PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Průzkum ze strany fanoušků přišel pozdě
  2. Souboje týmových kolegů v Silverstone: Šťastná Hamiltonova volba
  3. Bývalý šéf Ferrari by se s Kimim rozloučil
  4. Formule 1 musí být nepředvídatelná. Dojde na nový PROCAR?
  5. Sainz nechápe výkyvy v ovladatelnosti vozu STR10 v úvodních částech závodů
  6. Zpráva Renaultu z Británie: Elektrické problémy, výkonnost ale nescházela
  7. Todt nadále žádá snížení nákladů
  8. Massa lituje nevyužité šance
  9. Hamilton není stavem v F1 znepokojen
  10. Lotus se nadále hájí
  11. Pirelli nechce svobodnou volbu pneumatik
  12. Má Button opravdu jisté místo?
  13. Video: "Mám pro vás překvapení." Alonso odhaluje simulátor McLarenu
  14. Lauda si rýpl do Ferrari, Wolff to musel žehlit
  15. Návrat Grand Prix Indie se nejspíš posune
  16. Vettel se necítí být bastardem
  17. FIA chce od roku 2017 srazit cenu motorů na 12 milionů dolarů
  18. Za odstoupení Sainze nemůže Renault
  19. Streiff: Měl jsem rád Belgii a Monaco
  20. Vandoorne si je vědom nejistoty ohledně F1
  21. Philippe Streiff promluvil exkluzivně pro F1NEWS.cz o své kariéře
  22. Pérez: Lotus by měl být dle simulací o 0,5 s rychlejší než my. Proč není?
  23. Honda je se spolehlivostí už spokojená, teď se zaměří na výkonnost
  24. Surer: Může za nudnou F1 Mercedes?
  25. Ricciardo od Renaultu letos už žádný velký pokrok nečeká
  26. Sprint jako kvalifikace by nic nezměnil
  27. Změní Williams majitele?
  28. Carmen Jordá vyhlíží první test
  29. Piquet jr. se do F1 nevrátí
  30. Gene Haas jmenoval svého kandidáta pro rok 2016
  31. Zakladatel stáje Minardi týmu Ferrari příliš nevěří
  32. Montoya považuje piloty za líné
  33. FIA se trik Mercedesu s falešnou zastávkou v boxech nelíbí, varuje týmy
  34. McLaren s Hondou filmují v Silverstone + video
  35. Gene Haas svou kandidaturu rozšiřuje
  36. Wolff o ideálním pilotovi, vztazích v týmu a chystaných změnách
  37. U Pirelli se bude přehodnocovat
  38. Jste zvědaví? Úprava vzhledu F1NEWS.cz se blíží!
  39. FIA oznamuje zásadní omezení startů a radiokomunikace
  40. Gallagher: Limit 12 mil. dolarů původně navrhl Cosworth. Proč jsou motory tak drahé?
  41. Fittipaldi se vrací do F1
  42. Týmu si mohou vybírat ze dvou průtokoměrů
  43. Honda plánuje využít další žetony ještě před Maďarskem, má to ale podmínku
  44. Mercedes je pro uvolnění "drahého" vývoje motorů příští rok, budou-li si to ostatní p
  45. Ricciardo se baví spekulacemi
  46. Kaltenbornová nechce změny za každou cenu
  47. Stávající pravidla jsou brzdou pro automobilky
  48. Magnussen neskládá zbraně, touží po návratu
  49. Malé týmy si mohou stěžovat u komise EU
  50. Häkkinen: Massa měl Bottasovi uhnout
  51. Kaltenbornová nechce změny za každou cenu, přisadil si i Horner
  52. Haas zpochybňuje statut konstruktérů
  53. FIA schválila Hondě pátý motor, kalendář pro rok 2016 obsahuje 21 závodů
  54. Alonso: Omezení činí F1 nudnou
  55. Hamiltonovi se změny startovních procedur zamlouvají
  56. Manor řeší personální otázku
  57. Fangiovo tělo bude exhumováno
  58. U Michelinu jsou si jistí tím, že by zlepšili závodění v F1
  59. Verstappen: Nepoužívám předstartovní voodoo
  60. Paddock Line: Čas bouřlivých změn
  61. Ze soudních síní: Briatore vinen, Schumacherovo soukromí bráněno
  62. Merhi vyloučen ze závodu na Red Bull Ringu + VIDEO
  63. Alonso si odskočil na motokáry, z posledního místa vyhrál + VIDEO
  64. Hamiltona kvůli nevhodnému oblečení nepustili na finále Wimbledonu
  65. Smedley: Williams má na to, aby stáhl náskok Ferrari a skončil druhý
  66. Grosjean nevěří v zásadní změny
  67. Sauber chystá změny na GP Singapuru
  68. Motorsport má málo žen, myslí si bývalá první dáma rallye
  69. Bianchiho otec ztrácí optimismus
  70. Horner o flirtování s Ferrari, vlivu Vettela a docházející trpělivosti s Renaultem
  71. Rozhodne se v Maďarsku o osudu Lotusu?
  72. Lauda vysvětlil svůj postoj k Ferrari
  73. Mercedes: Motory se na výkonnosti podílejí jen 30 - 40 %, rozdíly mezi nimi být musí
  74. Verstappen: Toro Rosso má lepší auto než Red Bull. V čem spočívá jeho síla?
  75. Horner by uvítal sérii a l
  76. Grosjeanovi vadí absence v prvních trénincích
  77. Bottas klíčovou postavou v otázce přestupů
  78. "Mistři klepání" o zlepšení motoru: 40% efektivita, odezva na plyn do 100 ms
  79. Pirelli neplní zadání, pneumatiky jsou příliš trvanlivé. Rýsuje se změna
  80. KOMENTÁŘ: Jak to je s formulí 1 a USA?
  81. Lotus se prodávat nebude!
  82. V řadách Toro Rosso nelovíme, tvrdí Horner
  83. Button připustil nejistotu ohledně smlouvy
  84. Honda pomoc zvenčí nevyhledá
  85. Další výsledky průzkumu fanoušků - co nechtějí
  86. Týmy F1 musí pomoci pořadatelům
  87. KOMENTÁŘ: Formule 1 a USA. V čem je problém?
  88. Newey: Red Bull nalézá cestu zpět, k vítězství by ale potřeboval obrovské štěstí
  89. McLaren: Po vyřešení spolehlivosti nezrychlíme o desetiny, ale o sekundy. V čem je pr
  90. Wolff: Závod v Hockenheimu se příští rok 100% uskuteční
  91. Hülkenberg větší zájem týmů nezaznamenává, další závod za Porsche letos nepojede
  92. Američané chtějí mít v F1 dva týmy
  93. Proměna mexického okruhu je téměř dokončena
  94. Nasr po změně prostředí netouží
  95. Zákaznické týmy nemohou získat titul, říká Dennis
  96. Na F1 se mladý necítím, tvrdí Verstappen
  97. Pirelli nemyslí, že by svobodná volba týmů byla nutná
  98. Sainz vítá omezení na startu, která nechají vyniknout jezdce
  99. Fangiovo tělo bude exhumováno - nové okolnosti
  100. Williams nelituje, že Massovi nenařídil, aby se nechal předjet Bottasem
  101. Rowland si vyzkouší vůz formule 1
  102. Nejcennějším sportovním týmem světa Real Madrid, Ferrari až na 32. místě
  103. Německá Grand Prix ještě nemá docela vyhráno
  104. Mercedes: Co se od Belgie změní v praxi na startech závodů?
  105. F1 musí najít způsob lepší vyváženosti výkonu motorů
  106. Na F1 se mladý necítím, s Ferrari v kontaktu nejsem
  107. Button by přivítal přísavný efekt
  108. Vztahy v Mercedesu se mohou rychle změnit
  109. Budou u Ferrari padat hlavy za nedostatečný výkon?
  110. Briatore důrazně odmítá své odsouzení
  111. Tým Haas se brání nařčení
  112. Grosjean: Horší pneumatiky byly lepší pro závod
  113. Piloti Mercedesu očekávají obtížnější starty: "Mnoha lidem se nepovedou"
  114. Tilke: Předjíždění neztěžují tratě, ale pravidla + foto
  115. Bottas s Ferrari dle italských médií už smlouvu podepsal, co udělá Williams?
  116. Renault pořád může opustit F1
  117. Co o sobě prozradila Carmen Jordá?
  118. Jak hodnotí Hülkenberg nová vylepšení auta?
  119. Bottas dle italských médií už smlouvu podepsal, Ferrari akceptuje odstupné
  120. Co je pro Merhiho "essential"?
  121. Button: Letní přestávka McLarenu může pomoct
  122. Alesi coby pirát silnic v Německu
  123. Ruská Grand Prix je ohrožena
  124. Dalším přestupovým koněm bude Nasr?
  125. Ricciardo se vrací na místo činu
  126. Ruská Grand Prix je ohrožena. Jaká je pravda?
  127. Honda má jasný cíl ohledně využití žetonů
  128. Jules Bianchi zemřel
  129. Francouzské hvězdy želí skonu Bianchiho
  130. Federico Gastaldi: Poločas
  131. Bianchi byl ryzí talent, říká šéf Manoru
  132. Oficiální prohlášení FIA k Bianchiho úmrtí
  133. Rozhovor s Grosjeanem: Na Maďarsko se těším
  134. Rozhovor s Grosjeanem: Bude to i letos na bednu? V Maďarsku se mu daří.
  135. Gastaldi: Éra Fittipaldiho je pryč, piloti mají ale svobodu slova stále
  136. Rozhovor s Gastaldim: Éra Fittipaldiho je pryč, piloti mají ale svobodu slova stále
  137. FOTO: Kariéra Julese Bianchiho (* 1989 - † 2015 ) v obrazech
  138. Hülkenberg u Ferrari zaťukal na dveře, má ale i jiné možnosti
  139. Ecclestone: F1 bude vždy nebezpečná
  140. Technický ředitel Lotusu: V továrně už pracujeme na konceptech pro rok 2016
  141. Montezemolo: Bianchi byl budoucností Ferrari, měl nahradit Räikkönena
  142. Z paddocku zní: Odešel budoucí mistr světa, jeho památku uctí minutou ticha
  143. Lotus musí zaplatit věřitelům, rozhodl soud
  144. Bianchi bude pohřben v úterý, přibývají další kondolence
  145. Mallya před Maďarskem: Debut nového vozu splnil očekávání, zkusíme stáhnout Red Bull
  146. Riccardo se chystá na Závod šampionů
  147. Rosberg: Ferrari bude zase blíž
  148. Lotus musí zaplatit věřitelům, padly přesné sumy
  149. Alonso se chybně nerozhodl, brání krajana Sainz
  150. Hülkenberg: Nesmíme ztratit svou pozici
  151. Kvjat: Maďarsko je příliš úzké
  152. Maldonado: Maďarsko mám opravdu rád
  153. Bianchiho číslo navždy zmizí z F1
  154. KOMENTÁŘ: Ovlivní Bianchiho smrt formuli 1?
  155. Alonso ve druhé polovině sezóny očekává "zcela odlišný McLaren"
  156. Bottas: "Williams se za mokra musí zlepšit." Už 2 roky se o to marně pokouší
  157. McLaren: Máme dobré auto, ale nemůžeme to prokázat
  158. Svět F1 se schází na pohřbu Julese Bianchiho
  159. FIA potvrzuje, že Honda nebude za nasazení příští pohonné jednotky trestána
  160. Allison hovoří o zvěstech týkajících se jeho odchodu
  161. Rosberg stále věří v mistrovský titul
  162. Snadná formule? Ale jděte, říkají mladíci
  163. Tost je další, kdo tlačí na Renault
  164. Sauber a Toro Rosso, kdo se bude smát nakonec?
  165. Příští rok čekají F1 pouze dva předsezónní testy, během sezóny žádný
  166. Michelin nebo Pirelli? Rozhodne boss Ecclestone
  167. Je pro menší týmy vítězství rizikem?
  168. Piloti chtějí nést dál Bianchiho odkaz
  169. Renault: Že je s písty zle, to jsme zjistili po testu v Barceloně. Jak a kdy využije
  170. Úsilí o větší bezpečnost nepoleví, říká Wolff
  171. Rosberg navrhuje týmovou gentlemen agreement
  172. Úsilí o větší bezpečnost nepoleví, říká Wolff a přidávají se další
  173. FIA prodloužila termín pro přihlášky
  174. Piloti chtějí nést dál Bianchiho odkaz, potvrzena minuta ticha
  175. Ob
  176. Sauber nadále požaduje reorganizaci náklad
  177. Bonusy navíc pro historický tým mohou výrazně ovlivnit budoucnost Renaultu
  178. Ferrari: Náskok Mercedesu stáhneme, nejsme na limitu. To nejlepší přijde v Monze
  179. Renault se přiblížil konečnému rozhodnutí
  180. Nová data o Bianchiho nehodě: Přetížení hlavy dosáhlo 254 G
  181. Američané zkoušejí zavést flexi-vstupenky
  182. Sauber potvrzuje Ericssona a Nasra i pro sezónu 2016
  183. Boullier: Umožněme týmům GP2 zákaznické vozy
  184. McLaren nové motory Honda využije beztrestně hned v Maďarsku
  185. Hungaroring: Čím je zajímavý maďarský okruh? Ohrozí někdo Mercedesy?
  186. Räikkönen: O pneumatikách, odchodech a F1 jako takové
  187. Ferrari potvrdilo příchod bývalého inženýra Mercedesu
  188. Ecclestone: Montezemolo by byl dobrým frontmanem
  189. Leimer pojede s Manorem první trénink
  190. Bottas Ferrari neřeší, chce se soustředit na Maďarsko
  191. Hamilton není proti uzavřeným kokpitům
  192. Také Tost ocenil Haasovu chytrost
  193. Sauber: týkají se další plány i BMW?
  194. Omezení výkonu motorů by Hondě mohlo pomoct, ta je ale proti
  195. Rosberg: Mercedesu se nedaří vyřešit problém s brzdami. Hamilton to popírá
  196. Ricciardo: Renault musí dodat významně vylepšený motor
  197. Problémy Lotusu vyřešeny 50 minut před tréninkem
  198. Hamilton na úvod v Maďarsku poráží Rosberga, třetí Räikkönen, Pérez tvrdě bourá
  199. Pérez havaroval v prvním tréninku, je v pořádku
  200. Týmy hledají termíny pro mezisezónní testy
  201. Force India stále prošetřuje nehodu Péreze, na trať nepustí ani Hülkenberga
  202. Odpoledne opět nejrychlejší Hamilton v zádech s Red Bully, které rozdělily duo Merced
  203. Hungaroring plánuje generální přestavbu
  204. FOTO: Páteční tréninky na Hungaroringu
  205. McLaren s Hondou prožili den bez problémů, co v Maďarsku očekávají jeho piloti?
  206. Pérez skončil s koly vzhůru. Máme fotografie + VIDEO
  207. Pérez po tvrdé havárii skončil s koly vzhůru, je v pořádku + VIDEO
  208. Vylepšený motor Renaultu do října určitě nebude
  209. Ve třetím tréninku opět úřaduje Hamilton
  210. Iceman nedokončí 3. trénink, účast v kvalifikaci ohrožena
  211. Finanční situace drží Lotus zkrátka
  212. Kvalifikace na Hungaroringu: V Q2 vede Vettel, Alonso tlačí McLaren do boxů
  213. Prohlášení po kvalifikaci v Maďarsku
  214. GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny Maďarska - jak se piloti seřadí?
  215. Hamilton králem všech sektorů, Massa na rovince překonal 321 km/h
  216. Co stojí za Pérezovou nehodou z tréninku?
  217. VC Maďarska online: Dočká se Mercedes dalšího vítězství?
  218. Prohlášení týmů po závodě v Maďarsku
  219. Maranellský kůň rozdrtil v Maďarsku mercedesy!
  220. Nejrychlejší kola: Ricciardo o tři desetiny před Mercedesem Rosberga
  221. Tla
  222. Maximální rychlost dosáhl Hamilton: 318 km/h. Jak to jelo Ferrari a Hondě?
  223. FOTO: Akci nabitá Velká cena Maďarska v obrazech
  224. Wolff: Naše starty jsou neakceptovatelné
  225. Arrivabene želí nenaplněného double
  226. Räikkönen: šance na druhé místo tu byla až do safety caru
  227. Mercedes analyzuje: Rosbergův pit stop prohrál závod
  228. Lauda: Po Maďarsku si kritici F1 musí připadat jako hlupáci
  229. Allison: Hamilton vydláždil Vettelovi cestu k vítězství
  230. Räikkönen se bude řešit až po "dovolené"
  231. Alonso: Minuta ticha byla velmi emotivní
  232. Piloti Lotusu jsou na půli cesty k zákazu startu
  233. Hülkenbergova nehoda připomněla 23 let starý incident + VIDEO
  234. Dohady kolem Buttona nadále trvají
  235. Wolff: Závod byl pro nás noční můra
  236. Renault zvažuje šance bez Red Bullu, nechce být v izolaci
  237. Pro Alonsa byla minuta ticha emotivní, Kvjata ovlivnila
  238. Horner do určité míry s výjezdem SC počítal
  239. Massa předpokládá, že se Maďarsko nebude opakovat
  240. Williams prověří Massovo pochybení na startu
  241. Jaké má Button vyhlídky na druhou půlku sezóny?
  242. Sainz jr. krotí svá prohlášení po Maďarsku
  243. Singapur hlásí úpravy trati pro letošní závod
  244. Ricciardo: Maďarsko nás snad konečně posune vzhůru
  245. Mercedes zkouší mírnit paniku týkající se startů
  246. Pro jaké motory se rozhodne Red Bull?
  247. James Key nadšen i zklamán výkonem Toro Rosso
  248. Ricciardo se pravděpodobně nevyhne druhé penalizaci za motor
  249. Po obavách se Rusové těší na závod v Soči
  250. Maratón Renault - Lotus se blíží vyvrcholení. Co ještě může hrát roli?