Zobrazit v plné verzi : F1news.cz
- Lotus: Budoucnost F1 mají v rukou velké týmy, ty malé a střední musí poslouchat
- Odejde Alonso z F1? Piquet: "Je ve špatný čas na špatném místě"
- Haas: Nebudeme juniorským týmem Ferrari, do výběru pilotů nám mluvit nebude
- Před 21 lety zahynul Ayrton Senna, osobnosti F1 vzpomínají na legendu + FOTO
- Kovalainen kritizuje Caterham: Neměl jsem tam tak dlouho zůstat
- FOTO: Coulthard a Kvjat s Red Bully a Räikkönen s Ferrari nadchli diváky v Budapešti
- Legenda Moss: Nemyslím, že Rosberg Hamiltona někdy porazí
- Upraví McLaren ve Španělsku své zbarvení?
- Williams: F1 by měla zvážit každý nápad
- Williams: F1 by měla zvážit každý nápad
- Audi "nemá plány na vstup do F1" ani po rezignaci Piecha
- Sezóna má v roce 2016 za
- Newey: Neoblíbená pravidla, oblíbené vozy a veselé historky
- McLaren zlepšuje vývoj: Vloni nefungovala polovina novinek, letos jen 5 - 10 procent
- Gené: P
- Ferrari již tém
- Lotus: Budoucnost F1 mají v rukou velké týmy, ty malé a st
- Odejde Alonso z F1? Piquet: "Je ve špatný
- Haas: Nebudeme juniorským týmem Ferrari, do výb
- P
- Kovalainen kritizuje Caterham: Nem
- FOTO: Coulthard a Kvjat s Red Bully a Räikkönen s Ferrari nadchli diváky v Budapešti
- Legenda Moss: Nemyslím, že Rosberg Hamiltona n
- Upraví McLaren ve Špan
- Williams: F1 by m
- Nové přední křídlo Sauberu nefunguje, v Barceloně očekává propad
- Massa: Alonso by mohl skončit, pokud McLaren nezačne příští rok vyhrávat
- Arrivabene: K čemu by mi byl Hamilton, když mám Vettela?
- Vettel: Mercedes má nejsilnější balík, stažení takové ztráty ještě chvíli potrvá
- Vettel: Mercedes má nejsiln
- Arrivabene: K
- Massa: Alonso by mohl skon
- Nové p
- Odejde Hülkenberg z F1 do WEC? Kdo ví, co budoucnost přinese...
- Paddock Line: Malé zamyšlení
- Letošním cílem Hondy zůstává pódium. Dosáhne ve Španělsku na body?
- Slade je stále fanouškem Räikkönena, ten je s novým závodním inženýrem spokojený
- Red Bull chce nasadí krátký nos, porazí Williams? Marko: "Pokud svou část zvládne i R
- Rozhovor se Symondsem: Proč se Williams propadl za Ferrari? Dokáže se vrátit před ně?
- Odejde Hülkenberg z F1 do WEC? Kdo ví, co budoucnost p
- Paddock Line: Malé zamyšlení
- Letošním cílem Hondy z
- Slade je stále fanouškem Räikkönena, ten je s novým závodním inženýrem spokojený
- Red Bull chce nasadí krátký nos, porazí Williams? Marko: "Pokud svou
- Rozhovor se Symondsem: Pro
- Honda zatím žádné žetony pro vývoj motoru nepoužila, vylepšuje spolehlivost
- Montezemolo: "Ferrari má letos štěstí." Vrací se k rozchodu s Alonsem, chválí Vettela
- Webber je rád za návrat Ferrari do formy, Vettela podle něj loni srazila nehoda Schum
- Ferrari: V Evropě začínáme prakticky s novými vozy, snad budeme Mercedesu blíže
- FOTO: McLaren odhaluje nové zbarvení
- Lotus: Maldonado má čas do konce sezony, aby se ukázal
- FOTO: McLaren odhaluje nové zbarvení (aktualizováno)
- Häkkinen: Ve Verstappenovi jsem se zmýlil
- Renault veze do Barcelony upravenou specifikaci, Mercedes proti pátým motorům
- De la Rosa: Ferrari začalo s vývojem letošního vozu jako první, obětovalo mu rok 2014
- F1 je zpět v Evropě: Na co se těšit v Barceloně a čím je katalánský okruh zajímavý? +
- Velký balík vylepšení Force Indie má zpoždění, v Barceloně očekává trápení
- Lotus u FIA s novým nosem nárazovými testy neprošel, Toro Rosso je zrušilo
- FOTO: Z natáčení McLarenu "Nezhruť se pod tlakem" - Alonso se Sennovým MP4/4
- Bottase spekulace o přestupu do Ferrari jen pobavily: "Nikam nejdu"
- Ocon novým testovacím jezdcem Mercedesu v DTM
- Ani novinky zatím nepomohly Ferrari předstihnout Mercedes
- Ve druhém tréninku na čele Hamilton, druhý Vettel, Ricciardo měnil motor
- Výkon Mercedesu? "Špatná zpráva pro Ferrari," hodnotí dnešní den Vettel
- Alonso by se do McLarenu bez příchodu Hondy nevrátil
- Budou páté motory nebo ne?
- Proč podle Lowea aktuálně Rosberg na Hamiltona nestačí?
- Lotus u FIA s novým nosem nárazovými testy neprošel, Toro Rosso je zrušilo
- Velký balík vylepšení Force Indie má zpožd
- F1 je zp
- De la Rosa: Ferrari za
- Renault veze do Barcelony upravenou specifikaci, Mercedes proti pátým motor
- Häkkinen: Ve Verstappenovi jsem se zmýlil
- Bottase spekulace o p
- FOTO: Z natá
- Ocon novým testovacím jezdcem Mercedesu v DTM
- Ani novinky zatím nepomohly Ferrari p
- Ve druhém tréninku na
- Výkon Mercedesu? "Špatná zpráva pro Ferrari," hodnotí dnešní den Vettel
- Alonso by se do McLarenu bez p
- Budou páté motory nebo ne?
- Pro
- Barcelona prodloužila smlouvu, v kalendáři F1 ji uvidíme ještě minimálně další čtyři
- V sobotu dopoledne nejrychlejší Rosberg, Ferrari zatím těsně nestíhá, Vettel druhý
- Ani novinky zatím nepomohly Ferrari předstihnout Mercedes
- Prohlášení týmů po kvalifikaci v Barceloně
- GRAFIKA: Jak se piloti seřadí na startu Velké ceny Španělska?
- Kvalifikace: Pokračuje vítězná šňůra Mercedesu, ale nikoliv Hamiltona
- Prohlášení týmů po kvalifikaci: Räikkönenovi předehřívací dečka zničila sadu pneumati
- Ricciardo se zlobí: Nemůžeme si dovolit být za Toro Rosso
- Kvjat: O to, že jsem poprvé před Ricciardem, se zase tolik nestarám
- Změnilo se ve Španělsku rozložení sil na špici?
- Analýza sektorů: Ferrari Mercedes nestáhlo, Honda na rovinkách před Renaultem
- Hamilton bojoval, Rosberg vyhrál!
- Prohlášení týmů po závodu ve Španělsku
- Prohlášení týmů po závodu ve Španělsku: McLaren už v body v Monaku nevěří
- Nejrychlejší na rovinkách byly Force Indie, Hülkenberg dosáhl 343,8 km/h
- Nejrychlejší kolo předvedl Hamilton, Mercedes o 1,6 sekundy rychlejší než Ferrari
- Barcelona prodloužila smlouvu, v kalendá
- V sobotu dopoledne nejrychlejší Rosberg, Ferrari zatím t
- GRAFIKA: Jak se piloti se
- Prohlášení tým
- Kvalifikace: Pokra
- Ricciardo se zlobí: Nem
- Kvjat: O to, že jsem poprvé p
- Analýza sektor
- Zm
- Prohlášení tým
- Hamilton bojoval, Rosberg vyhrál!
- Nejrychlejší na rovinkách byly Force Indie, Hülkenberg dosáhl 343,8 km/h
- Nejrychlejší kolo p
- V boxech nejrychleji přezouvalo Ferrari, nejdelší stint předvedl Rosberg
- FOTO: Velká cena Španělska
- McLaren: Angažovat Alonsa s Buttonem bylo správné
- Jakou roli hraje nová úprava průtoku paliva? Ztratilo nejvíce Ferrari?
- Vettel: Ztráta Ferrari na Mercedes je nižší, než ukázala Barcelona
- Mercedes náskok na soupeře překvapil: Důležité znamení pro zbytek sezóny
- Vettel o svém souboji s Hamiltonem, strategie Ferrari podle něj byla správná
- Po závodě se bude v Barceloně pokračovat dvoudenním testováním. Kdo nastoupí?
- Renault: Spolehlivost máme opět pod kontrolou, nastává čas pro zvyšování výkonnosti
- Co zapříčinilo odstoupení Alonsa ve Španělsku?
- Nespokojený Lotus své piloty kvůli vzájemné kolize ve Španělsku varoval
- Co zapříčinilo odstoupení Alonsa ve Španělsku?
- Hamilton očekává oznámení smlouvy s Mercedesem v Monaku
- Marko varuje piloty Red Bullu: "Mladíci Toro Rosso odvedli lepší práci"
- Nespokojený Lotus své piloty kvůli vzájemné kolizi ve Španělsku varoval
- Klíčový test pro McLaren: V Barceloně zkouší spoustu nových dílů
- Dopoledne v Barceloně nejrychlejší Rosberg před Marciellem s Ferrari
- Ferrari hledá chybu - mohou za propad nové díly? Čísla jsou dobrá, realita horší
- V Barceloně dopoledne nejrychlejší Rosberg před Marciellem s Ferrari
- V Barceloně stále nejrychlejší Rosberg, ujel už přes 630 km
- V Barceloně 1. den nejrychlejší i nejpilnější Rosberg, poslední Turvey s McLarenem
- FOTO: Začalo sezónní testování - Rosberg stále ve formě, týmy ladí novinky
- Nováček Yelloly: Jízda s vozem F1 je snadnější, než jsem očekával + foto
- Alonso: U Ferrari se po mém odchodu nic nezměnilo
- Podle Bottase Williams stáhl ztrátu na čelo, Massa žádá lepší práci s pneumatikami
- Souboje týmových kolegů ve Španělsku: Rosberg konečně poráží Hamiltona
- Michelin má zájem o návrat do F1, pokud se změní pravidla. Jaké má podmínky?
- Ve středu dopoledne při testech nejrychlejší Wehrlein, Marciello tvrdě havaroval
- Sezónní test v Barceloně uzavřel nejrychlejším časem Palmer s Lotusem
- Sezónní test v Barceloně uzavřel nejrychlejším časem Palmer s Lotusem + souhrn
- Hamilton: Alonso je stejně dobrý jako byl Schumacher
- FOTO: Druhý den testů v Barceloně - nejrychlejší Palmer, s McLarenem Button
- Paddock Line: Tentokrát přiznaná nuda
- Probíhá klíčová schůzka strategické skupiny F1 - o čem se jedná?
- "Extrémně produktivní den." Čemu se McLaren věnoval? + foto
- "Extrémně produktivní den." Čemu se McLaren věnoval? + FOTO
- Ferrari si ověřilo nový aerodynamický balík - je lepší, problém byl v nastavení + FOT
- Pirelli je otevřené vůči změnám, volbu pneumatik ale na týmech nenechá: Co vlastně ch
- Renault: V naší továrně něco není v pořádku, je to podobné jako s aerodynamikou
- Ecclestone: Vettelovi by se příchod Hamiltona k Ferrari nelíbil
- Grosjean: Lotus má ve vývoji díly, které způsobí velký rozdíl ve výkonnosti
- Boullier: McLaren letos zabojuje o páté místo, chystá velké zvýšení výkonnosti
- Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy
- Ferrari prodloužilo smlouvu s Philip Morris, získalo tím skoro 4 miliardy Kč
- Šéf Hondy Arai: Cílem jsou podia kolem poloviny sezony
- Jak Honda využije své vývojové žetony?
- Rozdíl mezi Red Bullem a Toro Rosso je mizivý, míní testovač Gasly
- O kolik milionů EUR zaplatí Williams ročně víc za motory V6 než staré V8?
- Rozdíl mezi Red Bullem a Toro Rosso je mizivý, míní testovací pilot Gasly
- Nerovnostářské výplaty týmům za rok 2014 odhaleny
- O kolik milionů zaplatí Williams ročně víc za motory V6 než staré V8?
- Tankování během závodů se nevrátí, pokud bude příliš drahé
- Sainz na Buttona zapůsobil nejen rychlostí, ale také svou vyspělostí
- Šéf Hondy Araj: Cílem jsou podia kolem poloviny sezony
- Navrhované změny v pravidlech: Je F1 příliš pomalá?
- Mercedes: Honda McLarenu dokáže postavit vítězný motor, počet žetonů je dostatečný
- Šéf Hondy Araj: Cílem jsou podia kolem poloviny sezony
- Ferrari prodloužilo smlouvu s Philip Morris, získalo tím skoro 4 miliardy K
- Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivn
- Boullier: McLaren letos zabojuje o páté místo, chystá velké zvýšení výkonnosti
- Grosjean: Lotus má ve vývoji díly, které zp
- Renault: V naší továrn
- Jak Honda využije své vývojové žetony?
- Rozdíl mezi Red Bullem a Toro Rosso je mizivý, míní testovací pilot Gasly
- O kolik milion
- Nerovnostá
- Tankování b
- Sainz na Buttona zap
- Navrhované zm
- Mercedes: Honda McLarenu dokáže postavit vít
- Ferrari v Monaku použije nový balík - testy potvrdily, že funguje
- Ferrari v Monaku použije nový balík - testy potvrdily, že funguje
- Maldonado: Lotus má lepší degradaci, na Williams mu moc neschází
- Alonso: Ve Španělsku jsme mohli dojet devátí, Monaku zabodujeme
- Symonds o parc fermé - Co se smí a co ne? Jak jsou týmy hlídány?
- Symonds o parc fermé - Co se smí a co ne? Jak jsou týmy hlídány?
- Alonso: Ve Špan
- Maldonado: Lotus má lepší degradaci, na Williams mu moc neschází
- Symonds o parc fermé - Co se smí a co ne? Jak jsou týmy hlídány?
- Mercedes p
- Mercedes přichází s nápadem na zavedení juniorského šampionátu v F1
- Renzo Zorzi: Muž, který se neprosadil...
- Honda popírá nepřesná vyjádření svého inženýra
- Ecclestone: F1 motory nemají nic společného se silničními vozy, Mercedes to popírá
- Räikkönen i přes náskok Vettela od Ferrari očekává férový přístup
- Představení perly F1: Čím je zajímavý historický okruh v ulicích Monaka? + video
- Hülkenberg srovnává WEC s F1: Trvanlivé pneumatiky, Eauge Rouge naplno
- FOTO: Mercedes - to nejlepší z Mille Miglia 2015: historické vozy, Moss i Wolffová
- Mercedes a Hamilton potvrzují prodloužení smlouvy o další tři roky
- Jak jsou na tom piloti s převodovkami? Grosjean jí bude měnit, trest ho nemine
- Když se řekne "tankování"
- Button: Ve Španělsku jsem to přehnal
- Alonso: Návrhy změn a tribuny ukazují, že se F1 několik let ubírala špatným směrem
- Hamilton o loňské kontroverzi s Rosbergem: Žádné negativní pocity
- Hamilton o loňské kontroverzi s Rosbergem: Žádné negativní pocity, musím se zlepšit
- Ricciardo: Rychlejší F1 odmění špičkové jezdce
- V Monaku začíná nejlépe Hamilton, Verstappen druhý. McLaren jedenáctý, ale s problémy
- Manor připomíná Bianchiho úspěch náramky
- Odpoledne nejrychlejší Hamilton před Rosbergem, kvůli dešti se moc nejezdilo
- Honda kvůli dešti svůj program nedokončila. Na čem v Monaku pracuje?
- Force India: Týmy by neměly rozhodovat o budoucnosti F1
- Renault bude zřejmě potřebovat šest motorů na auto, tresty dle nich nejsou velkým pro
- Verstappen si věří na pódium
- Proč jsou týmy proti soupeření výrobců pneumatik v F1?
- Vettel chce, aby vozy F1 naháněly větší strach
- Týmy si musí dát pozor na přísné kontroly palivového systému
- 3. trénink: V čele Mercedesy, třetí Räikkönen havaroval
- V závěru 3. tréninku Vettel s Ferrari poráží oba Mercedesy
- Kvalifikace: Mercedes si drží pozice, Hülkenberg si pohrál se štěstím
- Kvalifikace: Hamilton opět kraluje, Rosberg chyboval dvakrát na stejném místě
- Prohlášení po kvalifikaci v Monaku: Williams trápily nízké teploty
- GRAFIKA: Startovní rošt v Monaku po penalizaci Grosjeana
- Prohlášení po kvalifikaci v Monaku: Mohl jsem skončit před Vettelem, říká Ricciardo
- GRAFIKA: Startovní rošt v Monaku po trestech pro Grosjeana a Sainze (aktualizováno)
- Analýza sektorů: Ricciardo mohl porazit Vettela, Williams nejrychlejší na rovinkách
- GRAFIKA: Startovní rošt po trestech pro Grosjeana a Sainze - McLaren v první desítce
- Analýza sektorů: Ricciardo mohl porazit Vettela, McLaren v Top 10, Williams nejrychle
- Pirelli chce v F1 zůstat pro roky 2017-2019, ale má podmínky
- Prost: Odchod Renaultu z F1 je dost dobře možný
- Tankování se do F1 zřejmě nevrátí, nezamlouvá se to žádnému týmu
- Pirelli chce v F1 zůstat pro roky 2017 - 2019, ale má podmínky
- FOTO: Sobota v Monaku
- Brundle: 18palcové pneumatiky jsou budoucnost F1
- Brundle: 18palcové pneumatiky jsou budoucností F1
- Konec zvyšování výkonnosti motorů pod rouškou spolehlivosti?
- Prohlášení týmů po závodě v Monaku
- Spanilá jízda Hamiltona skončila předčasně, darované vítězství slaví Rosberg
- Spanilá jízda Hamiltona skončila chybou týmu předčasně, darované vítězství slaví Rosb
- Prohlášení po závodě v Monaku: Neumíme počítat, omlouvá se Wolff
- Nejrychlejší kolo Velké ceny Monaka předvedl Ricciardo s Red Bullem
- Prohlášení po závodě v Monaku: Neumíme počítat, omlouvá se Mercedes
- Verstappen si za kolizi s Grosjeanem odváží z Monaka penalizaci
- Maximální rychlosti: Pérez se hnal v Monaku za tunelem 295,8 km/h, Honda ztrácela 12
- Ferrari a Mercedes přezouvali za 2,5 sekundy, Sainz na jedné sadě pneumatik zvládl 66
- Prost: Odchod Renaultu z F1 je dost dob
- Tankování se do F1 z
- Pirelli chce v F1 z
- Analýza sektor
- GRAFIKA: Startovní rošt po trestech pro Grosjeana a Sainze - McLaren v první desítce
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2