PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Bottas si opět brousí zuby na Räikkönena. Tentokrát v celkovém pořadí
  2. Představení Abú Zabí: Kdo v arabské pohádce zakončí sezónu nejlépe?
  3. Williams neudělal v Brazílii nic špatného, Massa je o tom přesvědčen
  4. Button "po nejtěžší sezoně kariéry" prozrazuje - je těžší porazit Alonsa nebo Hamilto
  5. Pravidla pro aerodynamiku na rok 2017 odsouhlasena, předjíždění žel neusnadní
  6. Alonso McLarenu stále věří: Příští sezóna bude zcela odlišná
  7. Tým Lotus dorazil do dějiště závodu pozdě. FIA mu povolila účast v závodě
  8. Ricciardo: Renault musí nabrat v F1 zcela nový směr
  9. Dennis: Tohle by si u nás Hamilton rozhodně nemohl dovolit
  10. První trénink bez překvapení: Hamilton před Rosbergem, Ferrari třetí
  11. Red Bull: dodávka motorů pro rok 2016 zajištěna
  12. Bez vyššího počtu testů nebudou pneumatiky pro rok 2017, varuje Pirelli
  13. Sauber zveřejnil svou sestavu pro "tajné" testy v Abú Zabí
  14. Schumacher nastoupí proti Hamiltonovi a Rosbergovi
  15. Ve
  16. Kamenem úrazu jsou bonusy. Stáhne se Renault po sporu s Ecclestonem z F1?
  17. Inženýři Sauberu hodlají jít do rizika. Čím chtějí v příštím roce překvapit?
  18. Rosberg to bude mít těžké: v autě má extrémně starý motor
  19. FOTO: Páteční tréninky v Abú Zabí
  20. V tréninku Rosberg opět překonává Hamiltona
  21. Horner: Verstappen je neobyčejným talentem, i Sainz je úžasný
  22. Posílí McLaren-Hondu inženýři Mercedesu?
  23. Kvalifikace on-line: mercedesy a force indie vepředu, Vettel končí
  24. Prohlášení po kvalifikaci v Abú Zabí: Špatně jsme se rozhodli, říká Vettel
  25. GRAFIKA: Startovní rošt Velké ceny Abú Zabí
  26. Analýza sektorů: Renaulty a Hondy s masivní ztrátou. Kde Ricciardo předčil Hamiltona?
  27. Dennis vysvětluje svoje veto vůči motorům pro Red Bull
  28. Dennis: Alonso by si mohl dát v roce 2016 pauzu. Co na to jezdec?
  29. Graham Hill: osudný let ukončil plány gentlemana Formule 1
  30. VC Abú Zabí on-line: očekává se souboj Finů
  31. Prohlášení po závodě v Abú Zabí
  32. Rosberg uzavírá sezónu třetím vítězstvím v řadě
  33. Nejrychlejší kolo si připsal Hamilton, Alonso s McLarenem třetí
  34. Massa s 344,1 km/h překonal loňský rekord, Alonso o 37,4 km/h pomalejší
  35. Hill a Webber komentují mediální tanec kolem Alonsa
  36. Verstappen byl v Abú Zabí největší hříšník, byl dvakrát potrestán
  37. Magnussen nezvládl jasné cíle, objasňuje Dánův odchod od McLarenu Dennis
  38. Hamilton přezut za 2,2 sekundy, kdo si vystačil s jedinou zastávkou?
  39. FOTO: Poslední závod sezóny za umělého osvětlení v Abú Zabí
  40. Hamilton krotí nadšení Rosberga: Vyhrát šampionát je lepší než vyhrát závod
  41. Räikkönen: Výsledky mohly být lepší, rychlost mi ale nescházela
  42. Kolik pohonných jednotek a jejich součástí týmy využily v roce 2015?
  43. Red Bull má smlouvu na motory Renault jistou, i kdyby selhala jednání s Lotusem
  44. Stewart: Po tom, co předvedl, může Rosberg vyhrát titul
  45. Williams: "Bottase jsme vypustili ve správný okamžik." Byla to snad chyba Buttona?
  46. Mercedes: Musíme zjistit, proč Hamilton v poslední době zaostával
  47. Horner varuje: Mercedes bude dominanovat i v roce 2016. Díky čemu?
  48. Dennis označil tým Sauber jako potencionálního zákazníka Hondy
  49. Bottas: musíme se zlepšit ve všech oblastech
  50. Nejlepších 10 pilotů sezóny 2015 - Koho vybrali šéfové týmů?
  51. Obliba Formule 1 v Německu dále klesá, důvodů je více. Stěžuje si i Coulthard
  52. Jak vidí Rosbergovo zmrtvýchvstání na konci sezóny expilot Brundle
  53. Co pomůže Formuli 1? Zdravý rozum, říká notně rozčilený Alonso
  54. Nejrychlejší čas během testu v Abú Zabí zajel Vandoorne s McLarenem
  55. FOTO: Test Pirelli v Abú Zabí - nováčci, matadoři i nová směs pneumatik
  56. Dřívější zastavení vývoje FW37 mělo dopad na formu Williamsu
  57. Pérez: Force India má příští rok za cíl porazit Red Bull a Williams
  58. Souboje týmových kolegů po Abú Zabí - Finální účtování sezóny 2015
  59. Mercedes: Napětí mezi piloty může ovlivnit budoucí sestavu. Kdo půjde pryč?
  60. Honda: O své slabině víme, napravíme ji
  61. Wehrleinovi se vzdaluje sedačka u týmu Manor
  62. Force India nadšena posledními testy stejně jako Celis se svým debutem v F1
  63. Byla to nabídka, která se neodmítá, zdůvodňuje Stroll odchod z akademie Ferrari
  64. Světová rada motorsportu mění pravidla pro vývoj motorů, počet závodů stoupá na 21
  65. Grosjean: Letošní sezóna v F1 byla mou nejlepší
  66. Williams FW38 se bude od letošního vozu hodně lišit, zlepšení v tunelu fungují
  67. FOTO: McLaren představuje formuli budoucnosti - MP4-X
  68. Wolff vidí ve vztahu svých jezdci nebezpečí pro tým, Hamilton to razantně odmítá
  69. Dennis se otevřeně vyjádřil k financím, náladě v týmu i bodu zlomu v roce 2013
  70. Jaguar Land Rover se může stát majitelem okruhu v Silverstone
  71. Pirelli vysvětluje nová pravidla týkající se pneumatik
  72. Red Bull vtipně odhaluje svého nového sponzora: TAG Heuer
  73. Grosjean začne novou část své kariéry - v Maranellu
  74. Jaguar Land Rover údajně usiloval o okruh Silverstone, BRDC o ničem neví
  75. Potvrzeno! Renault se vrací do F1 s vlastním týmem
  76. Hamilton životní styl měnit nehodlá: "Můžu pařit i vyhrávat"
  77. Ricciardo po neúspěšné sezóně: Musel jsem se naučit ovládat
  78. Rozhovor s Arajem: F1 má velký význam, technologie lze přenášet na silniční vozy
  79. Red Bull: Motor Renaultu přejmenujeme na TAG Heuer, pomůže Illien
  80. Ecclestone: Formule 1 může být prodána ještě před začátkem sezóny 2016
  81. Rozhovor s Markem: Red Bull při prvním testu 2016 nebude chybět
  82. Carlos Ghosn: Konkurenceschopní budeme tak za tři roky
  83. Toro Rosso oznamuje dodavatele motorů i jezdce na příští sezónu
  84. Verstappen si z galavečera FIA odnáší hned tři ceny, nejvíce v historii
  85. Letošní sezóna Formule 1 skončila, zapomeňme... Naši čtenáři by rozhodně nemuseli a n
  86. Alonso a Button se shodují: Naše kritika týmu pomohla
  87. Red Bull se předčasně rozchází s Infiniti
  88. FOTO: Honda poděkovala fanouškům, nechyběl Alonso na motorce i s McLarenem MP4/6
  89. Rebel Eddie Jordan se dočkal ocenění za své působení v F1
  90. Maldonado a Palmer nemají nic jisté, Renault nevylučuje změnu sestavy
  91. Renault čeká ještě jeden soud, dluhy Lotusu splatí do konce roku
  92. Hamilton s ostatními piloty zrovna moc nekamarádí, tvrdí Button
  93. Ecclestone: Mercedes udělal z Formule 1 nudu
  94. Rosberg vítá nová pravidla pro pneumatiky a rozdává peníze
  95. Lotus nevidí důvod pro změnu jezdců: "Renault se smlouvami souhlasil"
  96. Lowe: Budíček! Rosberg svou formou Hamiltonovi znepříjemnil zimu
  97. Symonds o virtuálním safety caru: Jak piloti řídí svou rychlost? Pomáhá obraz i zvuk
  98. Briatore odporuje názoru Ghosna. Renault musí mít větší ambice
  99. Pérez: Naše auto při prvním testu bylo strašné, ale nevzdali jsme to
  100. Mercedes žaluje svého inženýra, odcházejícího k Ferrari, za únik dat
  101. Eddie Jordan se staví na stranu Ecclestonea, Brundle podporuje BBC
  102. Po Force Indii žádá Ecclestonea o dřívější výplatu peněz i Sauber
  103. Jak se změní vozy F1 v roce 2017?
  104. Dennis chce změny i mimo trať, hledá nové investory
  105. Promotér kanadské Grand Prix má problémy s platbami
  106. Další vývoj v případu Hoyle, k jeho angažmá se vyjádřila stáj Ferrari
  107. Hamiltonovo chování se nelíbí bývalým pilotům Formule 1
  108. Magnussen překvapen přilnavostí vozů DTM, závodění s Mercedesem by jej bavilo
  109. Ecclestone je toho názoru, že by měl Todt opustit Formuli 1
  110. FIA může zařídit Pirelli v příštím roce až 12 testovacích dní
  111. Povzbuzení pro McLaren, smlouva se Santanderem prodloužena
  112. Pro Austrálii nová směs, týmy si musí do týdne vybrat pneumatiky
  113. Vzorky DNA potvrdily, že Fangio měl minimálně jednoho syna
  114. McLaren MP4-31 je už teď lepší než letošní vůz, Honda vyvíjí zcela nový motor
  115. Jak si vedli piloti na startu: Alonso se těší aspoň z jednoho vítězství
  116. Sezóna 2016 by mohla patřit Rosbergovi, domnívá se Stewart
  117. Sezóna 2015 z pohledu statistického (plus několik "nej")
  118. Massa: Současné vozy F1 vůbec není snadné řídit
  119. Nad Grand Prix USA stále visí velký otazník
  120. Proč Button nakonec zůstal u McLarenu? Jenson se k tomu nyní vyjádřil
  121. Ecclestone kritizuje Ferrari a Mercedes: "Můžou zničit Formuli 1"
  122. Toro Rosso musí volit třísměnný provoz, čas ho nemilosrdně tlačí
  123. Co říká Stuck o současných pravidlech F1 a co by změnil?
  124. McLaren posiluje, Dennis avizuje příchod špičkových osobností
  125. Napomohou rychlejší vozy F1? Alonso má poněkud jiný názor
  126. Sainz je přesvědčen, že jeho tým může porazit Red Bull
  127. Ralf Schumacher v nové roli: v ADAC F4 dojde na příbuzenský souboj
  128. Je příčinou neúčasti Michelinu v F1 strategická chyba?
  129. Rozhovor s Markem: "Mercedes nedodržel slib." Co očekává od Renaultu?
  130. Automobilky nechtějí kompletní změnu pravidel pro pohonné jednotky
  131. Za 10 miliónů liber má Harjanto naději na místo v Manoru
  132. Antonio Felix da Costa opouští Red Bull Racing
  133. Colin Kolles: Hamilton a Räikkönen? To je zcela jiné dřevo
  134. FOTO: Stars & Cars - Hamilton s Rosbergem a další hvězdy Mercedesu v akci
  135. FOTO: Stars & Cars - Hamilton, Rosberg, Schumacher a další hvězdy Mercedesu v akci
  136. Cowell z Mercedesu: Aktuální V6 jsou silnější než byly V8! Jak dopadá porovnání s V10
  137. Hamilton: Tři poslední porážky sezóny 2015 mě nakopnou
  138. Wolff: Hamilton s Rosbergem mé varování pochopili
  139. Ricciardovi v F1 schází zejména jedna věc, kterou by si "všichni přáli"
  140. Rosberg má obavy ohledně syna Michaela Schumachera
  141. Prost se v otázce přítlaku staví na stranu Hamiltona
  142. Wolff se bojí, aby se tým F1 vypořádal se zvýšenou zátěží v příští sezóně
  143. Verstappen ve Ferrari? Ještě na to není připraven, myslí si Vettel
  144. Statistika Pirelli za rok 2015: Okruhy, zastávky, předjíždění, teploty a zajímavosti
  145. Hamilton odhalil své písně a prozradil, jak dlouho ještě hodlá závodit
  146. Slavnostní oběd Ferrari: Vzpomínky, dárky a naděje před sezónou 2016 + FOTO
  147. Haas: Nejsme B-tým Ferrari, vůz nám staví Dallara
  148. Marchionne předpovídá Räikkönenovi skvělou sezónu
  149. Ferrari vnímalo domnělé "právo" Red Bullu na konkurenceschopný motor jako urážku
  150. Šéf Ferrari přemýšlí o tom, že by do F1 vrátil Alfu Romeo
  151. Ricciardo: Mercedes má pořád dostatečně velký náskok
  152. Maldonado: Je třeba ocenit, čeho Lotus dosáhl
  153. FOTO: Ricciardo se vybouřil s hlučným Red Bullem RB7 s V8 motorem v Perthu
  154. Mercedes našel spojence, i Ferrari se nelíbí maratón 21 závodů
  155. Další formy šetření v F1: tři motory na sezónu a dost?
  156. Je tu den, který má pro Lotus specifický význam
  157. Dennis: McLaren pracuje ve dne i v noci, naše šasi je velmi dobré
  158. Mercedes popírá zprávy bulváru: inženýr Hoyle nekradl pro Ferrari
  159. Hamilton si přeje víc opravdového závodění, vysvětluje i své vztahy s Rosbergem
  160. Button: Dlouhá sezóna si u týmů vybere svou daň
  161. Rozhovor s Taffinem: Odhaluje skutečné příčiny problémů Renaultu a výkonnostní pokrok
  162. Ferrari a Verstappen: jaký je názor holandského mladíka?
  163. Mehri připouští, že kvůli nedostatku peněz opustí F1
  164. Proč to dle Hornera jiskřilo? "Renault nás jako partnera nikdy plně nepřijal"
  165. Marko připouští změnu: Toro Rosso může být rychlejší než Red Bull
  166. Bývalý prezident Ferrari hájí Alonsa: Stačilo, aby vyhrál titul v roce 2010
  167. Bude Německo v roce 2017 opět bez Grand Prix?
  168. Sainz se obává, že během sezóny začnou se starším motorem Ferrari ztrácet
  169. Alonso touží po větších motorech, McLaren podle něj stáhne přes 2 sekundy
  170. Dennis: "Alonso věděl, do čeho jde. A dobře ví, že dosáhneme velkého zlepšení"
  171. Grosjean připouští, že odchod k Haasu představuje riziko
  172. Pirelli už oznamuje směsi pro Velkou cenu Bahrajnu a Číny 2016
  173. Jak hodnotí sezónu 2015 Force India
  174. Spojení Force India - Aston Martin bude řešeno po novém roce, čeká se odklad
  175. Williams: Porážka od Ferrari bolí
  176. Ferrari: Absence Volkswagenu v F1 je "velmi divná," Honda může opět vítězit
  177. Šéf Red Bullu veřejné kritiky Renaultu nelituje. Vysvětluje proč
  178. Ricciardo se obává, aby nechyboval jako Alonso
  179. Rozhovor s Carmen Jordá o sezóně 2015: Co se naučila a co s ní bude dále?
  180. Nová italská legislativa by měla pomoci zachování Monzy
  181. Deset pozitivních bodů ve Formuli 1 v sezóně 2015
  182. KOMENTÁŘ: "Oko bere" aneb zvládne Formule 1 rekordní počet závodů?
  183. Renault i přes nasazení továrního týmu nijak zásadně nezvýší rozpočet
  184. Rozzlobený Verstappen: Penalizace brání pořádnému závodění
  185. Stevens si je místem u Manoru 100% jistý, čeká obrovské zlepšení
  186. Newey: Dominance výrobců motorů škodí, zákazníci nedostávají stejný software
  187. Rekordní poplatek Mercedesu - Kolik stál týmy zápis do šampionátu 2016?
  188. Button: Závodní piloti nejsou cool. Prostě je to tak
  189. Prost: Renault měl minulý měsíc k odchodu z F1 velmi blízko
  190. Maldonadův osobní sponzor čelí obří korupční aféře
  191. Symonds odhaluje první střípky o novém Williamsu FW38
  192. Formule 1 v televizi BBC končí, roli zachránce přebírá komerční Channel 4
  193. Příští letní přestávku chce Bottas využít k návštěvě Ria
  194. Renault dokončil převzetí Lotusu, nový název týmu a vedení oznámí v únoru
  195. Exkluzivně s Boullierem: Proč věří, že McLaren stáhne na soupeře několik sekund?
  196. Netradiční interview, Hamiltona zpovídali dětští fanoušci: Byl jste dobrý ve škole?
  197. Newey: S výkonem Renaultu nás čeká těžký rok, Honda svou slabinu vyřeší snadno
  198. Jak se cítí Ferrariho piloti před Vánoci a jaké mají plány na konec roku?
  199. Ecclestone se nebojí: Formule 1 se nikdy nezhroutí
  200. Ecclestone se nebojí: Formule 1 se nikdy nezhroutí, ale nemůžeme ji nechat dvěma týmů
  201. Williams: Pokud zlepšíme šasi, budeme moci s Mercedesem bojovat o titul
  202. Proč je hybridní V6 tím nejsilnějším motorem Mercedesu v historii F1
  203. Stroll je přesvědčen, že Williams věří mladým pilotům
  204. Ferrari: Změny v aerodynamice nesmí ztížit předjíždění. Jak na to?
  205. Hamilton si stále myslí, že jeho požadavek v Mexiku byl správný
  206. Aerodynamika: Které díly vytvářejí nejvyšší přítlak?
  207. Dennis: Jsem pro McLaren pořád ten správný muž
  208. Haas přiznává: Guttiérreze nám do týmu umístilo Ferrari
  209. Pérez: Force India má na čtvrté místo
  210. Za kolik koupil Renault Lotus? Cena byla směšná...
  211. Válka FOCA-FISA V. (F1 na pokraji propasti)
  212. Alesi: Räikkönen je pro Vettela správným kolegou, Ferrari moc ztrácet nebude
  213. Mercedes varuje před vývojovým potenciálem Ferrari
  214. Red Bull: Pro nastolení rovnováhy v F1 potřebujeme nezávislý motor
  215. Boullier: Opatření k úspoře nákladů malým týmům nepomáhají a velkým škodí
  216. Kdo poskytne Red Bullu své motory v sezóně 2017?
  217. Neweyho láká v
  218. Maldonado: Páte
  219. Nasr: Sauber volí agresivnější přístup, nové auto bude hodně odlišné
  220. Nasr: Sauber volí agresivnější přístup, nové auto bude "velmi odlišné"
  221. Šéf Ferrari vysvětluje zamítnutí motorů Red Bullu: "Nebezpečné"
  222. Piloti McLarenu museli v sezóně 2015 jezdit jinak
  223. Místo Buttona měl už u McLarenu jezdit Magnussen, tvrdí Dán. Proč tomu tak není?
  224. Button doufá, že Honda napodobí pokrok Ferrari
  225. Force India: Pro pokrok bylo klíčové, že jsme nesnižovali náklady na vývoj
  226. Horner vyzdvihuje pozitiva roku 2015: Red Bull ostatní předčil ve vývoji
  227. Pérez: Nemám problém odejít k lepšímu týmu
  228. Alonso: Přínos v čase na kolo bude obrovský
  229. Tost: Verstappen a Sainz budou dobří jako Vettel
  230. McLaren: Úzké bočnice neměly žádný dopad na motor
  231. Alesiho překvapil Verstappen, Renault podle něj šanci na pódium mít nebude
  232. Button: F1 se musí v roce 2017 více zaměřit na mechanickou přilnavost
  233. Utajené formule. Jak těžká je cesta od návrhu k realizaci
  234. Ferrari samostatně kotováno na milánské burze, hlavním cílem je začít vyhrávat
  235. Haas chce bodovat už v prvním závodě v Austrálii
  236. Illien letos od motoru Renault zázraky nečeká: "Nejprve musíme zlepšit efektivitu"
  237. Räikkönen: Nový vůz nám ukáže, zda je titul v roce 2016 reálný
  238. Newey apeluje na FIA: Ferrari a Mercedes svým zákazníkům nedávají stejné motory
  239. Räikkönen dává přednost klasickým okruhům
  240. Ferrari "začalo rok návratu na špici," prezident opět hovoří o Alfě Romeo
  241. Horner: Leden bude pro Formuli 1 kritickým obdobím
  242. Grosjean nám pomohl k získání důvěry ve světě F1, tvrdí Steiner
  243. Fernley: Hülkenbergovi nebudeme klást překážky
  244. Chester: Co se stane s Lotusem E23 a kdy se dočkáme nového vozu?
  245. Písty a překvapivý problém s ovladatelností - řešení trvalo Renaultu moc dlouho
  246. Pérez: Riziko by mělo být základním prvkem skvělého závodního okruhu
  247. Williams: Léta problematických bojů (1986-1990)
  248. Marchionne: Nové Ferrari dá Mercedesu zabrat, i když práce nabraly zpoždění
  249. Illien: Pokrok od Renaultu čekáme už na začátku sezóny
  250. Vyrazí Mick Schumacher v otcových závodních šlépějích?