PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122

  1. Jenson Button bude po roční pauze opět jezdit na plný úvazek
  2. Vandoorne je na stejné, ne-li lepší úrovni než Alonso, tvrdí Alain Prost
  3. I přes návrat Alfy Romeo své vyhrůžky myslíme stále vážně, zdůrazňuje prezident Ferra
  4. "Z 90% řídím jako kdysi." Kubica věří, že na závodění v F1 má
  5. Vettel nechápe, proč se Robert Kubica chce vrátit až nyní
  6. Button bude po roční pauze opět závodit na plný úvazek
  7. V mém příštím rozhodnutí půjde o hodně, peníze nejsou nejdůležitější, říká Ricciardo
  8. S Alonsem v jednom týmu už "nikdy," říká Hamilton. Vylučuje i přestup k Ferrari
  9. Ferrari se snažilo dostat Giovinazziho do Haasu. Američanům byl ale letos akorát přít
  10. Předjížděcích manévrů letos o polovinu ubylo. Kdo zdolal nejvíce soupeřů?
  11. Zpět ke čtyřem motorům na sezónu se nevrátíme, potvrzuje prezident FIA
  12. Formule 1, zastavení s pořadovým číslem 68
  13. Hamiltonovi nedává smysl, proč ve Formuli 2 mají lepší zvuk i závody
  14. FIA upravuje nejen penalizace za pohonné jednotky. Co bude v roce 2018 v F1 jinak?
  15. Zavedení ochrany Halo bylo "odvážné a správné" rozhodnutí, prohlásil Sergio Pérez
  16. Ross Brawn se obává, že se naprostá dominance Mercedesu v příštím roce vrátí
  17. Šéfové týmů volili nejlepší jezdce roku 2017. Vítěz nepřekvapí, kdo z mladíku je zauj
  18. Šéfové týmů volili nejlepší jezdce roku 2017. Vítěz nepřekvapí, který mladík je zauja
  19. Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem
  20. Pro Haas je prioritou aerodynamika. Letos ukončil vývoj dřív, hodlá kopírovat soupeře
  21. Vettel si bude být v příštím souboji o titul počínat "chytřeji"
  22. Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nezábavné, tvrdí Sebastian Vettel
  23. Vettel si bude v příštím souboji o titul počínat "chytřeji"
  24. Vývojový pilot Renaultu se pochlubil, že jedná s Williamsem. Pro stáj je to ale novin
  25. Návštěvnost letošních velkých cen v číslech: V Kanadě se ukázalo 360 000 fanoušků
  26. Návštěvnost letošních velkých cen v číslech: růst o 8 %, v Kanadě 360 000 diváků
  27. Hamilton naznačuje, že bude závodit minimálně do roku 2021. Překoná Schumachera?
  28. "Force India nás ve vývoji předčila," uznává zklamaně Williams. Doplácel i na nováčka
  29. McLaren představil nový supersportovní vůz pojmenovaný po Sennovi + FOTO
  30. Přestaňte si stěžovat na nedostatek předjíždění, vyzývá Sebastian Vettel
  31. Boj o místo u Williamsu: Kubica z kola ven, favoritem Sirotkin
  32. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner
  33. Jednání McLarenu s novými sponzory se po rozchodu s Hondou vyvíjejí "velmi dobře"
  34. Ocon si myslí, že je stále rychlejší než Max Verstappen
  35. Změny, které Liberty chystá, se projeví až za pár let, míní Räikkönen
  36. Zaslouží si Wehrlein místo v F1? Podle Wolffa má poslední naději
  37. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidec
  38. "Norrise čeká v roce 2018 rušný život," říká šéf McLarenu. Páteční tréninky mu ale ne
  39. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
  40. Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?
  41. "Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn
  42. Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem
  43. Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzv
  44. "Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams
  45. Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo
  46. Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko
  47. Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě
  48. Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní
  49. Williams hledá pomoc velkého výrobce, aby se vrátil na vrchol
  50. "Nezahrávejte si s ohněm, myslíme to vážně!" varuje prezident Ferrari. Brawn ho už št
  51. "V F1 není pro demokracii místo," kritizuje Ecclestone přístup nových majitelů i Ferr
  52. McLaren v roce 2018 titulárního sponzora mít nebude. Nechce
  53. Kimiho u Scuderie "pravděpodobně" čeká poslední sezóna. Mládí vpřed, hlásá Marchionne
  54. Mercedes letošní titul řadí na stejnou úroveň jako ten první z roku 2014
  55. Brawn je svým aerodynamickým výzkumem nadšen. Předčí týmy, F1 ale za světem zaostává
  56. Přežila by F1 bez Ferrari? "Samozřejmě ano," tvrdí Horner. Odchod rivala si ale nepře
  57. Formule 1 není vlastně sport, tvrdí bývalý pilot Manoru Max Chilton
  58. Renault odhalil, o kolik zrychlil jeho motor během sezony 2017
  59. Red Bull platí Verstappenovi zbytečně moc, tvrdí Niki Lauda
  60. Ricciardo: Red Bull by mohl být favoritem šampionátu 2018
  61. Brawn se chová jak Mojžíš čtoucí desatero, hněvá se prezident Ferrari a opět hrozí od
  62. Brawn se chová jak Mojžíš čtoucí desatero, hněvá se prezident Ferrari
  63. Brown: Fernando se Stoffelem neměli vždy stejné podmínky. Za výkonnostní rozdíl může
  64. Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené
  65. Brown: Fernando se Stoffelem neměli vždy stejné podmínky
  66. Ferrari prošlo povinnými crash testy FIA, co ale ještě musí upravit?
  67. Ferrari prošlo povinnými nárazovými testy FIA, co ale ještě musí upravit?
  68. Formule E během 10 let překoná Formuli 1, tvrdí majitel týmu Virgin Racing
  69. Proč Mercedes nepostavil aerodynamicky optimální auto na rok 2017? Owen vysvětluje dů
  70. Esteban Ocon se radil s Mercedesem ohledně situace se Sergiem Pérezem
  71. Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa
  72. Zásadním momentem sezóny bylo Maďarsko, prohlásil šéf Mercedesu
  73. Halo vypadá příšerně, nejraději bych ho odřezal, nešetří kritikou šéf Mercedesu
  74. Stroll se raduje ze své první sezóny. Kritiky jsem přesvědčil, hlásá Kanaďan
  75. Letošní monopost Mercedesu byl ten nejobtížnější v mé kariéře, hodnotí Hamilton
  76. Vývoj u Sauberu je po katastrofálním létě působivý, pochvaluje si Ericsson
  77. Zhoršení Hondy v roce 2017 bylo pro Alonsa "pokořující." Jeho šéf se díře ve zdi nedi
  78. McLarenu jsme naše motory chtěli dodávat, tvrdí Mercedes. Red Bullu ne!
  79. Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Re
  80. Vettel zpětně přiznává: V Baku jsem se letos cítil nejhůř
  81. Velká cena Francie se podle Hamiltona nepojede na té nejlepší trati
  82. Räikkönen si založil Instagram. "Tentokrát nevím, co dělám," hlásá ve svém prvním vid
  83. Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní
  84. Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
  85. Mercedes si uvědomuje nebezpečí aliance Ferrari - Sauber
  86. Mercedes v boji o letošní titul upřednostní Hamiltona, myslí si jeho bývalý soupeř
  87. "Neomezujme potenciál motorů spotřebou a životností!" Nechuť ke změně pravidel přetrv
  88. Alonso se připravuje na slavný závod, v Daytoně vyrazí na trať již tento pátek
  89. Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes
  90. Mercedes se bude pohybovat na hraně spolehlivosti, kompromisy ve výkonu činit nehodlá
  91. "Williams svou duši prodal za Strollovy miliardy." Villeneuvea hodně zklamal i Bottas
  92. Poslední krok Ferrari v cestě za titulem bude ten nejtěžší, připouští Vettel
  93. Bottas letos musí bojovat s Hamiltonem o titul, vyzývá šéf Mercedesu
  94. F1 musí být pro sponzory atraktivnější, Abú Zabí ji nedělá dobrou reklamu, říká Horne
  95. Game over. "Je mi moc líto, že Kubica nepřesvědčil Williams," komentuje Briatore
  96. Mercedes přiznává, že byl autem ročníku 2017 docela zmaten
  97. VIDEO: Alonsovy první jízdy v Daytoně a 12. místo v kvalifikaci
  98. Haas by se přejmenování ve stylu Alfa Romeo - Sauber nebránil, nechce se ale prodat l
  99. Špatná zpráva pro soupeře: Mercedes postavil pro rok 2018 v podstatě zcela nový motor
  100. Alonso chce být ještě lepší - plánuje účast v Daytoně, v Le Mans i návrat k Indy 500
  101. Ricciardovy tajnosti - láska na první pohled, co si zpívá ve sprše či kdy se naposled
  102. McLaren letos projde tou největší změnou vzhledu ze všech, překvapit hodlá i mimo tra
  103. Force India zvýšuje efektivitu aerodynamického tunelu v Kolíně, plánuje zlepšení tová
  104. Alonso dělá se sportovními vozy chybu, upozorňuje Webber
  105. Kvjat našel útočiště u Ferrari, stává se jeho vývojovým jezdcem
  106. McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje
  107. Renault očekává slabší kvalifikační módy u soupeřů. Jak chce zajistit vyšší spolehliv
  108. Cosworth by se do F1 nejspíše nevrátil ani po zjednodušení motorů
  109. Sauber byl loni s vozem půl roku pozadu, letos učinil dobrá rozhodnutí a vše jde podl
  110. Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí
  111. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu
  112. Rozpočtové stropy samotné vysoké náklady v F1 nevyřeší, domnívá se Todt
  113. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku
  114. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell
  115. "Mám na to vyhrávat tituly, čeká mě velmi důležitý rok." Pérez touží po špičkovém tým
  116. "Inženýři jsou hodně v pohodě, do super rychlého auta jsme dali vše," říká prezident
  117. Williams potvrzuje svou jezdeckou sestavu: Strolla se Sirotkinem
  118. Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem
  119. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1
  120. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerod
  121. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
  122. Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnuss
  123. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso
  124. Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje
  125. Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spole
  126. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje
  127. F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena
  128. Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta
  129. Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů
  130. Ochrana kokpitu nového Toro Rosso vypadá o něco lépe, tvrdí Key
  131. Sainz si s Renaultem o víkendu vyzkouší Rallye Monte Carlo
  132. Kubica si závodní místo pro rok 2019 musí zasloužit. Proč si Williams vybral Sirotkin
  133. "Klidně i do 40!" Grosjean cítí, že má před sebou v F1 ještě dlouhou kariéru
  134. Sauber má obavy z dodržování rozpočtových stropů a případných skandálů. Řešení?
  135. Ferrari na testovací stolici se svým motorem tak0 dosáhlo výkonu 1000 koní
  136. Vasseur začal pracovat na ukončení kontraktu s Hondou hodinu po svém nástupu k Sauber
  137. Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní
  138. Toro Rosso poháněné Hondou vyrazí k testu v Misanu před odjezdem do Barcelony
  139. McLaren s Renaultem může být podle Alonsa velmi konkurenceschopný
  140. Letošní motory budou i přes restrikci přinejmenším stejně silné jako loni, tvrdí Merc
  141. "F1 se bez Ferrari rozhodně neobejde," myslí si bývalý šampion
  142. "K Trojkoruně mám blíž než Alonso," upozorňuje Montoya
  143. Jak to bude s Wehrleinem? Mercedes řekl svůj verdikt
  144. Williams představí svůj monopost dříve než Ferrari i Mercedes
  145. Letos budu "úpln
  146. Talentovaný Verstappen nemá rád stará auta a srovnávání - ani s těmi nejlepšími. Proč
  147. Alonsa selhání brzd v Daytoně "trochu vyděsilo," i přes neúspěch si odnáší pozitivní
  148. Mnohé překvapil, chválí Alonso velmi působivý výkon mladého Norrise
  149. Integrace ochrany kokpitu byla podle Force Indie za tak krátký čas náročná
  150. Vybrali jsme toho nejlepšího dostupného jezdce, hájí Williams "investici do budoucí h
  151. Alonso se letos s Toyotou zúčastní závodu Le Mans, objeví se i v dalších podnicích WE
  152. Bottas o svých problémech: během jízdy moc přemýšlel, mělo to dopad na jeho formu
  153. "Sirotkin není žádný platící pilot," rozčiluje se ruský miliardář
  154. Po svatozáři přichází další kontroverze. Ze světa F1 letos zmizí grid girls
  155. Po svatozáři přichází další kontroverze. Ze startovních roštů zmizí děvčata
  156. Simulace naznačují dobrou formu McLarenu, Brown očekává solidní sezónu
  157. Hülkenberg se Sainzem způsobili u Renaultu obrovský rozdíl, chválí technický ředitel
  158. Po ochraně kokpitu Halo přichází další kontroverze. Ze startovních roštů zmizí děvčat
  159. "Alonso určitě odejde." Dokument ze zákulisí McLarenu odhaluje pikantní detaily
  160. "Vždyť nikomu nevadí!" kritizuje Ecclestone rozhodnutí F1 zbavit se krásných žen
  161. Piloti F1 budou letos řídit v biometrických rukavicích
  162. Massa si stěžuje na absenci brazilských jezdců v F1
  163. "Massa mi s ničím neporadil," tvrdí Stroll. Brazilec výpad raději nekomentuje
  164. McLaren se při vývoji aerodynamiky snaží vyvarovat špiček, jak řešil deficit Hondy?
  165. Renault varuje před "strašnými" změnami pravidel, stavět nový motor nechce
  166. Mercedes poprvé nastaroval motor pro nový vůz W09 + VIDEO
  167. F1 nahradí dívky na roštu dětmi
  168. Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier
  169. Spolehlivost Hondy v předsezónních testech bude klíčová, upozorňuje Toro Rosso
  170. McLaren před návratem do IndyCar musí uspět v F1. Brown se nechce rozptylovat
  171. Norris je připraven opustit McLaren, pokud mu Alonso neuvolní místo
  172. Wehrlein se vrací do DTM
  173. McLaren nebude mít vliv na konstrukci motoru Renault ani příští rok, oznámí velkého s
  174. Stabilitou k úspěchu: Force India odrazila snahy soupeřů získat její klíčové lidi
  175. VIDEO: Alonso testuje novou Toyotu TS050 Hybrid, s níž bude letos závodit
  176. McLaren nebude mít pár let vliv na konstrukci motoru Renault, oznamuje velkého sponzo
  177. Ericsson nepochybuje o důležitém pokroku Sauberu díky aktuálnímu motoru Ferrari
  178. McLaren by bral Hamiltona zpět, pokud by neprodloužil s Mercedesem. Co by na to řekl
  179. Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní
  180. Wolff: Struktura Mercedesu je natolik silná, že bychom se vypořádali i s odchodem tec
  181. Wolff: Struktura Mercedesu je silná, vypořádáme se i s odchodem zkušených inženýrů
  182. Verstappen o Red Bullu s motory Mercedes: "Soupeři by nás už nikdy nespatřili!"
  183. "Co ostatní jezdci?" Button kritizuje změnu data vytrvalostního závodu jen kvůli Alon
  184. Renault letos hodlá stáhnout ztrátu na McLaren a Red Bull
  185. Bottas by byl rád, pokud by Hamilton zůstal u Mercedesu
  186. Šéf F1 drží palce Alonsovi, připravuje se na Ferrari - o hlavním cíli s ním diskutova
  187. Další zbytečná ztráta? Vyhozený šéfkonstruktér motorů Ferrari začne pracovat u Merced
  188. Co se mění v oblasti spalování oleje? FIA si letos posvítí i na teploty v motoru
  189. Ázerbájdžán označuje smlouvu s F1 za "nepřijatelnou." Vyřadí ho Liberty z kalendáře?
  190. Alonso má v Renault naprostou důvěru. A je přesvědčen, že letos konečně vyhraje
  191. Nezávislé týmy nebudou bojovat o vítězství, tvrdí šéf Force Indie
  192. Haas jako první představuje vůz pro sezónu 2018
  193. FOTO: Haas jako první ze všech F1 týmů představuje vůz pro sezónu 2018
  194. Toro Rosso nastartovalo nový motor Hondy. Na který pokus? + VIDEO
  195. Red Bull je dle výpočtů v dobré formě, Ricciardo chce stanout na pódiu již v Melbourn
  196. Povzbudivé výsledky Ferrari: nový motor je spolehlivý, osvědčuje se i změna hlavy vál
  197. Williams odhaluje vůz FW41, v čem se liší od loňského?
  198. Williams odhaluje vůz FW41, v čem se liší od loňského? + VIDEO
  199. FIA chystá novou, tenčí verzi ochrany kokpitu Halo. Má IndyCar lepší řešení? + VIDEO
  200. Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy toho ale nedočkáme. Proč?
  201. Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?
  202. Kdo se letos stane mistrem světa? Tip Nica Rosberga moc nepřekvapí
  203. Video: První nastartování motoru Renault u McLarenu
  204. Mercedes vnímá McLaren a Renault jako vážnou hrozbu - společně s Ferrari a Red Bullem
  205. Mercedes věří, že nové pneumatiky Pirelli zlepší předjíždění
  206. FOTO: Red Bull představuje svůj první vůz po spojení s Aston Martinem: RB14
  207. První vůz pro rok 2018 už je na dráze: Ricciardo prohání Red Bull RB14 v Silverstone
  208. Renaultu to ještě pár let potrvá, než se dotáhne na Mercedes, soudí Hülkenberg
  209. Red Bull podle Marka o titul bojovat nebude, obává se ještě většího náskoku Mercedesu
  210. Alfa Romeo Sauber představil vůz C37, který bude pohánět nový motor Ferrari + FOTO
  211. Nové auto ukázal i Renault: žlutočerný RS18 + FOTO
  212. Red Bull po Ricciardově havárii stihne dát auto do testů v Barceloně dohromady
  213. Brazilský gigant se vrací do F1 - Petrobras uzavírá technologické partnerství s McLar
  214. Sauber a Toro Rosso s novými vozy už krouží, natáčejí na okruzích + VIDEO
  215. Marko si to nemyslí, ale Red Bull podle Hornera o titul letos bojovat bude
  216. Toro Rosso si pochvaluje první "perfektní" test s Hondou v Misanu
  217. Kubica už byl téměř přesvědčený o tom, že bude v Austrálii závodit
  218. VIDEO: Hamilton si zahrává s MotoGP. "Je na mě připravená?" ptá se
  219. Mercedes předvádí nástupce mistrovského vozu: nový W09 + FOTO
  220. Ferrari odhaluje svou nejnovější zbraň: Dočká se s vozem SF71H konečně titulu?
  221. Ferrari podle Vettela dosáhlo s novým vozem opět obrovského pokroku
  222. McLaren odhaluje nový monopost MCL33, překvapuje zbarvením + FOTO
  223. VIDEO: Jak zní Renault za zády nového vozu MCL33? McLaren ho už ve Španělsku testuje
  224. Výrobci motorů své odběratele ochuzovali o výkon. FIA jim chce pomoci, mění pravidla
  225. Nový Haas VF-18 dnes debutoval na dráze, pro testy si stanovil abmiciózní cíl + VIDEO
  226. FOTO: Z "úspěšného" natáčecího dne týmu Alfa Romeo Sauber v Barceloně + VIDEO
  227. VIDEO: Záběry přímo z kokpitu - Kubica prohání ve Španělsku nový Williams
  228. Renault sahá ke kompromisům: v prvních závodech spolehlivost, výkon motoru přidá pozd
  229. Force India odhaluje nový vůz jako poslední: růžový VJM11
  230. Toro Rosso v boxové uličce v Barceloně představuje své nové auto
  231. Red Bull mění zbarvení vozu RB14 - návrat k matné tradici + FOTO
  232. V Barceloně se začalo testovat - Alonso hned ráno bourá + FOTO
  233. V Barceloně se začalo testovat - Dopoledne nejrychlejší Renault, Alonso boural
  234. FOTO: Předsezonní testy v Barceloně, kompletní vozový park v akci
  235. Alonso: Šest týmů mělo během prvního dne velké problémy
  236. Hartley chválí Hondu: Ovladatelnost motoru je z nejlepších, co jsem zažil!
  237. Ředitel McLarenu by si přál, aby u nich Alonso zůstal až do konce své kariéry
  238. Ochrana kokpitu výhled na startovní světla neblokuje, za deště se ale objevil jiný pr
  239. Druhý den testů v chladné Barceloně
  240. Druhý den testů v chladné Barceloně nejrychlejší Ferrari před Mercedesem
  241. Je těžké udržet vozy na trati, říká Vettel. Jak hodnotí nové Ferrari?
  242. Kubica byl moc upřímný, proto nebude závodit. Teď toho lituje
  243. Zatracený výfuk. Vandoorne pochválil motor a vysvětlil, proč odpoledne netestoval
  244. Pokud bude v Barceloně chladno a pršet, pak Haas z garáže nevyjede
  245. Testování se v Barceloně ve středu odkládá, vrtulník kvůli sněžení nemůže létat
  246. Sníh narušil středeční testování v Barceloně, kdo vyrazí jako první? + VIDEO
  247. Hlasy proti testování v Bahrajnu: "Je to brutální, kolik věcí sem každý den pro auto
  248. Šéf Mercedesu tipuje největšího skokana letošního roku
  249. Co se po sněhové bouři naučil na okruhu v Barceloně téměř osamocený McLaren?
  250. Ferrari: Tohle nemělo vůbec smysl