PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Prohlášení po kvalifikaci v Monaku: Mohl jsem skon
  2. FOTO: Sobota v Monaku
  3. Brundle: 18palcové pneumatiky jsou budoucností F1
  4. Konec zvyšování výkonnosti motor
  5. Spanilá jízda Hamiltona skon
  6. Prohlášení po závod
  7. Nejrychlejší kolo Velké ceny Monaka p
  8. Maximální rychlosti: Pérez se hnal v Monaku za tunelem 295,8 km/h, Honda ztrácela 12
  9. Verstappen si za kolizi s Grosjeanem odváží z Monaka penalizaci
  10. Ferrari a Mercedes p
  11. Foto: Velká cena Monaka 2015 a Rosbergův hattrick
  12. Hamilton: Tým mi původně řekl, abych do boxů nezajížděl
  13. "Lewis si v Monaku zasloužil vyhrát," soucítí Rosberg
  14. Massa kritizuje "nebezpečného" mladíka Verstappena: "Zkušenost se v F1 počítá"
  15. S Wolffem o ostudné chybě: Špatný algoritmus, data proti selskému rozumu, absence GPS
  16. Ricciardo oceňuje rozhodnutí komisařů
  17. Honda: V Monaku jsme měli dobrou ovladatelnost, potřebujeme ale zvýšit výkon
  18. Ferrari do Kanady novou specifikaci motoru nepřiveze, zaměří se na kvalifikace
  19. Souboje týmových kolegů: Hamilton po chybě Mercedesu v Monaku ztrácí náskok
  20. Foto: Velká cena Monaka 2015 a Rosberg
  21. "Lewis si v Monaku zasloužil vyhrát," soucítí Rosberg
  22. Hamilton: Tým mi p
  23. Massa kritizuje "nebezpe
  24. S Wolffem o ostudné chyb
  25. Ricciardo oce
  26. Honda: V Monaku jsme m
  27. Ferrari do Kanady novou specifikaci motoru nep
  28. Souboje týmových koleg
  29. Alonso se s Räikkönen po Monaku op
  30. Alonso se s Räikkönen po Monaku opřeli do komisařů
  31. Paddock Line: I mocní chybují
  32. FIA zpřísní testy ohebnosti předních křídel - zaměří se nad odtokovou hranu klapek
  33. Nasr se přidává ke kritice Verstappena: Nehoda je důkazem jeho nezkušenosti
  34. F1 pracuje na zlepšení zvuku: Vrátí se už od roku 2016 dvě koncovky výfuku?
  35. McLaren pro Rakousko chystá velký balík vylepšení, Kanada ale bude těžká
  36. Alonso se s Räikkönenem po Monaku opřeli do komisařů
  37. Rozhovor s Hülkenbergem: Alonsa bych netrestal, Toro Rosso je střela
  38. Rozhovor s Hülkenbergem: Alonsa bych netrestal, Toro Rosso je střela
  39. Alonso se s Räikkönenem po Monaku op
  40. Paddock Line: I mocní chybují
  41. FIA zp
  42. Nasr se p
  43. F1 pracuje na zlepšení zvuku: Vrátí se už od roku 2016 dv
  44. McLaren pro Rakousko chystá velký balík vylepšení, Kanada ale bude t
  45. Rozhovor s Hülkenbergem: Alonsa bych netrestal, Toro Rosso je st
  46. Lotus: Grosjean před nárazem Verstappena nezpomaloval dříve, ale o 5 m později
  47. Mallya: S novým vozem budeme pravidelně na bodech
  48. Marko: Ricciardo měl na Hamiltona, Grosjean nese podíl na havárii fantastického Maxe
  49. McLaren má agresivní plán, Rakousko bude klíčové. Honda pak využije první žetony
  50. Häkkinen o Hamiltonovi: Lepší když se to stalo teď než na konci roku
  51. Häkkinen o Hamiltonovi: Je lepší, že se to stalo teď, spíše než na konci sezóny
  52. FIA spouští tendr, hledá další tým pro příští sezónu F1
  53. FIA si posvítila na aerodynamický tunel Ferrari a spolupráci s Manorem
  54. Manor: Strategická skupina F1 nemá žádnou strategii
  55. FIA si posvítila na aerodynamický tunel Ferrari a spolupráci s Haasem
  56. Williams už letos nevyhraje, vloni měl vyhrát třikrát, smutní Symonds
  57. Lotus: Grosjean p
  58. Mallya: S novým vozem budeme pravideln
  59. Marko: Ricciardo m
  60. McLaren má agresivní plán, Rakousko bude klí
  61. Häkkinen o Hamiltonovi: Je lepší, že se to stalo te
  62. FIA spouští tendr, hledá další tým pro p
  63. FIA si posvítila na aerodynamický tunel Ferrari a spolupráci s Haasem
  64. Manor: Strategická skupina F1 nemá žádnou strategii
  65. Williams už letos nevyhraje, vloni m
  66. Mercedes nevyužije žetony pro vývoj motoru ani před Kanadou
  67. Räikkönen: Auta v F1 by měla být rychlejší
  68. Flavio Briatore: Ferrari se Mercedesu nepřiblížilo, ostatní se spíš propadli
  69. Ricciardo vzpomíná: Byl jsem v úžasu z toho, jak je okruh v Montrealu dobrý!
  70. Renault nepřekvapuje omezení "spolehlivostních" úprav motorů ze strany FIA
  71. Tost: Rok navíc u Toro Rosso by Kvjatovi prospěl
  72. Renault přepracoval písty, v Kanadě bude zvažovat nasazení pátých motorů
  73. Williams přinese do Rakouska velká vylepšení
  74. Manor nabírá zkušené inženýry: Bella, Furbata i Pisanella
  75. Ferrari a Honda využívají první vývojové žetony
  76. Ferrari a Honda využívají první vývojové žetony, McLaren v Kanadě s vyšším výkonem
  77. Nasr čeká, že to Sauberu v Kanadě pojede
  78. Alonso chce, aby se McLaren s Hondou zaměřili více na spolehlivost než na výkonnost
  79. Kaltenbornová se bála, že kvůli van der Gardemu půjde do vězení
  80. Hamilton hodil porážku z Monaka za hlavu, v Kanadě chce vyhrát
  81. FOTO: Roadshow Red Bullu v Peru - Sainz řádí s vozem RB7 poháněným V8 motorem
  82. Mercedes v Kanadě vytáhne čerstvé pohonné jednotky, proč nepotřebuje žetony?
  83. Smedley: Nudné strategie se vyplácejí
  84. Renault: Už nemůžeme být jen dodavatelem motorů
  85. Soupeři Mercedesu usilují o povolení vývoje motorů i během příští sezóny
  86. Sauber pracuje na velkém zlepšení aerodynamiky, nasadí ho po letní přestávce
  87. Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkovýc
  88. Ferrari v Kanadě nasadí o 30 koní výkonnější nový motor, za který utratilo 3 žetony
  89. Michelin se tendru FIA nezúčastní, o 13" pneumatiky nemá zájem
  90. Dostane nový rezervní pilot Manoru Leimer šanci i v závodě?
  91. Alonso je stále nejlépe placeným pilotem - ročně si přijde skoro na miliardu korun
  92. Představení Kanady: Uspěje výkonnější Ferrari na nejtěžším okruhu pro brzdy a spotřeb
  93. Maldonado odchodu do Lotusu, který nemá potenciál neustále vyhrávat, nelituje
  94. Sauber dostane vylepšený motor od Ferrari až v Belgii
  95. Týmy jsou jednoznačně proti návratu tankování - proč by závody byly horší?
  96. Alonso: Honda žetony nevyužila pro navýšení výkonu, Monako odhalilo slabiny šasi
  97. Massa se opět pustil do Verstappena, ten mu doporučil zhlédnutí jeho havárie v Kanadě
  98. McLaren míří podruhé s krátkým nosem k nárazovým testům FIA, připravuje i nové zavěše
  99. Mercedes, Pirelli a Red Bull představují nové nápady týkající se pneumatik
  100. Ferrari daleko za suverénními Mercedesy
  101. Nejrychlejší Hamilton odpoledne za deště boural, Ferrari ztrácí jen 3 desetiny
  102. Ferrari daleko za suverénními Mercedesy
  103. Force India prošla s novým vozem nárazovými testy na druhý pokus
  104. Ricciardo: Force India a Lotus jsou na naší úrovni
  105. Force India prošla s novým vozem nárazovými testy na druhý pokus
  106. Třetí trénink poznamenaný červenými vlajkami vyhrál Rosberg před Räikkönenem
  107. Kvalifikace: Vettel má problémy, Grosjean v čele
  108. GRAFIKA: Startovní rošt v Kanadě po penalizacích Buttona a Verstappena
  109. Prohlášení po kvalifikaci v Kanadě: Měl jsem problém s ERS, říká Vettel
  110. Kvalifikace: Vettel bude startovat v závěru pole, Hamilton zvýšil na 6:1
  111. Vettel byl penalizován kvůli předjíždění pod červenými vlajkami v tréninku
  112. GRAFIKA: Startovní rošt v Kanadě po penalizacích Buttona, Verstappena a Vettela (aktu
  113. Analýza sektorů: Lotus mohl porazit Williams, na rovinkách kraluje Grosjean s Mercede
  114. GRAFIKA: Startovní rošt v Kanadě po penalizacích Buttona, Verstappena a Vettela
  115. Mercedes: Jak dobré a špatné pneumatiky ovlivnily kvalifikaci Rosberga
  116. Briatore o Vettelovi a dalších: Mimo závodní dráhu je nikdo nepozná
  117. Prohlášení týmů po závodu v Kanadě
  118. Hamilton ustál tlak od Rosberga a vyhrál v Montrealu
  119. Nejrychlejší kola v Kanadě předváděly vozy Ferrari - Räikkönen s Vettelem
  120. Prohlášení týmů po závodu v Kanadě: Räikkönen nemá vysvětlení svých hodin
  121. Marchionne z Ferrari nevylučuje doplňování paliva
  122. Maximální rychlosti: V závodě dosáhl Grosjean 341,9 km/h, Vettel s Ferrari druhý
  123. Jak došlo k hodinám Räikkönena, které jej stály podium?
  124. Zastávky v boxech: Rosberg odbaven nejrychleji - za 2,5 sekundy
  125. Jak došlo k hodinám Räikkönena, které jej stály podium?
  126. Rosberg: Musel jsem šetřit více brzdy než palivo, měl jsem to těžší než Lewis
  127. Hamilton: Paliva jsem měl v závěru spoustu, s vibracemi jsem problémy neměl
  128. Horner vyvrací Ricciardovy stížnosti na šasi Red Bullu: "Auto si nedokázal nastavit"
  129. Marko: "Tahle neuvěřitelná dominance Mercedesu" vede v Rakousku k odlivu diváků
  130. McLaren je připraven poskytnout Hondě více zdrojů
  131. Renault: Korelace s testovací stolicí teď sedí
  132. Maximální rychlosti: V závod
  133. Marchionne z Ferrari nevylu
  134. Nejrychlejší kola v Kanad
  135. Prohlášení tým
  136. Hamilton ustál tlak od Rosberga a vyhrál v Montrealu
  137. Mercedes: Jak dobré a špatné pneumatiky ovlivnily kvalifikaci Rosberga
  138. Jak došlo k hodinám Räikkönena, které jej stály podium?
  139. Zastávky v boxech: Rosberg odbaven nejrychleji - za 2,5 sekundy
  140. Rosberg: Musel jsem šet
  141. Hamilton: Paliva jsem m
  142. Horner vyvrací Ricciardovy stížnosti na šasi Red Bullu: "Auto si nedokázal nastavit"
  143. Marko: "Tahle neuv
  144. McLaren je p
  145. Renault: Korelace s testovací stolicí te
  146. Ferrari: Zlepšení motoru splnila očekávání, okolnosti to ale zakryly - měli jsme mít
  147. Horner: F1 riskuje ztrátu Renaultu, pokud neuvolní vývoj motorů
  148. Ecclestone by do kalendáře rád vrátil Argentinu, nejvíce jej ovlivnil Ferrari
  149. Exkluzivní limotovaná edice S3 pro americký trh
  150. Maximální rychlosti: V závodě dosáhl Grosjean 341,9 km/h, Vettel s Ferrari druhý
  151. Jak došlo k hodinám Räikkönena, které jej stály podium?
  152. Zastávky v boxech: Rosberg odbaven nejrychleji - za 2,5 sekundy
  153. Rosberg: Musel jsem šetřit více brzdy než palivo, měl jsem to těžší než Lewis
  154. Hamilton: Paliva jsem měl v závěru spoustu, s vibracemi jsem problémy neměl
  155. Horner vyvrací Ricciardovy stížnosti na šasi Red Bullu: "Auto si nedokázal nastavit"
  156. Marko: "Tahle neuvěřitelná dominance Mercedesu" vede v Rakousku k odlivu diváků
  157. McLaren je připraven poskytnout Hondě více zdrojů
  158. Renault: Korelace s testovací stolicí teď sedí
  159. Další generace Audi A7 přijde o výraznou zadní část
  160. Ferrari: Zlepšení motoru splnila očekávání, okolnosti to ale zakryly - měli jsme mít
  161. Horner: F1 riskuje ztrátu Renaultu, pokud neuvolní vývoj motorů
  162. Ecclestone by do kalendáře rád vrátil Argentinu, nejvíce jej ovlivnil Ferrari
  163. Manor možná zruší plán na nasazení nového vozu v letošní sezóně
  164. Marchionne z Ferrari nevylučuje doplňování paliva
  165. Jak došlo k hodinám Räikkönena, které jej stály podium?
  166. Rapid Scout bude. Máme jeho fotky i s faceliftem
  167. Audi se představí v plné síle na akci Legendy
  168. Kia Carens nabízí 7 sedadel za cenu 5místné verze
  169. Je Audi tak silné nebo konkurence tak slabá?
  170. Rally Itálie: Druhá zkouška pro vůz ŠKODA Fabia R5
  171. Rajd Polski: Startovní listina, Hyundai se 4 vozy
  172. M-Sport: Sardinie by měla ukázat potenciál našeho auta
  173. Nový vzhled motoristického serveru AutoRoad.cz
  174. Rapid Scout bude. Máme tyto informace
  175. Server F1NEWS.cz přešel na nový vzhled
  176. Hyundai chce na Sardinii vyhrávat zkoušky
  177. TEST: Citroën C4 Cactus 1,2 PureTech - na oltáři stylu
  178. Marko očekává v domácím závodě trápení: Trať nesvědčí motoru Renault
  179. Hyundai Genesis přijede i jako crossover
  180. Lotus je zmatený svou rychlostí v Kanadě
  181. Škoda Roomster ve finální verzi přistižena
  182. Šéf Red Bullu: Piloti by neměli šetřit palivem, pneumatiky by se měly opotřebovávat r
  183. Rakousko bude Red Bull bolet: Hodlá nasadit páté motory a vybrat si tresty na roštu
  184. BMW 4 dostává pod kapotu tříválec
  185. Subaru představuje novou, srdcervoucí reklamu na nový Forester
  186. Audi bude usilovat o 14. vítězství v*Le Mans
  187. VIDEO - Aston Martin DB10 plive plameny v novém traileru
  188. Lotus 3-Eleven se představí v Goodwoodu
  189. Renault představí nový koncept Alpine již na Le Mans
  190. Mercedes: Chceme vyhrát každý závod, ne činit F1 zábavnou
  191. Fotogalerie: Velká cena Kanady
  192. Šéf Ferrari: Náhradu za Kimiho nehledáme, narážky Alonsa ho nevzrušují
  193. Ferrari další velké vylepšení motoru chystá pro Monzu
  194. BMW 640i Coupe M Performance Edition - další specialita a opět pro Japonsko
  195. Nový Volkswagen California byl odhalen, co vše nabízí?
  196. BMW 7 M Sport (2016) o sobě prozradilo první podrobnosti
  197. Range Rover Evoque Cabrio byl přistižen v přírodě
  198. Pirelli: Dobré a špatné sady pneumatik? Nafouknutá kauza
  199. DKV neočekává v létě výraznější nárůst cen pohonných hmot
  200. Volkswagen Service Quality Award 2015: Ocenění pro nejlepší servisní služby
  201. Hyundai představuje nové SUV na první skice
  202. BMW zřejmě chystá ostrou verzi modelu i8
  203. Cadillac CTS-V přijde do Evropy letos na podzim. bude stát..
  204. Opel Cascada dostala nový 2,0-litrový vznětový motor
  205. Volkswagen Passat Alltrack B8 je populární, objednávky na něj raketově rostou
  206. Ford plánuje velký návrat na „místo činu“ do Le Mans s*novým Fordem GT!
  207. Fotogalerie: 24 hodin Le Mans 2015. Kvalifikaci kralovalo Porsche
  208. Spokojený Hamilton, frustrovaný Ricciardo a oslavenec Binder
  209. TEST: Citroën C4 1.6 BlueHDI 120 - O naftu si skoro neřekne
  210. Lamborghini Huracan je v reálné spotřebě paliva mnohem úspornější
  211. Pagani Huayra Scozia - Další jednokusová limitka, tentokrát pro Skotsko
  212. Audi A6 2.0 TDI se zapsalo do Guinnessovy knihy rekordů, co se mu podařilo?
  213. NejspokojenÄ›jšĂ* zákaznĂ*ky Toyoty v ÄŚesku má Toyota Tsuho - ModĹ™any
  214. VIDEO - James May testuje nové Ferrari 488 GTB
  215. Nissan představí v Goodwoodu nový Juke a je se na co těšt
  216. TEST: Citroën C4 1.6 BlueHDI 120 - O naftu si skoro neřekne
  217. Nissan představí v Goodwoodu nový Juke a je se na co těšit
  218. Nové BMW 7 bylo neoficiálně představeno ve verzi M7 a Touring
  219. Víme do kterých modelů VW se dostane motor W12 TSI
  220. Podívejte se na Hyundai-Range Rover aneb v Indii je možné vše..
  221. Paddock Line: Hamiltonova odplata
  222. VIDEO - Audi R8 E-tron se prohání po Nürburgringu
  223. Nový paket pro Volvo XC90: eleganní žabák
  224. Mr. Bean prodal svůj McLaren F1 za víc než čtvrt miliardy
  225. Renault Clio s výkonem Škody Octavie RS stojí víc než jsme čekali
  226. Rally Sardegna: Paddona z vedení sesadila technika, i další favorité v problémech
  227. SMRT NA RALLY: Jeden člověk po nárazu zemřel, druhý je zraněný
  228. Legendární Porsche 911 Turbo patřící Stevu McQeenovi je na prodej
  229. Brabus si pohrál s ohromným Maybachem
  230. Nové Alpine bylo odhaleno v Le Mans
  231. McLaren prošel crash testy s novým nosem
  232. Brundle: I my museli šetřit, co se dalo
  233. LeMans po 22. hodině: Sunday bloody Sunday pro Audi, vede Porsche
  234. Patrick Head je rytířem
  235. Le Mans skončilo: Porsche slaví double
  236. Patrick Head se stal rytířem
  237. Alonso: Vozy v Le Mans jsou atraktivnější než v F1
  238. Letadlo s Boullierem mělo při letu vážné potíže, muselo nouzově přistát + FOTO
  239. TEST: Kia Rio 1,25 – přesně mimo sféry Fabie
  240. Technický ředitel Lotusu očekává velmi dobré výkony, dostihnou čtvrtý Red Bull?
  241. Ferrari: S Vettelem jsme měli štěstí, je to skutečný šampion
  242. Odejde Renault od Red Bullu?
  243. Williams věří, že dostane Ferrari pod tlak
  244. Honda plánuje malý sporťák založený na NSX
  245. Jaguar F-Type Project 7 byl spatřen ve Španělsku
  246. Souboje týmových kolegů v Kanadě: Jak Williams porazil Ferrari
  247. Formule 1 a pustý ostrov? Proč ne?
  248. Pirelli plánuje pro rok 2017 tyto změny
  249. Moniša Kaltenbornová: Nové týmy se v F1 těžko prosadí
  250. Peugeot vydal propagační video k ostrému 308 GTi