PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Sutill se Sauberem začal jednat už pred 2 roky, obává se problémů se spolehlivostí
  2. Kvjat: Toro Rosso bude mít díky změnám dobrou příležitost na boj o vrcholné příčky
  3. Sutill se Sauberem začal jednat už před 2 roky, obává se problémů se spolehlivostí
  4. Vyšetřovatelé Schumacherovy nehody: "Rychlost nebyla hlavním aspektem"
  5. Ferrari se v roce 2014 nejspíše vrátí vpředu k push-rod zavěšení
  6. Jak je na tom Lotus s vývojem nového vozu E22? K homologaci FIA schází už jen test no
  7. Ecclestone se snaží dvojnásobné bodování rozší
  8. Häkkinen Schumimu v
  9. Lotus se nezú
  10. Ecclestone: Organizáto
  11. Ecclestone: Alonso s Räikkönenem, to bude legrace! Ferrari ale pot
  12. Manželka Schumachera Corinna žádá noviná
  13. McLaren své nové auto MP4-29 p
  14. Valsecchi s Lotusem ztrácí trp
  15. Sutill se Sauberem za
  16. Kvjat: Toro Rosso bude mít díky zm
  17. Vyšet
  18. Ferrari se v roce 2014 nejspíše vrátí vp
  19. Allison a Whitmarsh: Týmy
  20. Allison a Whitmarsh: Týmy čeká chaotické předsezónní období, v Jerezu "masakr"
  21. Allison a Whitmarsh: Týmy
  22. Boullier: Lotus nebude jediným týmem chybějícím v Jerezu, budoucnost má zajištěnou
  23. Caterham s novým vozem v Jerezu na rozdíl od Lotusu chybět nebude
  24. Brundle: Na začátku sezony budou mít týmy možná problémy
  25. Komentář: Když se oheň potká s ledem
  26. Výhody a nevýhody pozdního vstupu Hondy do F1
  27. Vergne o změnách kolem sebe a přípravě na sezónu s novým závodním inženýrem Pujolarem
  28. Problémy vyřešeny: FIA homologovala senzory Gill pro měření průtoků paliva
  29. Minardi: Klíčovými slovy roku 2014 budou spolehlivost a spotřeba
  30. Allison: Piloti musí změnit svůj přístup k jednotlivým závodům
  31. Caterham s novým vozem v Jerezu na rozdíl od Lotusu chyb
  32. Boullier: Lotus nebude jediným týmem chyb
  33. Brundle: Na za
  34. Komentá
  35. Výhody a nevýhody pozdního vstupu Hondy do F1
  36. Vergne o zm
  37. Problémy vy
  38. Minardi: Klí
  39. Allison: Piloti musí zm
  40. Piloti si vybrali čísla, pod kterými budou od letošní sezóny závodit
  41. Piloti si vybrali
  42. Kvjat: Ošklivé monoposty? Důležité je, aby byly rychlé!
  43. Chilton si místo u Marussie udrží
  44. Síla reklamy ve Formuli 1
  45. Síla reklamy ve Formuli 1
  46. Kvjat: Ošklivé monoposty? D
  47. Chilton si místo u Marussie udrží
  48. McLaren: Magnussen na Buttona dokáže zatlačit a přesně to chceme vidět
  49. Proč si Räikkönen vybral číslo 7? "Měl jsem jej vloni, tak proč ho měnit?"
  50. Paffett popisuje po jízdě na simulátoru nové vozy: Jízda je mnohem obtížnější
  51. Marussia plánuje dorazit do Jerezu s novým vozem
  52. Přišel McLaren na to, proč nebyl loňský vůz rychlý? "Plně to nepochopil," přiznává Pa
  53. Valsecchi nemá zatím o příští sezoně jasné představy
  54. Proč si Räikkönen vybral číslo 7? "Měl jsem jej loni, tak proč ho měnit?"
  55. Schumacher je stále v kritickém stavu, čekají ho nová vyšetření mozku
  56. V Jerezu nebude s novým autem scházet ani Williams
  57. Zemřel otec Jensona Buttona, John
  58. Williams oznamuje další personální posily svého technického týmu
  59. Změna je život... Opravdu?
  60. Räikkönen začal s prací na simulátoru Ferrari
  61. Red Bull zaplatí za účast v sezoně 2014 nejvyšší poplatek ze všech
  62. Berger: Vettel už je lepší než Alonso, Hamilton na ně nemá
  63. Whiting: Mezi jezdci je hodně dobrých komisařů
  64. Týmy budou jednat o budoucích pravidlech, Ferrari navrhuje vícevrstvé rozpočtové str
  65. Hülkenberg: Nikdo stále neví, jak na tom kdo je, jde o jedinečnou situaci
  66. Massa o zimní pauze, poznávání nového týmu i novinkách pro nadcházející sezónu
  67. Proč si Vettel vybral číslo pět? Plus důvody dalších německých jezdců pro svoji volbu
  68. Boullier: Dvojnásobný počet bodů v posledním závodě už asi zůstane
  69. Alonso: Ve sportu není dobré dávat sliby
  70. Lopez: Räikkönen neodešel kvůli vývoji vozu. Proč Lotus nepředstihl Mercedes a Ferrar
  71. Ferrari nakonec zůstane vpředu u pull-rodu
  72. V Silverstonu se chystají oslavit jubileum
  73. V Silverstone se chystají oslavit jubileum
  74. Ferrari představí nový monopost 25. ledna, fanoušci vybírají jméno z pěti možností
  75. Horner: "V prvním závodě může vypadnout až polovina startovního pole"
  76. Hülkenberg: Nikdo stále neví, jak na tom kdo je, jde o jedine
  77. Týmy budou jednat o budoucích pravidlech, Ferrari navrhuje vícevrstvé rozpo
  78. Whiting: Mezi jezdci je hodn
  79. Berger: Vettel už je lepší než Alonso, Hamilton na n
  80. Red Bull zaplatí za ú
  81. Zm
  82. Massa o zimní pauze, poznávání nového týmu i novinkách pro nadcházející sezónu
  83. Pro
  84. Boullier: Dvojnásobný po
  85. Horner: "V prvním závod
  86. Ferrari p
  87. V Silverstone se chystají oslavit jubileum
  88. Lopez: Räikkönen neodešel kv
  89. Ferrari nakonec z
  90. Alonso: Ve sportu není dobré dávat sliby
  91. Ecclestone chce odkoupit historický Nürburgring
  92. Red Bullu se dvojnásobné body nelíbí: Podhodnocuje to výkony z ostatních závodů
  93. Pirelli bude dodávat obutí pro F1 další tři roky, co se mění v pravidlech o pneumatik
  94. Red Bull představí nové auto RB10 také bez velké slávy - až 28. ledna v Jerezu
  95. Soudní jednání kvůli úplatkům pokračuje, Ecclestonovy pravomoci v F1 budou omezeny
  96. Robert Kubica na Monte Carlu září a bojuje o vítězství, dopoledne soutěž vedl
  97. FIA se přihlásili tři zájemci o 12. místo v F1 - Haas Racing, StefanGP a tým Colina K
  98. Dennis nahrazuje Whitmarshe na pozici výkonného ředitele McLarenu
  99. FIA se přihlásili tři zájemci o 12. místo v F1 - Haas Racing, Stefan GP a tým Colina
  100. Kubica na Monte Carlu září a bojuje o vítězství, dopoledne soutěž vedl
  101. Nový Lotus E22 konečně prošel všemi nárazovými testy, zpoždění Maldonadovi neuškodí
  102. Britská média předpokládají konec Whitmarshe v McLarenu a příchod Brawna
  103. Lotus přiznává, že dále jedná se společností Quantum Motorsports
  104. Kubica na Monte Carlu zářil a bojoval o vítězství, dnes ale havaroval
  105. FOTO: Počátky stáje Williams ve Formuli 1
  106. Sauber svůj nový monopost C33 představí 26. ledna - pouze online
  107. Räikkönen: Je skvělé vrátit se znovu do Maranella, a jestli se to líbí i fanouškům, j
  108. Toro Rosso představí svůj nový vůz STR9 27. ledna v Jerezu
  109. Whiting: Nové vozy jsou trochu škaredé a trochu divné, ale zvykneme si
  110. Ecclestone: Dvojnásobné body letos určitě budou. Proč je nelze zrušit?
  111. O další titul může Vettela připravit Hamilton. "Lewis je nejrychlejší," tvrdí Stewart
  112. FOTO: Výroba nového vozu Caterhamu pro sezónu 2014
  113. Lotus odhaluje nového sponzora: Saxo Bank
  114. Ricciardo: Vettel je týmovým dědečkem
  115. Ricciardo: Vettel je týmovým dědečkem
  116. Caterham potvrzuje, že Pic pro ně v příští sezóně závodit nebude
  117. Toro Rosso STR9 zvládlo všechny nárazové testy, na konci týdne vyráží do Jerezu
  118. V Jerezu zahájí testování s novým vozem Bottas, Massa dostane šanci poslední dva dny
  119. Van der Garde se stává rezervním jezdcem Sauberu
  120. Di Resta se vrací do DTM k Mercedesu
  121. Kovalainen je opět bez místa, Caterham potřebuje dva platící piloty
  122. Potvrzeno: Kobajaši se vrací do F1, za Caterham bude závodit s Ericssonem
  123. Kobajaši se vrací do F1, za Caterham bude závodit s Ericssonem (+ video)
  124. Nový McLaren MP4-29 prošel všemi nárazovými testy, v Jerezu chybět nebude
  125. Fernandez: Pokud skončí Caterham i letos na konci roštu, pak to v F1 zabalíme
  126. Velká cena Bahrajnu se letos poprvé pojede za tmy pod umělým osvětlením
  127. Bottas: Doufám, že doženeme některé soupeře
  128. Kobajaši: Domenicali nemá radost, že jsem odmítl nabídku Ferrari a šel k Caterhamu
  129. Bottas: Doufám, že soupeře doženeme
  130. Force India jako první ukazuje auto pro rok 2014 - VJM07
  131. Force India jako první odhaluje auto pro rok 2014, přední část VJM07 před testy změní
  132. McLaren při prezentaci nového hlavního sponzora nepředstaví, rozpočet má ale zajištěn
  133. Renault ukazuje nový V6 turbomotor, rozmístění komponent i schéma fungování (+ foto)
  134. Jan Magnussen: Kevin se učil z mých chyb
  135. Marussia ujišťuje, že s novým vozem MR03 do Jerezu dorazí, chválí Ferrari
  136. Marussia ujišťuje, že s novým vozem MR03 do Jerezu dorazí, a chválí Ferrari
  137. Technika: Co se mění v oblasti převodovek v roce 2014?
  138. Fernandes: Dvojnásobné body jsou falešnou nápravou, nikoliv řešením
  139. Technika: Jak se v roce 2014 mění převodovky? Životnost, pevné převody i vnitřní souč
  140. McLaren sází na mládí, Vandoorne se stává jeho rezervním pilotem
  141. Williams zveřejňuje obrázky svého nového vozu FW36 s ošklivým nosem
  142. Vitalij Petrov testuje Mercedes C-Klasse DTM
  143. O zamítnutí dvojnásobku bodů se týmy ani nepokusily, hovořily o rozpočtech
  144. Petrov testuje Mercedes C-Klasse DTM
  145. Renault: Při testech nového motoru jsme se vyrovnali těm nejoptimističtějším odhadům
  146. Rozhovor s Whitingem o nových pravidlech a nosech vozů
  147. FIA souhlasí se změnou hmotnosti vozů, jaké další úpravy navrhuje pro rok 2015?
  148. Technický ředitel Force Indie: Letošní auta budou na rovinkách o 15 km/hod rychlejší
  149. Boullier opustil Lotus, zamíří k McLarenu?
  150. Nové auto E22 překvapivě odhaluje i Lotus
  151. McLaren představuje nový stříbrný vůz MP4-29
  152. Nový vůz Ferrari ponese označení "F14 T"
  153. Daniel Juncadella se stává testovacím jezdcem Force Indie, pojede některé páteční tré
  154. Juncadella se stává testovacím jezdcem Force Indie, pojede některé páteční tréninky
  155. Renault: P
  156. O zamítnutí dvojnásobku bod
  157. Petrov testuje Mercedes C-Klasse DTM
  158. Williams zve
  159. Fernandes: Dvojnásobné body jsou falešnou nápravou, nikoliv
  160. Technika: Jak se v roce 2014 m
  161. Rozhovor s Whitingem o nových pravidlech a nosech voz
  162. FIA souhlasí se zm
  163. Nové auto E22 p
  164. McLaren p
  165. Nový v
  166. Juncadella se stává testovacím jezdcem Force Indie, pojede n
  167. Boullier opustil Lotus, zamí
  168. Technický
  169. Nové auto E22 překvapivě odhaluje i Lotus (aktualizováno)
  170. McLaren představuje nový stříbrný vůz MP4-29 (+ technické specifikace)
  171. Force India, Mercedes a Toro Rosso s novými vozy už ujeli první kilometry
  172. Ferrari představuje nový vůz F14 T
  173. Ferrari představuje nový vůz F14 T
  174. Budeme respektovat přání týmu, tvrdí oba piloti Ferrari
  175. Team Williams - Těžké začátky
  176. Team Williams - Těžké začátky
  177. Ferrari představuje nový vůz F14 T (+ technické specifikace)
  178. Alonso a Räikkönen odpovídají fanouškům na dotazy
  179. Sauber odhaluje nový vůz C33
  180. Sauber odhaluje nový vůz C33
  181. Sauber odhaluje nový vůz C33 (+ technické specifikace)
  182. Horner o nových pravidlech a voze: "Strach ze selhání nás všechny u Red Bullu žene vp
  183. Horner o novém voze, Neweym, Prodromouovi, nových pravidlech a o motorech
  184. John Surtees: Jediný šampion na šesti kolech
  185. Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný
  186. Stella Schumacherovi: "Vždy jsi dokázal překvapit, myslíme na tebe"
  187. FOTO: Mercedes postupně odkrývá svůj nový vůz F1 W05
  188. FOTO: Mercedes poodhalil svůj nový vůz F1 W05
  189. FOTO: Mercedes poodhaluje svůj nový vůz F1 W05
  190. Toro Rosso představuje nový monopost STR9
  191. Sauber má další peníze z Mexika, odhalil ho na nose vozu C33
  192. Genii prodalo podíl v Lotusu Rusům
  193. Renault: Skrývání formy nebude v Jerezu možností, absence Lotusu uškodí
  194. Debut Marussie bude opožděn, v úterý na trať v Jerezu nevyrazí
  195. Stewart: Je pravděpodobné, že Fernando bude lepší, než Kimi
  196. Mercedes ukáže nový monopost W05, láká dalším snímkem
  197. Co se mění u pneumatik pro sezónu 2014 a kolik sad mohou týmy při testech využít
  198. Stewart: Je pravděpodobné, že Fernando bude lepší než Kimi
  199. Zpravodajství z Jerezu - První den
  200. Mercedes ukázal nový monopost W05 (+ foto)
  201. Mistrovská stáj odhaluje Red Bull RB10 (+ foto)
  202. Force India zveřejňuje další snímky vozu VJM07
  203. Zpravodajství z Jerezu - Ferrari oznamuje důvod zastavení F14T
  204. Force India zveřejňuje další snímky vozu VJM07 (aktualizováno)
  205. Zpravodajství z Jerezu - Jediný Mercedes se stará o provoz na trati
  206. Debut Marussie bude opožděn, na trať v Jerezu vyrazí až ve čtvrtek
  207. Zpravodajství z Jerezu - Měřená kola zajel Mercedes a Toro Rosso
  208. Mistrovská stáj odhaluje Red Bull RB10 (aktualizováno)
  209. Kvjat: Když sedím ve voze, vidím jen volant a cestu přede mnou
  210. Mercedes ukázal nový monopost W05 (+ technické specifikace)
  211. Zpravodajství z Jerezu - Měřená kola zajel jenom Mercedes a Toro Rosso
  212. Tost tvrdí, že ošklivé nosy nemají místo v F1
  213. Mistrovská stáj odhaluje Red Bull RB10 (+video)
  214. Zpravodajství z Jerezu - První den trápí týmy spousta problémů, Hamilton havaroval
  215. Newey zpochybňuje bezpečnost nových nosů F1
  216. Kvjat: Když sedím ve voze, vidím jen volant a cestu před sebou
  217. Zpravodajství z Jerezu - První den trápí týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, n
  218. První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkön
  219. Foto: Caterham vyjel s novým vozem CT05: Vpředu překvapuje pull-rod, nos vás ale nepo
  220. Foto: Odpoledne v Jerezu vyjel s novým vozem FW36 také Williams
  221. První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkön
  222. Proč je Hamilton přes havárii s prvním dnem testů spokojený
  223. Jsou letos auta mnohem pomalejší? Podle Räikkönena je nemá cenu srovnávat
  224. Vettel: Plný plyn vypadá jako věc minulosti
  225. Zprávy z Jerezu - Den druhý ve znamení testu pneumatik do deště
  226. McLaren potvrzuje příchod Erica Boulliera na pozici závodního ředitele
  227. McLaren potvrzuje příchod Boulliera na pozici závodního ředitele
  228. Vettel: Plný plyn se zdá být věcí minulosti
  229. Zprávy z Jerezu - Den druhý ve znamení testu pneumatik do deště, Red Bull předčasně b
  230. Chytré řešení na zádi McLarenu zaujalo odborníky, jak funguje?
  231. Renault má problém, na který doplácejí jeho týmy, zatím nejvíce Red Bull
  232. Mokrý den v Jerezu ovládl McLaren, Red Bull byl nucen předčasně zabalit (+foto)
  233. Ferrari spokojeno s vozem i vzdáleností, kterou ve středu ujel Räikkönen
  234. Zimní přestávka F1 očima závodního mechanika
  235. Renault potvrzuje problémy s bateriemi, slibuje rychlou nápravu
  236. Bottas je se středou spokojen
  237. Allison: Přítlak se rychle zvyšuje, mezi nosy jsou ve výkonnosti jen drobné rozdíly
  238. Zpravodajství z Jerezu - Den třetí v očekávání nové Marussie
  239. Whiting: Nos Lotusu je legální, jde o chytré řešení
  240. Zprávy z Jerezu - Den třetí v očekávání nové Marussie, z Red Bullu se kouří
  241. Lékaři v Grenoblu zahájili proces probouzení Schumachera z umělého spánku
  242. Marussia v Jerezu odhaluje nový monopost MR03 (+ technické specifikace)
  243. Marussia v Jerezu odhaluje nový monopost MR03 (+foto)
  244. Třetí den v Jerezu Marussia odhalila nový vůz, Red Bull má problémy, na čele Magnusse
  245. Newey se vrací ke kreslícímu prknu, u Red Bullu však nepanikaří, prozradil Ricciardo
  246. Hülkenberg: Potřebuju víc procítit svůj vůz
  247. Alonso: Pozitivní je, že máme velký potenciál
  248. Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdn
  249. Brawnovi spekulace ohledně McLarenu lichotí, ale popírá je - teď se soustředí na ryba
  250. Zprávy z Jerezu - Poslední den prší, debutuje Kobajaši a Juncadella