bottas odpoledne nejrychlejší, Ferrari už je ale Mercedesu těsně v patách. McLaren př
  216. McLaren čeká "jedno z největších rozhodnutí." Změní stáj dodavatele pohonných jednote
  217. Hamilton mi úsměv na Monze nevezme, konstatuje Vettel
  218. Zakouřilo se z dalšího motoru Renault, proč to ale tentokrát nebyl problém?
  219. Massa má plán, co bude dělat po F1. Skončí už letos?
  220. Zkrácený a deštěm zmáčený 3. trénink vyhrál Massa před Strollem
  221. O Kubicu má zájem víc týmů, říká jeho manažer
  222. Prezident FIA chce Hondě pomoci, aby zůstala v F1
  223. Leclerc odjede několik tréninků za Sauber. Nahradí Wehrleina v roce 2018?
  224. GRAFIKA: Startovní rošt v Monze po penalizacích - Hamilton se Strollem z první řady
  225. Promočená italská kvalifikace: Hamilton má rekord, za ním bude startovat Stroll a Oco
  226. Prohlášení po deštivé kvalifikaci v Monze
  227. FOTO: Deštivá kvalifikace v Monze a Hamiltonovo rekordní pole-position
  228. Vettel kratší kontrakt nechtěl, ve zbytku sezóny budeme mít výhodu, prozradil prezide
  229. Chystá se Verstappenův přestup? Wolff vysvětluje návštěvu Jose Verstappena
  230. Renault nechce dodávat motory čtvrtému týmu, dohodne se Toro Rosso s Hondou?
  231. Nevídané, před Grand Prix Itálie je potrestaná téměř polovina startovního roštu
  232. NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Ricciardo zdolal Vettela i oba Mercedesy, průměr přes 250 km/h
  233. Prohlášení po závodě v Monze
  234. Mercedes na Monze pokořil Ferrari, hrdinou dne lze nazvat Ricciarda
  235. MAX. RYCHLOSTI: Pérez přes 357 km/h, Honda v Monze o 11,7 km/h pomalejší
  236. V boxech nejrychlejší Mercedes, výbornou strategií se blýskl Ricciardo
  237. FOTO: Závod na Monze - Hamilton vítězí, tifosi ale pískají a oslavují Vettela
  238. Brown o jednáních McLarenu o motorech a možnosti setrvání Alonsa. Udrží ho?
  239. "Ztráta Ferrari na Mercedes v Monze mi starosti nedělá," ujišťuje Vettel
  240. Stroll lituje devastující chyby, která se podepsala na jeho výsledku
  241. Ferrari se nevzdává spojení s tabákovým koncernem
  242. "Co vlastně chcete, kluci?" Penalizace na roštu jsou férové, tvrdí tým středu pole
  243. "Něco jsme udělali špatně." Prezidenta Ferrari ztráta na Mercedes v Monze rozladila
  244. Honda se obává, že McLaren svým pokrokem nepřesvědčí
  245. Rozhovor s Markem: V Monze jsme byli 2. nejrychlejší, Vettela mohl zdolat i Verstappe
  246. Haas cítí, že jsou k němu komisaři nespravedliví
  247. Znamená návštěva Porsche na Grand Prix Itálie zájem o F1?
  248. Hamilton dobrovolníkem: "Nejsem testovač, Pirelli jsem se ale sám nabídl"
  249. Vandoorne měl v kvalifikaci i v závodě problém se stejným dílem, zjistila Honda
  250. "Nic se tím neušetří!" Horner je proti snižování počtu motorů, příští rok by jich cht