PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Hodnocení výkonnosti jezdců v Malajsii: Nejtvrději brzdil Ricciardo
  2. McLaren v Číně kvůli dlouhým rovinkám a nižším teplotám pokrok nečeká
  3. Kaltenbornová: F1 postrádá směr
  4. Rosberg: Start do šesté sezony u stříbrných šípů se nepovedl, v Číně to chci změnit
  5. Honda má nízký výkon a vysoku spotřebou paliva, McLaren očekává velké zlepšení
  6. Force India odsouvá nasazení B-specifikace vozu do Rakouska, stěhování je náročné
  7. Renault nesouhlasí s Red Bullem: Pro dostižení Mercedesu není třeba měnit pravidla
  8. Ferrari: "V Číně to bude těžší než v Malajsii." Doufá ale, že Mercedes dále stáhne
  9. Renault míří do Číny s agresivnějším nastavením, chce bojovat s Williamsy
  10. Manor se připravuje na nové motory od Ferrari
  11. Van der Garde prozradil další informace k případu místa u Sauberu
  12. Hamiltona od podpisu zdržuje čtení obsáhlé smlouvy - 80 stran právnického žargonu
  13. Lowdon: Manoru přijde zlepšení pohonné jednotky Ferrari velmi vhod
  14. Mick Schumacher absolvoval první testy Formule 4
  15. Vettel: Ferrari musí zůstat ve svých očekáváních v Číně při zemi
  16. Představení Šanghaje s dlouhou rovinkou: Vysoké nároky na výkon, nízké na spotřebu
  17. Alonso chce svou závodní kariéru zakončit u McLarenu
  18. Red Bull, tentokrát přímo Mateschitz, opět hrozí odchodem. Svou budoucnoust v F1 by m
  19. V Číně začínají nejlépe Mercedesy, Vettel na Hamiltona ztrácí přes sekundu
  20. Red Bull hrozí odchodem, tentokrát přímo Mateschitz. A setrvání v F1 má zvážit i Rena
  21. Nejrychlejší Hamilton o čtyři desetiny před Räikkönenem, McLaren v první desítce
  22. Páté motory: Čeká se na návrh výrobců
  23. FOTO: Páteční tréninky v Číně
  24. Alonsa zlepšení McLarenu potěšilo, postup do Q2 už považuje za reálný
  25. Räikkönen: Vettel je jiný než byli dosavadní kolegové
  26. Bottas si je jistý tím, že si to Williams může rozdat s Ferrari
  27. Villeneuve: Dobrá rychlost Ferrari - špatná zpráva pro Rosberga, může být obětován
  28. Alonso chce svou závodní kariéru zakon
  29. P
  30. Vettel: Ferrari musí z
  31. Mick Schumacher absolvoval první testy Formule 4
  32. Hamiltona od podpisu zdržuje
  33. Van der Garde prozradil další informace k p
  34. Red Bull hrozí odchodem, tentokrát p
  35. V
  36. Nejrychlejší Hamilton o
  37. Villeneuve: Dobrá rychlost Ferrari - špatná zpráva pro Rosberga, m
  38. Bottas si je jistý tím, že si to Williams m
  39. Räikkönen: Vettel je jiný než byli dosavadní kolegové
  40. Alonsa zlepšení McLarenu pot
  41. FOTO: Páte
  42. Páté motory:
  43. Mercedes neporažen, v kvalifikaci bude chtít první řadu. Alonso v problémech
  44. Kvalifikace GP Číny on-line
  45. Kvalifikace GP Číny on-line: McLarenu opět v poli poražených
  46. GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny Číny
  47. Rosberg v kvalifikaci těsně za Hamiltonem, McLaren opět v poli poražených
  48. Rosberg v kvalifikaci těsně za Hamiltonem, McLaren opět v poli poražených
  49. Prohlášení týmů po kvalifikaci v Číně: Ferrari zklamáno, že nezískalo celou druhou řa
  50. Analýza sektorů: Rosberg mohl být Hamiltonovi blíže, motory Mercedes výkonnější než F
  51. Niki Lauda ostře kritizuje Alonsa: Je sobecký
  52. FOTO: Kvalifikace v Šanghaji s těsným vítězstvím Hamiltona
  53. Mercedes neporažen, v kvalifikaci bude chtít první
  54. Rosberg v kvalifikaci t
  55. GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny
  56. Prohlášení tým
  57. Niki Lauda ost
  58. Analýza sektor
  59. FOTO: Kvalifikace v Šanghaji s t
  60. McLaren: Chceme Mercedes porazit, ne okopírovat
  61. McLaren: Chceme Mercedes porazit, ne okopírovat
  62. Hamilton znovu slaví, Ferrari rychlé, safety-car v závěru
  63. Prohlášení týmů po závodě v Číně
  64. Rosberg kope kolem sebe: "Hamilton jel zbytečně pomalu!"
  65. Prohlášení týmů po závodě v Číně: Alonso vidí pokrok a doufá, že příště budou výš
  66. Button a Merhi si z Číny odvážejí penalizaci
  67. Nejrychlejší kolo v Číně předvedl Hamilton, třetí Sainz
  68. Button a Merhi si z Číny odvážejí penalizaci
  69. Maximální rychlosti: Maldonado s Lotusem přes 344 km/h, druhý Vettel jel o 6 km/h mén
  70. Zastávky a strategie: Hamilton přezut za 2,2 sekundy, Ferrari konzistentnější
  71. FOTO: Velká cena Číny očima fotografů
  72. Sebevědomý Räikkönen: S Mercedesem můžeme o vítězství bojovat pravidelně
  73. Zpráva Renaultu z Číny: Identické poruchy motoru u Kvjata a Verstappena
  74. Hamilton přiznává, že jel pomalu a Mercedes ho několikrát vybízel ke zrychlení
  75. Vettel: Proč je v rychlých zatáčkách tak těžké se udržet za jiným vozem
  76. Räikkönen o vztahu s Vettelem, nové roli otce a další budoucnosti u Ferrari
  77. Lauda: Závodníci jsou sobci, je to jediná cesta k úspěchu
  78. McLaren chválí spolehlivost, v Bahrajnu zvýší výkon motoru, poté přijde nová specifik
  79. Rosberg reaguje na kritiku: Proč pomalu jedoucího Hamiltona nepředjel?
  80. Sauber si pochvaluje motor Ferrari a Nasra, loni měli jezdci problémy s motivací
  81. Sebev
  82. FOTO: Velká cena
  83. Zastávky a strategie: Hamilton p
  84. Maximální rychlosti: Maldonado s Lotusem p
  85. Nejrychlejší kolo v
  86. Button a Merhi si z
  87. Zpráva Renaultu z
  88. Hamilton p
  89. Vettel: Pro
  90. Týmová režie u Ferrari? "Nechci o ní slyšet," vylu
  91. Sauber si pochvaluje motor Ferrari a Nasra, loni m
  92. Rosberg reaguje na kritiku: Pro
  93. McLaren chválí spolehlivost, v Bahrajnu zvýší výkon motoru, poté p
  94. Lauda: Závodníci jsou sobci, je to jediná cesta k úsp
  95. Räikkönen o vztahu s Vettelem, nové roli otce a další budoucnosti u Ferrari
  96. Týmová režie u Ferrari? "Nechci o ní slyšet," vylučuje Arrivabene
  97. Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Číně a jak velkou hrozbou bylo Ferrari?
  98. Wolff: Týmovou režii bychom mohli výjimečně použít
  99. McLarenu MP4-30 okruh v Bahrajnu nesedí, tým přesto očekává další pokrok
  100. Coulthard: Button není žádný divoch, jeho potrestání za kolizi s Maldonadem bylo přís
  101. Mercedes se brání kritice: Neblokujeme vše, co se týká motorů
  102. Mercedes: Čelíme novým výzvám - silnějšímu Ferrari a rostoucímu napětí mezi jezdci
  103. Paddock Line: Zvrat se nekoná
  104. Button Rosbergovi: Činy hovoří hlasitěji než slova
  105. Renault: V příštích šesti týdnech nebudeme mít řešení na naše problémy
  106. Renault: V příštích šesti týdnech nebudeme mít řešení pro naše problémy
  107. F1 míří do pouště: Představení Bahrajnu, kde se bude závodit při západu slunce
  108. F1 míří do pouště: Představení Bahrajnu, kde se bude závodit při západu slunce + vide
  109. Hülkenberg o těžké situaci u Force Indie: "Tohle jsem ještě nezažil"
  110. Massa: Nižší rozpočet Williamsu se začíná projevovat
  111. Button: McLarenu by letos nepomohl ani lepší motor. Co vozu MP430 schází?
  112. Zůstane příští rok Räikkönen u Ferrari? "Líbí se mi tady," naznačuje Kimi
  113. Button: McLarenu by letos nepomohl ani lepší motor. Co vozu MP4-30 schází?
  114. Räikkönen na úvod o 2 desetiny poráží Vettela, Alonso s lepšícím se McLarenem sedmý
  115. Mercedes odpoledne všem ujel o půl sekundy
  116. Mercedes odpoledne všem ujel o půl sekundy
  117. Wolff: Týmovou režii bychom mohli výjime
  118. Coulthard: Button není žádný divoch, jeho potrestání za kolizi s Maldonadem bylo p
  119. McLarenu MP4-30 okruh v Bahrajnu nesedí, tým p
  120. Mercedes se brání kritice: Neblokujeme vše, co se týká motor
  121. Mercedes:
  122. Paddock Line: Zvrat se nekoná
  123. Button Rosbergovi:
  124. Renault: V p
  125. F1 mí
  126. Hülkenberg o t
  127. Massa: Nižší rozpo
  128. Button: McLarenu by letos nepomohl ani lepší motor. Co vozu MP4-30 schází?
  129. Z
  130. Räikkönen na úvod o 2 desetiny poráží Vettela, Alonso s lepšícím se McLarenem sedmý
  131. Mercedes odpoledne všem ujel o p
  132. Bitva Mercedesů a Ferrari pokračuje, Hamilton těsně před Vettelem
  133. GRAFIKA: Jak se piloti seřadí na startovním roštu v Bahrajnu?
  134. Suverenní Hamilton opět získal pole positon, druhý Vettel
  135. Prohlášení jezdců po kvalifikaci v Bahrajnu: Podle Buttona se McLaren zlepšil
  136. Hamilton nejrychlejší ve všech sektorech, Mercedes suverénní na rovinkách. Bude to na
  137. Hamilton nejrychlejší ve všech sektorech, motory Mercedes na rovinkách. Bude to na Fe
  138. Prohlášení jezdců po kvalifikaci v Bahrajnu: Räikkönen na to prý mohl víc zatlačit
  139. Prohlášení po kvalifikaci v Bahrajnu: Räikkönen na to prý mohl víc zatlačit
  140. Prohlášení po kvalifikaci v Bahrajnu: "Mohl jsem na to mohl více tlačit," říká Kimi
  141. Fotogalerie: Sobota v Bahrajnu pod taktovkou Hamiltona a stíhajícího Vettela
  142. Prohlášení po kvalifikaci v Bahrajnu: "Mohl jsem na to tlačit víc," říká Kimi
  143. Wolff: Nemáme ověřenou funkčnost nastavení pro závod
  144. Závod z Bahrajnu online
  145. Závod online: Rosberg předjel i Vettela a je 5 sekund za Hamiltonem
  146. Závod online: Vettel podruhé boxech, dostane se opět před Rosberga?
  147. Závod online: Räikkönen je o 2 sekundy rychlejší než Rosberg, ale stihne ho předjet?
  148. Hamilton vyhrál před superrychlým Räikkönenem, Vettel po chybě a trápení za Bottasem
  149. Prohlášení týmů po závodě v Bahrajnu
  150. Nejrychlejší kola závodu předváděli piloti Ferrari, Mercedes o sekundu pomalejší
  151. Vettel s Ferrari překročil 339 km/h, druhý Rosberg o 2,3 km/h pomalejší
  152. Prohlášení týmů po závodě v Bahrajnu: Mercedes potrápily brzdy
  153. Nejrychlejší i nejpomalejší zastávku měl Maldonado, Massa s nejdelším stintem
  154. Arrivabene o Hamiltonovi: Každý šampión chce do Ferrari
  155. Fotogalerie: Napínavá Velká cena Bahrajnu - stíhací jízda Ferrari a vítězství Mercede
  156. Bídné skóre Ricciarda: čtvrtá grand prix, třetí motor na odpis
  157. Renault hodnotí Bahrajn: Spolehlivost Achillovou patou i přes konzervativní nastavení
  158. Co je podle Räikkönena třeba k poražení Mercedesu? Nestačí jen odlišná strategie
  159. Hamilton jako hrozbu vnímal spíše Rosberga než Ferrari
  160. Boullier: Vyšší počet motoru představuje levnější řešení. Co na to šéfové ostatních t
  161. Vettel: Mercedes v Bahrajnu nejel naplno
  162. Největších chyba Péreze? "Mohl jsem jít do Ferrari nebo Mercedesu"
  163. Souboje týmových kolegů v Bahrajnu: Hamilton ničí Rosberga, Räikkönen se zlepšuje
  164. Rozhovor s Alonsem: "V Barceloně se dočkáme prvního obrovského pokroku"
  165. Arrivabene o Hamiltonovi: Každý šampión chce do Ferrari
  166. Fotogalerie: Napínavá Velká cena Bahrajnu - stíhací jízda Ferrari a vít
  167. Nejrychlejší i nejpomalejší zastávku m
  168. Vettel s Ferrari p
  169. Nejrychlejší kola závodu p
  170. Prohlášení tým
  171. Bídné skóre Ricciarda:
  172. Renault hodnotí Bahrajn: Spolehlivost Achillovou patou i p
  173. Co je podle Räikkönena t
  174. Rozhovor s Alonsem: "V Barcelon
  175. Souboje týmových koleg
  176. Nejv
  177. Vettel: Mercedes v Bahrajnu nejel naplno
  178. Boullier: Vyšší po
  179. Hamilton jako hrozbu vnímal spíše Rosberga než Ferrari
  180. Rozhovor s Alonsem: "V Barceloně se dočkáme prvního obrovského pokroku"
  181. Williams: Chceme být lepší a bojovat s Ferrari a Mercedesem
  182. Boullier: To nejhorší období je za námi
  183. Měly by zákaznické týmy hradit výrobcům motorů náklady na vývoj? Sauberu se to nelíbí
  184. Häkkinen: Alonsa u McLarenu mohou čekat roky tvrdé práce bez vítězství, vydrží to?
  185. Nominace pneumatik pro první evropské závody a Kanadu: třikrát super-měkká
  186. Rozhovor s Alonsem: "V Barcelon
  187. Williams: Chceme být lepší a bojovat s Ferrari a Mercedesem
  188. Boullier: To nejhorší období je za námi
  189. M
  190. Häkkinen: Alonsa u McLarenu mohou
  191. Nominace pneumatik pro první evropské závody a Kanadu: t
  192. Proč Williams Pata Symondse v zimě vytočil?
  193. Horner: Děláme pokroky, v nastavení vozu ale musíme volit velké kompromisy
  194. Lauda: Mercedes nebude spěchat s vylepšením motoru kvůli hrozbě Ferrari
  195. FOTO: Ricciardo s Red Bullem prohání vůz F1 s řvoucím V8 motorem ulicemi Vídně
  196. Alonso a Button: Největší šance McLarenu přijde v Monaku
  197. Marko: Motorsport bez motoru je těžký
  198. Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní
  199. Marko: Motorsport bez motoru je náročný
  200. Rozhovor s Hornerem: Kam se poděl magický dotek Neweyho? Řešení v nedohlednu
  201. Rozhovor s Hornerem: Kam se poděl magický dotek Neweyho? Řešení v nedohlednu
  202. Pro
  203. Horner: D
  204. Lauda: Mercedes nebude sp
  205. FOTO: Ricciardo s Red Bullem prohání v
  206. Alonso a Button: Nejv
  207. Marko: Motorsport bez motoru je náro
  208. Mercedes: Sou
  209. Rozhovor s Hornerem: Kam se pod
  210. Atmosférické V8 zároveň s V6 turbomotory? Ecclestone je pro
  211. Smedley: Cílem Williamsu je zrychlit vývoj, stáhnout Ferrari a udržet za sebou Red Bu
  212. Force India navrhuje, aby si týmy samy volně vybíraly ze směsí pneumatik
  213. Red Bullu se návrh na zavedení dvou druhů motorů v F1 zamlouvá
  214. Force India podporuje návrh Ecclestonea na dva druhy motorů
  215. Force India podporuje návrh Ecclestonea na dva druhy motor
  216. Red Bullu se návrh na zavedení dvou druh
  217. Force India navrhuje, aby si týmy samy voln
  218. Atmosférické V8 zárove
  219. Smedley: Cílem Williamsu je zrychlit vývoj, stáhnout Ferrari a udržet za sebou Red Bu
  220. Villeneuve: Alonso by s Ferrari mohl vyhrávat
  221. Stevens: Nechci celý rok jen kroužit na chvostu pole
  222. Villeneuve: Manor do F1 nepatří
  223. Mick Schumacher se v F4 dočkal prvního vítězství
  224. Fotogalerie: První vítězství Micka Schumachera, syna slavného šampiona F1
  225. Marko: Ricciardo je na stejné úrovni jako Vettel
  226. Williams oznamuje finanční výsledky za rok 2014: ztráta přes 1,3 miliardy Kč
  227. Mělo by si Ferrari Räikkönena nechat? Häkkinen váhá
  228. Villeneuve: Alonso by s Ferrari mohl vyhrávat
  229. Stevens: Nechci celý rok jen kroužit na chvostu pole
  230. Villeneuve: Manor do F1 nepat
  231. Mick Schumacher se v F4 do
  232. Fotogalerie: První vít
  233. Marko: Ricciardo je na stejné úrovni jako Vettel
  234. Williams oznamuje finan
  235. M
  236. Merhi si stěžuje: Auta Manoru nejsou na stejné úrovni
  237. Merhi si st
  238. Webber: F1 by měla být o 15 sekund na kolo rychlejší než cokoliv jiného
  239. FOTO: Hamilton a Moss prohánějí Mercedesy v Monze
  240. Šéf aerodynamiky Red Bullu: Nástroje na stažení náskoku soupeřů máme
  241. Kaltenbornová: Pro budoucnost F1 bude klíčová vyrovnanost motorů
  242. Garcia: Alonso věděl, že se vůz Ferrari hodně zlepší
  243. Force India: O polovinu levnější V8 se stejným výkonem si to mohou rozdávat s V6 moto
  244. Audi "nemá plány na vstup do F1" ani po rezignaci Piecha
  245. Sezóna má v roce 2016 začít až v dubnu, kalendář bude hustější
  246. Newey: Neoblíbená pravidla, oblíbené vozy a veselé historky
  247. McLaren zlepšuje vývoj: Loni nefungovala polovina novinek, letos jen 5 - 10 procent
  248. McLaren zlepšuje vývoj: Vloni nefungovala polovina novinek, letos jen 5 - 10 procent
  249. Gené: Přestup Alonsa k McLarenu nemusí být chybou, čas ukáže
  250. Ferrari již téměř na 100% funguje v nové budově, Kimi je po prohlídce spokojený + fot