PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Pérez se pro?ekl: "Nahradí m? Gutiérrez." S Kobajašim i s Kovalainenem to vypadá bled
  2. FOTO: P?ípravy na velké finále v Brazílii, Massa s novou p?ilbou
  3. Massa chce v Brazílii vyhrát a pomoct tak Alonsovi k titulu
  4. Cítí Webber, že s ním Red Bull zachází opravdu rovnocenn? a ne jako s dvojkou?
  5. Alonso: "K Lewisovi mám velký respekt, možná je nejlepší ze všech"
  6. Pro HRT bude Velká cena Brazílie z?ejm? tou poslední
  7. Schumacher je š?astný, že jeho kariéra po návratu do F1 kon?í
  8. Caterham potvrzuje prvního jezdce: S Picem na n?kolik let
  9. Sauberu potvrzuje to, co včera nechtíc prozradil Pérez: Gutiérrez nahrazuje Kobajaših
  10. Caterham potvrzuje prvního jezdce: S Picem na několik let
  11. Rozhodující víkend začíná nejlépe Hamilton. Vettel těsně za ním, Alonso ztrácí tři de
  12. Rozhodující víkend začíná nejlépe Hamilton. Vettel těsně za ním, Alonso ztrácí čtvrt
  13. Naštvaný Dennis odmítl účast na Hamiltonově rozlučkové party
  14. Hamilton ovládl i druhý trénink, na záda mu op?t dýchaly Red Bully, Alonso pátý
  15. Naštvaný Dennis odmítl ú?ast na Hamiltonov? rozlu?kové party
  16. Rozhodující víkend za?íná nejlépe Hamilton. Vettel t?sn? za ním, Alonso ztrácí ?tvrt
  17. Sauberu potvrzuje to, co v?era nechtíc prozradil Pérez: Gutiérrez nahrazuje Kobajaših
  18. Hamilton ovládl i druhý trénink. Na záda mu opět dýchaly Red Bully, Alonso pátý
  19. FOTO: Páteční tréninky v Brazílii, piloti s novými přilbami
  20. Ferrari je výkony v pátečních trénincích povzbuzeno
  21. Whitmarsh doufá, že se Hamilton po roce vrátí k McLarenu. A jak to cítí sám Lewis?
  22. Kovalainen nehodlá být platícím jezdcem: "Sponzory jsem nehledal"
  23. Whitmarsh doufá, že se Hamilton po roce vrátí k McLarenu. Jak to vnímá Lewis?
  24. Ve třetím tréninku nejrychlejší Button před Vettelem. Räikkönen vše pozoruje ze židle
  25. Ve třetím tréninku nejrychlejší Button před Vettelem. Räikkönen vše pozoruje ze židle
  26. Räikkönen trvá na svém: "Třetí místo mě nezajímá"
  27. Grafika: Startovní rošt v Brazílii
  28. Kvalifikaci ovládly McLareny. Red Bull v druhé řadě, Alonso až osmý
  29. Prohlášení týmů po poslední kvalifikaci sezony
  30. Kvalifikaci ovládly McLareny. Red Bull v druhé řadě, Alonso až osmý
  31. Grafika: Startovní rošt v Brazílii (aktualizováno)
  32. FOTO: Závěr sezony - kvalifikace patřila McLarenům
  33. Senna může přinést 10, Razia dokonce 34 mil. dolarů. Týmy přesto nemají zájem
  34. Red Bull hledá budoucí náhradu Vettela – v patrech nevyšších: u Alonsa a Hamiltona
  35. Marko: Ferrari není tak špatné, jak všichni říkají
  36. McLaren nejvyšší rychlostí potvrdil efektivní aerodynamiku, Webber výborný ve 2. sekt
  37. Button vítězí, Vettel potřetí mistrem světa!
  38. Jak týmy hodnotí velké finále v Brazílii?
  39. Nejrychlejší kolo Velké ceny Brazílie předvedl Hamilton
  40. FOTO: Dramatický poslední závod sezóny se sladkou tečkou pro Vettela
  41. Spor o titul: Předjížděl Vettel za žlutých vlajek?
  42. Byl Alonso informován o kolizi Vettela a dalším průběhu závodu?
  43. Strategie a zastávky v deštivé Brazílii: Nejrychleji přezu Red Bull Vettela
  44. Strategie a zastávky v deštivé Brazílii: Nejrychleji přezul Red Bull Vettela
  45. Rozladěná Force India: První výjed zpomalovacího vozu, to byl vtip!
  46. Red Bull hledá budoucí náhradu Vettela – v patrech nevyšších: u Alonsa a Hamiltona
  47. Marko: Ferrari není tak špatné, jak všichni říkají
  48. McLaren nejvyšší rychlostí potvrdil efektivní aerodynamiku, Webber výborný ve 2. sekt
  49. Senna může přinést 10, Razia dokonce 34 mil. dolarů. Týmy přesto nemají zájem
  50. FOTO: Závěr sezony - kvalifikace patřila McLarenům
  51. Marussia: Vergne nás připravil o desáté místo
  52. Spor o titul: Předjížděl Vettel za žlutých vlajek?
  53. Byl Alonso informován o kolizi Vettela a dalším průběhu závodu?
  54. Strategie a zastávky v deštivé Brazílii: Nejrychleji přezul Red Bull Vettela
  55. Rozladěná Force India: První výjed zpomalovacího vozu, to byl vtip!
  56. Pirelli statistika sezóny 2012: Pneumatiky, okruhy, zastávky v boxech, předjíždění
  57. Nejrychlejší kolo Velké ceny Brazílie předvedl Hamilton
  58. FOTO: Dramatický poslední závod sezóny se sladkou tečkou pro Vettela
  59. Button vítězí, Vettel potřetí mistrem světa!
  60. Jak týmy hodnotí velké finále v Brazílii?
  61. Whitmarsh: Ztráta Hamiltona mě velmi mrzí
  62. Räikkönen a Kovalainen v jednom týmu?
  63. Hamilton připouští, že mu McLaren bude chybět, ale věří, že s Mercedesem zvítězí
  64. Montezemolo chce od počátku vítězné Ferrari, žádá analýzu používaných metod
  65. Vettel: Proč bych měl přestupovat k Ferrari? Příběh ještě nekončí
  66. Pirelli statistika sezóny 2012: Pneumatiky, okruhy, zastávky v boxech, předjíždění
  67. Infinity se stává titulárním sponzorem Red Bullu
  68. Alonso: Naše auto musí být v roce 2013 lepší
  69. Infiniti se stalo hlavním sponzorem Red Bullu, vzniká Infiniti Red Bull Racing
  70. Coulthardova bilance sezony: Austin top, Massa flop
  71. Brundle: Závodník ve mě chtěl, aby titul získal Alonso
  72. Brundle: Závodník ve mně chtěl, aby titul získal Alonso
  73. Horner: Odchod Hamiltona McLaren oslabí
  74. Williams po Brazílii: O kolik zrychlil od Austrálie FW34 a v jak je na tom vůz pro ro
  75. Hamilton už může komunikovat s inženýry Mercedesu
  76. Webber: "Před Vettelem musíte smeknout"
  77. Vettel dostane za titul bonus ve výši 4 milionů dolarů
  78. Bottas bude příští rok závodit s Maldonadem za Williams, Senna mimo hru
  79. Reakce Senny na ztrátu závodní sedačky u Williamsu: "Očekával jsem to"
  80. Jak dopadly souboje týmových kolegů v Brazílii? Konečné účtování za rok 2012
  81. Red Bull: Úspěchy nás činí nepopulárními, někteří soupeři to těžce nesou
  82. S Laudou o letošní sezóně: Nejlepší pilot, největší úspěch i vzpomínka na doby minulé
  83. Bude Ferrari protestovat?
  84. Jones: Úspěšný návrat Räikkönena mnohé překvapil, mě nevyjímaje
  85. Ferrari protestovat nebude
  86. Jones: Úspěšný návrat Räikkönena mnohé překvapil, mě nevyjímaje
  87. Ferrari protestovat nebude: nemůže ani nemá proč (aktualizováno)
  88. Alonso: Naše auto musí být v roce 2013 lepší
  89. Coulthardova bilance sezony: Austin top, Massa flop
  90. Brundle: Závodník ve mn
  91. Horner: Odchod Hamiltona McLaren oslabí
  92. Williams po Brazílii: O kolik zrychlil od Austrálie FW34 a v jak je na tom v
  93. Hamilton už m
  94. Webber: "P
  95. Vettel dostane za titul bonus ve výši 4 milion
  96. Bottas bude p
  97. Reakce Senny na ztrátu závodní seda
  98. Jak dopadly souboje týmových koleg
  99. Red Bull: Úsp
  100. S Laudou o letošní sezón
  101. Ferrari protestovat nebude: nem
  102. Jones: Úsp
  103. Alguersuariho sloupek: Není to tak, že by Ferrari odvedlo špatnou práci a Fernando sk
  104. Alguersuari: Ferrari neodvedlo špatnou práci a Fernando skvělou
  105. Montezemolo: "Chci vůz schopný vítězit hned od počátku sezóny 2013"
  106. Ecclestone kritizuje Ferrari: Předjíždění Vettela pod žlutými vlajkami? "Naprostý vti
  107. Ferrari protestovat nebude: nemůže ani nemá proč
  108. Rozhovor s absolventem vojenské školy Maldonadem: Baseball, tygr, velká rodina a pád
  109. Kovalainen přemýšlí o WRC - opustí F1?
  110. Konstruktér Red Bullu Newey: Vettel tituly nezískal pouze díky lepším vozům
  111. O Kubicu má na rok 2013 zájem Citroën pro rally
  112. Schumacher: Titul vyhrál ten správný chlap
  113. Force India: Hledáme talent, ne peníze
  114. HRT nestihne sehnat kupce před vypršením termínu příhlášek
  115. HRT se nepodařilo sehnat kupce před vypršením termínu pro podání příhlášek
  116. Domenicali: 10 pro Alonsa, 7 pro Ferrari
  117. FOTO: Jak Alonso s Massou o víkendu řádili na Finali Mondiali 2012
  118. Massa: Mou formu ovlivnily i obavy o budoucnost
  119. FOTO: Jak Alonso s Massou o víkendu řádili na Finali Mondiali Ferrari 2012
  120. Symonds o aerodynamických tunelech: Velikost, rychlosti, omezení a měřené parametry
  121. Symonds o aerodynamických tunelech: Velikost, rychlosti, omezení a měřené parametry
  122. Alonso: Tituly vás mezi nejlepší nezařadí. Co si o mě myslí v Německu, to mě nezajímá
  123. Pérez: Mistrem světa F1 chci být už příští rok
  124. Sezóna 2012: Průměrná startovní pozice a časové rozdíly mezi jezdci v kvalifikacích
  125. Montezemolo se naváží do Ecclestona: Je nekompetentní a starý
  126. Marko vrací úder: Alonso neumí prohrávat, rozvíjí neuvěřitelné politické schopnosti
  127. Michael věří, že McLaren sezónu 2013 zahájí i bez Hamiltona vítězstvím
  128. Dokáže Vettel překonat Schumachera?
  129. Čeho nejvíc lituje Alain Prost?
  130. Pirelli doufá, že v F1 vydrží minimálně do roku 2018
  131. Pirelli doufá, že v F1 vydrží minimálně do roku 2018
  132. Jak dnes vzpomíná Schumacher na krásné předjetí Häkkinenem ve Spa? (+video)
  133. S De la Rosou o životě: Nejcennější lekce, největší slabina, nejšťastnější okamžiky
  134. Zisky McLarenu rostou, loňský obrat závodního týmu přesáhl 5,3 miliardy korun
  135. Reakce Ecclestona na kritiku Montezemola: Má pravdu pouze v otázce mého věku
  136. Häkkinen o slavném předjetí Schumachera ve Velké ceně Belgie 2000
  137. Od roku 2013 bude časomíru ve Formuli 1 zajišťovat Rolex
  138. Změny v aerodynamice v roce 2014 nebudou
  139. FIA mění pravidla, úpravy aerodynamiky se v roce 2014 nedočkáme
  140. Häkkinen o slavném předjetí Schumachera ve Velké ceně Belgie 2000 (+ video)
  141. Jak to vypadá na trhu s volnými místy a kdo je možná obsadí
  142. Button si přeje změnu provozního rámce pneumatik, bylo by to fér vůči všem
  143. Ecclestone: Schumacher se neměl do F1 vracet, Hamilton na jeho odchod neměl vliv
  144. Mercedes věří, že Hamilton bude moci příští rok vyhrávat
  145. Button si přeje změnu provozního rámce pneumatik, bylo by to férovější vůči všem
  146. Newey přiznává, že byl letošním Red Bullem RB8 frustrovaný: "Vozu jsme nerozuměli"
  147. Dva dobré důvody, proč McLaren podepsal smlouvu s Pérezem
  148. Pneumatiky pro rok 2013: 3 kg navíc, vyšší degradace i negativní dopad na aerodynamik
  149. Itálie versus Německo: Briatore se přidává k Montezemolově kritice Schumachera
  150. Přípravy nového vozu jdou u Marussie dle plánu, s novým MVR-03 by měla stihnout první
  151. Výjimečnost letošní sezony - v čem, jak a kdy
  152. Odborníci pějí chválu na Alonsovu všestrannost
  153. Zajímavost ze zákulisí podpisu smlouvy mezi McLarenem a Pérezem: K McLarenu mu pomohl
  154. O vývoji nejrychlejšího vozu sezóny - McLarenu MP4-27: "Nejpyšnější jsme na výfuky"
  155. Zajímavost ze zákulisí podpisu smlouvy McLarenu s Pérezem: Sergiovi pomohl Ramirez
  156. Výjimečnost letošní sezony - v čem, jak a kdy?
  157. Přípravy nového vozu jdou u Marussie dle plánu, s novým MR02 by měla stihnout první t
  158. Kaltenbornová na Ecclestonovo místo? "Nechtěla bych to dělat"
  159. Newey p
  160. Mercedes v
  161. Button si p
  162. Ecclestone: Schumacher se nem
  163. Jak to vypadá na trhu s volnými místy a kdo je možná obsadí
  164. FIA m
  165. Dva dobré d
  166. Pneumatiky pro rok 2013: 3 kg navíc, vyšší degradace i negativní dopad na aerodynamik
  167. Itálie versus N
  168. Kaltenbornová na Ecclestonovo místo? "Necht
  169. Zajímavost ze zákulisí podpisu smlouvy McLarenu s Pérezem: Sergiovi pomohl Ramirez
  170. O vývoji nejrychlejšího vozu sezóny - McLarenu MP4-27: "Nejpyšn
  171. Odborníci p
  172. Výjime
  173. P
  174. Mateschitz: Toro Rosso se musí zlepšit
  175. Red Bull by rád uspořádal VC Rakouska 2013
  176. Proč byl ke konci sezóny Massa rychlejší než Alonso?
  177. Proč byl ke konci sezóny Massa rychlejší než Alonso?
  178. "Nejtěžší rozhodnutí, které jsem učinil. McLaren ale opouštím, abych dospěl," loučil
  179. Räikkönen: Být opatrný je lepší než bourat v každém závodě
  180. "Nejtěžší rozhodnutí, které jsem učinil. McLaren opouštím, abych dospěl," loučil se H
  181. Sam Michael o odcházejícím Hamiltonovi a o tom, čím na něj zapůsobil Pérez
  182. Newey: Zisky pro příští Red Bull RB9 se hledají hůře
  183. Button je připravený vést McLaren, s Hamiltonem se učili jeden od druhého
  184. Lola: Neblaze proslulý příběh jedné grand prix (1/3)
  185. Rozhovor s Hülkenbergem: Stále se zlepšuji, na vůdčí roli u Sauberu jsem připravený
  186. Hamilton předpovídá Vettelovi čtvrtý titul v řadě
  187. O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v
  188. McLaren chce své zastávky příští rok zvládal za dvě sekundy běžně (+ video)
  189. Lola: Neblaze proslulý příběh jedné grand prix (2/3)
  190. Williams obhajuje časté nasazování Bottase v trénincích na úkor Senny
  191. Ecclestone: Příští ročník F1 by mohl obsahovat jen 19 závodů
  192. Po zrušení F2 další rána pro Williams: Jaguar končí společný projekt vývoje hybridníh
  193. Sauber C32 už prošel všemi povinnými testy FIA
  194. Alonso příští rok očekává rychlejší auto: "Hůře než letos se už ani začít nedá"
  195. Lola: Neblaze proslulý příběh jedné grand prix (3/3)
  196. Válečné umění podle Adama Parra
  197. Webber: 21 závodů za rok je moc, 18 závodů a větší část v Evropě by bylo ideální
  198. Umění válčit podle Adama Parra
  199. Cíl Péreze pro rok 2013? Stát se s McLarenem mistrem světa
  200. Rozhovor se Samem Michaelem: Jaký byl první rok u McLarenu a jak je spokojen s novou
  201. Nejlepší jezdec sezóny 2012 podle týmových šéfů? Fernando Alonso
  202. O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v
  203. McLaren chce své zastávky p
  204. Lola: Neblaze proslulý p
  205. Williams obhajuje
  206. Ecclestone: P
  207. Po zrušení F2 další rána pro Williams: Jaguar kon
  208. Sauber C32 už prošel všemi povinnými testy FIA
  209. Lola: Neblaze proslulý p
  210. Alonso p
  211. Vále
  212. Webber: 21 závod
  213. Cíl Péreze pro rok 2013? Stát se s McLarenem mistrem sv
  214. Rozhovor se Samem Michaelem: Jaký byl první rok u McLarenu a jak je spokojen s novou
  215. Nejlepší jezdec sezóny 2012 podle týmových šéf
  216. Hamilton p
  217. Norbert Haug po 22 letech opouští Mercedes
  218. F1news.cz naděluje! Vyhrajte hru F1 2012
  219. Recenze F1 2012
  220. Button o Pérezovi: Velký tlak v McLarenu zvládne
  221. Po Haugovi zůstává v Mercedesu i obecně v celé F1 "obrovská díra"
  222. Webber: Dokud budu rychlý, z F1 neodejdu
  223. Ecclestone by rád F1 s deseti týmy
  224. Ecclestone by rád F1 s deseti týmy, odchod HRT ho nevzrušuje
  225. Jaký je aerodynamický tunel Toyoty, kde své formule vyvíjí Ferrari?
  226. Pohár národů v Závodě šampionů již pošesté ovládlo Německo
  227. Pohár národů v Závodě šampionů již pošesté ovládlo Německo
  228. McLaren by si přál, aby Pirelli bylo příští rok agresivnější
  229. Pohár národů v Závodě šampionů již pošesté ovládlo Německo (+ foto)
  230. Alonso s Massou strávili víkend v Maranellu, s Montezemolem hodnotili sezónu (+ foto)
  231. Před 30 roky ztratila F1 Colina Chapmana
  232. Závod šampionů ovládl Grosjean, vyřadil Vettela i Schumachera
  233. Závod šampionů ovládl Grosjean, vyřadil Vettela i Schumachera (+ foto)
  234. Prezident Marussie: Chilton v roce 2013 nahradí Pica
  235. Stuck: Selhání Mercedesu je Brawnova, nikoliv Haugova chyba
  236. Prezident Marussie: Chilton v roce 2013 nahradí Pica
  237. McLarenu hrozil až dvouletý zákaz, pokud by se Dennis kvůli pokutě obrátit na civilní
  238. Schumacher: Mé úspěchy by s Vettelovými neměly být srovnávány
  239. Sutil dostal zelenou. Uvidíme jej u Force Indie?
  240. Romain Grosjean zůstává u Lotusu i příští rok
  241. Hlavní provozní inženýr Gillan překvapivě opouští Williams
  242. Kobajaši místo na rok 2013 nesehnal, zastavuje sbírku
  243. Hlavní provozní inženýr Gillan překvapivě opouští Williams, odchází i McCullough a Ba
  244. Domenicali: Ferrari ví, kde ho tlačí bota
  245. Marussia konečně potvrzuje Chiltona, příští rok bude závodit po boku Glocka
  246. Grosjean přiznává obavy ohledně budoucnosti
  247. John Paul st. a John Paul ml.: Černé duše motorsportu 1/4
  248. Rozhovor s technickým ředitelem Williamsu Coughlanem: Cílem je čtvrté či páté místo
  249. Grosjean přiznává, že měl ohledně své budoucnosti obavy
  250. Rozhovor s technickým ředitelem Williamsu Coughlanem: Cílem je čtvrté či páté místo