PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Poslední den test
  2. Lotus ujel v testech nejmén
  3. Ferrari spokojeno s korelací dat, podle Frye budou klí
  4. Caterham má nového šéfa aerodynamiky: Roberts nahrazuje Hinsonovou
  5. Kubica nakonec m
  6. Kubica nakonec mění ME za MS, pojede WRC2 s Citroenem DS3
  7. Red Bull a Mercedes, hlavní adepti na vítězství Velké ceny Austrálie
  8. Red Bull a Mercedes, hlavní adepti na vítězství Velké ceny Austrálie
  9. Jsem v životní formě, varuje Alonso soupeře
  10. Red Bull a Mercedes, hlavní adepti na vít
  11. Jsem v životní form
  12. pokus
  13. Vettel o časech Mercedesu, špatných pneumatikách a problémech Red Bullu
  14. Ferrari plánuje spoustu novinek a agresivní začátek sezóny 2013
  15. Bianchi: Marussia se přes zimu zlepšila
  16. Räikkönen: Mercedes může v Austrálii hodně lidí překvapit
  17. Ferrari plánuje spoustu novinek a agresivní za
  18. Bianchi: Marussia se p
  19. Vettel o
  20. Räikkönen: Mercedes m
  21. Alonso se hrdě hlásí k podílu na vývoji nového sportovního vozu s KERSem: LaFerrari (
  22. Alonso se hrd
  23. Piloti Williamsu si jsou jistí pokrokem: FW35 bude konkurenceschopný
  24. Dočkáme se v Melbourne nočního závodu?
  25. Button se učí od Péreze: Zpětná vazba Sergia je velmi důležitá
  26. Williams: Peníze z Venezuely potečou i po Chávezově smrti
  27. Hamilton: Nejsme pod tlakem, že bychom museli jezdit na čele
  28. Montezemolo je s F138 spokojený
  29. GP Tripolisu 1933: Odhalení mýtu o smluveném vítězství (1/3)
  30. Hamilton: Nejsme pod tlakem, abychom jezdili na čele
  31. Di Resta: Tlak na sebe vyvíjím pouze já sám. Už chci porazit kolegu
  32. Di Resta: Tlak na sebe vyvíjím pouze já sám, svého kolegu už chci porazit
  33. Hlavní designér Ferrari: Výfuky stále nabízejí velký prostor pro zlepšení
  34. Vettel upozorňuje na "nebezpečný" Mercedes
  35. Horner: Hamilton požene Mercedes kupředu, Red Bull chce pokračovat v zisku titulů
  36. Ferrari: V průběhu sezony bude konkurence ubývat
  37. Whitmarsh o námluvách s Hodnou, Wolf se snaží Mclaren udržet
  38. GP Tripolisu 1933: Odhalení mýtu o smluveném vítězství (2/3)
  39. Prezident FIA Todt myslí na další volební období
  40. Whitmarsh o námluvách s Hondou, Wolf se snaží Mclaren udržet
  41. Piloti Williamsu si jsou jistí pokrokem: FW35 bude konkurenceschopný
  42. Do
  43. Button se u
  44. Williams: Peníze z Venezuely pote
  45. Hamilton: Nejsme pod tlakem, abychom jezdili na
  46. Montezemolo je s F138 spokojený
  47. GP Tripolisu 1933: Odhalení mýtu o smluveném vít
  48. Di Resta: Tlak na sebe vyvíjím pouze já sám, svého kolegu už chci porazit
  49. Hlavní designér Ferrari: Výfuky stále nabízejí velký prostor pro zlepšení
  50. GP Tripolisu 1933: Odhalení mýtu o smluveném vít
  51. Prezident FIA Todt myslí na další volební období
  52. Ferrari: V pr
  53. Whitmarsh o námluvách s Hondou, Wolff se snaží Mclaren udržet
  54. Horner: Hamilton požene Mercedes kup
  55. Vettel upozor
  56. Whitmarsh o námluvách s Hondou, Wolff se snaží Mclaren udržet
  57. Hill: Zpochybňování Vettelova umění je směšné, tituly může získávat i v dalších letec
  58. Marussia s Ecclestonem stále nemá smlouvu: "Bez ní nás Bernie nemůže filmovat"
  59. Marussia s Ecclestonem stále nemá smlouvu: "Bez ní nás Bernie nem
  60. Hill: Zpochyb
  61. Coughlan o své kariéře u Williamsu a cíli proniknout mezi pětici nejlepších týmů F1
  62. Představení všech 36 DRS zón pro sezónu 2013 + mapy okruhů
  63. Podle Whitmarshe je McLaren po testech, které jim přinesly bolesti hlavy, v obstojné
  64. GP Tripolisu 1933: Odhalení mýtu o smluveném vítězství (3/3)
  65. Coughlan o své karié
  66. P
  67. Podle Whitmarshe je McLaren po testech, které jim p
  68. GP Tripolisu 1933: Odhalení mýtu o smluveném vít
  69. Bottas se nehodlá zdržovat učením: Pokud udělám chybu, musím se poučit a neopakovat j
  70. Bottas se nehodlá zdržovat učením: Pokud udělám chybu, musím se poučit a neopakovat j
  71. Bottas se nehodlá zdržovat u
  72. Hill o jezdcích Ferrari: Massa bude silnější, ale Alonsa nikdy nezastíní
  73. Hamilton: Mercedes Vám dovolí se soustředit na ježdění
  74. Massa: Největším favoritem je Red Bull
  75. Hill o jezdcích Ferrari: Massa bude letos silnější, ale Alonsa nikdy nezastíní
  76. Hamilton: Mercedes vám dovolí se soustředit na ježdění
  77. Massa: Nejv
  78. Hamilton: Mercedes vám dovolí se soust
  79. Hill o jezdcích Ferrari: Massa bude letos siln
  80. Hamilton: Souboj s Buttonem mě nevzrušuje, porážet bude třeba Alonsa
  81. Počátky turba v F1
  82. Analýza časů z Barcelony aneb jak by to mohlo vypadat v kvalifikaci v Melbourne
  83. Analýza časů z Barcelony aneb jak by to mohlo vypadat v kvalifikaci v Melbourne
  84. Alonso: Rok 2013 má prioritu, sezonou 2014 se zatím nesmíme rozptylovat
  85. Proč se Schumacher nestane televizním komentátorem
  86. Mateschitz o svých pilotech před prvním závodem: Máme dvě jedničky, k oběma přistupuj
  87. Foto: Webber, Stoner a Whincup na festivalu Top Gear v Austrálii
  88. Mateschitz o svých pilotech: Máme dvě jedničky, k oběma přistupujeme stejně
  89. Foto: Webber, Stoner a Whincup na festivalu Top Gear v Austrálii
  90. Po
  91. Hamilton: Souboj s Buttonem m
  92. Analýza
  93. Alonso: Rok 2013 má prioritu, sezonou 2014 se zatím nesmíme rozptylovat
  94. Pro
  95. Mateschitz o svých pilotech: Máme dv
  96. Foto: Webber, Stoner a Whincup na festivalu Top Gear v Austrálii
  97. Rozhovor s Räikkönenem: D
  98. Rozhovor s Räikkönenem: Důvěřuji spolehlivosti vozu E21, v Melbourne navíc už vím kud
  99. Webber o konci své kariéry: Letošní sezóna nemusí být poslední
  100. Webber o konci své kariéry: Letošní sezóna nemusí být poslední
  101. McLaren: Nejsme tak posedlí spolehlivostí, že bychom nesáhli po změnách na voze
  102. Testovací jezdec Alguersuari vysvětluje, v čem jsou letošní pneumatiky Pirelli lepší
  103. Massa: Letos můžu znovu zaútočit
  104. Hamilton: U Mercedesu si můžu nechávat helmy i trofeje
  105. Boullier varuje před "šílenou peněžní válkou" o technické pracovníky
  106. Räikkönen si podle své matky Formuli 1 znovu užívá, přestávka mu prospěla
  107. McLaren: Nejsme tak posedlí spolehlivostí, že bychom nesáhli po zm
  108. Testovací jezdec Alguersuari vysv
  109. Massa: Letos m
  110. Hamilton: U Mercedesu si m
  111. Räikkönen si podle své matky Formuli 1 znovu užívá, p
  112. Boullier varuje p
  113. Je nový McLaren postaven na míru Jensonovi Buttonovi?
  114. Red Bull: Webbera si necháme, pokud bude i nadále předvádět dobré výkony
  115. Sezóna začíná: Představení okruhu v Melbourne - jeho výzvy a technické parametry
  116. Je nový McLaren postaven na míru Jensonovi Buttonovi?
  117. Red Bull: Webbera si necháme, pokud bude i nadále p
  118. Sezóna za
  119. Noví šéfové Mercedesu nemají podíl na vyšší výkonnosti vozu F1 W04
  120. Před sezónou s Ecclestonem: Do týmu by bral Vettela, Alonsa i Hamiltona, rozhodly by
  121. Mercedes: Problémy s pneumatikami jsou minulostí
  122. Před sezónou s Ecclestonem: Do týmu by bral Vettela, Alonsa i Hamiltona, rozhodovaly
  123. Rosberg o simulátor Mercedesu: Užitečný, ale na úrovni McLarenu ještě není
  124. Rosberg o simulátoru Mercedesu: Užitečný, ale na úrovni McLarenu ještě není
  125. Rosberg o simulátoru Mercedesu: Užite
  126. P
  127. Mercedes: Problémy s pneumatikami jsou minulostí
  128. Noví šéfové Mercedesu nemají podíl na vyšší výkonnosti vozu F1 W04
  129. Gonzáles se stává rezervním pilotem Marussie
  130. Partnerství McLarenu s Vodafonem bude po sezóně ukončeno
  131. Alonso v Austrálii: Je to velmi vyrovnané, těžko vybrat jednoho favorita
  132. Mercedes: Letos máme nejlepší jezdeckou dvojici, jedno vítězství nám stačit nebude
  133. Alonso v Austrálii: Je to velmi vyrovnané, těžko vybrat jednoho favorita
  134. Vettel netuší, jak je na tom Red Bull ve srovnání se soupeři
  135. Alonso o Vettelovi: Vyhrál nejen díky autu. Vettel o Alonsovi: Je inteligentní a jezd
  136. Pérez si při svém debutu s McLarenem strašně přeje vyhrát
  137. Coughlan bude v Melbourne působit v roli šéfa týmu Williams
  138. Hamilton kritizuje přílišnou kontrolu u McLarenu, Button atmosféru v týmu brání
  139. V prvním tréninku sezóny nejrychlejší Vettel, Massa těsně druhý
  140. Red Bull s oběma vozy opět na čele, McLaren připouští problémy
  141. V prvním tréninku sezóny nejrychlejší Vettel, Massa těsně druhý
  142. FOTO: Páteční tréninky v Austrálii pod taktovkou Red Bullu
  143. Button: Budeme rádi, když dojedeme na bodech. McLarenu schází více než sekunda
  144. Pozitivně naladěný Lotus: Nejsme nejrychlejší, ale pro začátek to je dobré
  145. Alonso o Vettelovi: Vyhrál nejen díky autu. Vettel o Alonsovi: Je inteligentní a jezd
  146. Vettel netuší, jak je na tom Red Bull ve srovnání se soupe
  147. Mercedes: Letos máme nejlepší jezdeckou dvojici, jedno vít
  148. Alonso v Austrálii: Je to velmi vyrovnané, t
  149. Gonzáles se stává rezervním pilotem Marussie
  150. Partnerství McLarenu s Vodafonem bude po sezón
  151. Pérez si p
  152. Coughlan bude v Melbourne p
  153. Pozitivn
  154. Button: Budeme rádi, když dojedeme na bodech. McLarenu schází více než sekunda
  155. FOTO: Páte
  156. Red Bull s ob
  157. V prvním tréninku sezóny nejrychlejší Vettel, Massa t
  158. Hamilton kritizuje p
  159. Ferrari: Pátek bez překvapení, klíčové budou pneumatiky
  160. Maldonado je překvapen tím, kolik ztrácí Williams na špičku
  161. Red Bull nepřekvapil, strach ale nebudí: Neztrácíme příliš, tvrdí Hamilton
  162. Co stálo za výjezdem z tratě Hamiltona? Brit za něj nemohl
  163. Renault o motorech: Motory by byly o 10 % výkonnější, nebýt zmrazeného vývoje
  164. Trénink ovlivněný deštěm zvládl nejlépe Grosjean, Vettela zradila technika
  165. Trénink ovlivn
  166. Renault o motorech: Motory by byly o 10 % výkonn
  167. Co stálo za výjezdem z trat
  168. Red Bull nep
  169. Maldonado je p
  170. Ferrari: Pátek bez p
  171. Renault o motorech: Motory by byly o 10 % výkonn
  172. Kvalifikace je odložena na zít
  173. Kvalifikace je odložena na zítřek. Odjela se pouze první část.
  174. Renault o motorech: Motory by byly o 10 % výkonnější, nebýt zmrazení vývoje
  175. Maldonado: Auto je neovladatelné, vrátili jsme se o 2 roky nazpět
  176. Kvalifikace je odložena na zítřek, odjela se pouze první část
  177. Fotogalerie: Deštivá sobota a monoposty F1 v akci
  178. Whitmarsh: Návrat k loňskému vozu je možností, budeme se však snažit pochopit ten let
  179. Whitmarsh: Návrat k lo
  180. Fotogalerie: Deštivá sobota a monoposty F1 v akci
  181. Maldonado: Auto je neovladatelné, vrátili jsme se o 2 roky nazp
  182. Kvalifikace je odložena na zítřek, kvůli dešti se odjela pouze první část
  183. Ralf Schumacher ukončil svoji aktivní kariéru
  184. Rosberg: Za deště jsme měli na první řadu
  185. Mercedes chce uchránit svá data o turbomotoru před Hondou
  186. Mercedes chce uchránit svá data o turbomotoru p
  187. Rosberg: Za dešt
  188. Ralf Schumacher ukon
  189. Kvalifikace je odložena na zít
  190. Kvalifikace odložena na ned
  191. Red Bull ovládl kvalifikaci
  192. Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část
  193. Red Bull ovládl kvalifikaci, první odstartuje Vettel. Hamilton překvapil třetím míste
  194. Grafika: Startovní rošt v Melbourne
  195. Red Bull po nedělní kvalifikaci v Melbourne: Skvělý začátek
  196. Mercedes po kvalifikaci: Odvedli jsme dobrou práci
  197. Räikkönen jasným vítězem v Melbourne!
  198. Jak hodnotí dramatický úvodní podnik letošní sezony jezdci a představitelé týmů?
  199. Red Bull ovládl kvalifikaci, první odstartuje Vettel. Hamilton p
  200. Grafika: Startovní rošt v Melbourne
  201. Red Bull po ned
  202. Mercedes po kvalifikaci: Odvedli jsme dobrou práci
  203. Räikkönen jasným vít
  204. Jak hodnotí dramatický úvodní podnik letošní sezony jezdci a p
  205. Massa byl zklamán strategií
  206. Alonsa výkony předních týmů nepřekvapily, Räikkönen věří, že Lotus udrží krok se špič
  207. Massa byl zklamán strategií
  208. Alonsa výkony p
  209. Nejrychlejší kolo závodu předvedl vítězný Räikkönen
  210. Zastávky za 2,5 sekundy dnes jako na běžícím páse, nejlepší Ferrari (+ stragegie)
  211. Zastávky za 2,5 sekundy dnes jako na běžícím páse, nejlepší Ferrari (+strategie)
  212. Nejrychlejší kolo závodu p
  213. Zastávky za 2,5 sekundy dnes jako na b
  214. Fotogalerie: První závod sezóny - Velká cena Austrálie
  215. Fotogalerie: První závod sezóny - Velká cena Austrálie
  216. Button: Návrat McLarenu na špici bude trvat dlouho
  217. Button: Návrat McLarenu na špici bude trvat dlouho
  218. Nadšený Sutil věří, že se s Force Indií bude dále zlepšovat: "Rychlost máme"
  219. Whitmarsh věří ve zlepšení: MP4-28 má potenciálně vyšší přítlak než MP4-27
  220. Hülkenberg bude v Malajsii závodit s novým šasi
  221. Horner ze špatného startu Webbera obvinil McLaren, chyba však byla u Red Bullu
  222. Boullier: Konečně mohu říci, že je Lotus špičkovým týmem, o titulu však ještě nepřemý
  223. Boullier: Konečně mohu říci, že je Lotus špičkovým týmem, je ale brzy na to, mluvit o
  224. Nadšený Sutil v
  225. Whitmarsh v
  226. Hülkenberg bude v Malajsii závodit s novým šasi
  227. Horner ze špatného startu Webbera obvinil McLaren, chyba však byla u Red Bullu
  228. Boullier: Kone
  229. Hamilton věří, že v Malajsii dosáhne ještě lepšího výsledku než v Austrálii
  230. Lauda: Situace kolem pneumatik je absolutně stupidní, umělé vytváření zastávek je špa
  231. Domenicali o výborné spolehlivosti, práci mechaniků i nečekaně brzké zastávce Alonsa
  232. Jak dopadly souboje týmových kolegů v prvním závodním víkendu sezóny v Austrálii?
  233. Hamilton v
  234. Lauda: Situace kolem pneumatik je absolutn
  235. Domenicali o výborné spolehlivosti, práci mechanik
  236. Jak dopadly souboje týmových koleg
  237. McLaren chválí p
  238. McLaren chválí přístup pilotů, v Malajsii spoléhá na déšť
  239. Sauber připouští překvapení z toho, jak jsou přední týmy rychlé
  240. McLaren se nakonec Webberovi a Red Bullu za problémy před startem omluvil
  241. Alonso: "Vítězství v úvodních závodech by mě upřímně překvapilo"
  242. Ferrari: Návrat do aero-tunelu v Maranellu může narušit vývoj vozu pro rok 2014
  243. Räikkönen o svých očekávání před Malajsií: Snad nás čeká další dobrý víkend
  244. Whitmarsh je ohledně budoucnosti McLarenu optimistou
  245. Heidfeld: Vítězství bych si zasloužil
  246. Heidfeld: Vítězství bych si zasloužil, F1 mi strašně chybí
  247. Coulthard: Za problémy McLarenu je zodpovědný Whitmarsh
  248. Sauber p
  249. McLaren se nakonec Webberovi a Red Bullu za problémy p
  250. Ferrari: Návrat do aero-tunelu v Maranellu m