PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Lotus: Budoucnost F1 mají v rukou velké týmy, ty malé a střední musí poslouchat
  2. Odejde Alonso z F1? Piquet: "Je ve špatný čas na špatném místě"
  3. Haas: Nebudeme juniorským týmem Ferrari, do výběru pilotů nám mluvit nebude
  4. Před 21 lety zahynul Ayrton Senna, osobnosti F1 vzpomínají na legendu + FOTO
  5. Kovalainen kritizuje Caterham: Neměl jsem tam tak dlouho zůstat
  6. FOTO: Coulthard a Kvjat s Red Bully a Räikkönen s Ferrari nadchli diváky v Budapešti
  7. Legenda Moss: Nemyslím, že Rosberg Hamiltona někdy porazí
  8. Upraví McLaren ve Španělsku své zbarvení?
  9. Williams: F1 by měla zvážit každý nápad
  10. Williams: F1 by měla zvážit každý nápad
  11. Audi "nemá plány na vstup do F1" ani po rezignaci Piecha
  12. Sezóna má v roce 2016 za
  13. Newey: Neoblíbená pravidla, oblíbené vozy a veselé historky
  14. McLaren zlepšuje vývoj: Vloni nefungovala polovina novinek, letos jen 5 - 10 procent
  15. Gené: P
  16. Ferrari již tém
  17. Lotus: Budoucnost F1 mají v rukou velké týmy, ty malé a st
  18. Odejde Alonso z F1? Piquet: "Je ve špatný
  19. Haas: Nebudeme juniorským týmem Ferrari, do výb
  20. P
  21. Kovalainen kritizuje Caterham: Nem
  22. FOTO: Coulthard a Kvjat s Red Bully a Räikkönen s Ferrari nadchli diváky v Budapešti
  23. Legenda Moss: Nemyslím, že Rosberg Hamiltona n
  24. Upraví McLaren ve Špan
  25. Williams: F1 by m
  26. Nové přední křídlo Sauberu nefunguje, v Barceloně očekává propad
  27. Massa: Alonso by mohl skončit, pokud McLaren nezačne příští rok vyhrávat
  28. Arrivabene: K čemu by mi byl Hamilton, když mám Vettela?
  29. Vettel: Mercedes má nejsilnější balík, stažení takové ztráty ještě chvíli potrvá
  30. Vettel: Mercedes má nejsiln
  31. Arrivabene: K
  32. Massa: Alonso by mohl skon
  33. Nové p
  34. Odejde Hülkenberg z F1 do WEC? Kdo ví, co budoucnost přinese...
  35. Paddock Line: Malé zamyšlení
  36. Letošním cílem Hondy zůstává pódium. Dosáhne ve Španělsku na body?
  37. Slade je stále fanouškem Räikkönena, ten je s novým závodním inženýrem spokojený
  38. Red Bull chce nasadí krátký nos, porazí Williams? Marko: "Pokud svou část zvládne i R
  39. Rozhovor se Symondsem: Proč se Williams propadl za Ferrari? Dokáže se vrátit před ně?
  40. Odejde Hülkenberg z F1 do WEC? Kdo ví, co budoucnost p
  41. Paddock Line: Malé zamyšlení
  42. Letošním cílem Hondy z
  43. Slade je stále fanouškem Räikkönena, ten je s novým závodním inženýrem spokojený
  44. Red Bull chce nasadí krátký nos, porazí Williams? Marko: "Pokud svou
  45. Rozhovor se Symondsem: Pro
  46. Honda zatím žádné žetony pro vývoj motoru nepoužila, vylepšuje spolehlivost
  47. Montezemolo: "Ferrari má letos štěstí." Vrací se k rozchodu s Alonsem, chválí Vettela
  48. Webber je rád za návrat Ferrari do formy, Vettela podle něj loni srazila nehoda Schum
  49. Ferrari: V Evropě začínáme prakticky s novými vozy, snad budeme Mercedesu blíže
  50. FOTO: McLaren odhaluje nové zbarvení
  51. Lotus: Maldonado má čas do konce sezony, aby se ukázal
  52. FOTO: McLaren odhaluje nové zbarvení (aktualizováno)
  53. Häkkinen: Ve Verstappenovi jsem se zmýlil
  54. Renault veze do Barcelony upravenou specifikaci, Mercedes proti pátým motorům
  55. De la Rosa: Ferrari začalo s vývojem letošního vozu jako první, obětovalo mu rok 2014
  56. F1 je zpět v Evropě: Na co se těšit v Barceloně a čím je katalánský okruh zajímavý? +
  57. Velký balík vylepšení Force Indie má zpoždění, v Barceloně očekává trápení
  58. Lotus u FIA s novým nosem nárazovými testy neprošel, Toro Rosso je zrušilo
  59. FOTO: Z natáčení McLarenu "Nezhruť se pod tlakem" - Alonso se Sennovým MP4/4
  60. Bottase spekulace o přestupu do Ferrari jen pobavily: "Nikam nejdu"
  61. Ocon novým testovacím jezdcem Mercedesu v DTM
  62. Ani novinky zatím nepomohly Ferrari předstihnout Mercedes
  63. Ve druhém tréninku na čele Hamilton, druhý Vettel, Ricciardo měnil motor
  64. Výkon Mercedesu? "Špatná zpráva pro Ferrari," hodnotí dnešní den Vettel
  65. Alonso by se do McLarenu bez příchodu Hondy nevrátil
  66. Budou páté motory nebo ne?
  67. Proč podle Lowea aktuálně Rosberg na Hamiltona nestačí?
  68. Lotus u FIA s novým nosem nárazovými testy neprošel, Toro Rosso je zrušilo
  69. Velký balík vylepšení Force Indie má zpožd
  70. F1 je zp
  71. De la Rosa: Ferrari za
  72. Renault veze do Barcelony upravenou specifikaci, Mercedes proti pátým motor
  73. Häkkinen: Ve Verstappenovi jsem se zmýlil
  74. Bottase spekulace o p
  75. FOTO: Z natá
  76. Ocon novým testovacím jezdcem Mercedesu v DTM
  77. Ani novinky zatím nepomohly Ferrari p
  78. Ve druhém tréninku na
  79. Výkon Mercedesu? "Špatná zpráva pro Ferrari," hodnotí dnešní den Vettel
  80. Alonso by se do McLarenu bez p
  81. Budou páté motory nebo ne?
  82. Pro
  83. Barcelona prodloužila smlouvu, v kalendáři F1 ji uvidíme ještě minimálně další čtyři
  84. V sobotu dopoledne nejrychlejší Rosberg, Ferrari zatím těsně nestíhá, Vettel druhý
  85. Ani novinky zatím nepomohly Ferrari předstihnout Mercedes
  86. Prohlášení týmů po kvalifikaci v Barceloně
  87. GRAFIKA: Jak se piloti seřadí na startu Velké ceny Španělska?
  88. Kvalifikace: Pokračuje vítězná šňůra Mercedesu, ale nikoliv Hamiltona
  89. Prohlášení týmů po kvalifikaci: Räikkönenovi předehřívací dečka zničila sadu pneumati
  90. Ricciardo se zlobí: Nemůžeme si dovolit být za Toro Rosso
  91. Kvjat: O to, že jsem poprvé před Ricciardem, se zase tolik nestarám
  92. Změnilo se ve Španělsku rozložení sil na špici?
  93. Analýza sektorů: Ferrari Mercedes nestáhlo, Honda na rovinkách před Renaultem
  94. Hamilton bojoval, Rosberg vyhrál!
  95. Prohlášení týmů po závodu ve Španělsku
  96. Prohlášení týmů po závodu ve Španělsku: McLaren už v body v Monaku nevěří
  97. Nejrychlejší na rovinkách byly Force Indie, Hülkenberg dosáhl 343,8 km/h
  98. Nejrychlejší kolo předvedl Hamilton, Mercedes o 1,6 sekundy rychlejší než Ferrari
  99. Barcelona prodloužila smlouvu, v kalendá
  100. V sobotu dopoledne nejrychlejší Rosberg, Ferrari zatím t
  101. GRAFIKA: Jak se piloti se
  102. Prohlášení tým
  103. Kvalifikace: Pokra
  104. Ricciardo se zlobí: Nem
  105. Kvjat: O to, že jsem poprvé p
  106. Analýza sektor
  107. Zm
  108. Prohlášení tým
  109. Hamilton bojoval, Rosberg vyhrál!
  110. Nejrychlejší na rovinkách byly Force Indie, Hülkenberg dosáhl 343,8 km/h
  111. Nejrychlejší kolo p
  112. V boxech nejrychleji přezouvalo Ferrari, nejdelší stint předvedl Rosberg
  113. FOTO: Velká cena Španělska
  114. McLaren: Angažovat Alonsa s Buttonem bylo správné
  115. Jakou roli hraje nová úprava průtoku paliva? Ztratilo nejvíce Ferrari?
  116. Vettel: Ztráta Ferrari na Mercedes je nižší, než ukázala Barcelona
  117. Mercedes náskok na soupeře překvapil: Důležité znamení pro zbytek sezóny
  118. Vettel o svém souboji s Hamiltonem, strategie Ferrari podle něj byla správná
  119. Po závodě se bude v Barceloně pokračovat dvoudenním testováním. Kdo nastoupí?
  120. Renault: Spolehlivost máme opět pod kontrolou, nastává čas pro zvyšování výkonnosti
  121. Co zapříčinilo odstoupení Alonsa ve Španělsku?
  122. Nespokojený Lotus své piloty kvůli vzájemné kolize ve Španělsku varoval
  123. Co zapříčinilo odstoupení Alonsa ve Španělsku?
  124. Hamilton očekává oznámení smlouvy s Mercedesem v Monaku
  125. Marko varuje piloty Red Bullu: "Mladíci Toro Rosso odvedli lepší práci"
  126. Nespokojený Lotus své piloty kvůli vzájemné kolizi ve Španělsku varoval
  127. Klíčový test pro McLaren: V Barceloně zkouší spoustu nových dílů
  128. Dopoledne v Barceloně nejrychlejší Rosberg před Marciellem s Ferrari
  129. Ferrari hledá chybu - mohou za propad nové díly? Čísla jsou dobrá, realita horší
  130. V Barceloně dopoledne nejrychlejší Rosberg před Marciellem s Ferrari
  131. V Barceloně stále nejrychlejší Rosberg, ujel už přes 630 km
  132. V Barceloně 1. den nejrychlejší i nejpilnější Rosberg, poslední Turvey s McLarenem
  133. FOTO: Začalo sezónní testování - Rosberg stále ve formě, týmy ladí novinky
  134. Nováček Yelloly: Jízda s vozem F1 je snadnější, než jsem očekával + foto
  135. Alonso: U Ferrari se po mém odchodu nic nezměnilo
  136. Podle Bottase Williams stáhl ztrátu na čelo, Massa žádá lepší práci s pneumatikami
  137. Souboje týmových kolegů ve Španělsku: Rosberg konečně poráží Hamiltona
  138. Michelin má zájem o návrat do F1, pokud se změní pravidla. Jaké má podmínky?
  139. Ve středu dopoledne při testech nejrychlejší Wehrlein, Marciello tvrdě havaroval
  140. Sezónní test v Barceloně uzavřel nejrychlejším časem Palmer s Lotusem
  141. Sezónní test v Barceloně uzavřel nejrychlejším časem Palmer s Lotusem + souhrn
  142. Hamilton: Alonso je stejně dobrý jako byl Schumacher
  143. FOTO: Druhý den testů v Barceloně - nejrychlejší Palmer, s McLarenem Button
  144. Paddock Line: Tentokrát přiznaná nuda
  145. Probíhá klíčová schůzka strategické skupiny F1 - o čem se jedná?
  146. "Extrémně produktivní den." Čemu se McLaren věnoval? + foto
  147. "Extrémně produktivní den." Čemu se McLaren věnoval? + FOTO
  148. Ferrari si ověřilo nový aerodynamický balík - je lepší, problém byl v nastavení + FOT
  149. Pirelli je otevřené vůči změnám, volbu pneumatik ale na týmech nenechá: Co vlastně ch
  150. Renault: V naší továrně něco není v pořádku, je to podobné jako s aerodynamikou
  151. Ecclestone: Vettelovi by se příchod Hamiltona k Ferrari nelíbil
  152. Grosjean: Lotus má ve vývoji díly, které způsobí velký rozdíl ve výkonnosti
  153. Boullier: McLaren letos zabojuje o páté místo, chystá velké zvýšení výkonnosti
  154. Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy
  155. Ferrari prodloužilo smlouvu s Philip Morris, získalo tím skoro 4 miliardy Kč
  156. Šéf Hondy Arai: Cílem jsou podia kolem poloviny sezony
  157. Jak Honda využije své vývojové žetony?
  158. Rozdíl mezi Red Bullem a Toro Rosso je mizivý, míní testovač Gasly
  159. O kolik milionů EUR zaplatí Williams ročně víc za motory V6 než staré V8?
  160. Rozdíl mezi Red Bullem a Toro Rosso je mizivý, míní testovací pilot Gasly
  161. Nerovnostářské výplaty týmům za rok 2014 odhaleny
  162. O kolik milionů zaplatí Williams ročně víc za motory V6 než staré V8?
  163. Tankování během závodů se nevrátí, pokud bude příliš drahé
  164. Sainz na Buttona zapůsobil nejen rychlostí, ale také svou vyspělostí
  165. Šéf Hondy Araj: Cílem jsou podia kolem poloviny sezony
  166. Navrhované změny v pravidlech: Je F1 příliš pomalá?
  167. Mercedes: Honda McLarenu dokáže postavit vítězný motor, počet žetonů je dostatečný
  168. Šéf Hondy Araj: Cílem jsou podia kolem poloviny sezony
  169. Ferrari prodloužilo smlouvu s Philip Morris, získalo tím skoro 4 miliardy K
  170. Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivn
  171. Boullier: McLaren letos zabojuje o páté místo, chystá velké zvýšení výkonnosti
  172. Grosjean: Lotus má ve vývoji díly, které zp
  173. Renault: V naší továrn
  174. Jak Honda využije své vývojové žetony?
  175. Rozdíl mezi Red Bullem a Toro Rosso je mizivý, míní testovací pilot Gasly
  176. O kolik milion
  177. Nerovnostá
  178. Tankování b
  179. Sainz na Buttona zap
  180. Navrhované zm
  181. Mercedes: Honda McLarenu dokáže postavit vít
  182. Ferrari v Monaku použije nový balík - testy potvrdily, že funguje
  183. Ferrari v Monaku použije nový balík - testy potvrdily, že funguje
  184. Maldonado: Lotus má lepší degradaci, na Williams mu moc neschází
  185. Alonso: Ve Španělsku jsme mohli dojet devátí, Monaku zabodujeme
  186. Symonds o parc fermé - Co se smí a co ne? Jak jsou týmy hlídány?
  187. Symonds o parc fermé - Co se smí a co ne? Jak jsou týmy hlídány?
  188. Alonso: Ve Špan
  189. Maldonado: Lotus má lepší degradaci, na Williams mu moc neschází
  190. Symonds o parc fermé - Co se smí a co ne? Jak jsou týmy hlídány?
  191. Mercedes p
  192. Mercedes přichází s nápadem na zavedení juniorského šampionátu v F1
  193. Renzo Zorzi: Muž, který se neprosadil...
  194. Honda popírá nepřesná vyjádření svého inženýra
  195. Ecclestone: F1 motory nemají nic společného se silničními vozy, Mercedes to popírá
  196. Räikkönen i přes náskok Vettela od Ferrari očekává férový přístup
  197. Představení perly F1: Čím je zajímavý historický okruh v ulicích Monaka? + video
  198. Hülkenberg srovnává WEC s F1: Trvanlivé pneumatiky, Eauge Rouge naplno
  199. FOTO: Mercedes - to nejlepší z Mille Miglia 2015: historické vozy, Moss i Wolffová
  200. Mercedes a Hamilton potvrzují prodloužení smlouvy o další tři roky
  201. Jak jsou na tom piloti s převodovkami? Grosjean jí bude měnit, trest ho nemine
  202. Když se řekne "tankování"
  203. Button: Ve Španělsku jsem to přehnal
  204. Alonso: Návrhy změn a tribuny ukazují, že se F1 několik let ubírala špatným směrem
  205. Hamilton o loňské kontroverzi s Rosbergem: Žádné negativní pocity
  206. Hamilton o loňské kontroverzi s Rosbergem: Žádné negativní pocity, musím se zlepšit
  207. Ricciardo: Rychlejší F1 odmění špičkové jezdce
  208. V Monaku začíná nejlépe Hamilton, Verstappen druhý. McLaren jedenáctý, ale s problémy
  209. Manor připomíná Bianchiho úspěch náramky
  210. Odpoledne nejrychlejší Hamilton před Rosbergem, kvůli dešti se moc nejezdilo
  211. Honda kvůli dešti svůj program nedokončila. Na čem v Monaku pracuje?
  212. Force India: Týmy by neměly rozhodovat o budoucnosti F1
  213. Renault bude zřejmě potřebovat šest motorů na auto, tresty dle nich nejsou velkým pro
  214. Verstappen si věří na pódium
  215. Proč jsou týmy proti soupeření výrobců pneumatik v F1?
  216. Vettel chce, aby vozy F1 naháněly větší strach
  217. Týmy si musí dát pozor na přísné kontroly palivového systému
  218. 3. trénink: V čele Mercedesy, třetí Räikkönen havaroval
  219. V závěru 3. tréninku Vettel s Ferrari poráží oba Mercedesy
  220. Kvalifikace: Mercedes si drží pozice, Hülkenberg si pohrál se štěstím
  221. Kvalifikace: Hamilton opět kraluje, Rosberg chyboval dvakrát na stejném místě
  222. Prohlášení po kvalifikaci v Monaku: Williams trápily nízké teploty
  223. GRAFIKA: Startovní rošt v Monaku po penalizaci Grosjeana
  224. Prohlášení po kvalifikaci v Monaku: Mohl jsem skončit před Vettelem, říká Ricciardo
  225. GRAFIKA: Startovní rošt v Monaku po trestech pro Grosjeana a Sainze (aktualizováno)
  226. Analýza sektorů: Ricciardo mohl porazit Vettela, Williams nejrychlejší na rovinkách
  227. GRAFIKA: Startovní rošt po trestech pro Grosjeana a Sainze - McLaren v první desítce
  228. Analýza sektorů: Ricciardo mohl porazit Vettela, McLaren v Top 10, Williams nejrychle
  229. Pirelli chce v F1 zůstat pro roky 2017-2019, ale má podmínky
  230. Prost: Odchod Renaultu z F1 je dost dobře možný
  231. Tankování se do F1 zřejmě nevrátí, nezamlouvá se to žádnému týmu
  232. Pirelli chce v F1 zůstat pro roky 2017 - 2019, ale má podmínky
  233. FOTO: Sobota v Monaku
  234. Brundle: 18palcové pneumatiky jsou budoucnost F1
  235. Brundle: 18palcové pneumatiky jsou budoucností F1
  236. Konec zvyšování výkonnosti motorů pod rouškou spolehlivosti?
  237. Prohlášení týmů po závodě v Monaku
  238. Spanilá jízda Hamiltona skončila předčasně, darované vítězství slaví Rosberg
  239. Spanilá jízda Hamiltona skončila chybou týmu předčasně, darované vítězství slaví Rosb
  240. Prohlášení po závodě v Monaku: Neumíme počítat, omlouvá se Wolff
  241. Nejrychlejší kolo Velké ceny Monaka předvedl Ricciardo s Red Bullem
  242. Prohlášení po závodě v Monaku: Neumíme počítat, omlouvá se Mercedes
  243. Verstappen si za kolizi s Grosjeanem odváží z Monaka penalizaci
  244. Maximální rychlosti: Pérez se hnal v Monaku za tunelem 295,8 km/h, Honda ztrácela 12
  245. Ferrari a Mercedes přezouvali za 2,5 sekundy, Sainz na jedné sadě pneumatik zvládl 66
  246. Prost: Odchod Renaultu z F1 je dost dob
  247. Tankování se do F1 z
  248. Pirelli chce v F1 z
  249. Analýza sektor
  250. GRAFIKA: Startovní rošt po trestech pro Grosjeana a Sainze - McLaren v první desítce