PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Co říkají Lowe, Newey a Symonds na inovativní zadní zavěšení McLarenu?
  2. Sutil: Komunikace se Sauberem je o hodně lepší
  3. Zprávy z Jerezu - Poslední den debutují Kobajaši a Juncadella, Rosberg zatím na čele
  4. Massa je ve Williamsu šťastnější, než čekal
  5. Zprávy z Jerezu - Poslední den debutují Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně kon
  6. Proč Red Bull předčasně ukončil testování v Jerezu
  7. Chilton chválí výjimečnou Marussii
  8. Ricciardo zatím nepanikaří
  9. Poslední den v Jerezu debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, na
  10. Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejš
  11. Shrnutí testů v Jerezu: Nejrychlejší Magnussen, nejvíce kol ujel Rosberg s Mercedesem
  12. Renault o nepřijatelných výkonech v Jerezu: V čem byl problém a proč ho nezachytili d
  13. Renault o potížích v Jerezu: V čem byl problém a proč ho nezachytili dříve?
  14. Renault o potížích v Jerezu: V čem byl problém a proč ho nezachytili dříve?
  15. Kobajaši: Na své fanoušky jsem hrdý
  16. Foto ze zákulisí McLarenu: Přípravy vozu MP4-29 na slavnostní představení
  17. FOTO ze zákulisí McLarenu: Přípravy vozu MP4-29 na slavnostní představení
  18. Brawn: S F1 jsem skončil - definitivně!
  19. Alonso: Pozitivní je, že máme velký potenciál
  20. Brawnovi spekulace ohledn
  21. Ecclestone: Celá v
  22. Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull p
  23. Co
  24. Sutil: Komunikace se Sauberem je o hodn
  25. Massa je ve Williamsu š
  26. Pro
  27. Chilton chválí výjime
  28. Brawn: S F1 jsem skon
  29. FOTO ze zákulisí McLarenu: P
  30. Kobajaši: Na své fanoušky jsem hrdý
  31. Renault o potížích v Jerezu: V
  32. Shrnutí test
  33. Ricciardo zatím nepanika
  34. Domenicali hodnotí testy v Jerezu pozitivně
  35. Sutil: Vozy F1 jsou pomalé, na konci roku ale budou minimálně o 4 sekundy rychlejší
  36. Massa: Proč letos Alonso u Ferrari porazí Räikkönena
  37. Rosberg: To, že jsme ujeli tolik kol, bylo překvapením
  38. Ricciardo ulikdňuje: "Při testech nepřicházíme o mistrovské body, sezóna ještě nezača
  39. Ricciardo: "Sezóna ještě nezačala, Red Bull při testech o mistrovské body nepřichází"
  40. Domenicali hodnotí testy v Jerezu pozitivně: Aerodynamika splnila očekávání
  41. Kobajaši: Renault problémy v Jerezu očekával, ve svém programu zaostává
  42. Sledovanost F1 klesá, loni ztratila 50 milionů diváků
  43. Co se Grosjean naučil od svých bývalých kolegů - Alonsa a Räikkönena?
  44. Ecclestone: Dvojnásobné body jsem navrhl ve snaze pomoci Ferrari, které selhává
  45. Jak je Bianchi spokojen s motorem Ferrari?
  46. Sauber jezdil v Jerezu s provizorním aerodynamickým balíkem, do Bahrajnu s novinkami
  47. Abiteboul: Renault se musí zlepšit ve všem
  48. Caterham: Renault se musí zlepšit ve všem
  49. Mercedes o nových pohonných jednotkách: Efektivita KERSu se zvýšila o 30 %
  50. Hamilton: Nové pneumatiky Pirelli jsou o něco lepší
  51. Mercedes o nových pohonných jednotkách: Efektivita se díky ERS zvýšila o více než 30
  52. Z McLarenu odchází hlavní aerodynamik Budkowski, Prodromou z Red Bullu možná nepřijde
  53. Lotus si má nový vůz E22 vyzkoušet poprvé tento týden v Jerezu
  54. Z McLarenu odchází šéf aerodynamiky Budkowski, Prodromou z Red Bullu možná nepřijde
  55. Davide Rigon třetím testovacím jezdcem Ferrari
  56. Vergne už nevnímá zmeškání místa u Red Bullu jako prohru: Udělalo to ze mě lepšího pi
  57. Ecclestone: Dvojnásobné body jsem navrhl ve snaze pomoci Ferrari, které selhává
  58. Co se Grosjean nau
  59. Sledovanost F1 klesá, loni ztratila 50 milion
  60. Kobajaši: Renault problémy v Jerezu o
  61. Ricciardo: "Sezóna ješt
  62. Rosberg: To, že jsme ujeli tolik kol, bylo p
  63. Jak je Bianchi spokojen s motorem Ferrari?
  64. Sauber jezdil v Jerezu s provizorním aerodynamickým balíkem, do Bahrajnu s novinkami
  65. Mercedes o nových pohonných jednotkách: Efektivita se díky ERS zvýšila o více než 30
  66. Hamilton: Nové pneumatiky Pirelli jsou o n
  67. Z McLarenu odchází šéf aerodynamiky Budkowski, Prodromou z Red Bullu možná nep
  68. Lotus si má nový v
  69. Davide Rigon t
  70. Vergne už nevnímá zmeškání místa u Red Bullu jako prohru: Ud
  71. Vergne už nevnímá zmeškání místa u Red Bullu jako prohru: Udělalo to ze mě lepšího pi
  72. Magnussen: Počet kol teď znamená více než jejich čas
  73. Button & McNish: Formule 1 bude o dvě sekundy pomalejší
  74. Whitmarsh není jediný kandidát, kterého Lotus zvažuje
  75. Proces s Ecclestonem začne 24. dubna
  76. Marko věří v úspěch, přznává však: "Red Bull RB10 musíme předělat, je to otravné"
  77. Frijns: "Svět F1 není fér. Vždy byl o penězích, ale ne až tolik, co dnes"
  78. Vergne už nevnímá zmeškání místa u Red Bullu jako prohru: Udělalo to ze mě lepšího pi
  79. Rozhovor s Bottasem: Proč není členem GPDA a co se naučil od Maldonada?
  80. Williams: Status zákaznického týmu Mercedesu nám nevadí
  81. Rozhovor s Bottasem: Proč není členem GPDA a co se naučil od Maldonada?
  82. Ecclestone na zisk letošních titulů tipuje Rosberga a Mercedes
  83. Todt stojí při Schumacherovi: Udělal by to pro mě taky
  84. Co jsme četli o F1 - část I. (časopisy)
  85. Alonso: Vozy F1 jsou na vrcholnou disciplínu motorsportu příliš škaredé (+ foto)
  86. Alonso: Vozy F1 jsou na vrcholnou disciplínu motorsportu příliš škaredé (+foto)
  87. Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"
  88. Lotus dnes testuje s vozem E22 v Jerezu, Renault k tomu přizval své zákaznické týmy
  89. Kritika Red Bullu byla pro Pirelli zklamáním. Z roku 2013 se však poučili, chtějí víc
  90. Nové V6 turbomotory Mercedesu dosahují výkonu přes 850 koní
  91. Lotus dnes testuje s vozem E22 v Jerezu, Renault k tomu přizval své zákaznické týmy
  92. Sutil od Sauberu očekává před prvním závodem obrovský pokrok
  93. Sutil od Sauberu o
  94. Button & McNish: Formule 1 bude o dv
  95. Proces s Ecclestonem za
  96. Marko v
  97. Frijns: "Sv
  98. Williams: Status zákaznického týmu Mercedesu nám nevadí
  99. Rozhovor s Bottasem: Pro
  100. Ecclestone na zisk letošních titul
  101. Todt stojí p
  102. Co jsme
  103. Alonso: Vozy F1 jsou na vrcholnou disciplínu motorsportu p
  104. Pro
  105. Lotus dnes testuje s vozem E22 v Jerezu, Renault k tomu p
  106. Kritika Red Bullu byla pro Pirelli zklamáním. Z roku 2013 se však pou
  107. Nové V6 turbomotory Mercedesu dosahují výkonu p
  108. McLaren začíná k řídícím jednotkám nabízet LCD displeje na volant
  109. Změní se pravidla kvalifikace?
  110. Force India rozšiřuje svůj program pro mladé jezdce
  111. Tost: Budu šťastný, když v Poháru konstruktérů skončíme na šestém místě
  112. McLaren začíná k řídícím jednotkám nabízet LCD displeje na volant (+video)
  113. Také Haug je proti udílení dvojnásobných bodů
  114. Ecclestonův plán: Za udání porušování rozpočtových stropů milionová odměna
  115. McLaren začíná k řídícím jednotkám nabízet nové LCD displeje na volant (+video)
  116. McLaren začíná k řídícím jednotkám nabízet nové LCD displeje na volant (+video)
  117. Eccleston
  118. Také Haug je proti udílení dvojnásobných bod
  119. Tost: Budu š
  120. Force India rozši
  121. Zm
  122. McLaren za
  123. Newey o dopadu menšího množství paliva na strategie a o zúžení předního křídla
  124. McLaren začíná k řídícím jednotkám nabízet nové LCD displeje na volant (+video)
  125. Hauga by nepřekvapilo, kdyby letos získal titul Mercedes
  126. Pizzonia: Williams má všechno potřebné pro návrat na vrchol
  127. Mercedes varuje McLaren, že se jejich vztah v průběhu roku 2014 změní
  128. Horner: Problémy Red Bullu nejsou zásadní
  129. Renault svou pohonnou jednotku vylepšil a s Lotusem i úspěšně otestoval
  130. John Surtees - Úspěšný i ve Formuli 1
  131. Williamsová: Massa je velký motivátor
  132. Mateschitz o jezdeckém složení Ferrari: "I kdyby docházelo k třenicím, musí to fungov
  133. Proč a jak týmy snižují váhu vozů? Dopad na výkonnost, výška těžiště a závaží
  134. Lopez: Lotus je na sezónu 2014 připravený možná lépe než ostatní
  135. Vozy F1 brzy podstatně zrychlí, shodují se inženýři
  136. FIA chce příští rok se škaredými nosy zatočit
  137. Hill: Letos to bude těžší dominovat startovnímu poli
  138. Sportovním ředitelem Lotusu by se mohl stát Oliver Quesnel
  139. Sportovním ředitelem Lotusu by se mohl stát Olivier Quesnel
  140. Häkkinen vsází s souboji Räikkönena s Alonsem na Kimiho
  141. Ferrari se o víkendu představí s monopostem F60 v Jihoafrické republice
  142. Häkkinen vsází v souboji Räikkönena s Alonsem na Kimiho
  143. Ricciardo: Od Vettela se toho hodně učím
  144. Domenicali: Co se výkonnosti týče, ještě jsme od nikoho nic neviděli
  145. Massa: Na začátku sezony bude hodně záležet na spolehlivosti
  146. Massa: Spolehlivost bude důležitá, Mercedes je na tom zřejmě lépe než Renault
  147. Podle Mercedesu bude Red Bull brzy opět ve formě. Za problémy nemůže jen Newey
  148. Whiting: Tresty rozložené do dvou závodů či pětisekundové penalizace - za co?
  149. Whiting: Tresty rozložené do dvou závodů či pětisekundové penalizace - za co?
  150. Ferrari těší, že je Räikkönen v Maranellu stále častěji, včera se povozil s LaFerrari
  151. Alonso: Noví lidé přinášejí nové nápady, Ferrari je letos silnější než loni
  152. Hill: Letos to bude t
  153. Sportovním
  154. FIA chce p
  155. Vozy F1 brzy podstatn
  156. Lopez: Lotus je na sezónu 2014 p
  157. Pro
  158. Häkkinen vsází v souboji Räikkönena s Alonsem na Kimiho
  159. Ferrari se o víkendu p
  160. Ricciardo: Od Vettela se toho hodn
  161. Alonso: Noví lidé p
  162. Ferrari t
  163. Whiting: Tresty rozložené do dvou závod
  164. Podle Mercedesu bude Red Bull brzy op
  165. Massa: Spolehlivost bude d
  166. Domenicali: Co se výkonnosti tý
  167. Jak vylepšit dnešní F1: návod podle Gordona Murrayho
  168. Villeneuve: Dvojité bodování v Abú Zabí je hrozná myšlenka
  169. Aktuálně o Schumacherovi: Lékaři jej stále probouzejí z umělého spánku
  170. S Xevim Pujolarem o důvodech odchodu z Williamsu. Maldonado je podceňovaný, připodobň
  171. Pujolar o odchodu z Williamsu, podceňovaném Maldonadovi, který se podobá Montoyovi
  172. Závodní okruh v Soči je z 91 % hotov, organizátoři očekávají 55 000 návštěvníků
  173. Symonds: Výfukový systém loni Williams zpomaloval, o nosu Lotusu všichni věděli
  174. Členskou závodnicí Sauberu se stává Simona De Silvestrová
  175. Přehled maximálních rychlostí v Jerezu: Massa na špici, motory Mercedesu dominovaly
  176. Závodní okruh v Soči je z 91 % hotov, organizátoři očekávají 55 tisíc návštěvníků
  177. Minardi: Renault má s motory vážnější problémy, Red Bull zvažuje přechod na jiné
  178. Proč výsledky testování v moderních aerodynamických tunelech stále zaostávají za real
  179. Villeneuve: Dvojité bodování v Abú Zabí je hrozná myšlenka
  180. Jak vylepšit dnešní F1: návod podle Gordona Murrayho
  181. Aktuáln
  182. Pujolar o odchodu z Williamsu, podce
  183. Závodní okruh v So
  184. Symonds: Výfukový systém loni Williams zpomaloval, o nosu Lotusu všichni v
  185. ?lenskou závodnicí Sauberu se stává Simona De Silvestrová
  186. P
  187. Minardi: Renault má s motory vážn
  188. Pro
  189. Vettel: Alonso je jedním z nejlepších pilotů v historii F1
  190. Lowe doufá, že šetření paliva nebude v nové sezoně dominovat
  191. Kobajaši: V prvních chvílích jsem se na trati cítil jako na jiné planetě
  192. Grosjean: Proč bych nemohl získat titul, když budu mít vše potřebné k dispozici?
  193. Renault zaostává za svými plány, motory však v Bahrajnu budou v pořádku
  194. Marko: Naše smlouva s Renaultem je spjata s výkonností
  195. Ferrari F60 s Geném v akci v Jihoafrické republice (foto + video)
  196. Newey připouští, že vnitřní uspořádání vozu RB10 vedlo k přehřívání a k potížím v Jer
  197. Výrobce brzd Akebono povýšil na "technologického partnera" McLarenu
  198. Statistika V8 motoru Ferrari 056 (2006 - 2013)
  199. Ve středu začínají testy v Bahrajnu - kdo kdy nastoupí?
  200. Brundle je naštvaný na kritizujícího Villeneuva
  201. Vettel: Alonso je jedním z nejlepších pilot
  202. Lowe doufá, že šet
  203. Kobajaši: V prvních chvílích jsem se na trati cítil jako na jiné planet
  204. Grosjean: Pro
  205. Renault zaostává za svými plány, motory však v Bahrajnu budou v po
  206. Marko: Naše smlouva s Renaultem je spjata s výkonností
  207. Ferrari F60 s Geném v akci v Jihoafrické republice (foto + video)
  208. Výrobce brzd Akebono povýšil na "technologického partnera" McLarenu
  209. Newey p
  210. Statistika V8 motoru Ferrari 056 (2006 - 2013)
  211. Ve st
  212. Brundle je naštvaný na kritizujícího Villeneuva
  213. Grosjean: Boullier vedl Lotus dob
  214. Grosjean: Boullier vedl Lotus dobře, jeho odchod hodně překvapil i nás
  215. Pirelli v Bahrajnu: "Zimní" směsi i prototypy pro zákaz předehřívání
  216. FIA potvrzuje další aktualizaci pravidel
  217. Williams oznamuje obnovení spolupráce s Petrobrasem
  218. Williams oznamuje obnovení spolupráce s Petrobrasem
  219. FIA potvrzuje další aktualizaci pravidel
  220. Pirelli v Bahrajnu: "Zimní" sm
  221. Zprávy z testování v Bahrajnu - První den s Lotusem
  222. Jann Mardenborough: Od počítačové hry až do GP3
  223. Bottas: Nálada ve Williamsu je úplně jiná, než na začátku minulé sezony
  224. Zprávy z testování v Bahrajnu - První den s Lotusem, Red Bull zatím stále v garáži
  225. První den testování v Bahrajnu s novým asymetrickým Lotusem, nejrychlejší zatím Magnu
  226. První den v Bahrajnu s novým Lotusem, nejrychlejší Hamilton, Red Bull s problémy (+ f
  227. Marussia chce pravidelně postupovat do Q2
  228. První den v Bahrajnu s novým Lotusem, nejrychlejší Hülkenberg, Red Bull s problémy (+
  229. Mercedes uklidňuje: Šetření paliva nesníží sportovní podívanou
  230. První den v Bahrajnu s novým Lotusem, Hülkenberg překonává loňský rekord (+ foto)
  231. Lotus má dle vlastních slov "super auto", asymetrické je i vzadu
  232. První den se představil nový Lotus a Hülkenberg překonal loňský rekord (+ foto)
  233. Vettel nepředpokládá rychlou nápravu potíží: Vyřešíme jeden problém a objeví se jiný
  234. První den se představil nový Lotus, Hülkenberg překonal rekord, Red Bull v problémech
  235. Alonso je po prvním dnu testování v Bhrajnu spokojený
  236. Potíže se nevyhýbají ani Mercedesu, Hamilton je však s prvním dnem testů spokojen
  237. Alonso je po prvním dnu testování v Bahrajnu spokojený
  238. Zprávy z testů v Bahrajnu - Druhý den začíná špatně Mercedes, Williams s novým motore
  239. Zprávy z testů v Bahrajnu - Druhý den začíná špatně Mercedes, Williams s novým motore
  240. Druhý den v Bahrajnu začal špatně Mercedes, Williams s novým motorem. Nejrychlejší Al
  241. Druhý den začal špatně Mercedes, Williams s novým motorem. Nejrychlejší zatím Alonso
  242. Ferrari se za výkonností ještě nehoní
  243. Druhý den začal špatně Mercedes, Williams s novým motorem. Bottas nejrychlejší
  244. Druhý den začal špatně Mercedes, Williams s novým motorem. Hülkenberg nejrychlejší
  245. Druhý den začal špatně Mercedes, Williams s novým motorem. Magnussen nejrychlejší
  246. Druhý den začal špatně Mercedes, Lotus spíše stál. Suverénně nejrychlejší byl Magnuss
  247. Ve vzduchu visí protest proti turbomotorům Ferrari, o co jde?
  248. Druhý den začal špatně Mercedes, Lotus spíše stál. Suverénně nejrychlejší byl Magnuss
  249. Ecclestone vítězí v soudním procesu se společností Constantin Medien
  250. Dvojité bodování na posledních třech závodech, rozhodnutí padne po testech