PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. Fittipaldi: Hamilton je příliš agresivní
  2. FIA neupustí od svého záměru omezit foukané difuzory
  3. Fotogalerie: Sobota v Kanadě
  4. Oba jezdci Mercedesu ušetřili jednu sadu měkčích pneumatik
  5. Lotusy opět před HRT i Virginem, d´Ambrosio dostal povolení startovat
  6. McLaren: Rozhodně nejsme mimo boj!
  7. Ferrari překvapeno svou rychlostí
  8. Red Bull: pole position jsme nepředpokládali - AKTUALIZOVÁNO
  9. Střed pole: Oba renaulty v první desítce
  10. Velká cena Kanady přerušena, vede Sebastian Vettel
  11. Dramatickou GP Kanady plnou zvratů vyhrál Jenson Button
  12. Je to moje nejlepší vítězství, říká Button
  13. Schumacherovi pódium uniklo o půl sekundy
  14. Střed pole: Nejvýše Petrov, nejviditelnější Kobajaši
  15. Vettelovi utekla výhra v posledním kole
  16. Liuzzi vyjel pro HRT nejlepší výsledek
  17. Nejrychlejší kolo zajel v Kanadě Button, nejrychlejší zastávku měl Webber
  18. Alonso: Všechno se pokazilo
  19. Fotogalerie: Ned?le v Kanad?
  20. Stewardi vysvětlili, proč byly kolize s Buttonem závodními incidenty
  21. Ferrari si ručník ponechá minimálně do Británie, ale potřebuje zázrak
  22. Hamilton navštívil Red Bull, čímž rozjel nové spekulace o přestupu
  23. Vettel necht?l dopadnout jako Kobajaši, ale svoji snahu p?ehnal
  24. Kolize náš dobrý vztah nepoškodí, říkají Hamilton a Button
  25. K Massově nehodě přispěl svým zmatením Kartykejan
  26. Renault se rozloučí se svým technický ředitelem Stevem Nielsenem
  27. Lotus bude používat aerodynamický tunel Williamsu
  28. Hamilton je znovu pod palbou kritiky, jeho šéf a týmový kolega ho brání
  29. Coughlan chce u Williamsu odčinit svoji špionážní minulost
  30. Kubica by se mohl vrátit do vozu na konci sezóny, doufá jeho manažer
  31. Renault se rozloučí se svým sportovním ředitelem Stevem Nielsenem
  32. Schumacher předvedl v Kanadě vrcholový výkon, raduje se Mercedes
  33. Hamilton má o čem přemýšlet
  34. Ferrari: Nemá smysl koukat na tabulku šampionátu, musíme hrát útočně
  35. Přečtěte si nový F1Mag o ekonomických vyhlídkách formule 1
  36. GP Kanady: Co v tiskových materiálech nebylo
  37. Hamilton: Dokud mám konkurenceschopné auto, nemám důvod odejít
  38. Změny kolem difuzorů postihnou nejvíc Renault a Mercedes, tipuje Vettel
  39. Mercedes přiznává, že po technické stránce nemůže konkurovat top týmům
  40. FIA oficiálně vyřadila z kalendáře Bahrajn a Indii vrátila původní termín
  41. Už vím, jak se cítil McLaren při zákazu </br>F-průduchu, říká šéf Renaultu
  42. Ecclestone: Dejte Hamiltonovi pokoj a nechte ho závodit
  43. Můj největší nepřítel je čas, přiznává Newey
  44. Renault potvrdil, že odklad čtyřválců může ohrozit jeho budoucnost ve F1
  45. Prezident Ferrari: Letošní auto se nám nepodařilo, ale naděje umírá poslední
  46. Velmi tvrdě pracuji na svém návratu, vzkázal Kubica fanouškům
  47. FIA potvrdila zákaz foukání difuzorů
  48. Lotus nasadí KERS příští rok
  49. Aerodynamický tunel Mercedesu začne HRT používat v červenci
  50. Hamilton starší: Lewisův jezdecký styl mu získal titul, měnit by ho neměl
  51. Pérez se cítí v pořádku, ve Valencii chce nastoupit
  52. Button: K Hamiltonovi mám velký respekt, ale volný čas spolu netrávíme
  53. Renault míří do Valencie s upraveným systémem DRS
  54. Nasadit Gutiérreze by bylo neuvážené, tvrdí Sauber
  55. HRT stále touží po desátém místě v Poháru konstruktérů
  56. Nejstarší žijící jezdec formule 1 se dožívá sta let
  57. Hong Kong si pohrává s myšlenkou hostování závodu formule 1
  58. Vettel: Valencie nás může potrápit
  59. Ecclestone chce zrušit příchod čtyřválců, svolal Komisi F1
  60. Ve Valencii použijí jezdci DRS znovu na dvou rovinkách
  61. Williams nasadí do Grand Prix Evropy upravený difuzor
  62. Majitel HRT byl odsouzen k podmíněnému trestu odnětí svobody
  63. Brawn: Je Schumacher rychlý jako dřív? Nevím, ale potřebuje lepší auto
  64. FIA zakázala speciální kvalifikační režimy motorů
  65. Ve Valencii bude Ferrari znovu bojovat vpředu, věří Alonso
  66. V GP Evropy debutuje nová střední směs pneumatik
  67. Ferrari k údajným námluvám s Buttonem: Jsou to jen žvásty
  68. Omezené foukání difuzorů nemusí mít největší dopady na nás, říká Renault
  69. Přečtěte si nový F1Mag, analyzuje situaci Lewise Hamiltona
  70. Pro Ferrari přicházejí rozhodující závody, letošní sezónu může vzdát
  71. Petrov: S týmem si letos rozumím mnohem lépe, proto mám výsledky
  72. Měli jsme bojovat ve středu pole, ale jsme vzadu, lamentuje Trulli
  73. Výrobci motorů navrhují jako kompromis šestiválce
  74. Komise F1 schválila šestiválce pro rok 2014
  75. Texasští občané podali žalobu kvůli dotování F1 z veřejných peněz
  76. Lux podal žalobu na Sutila kvůli šarvátce z Šanghaje
  77. Marko: Soupe?i se snaží zpomalit Red Bull pomocí pravidel
  78. Soud zamítl odvolání skupiny Lotus v kauze Lotus
  79. Za šestiválci stojí jednotně výrobci a týmy, pochválil Whitmarsh
  80. Pérez se rozhodne po pátečních trénincích, jestli bude závodit
  81. Alonso: Máme špatný rok, ale ještě není ztracený
  82. Seb je chytrý a ví, že nemůže vyhrávat věčně
  83. Sutil se neobává, že by ho soud s Luxem mohl připravit o sedačku
  84. Změny v pravidlech o motorech rozložení sil nezmění, shodují se jezdci
  85. Hamilton a Button odmítli spekulace o přestupu, zůstanou u McLarenu
  86. Mercedes upravil svůj letošní cíl na třetí místo v šampionátu
  87. V prvním tréninku p?ed GP Evropy byl nejrychlejší Mark Webber
  88. V pátek odpoledne byl ve Valencii nejrychlejší Fernando Alonso
  89. Dvojité difuzory a F-průduchy byly zákazány až po sezóně, připomněl Horner
  90. Pátek ve Valencii: Nejrychlejší bylo Ferrari, favoritem zůstává Red Bull
  91. Fotogalerie: Pátek ve Španělsku
  92. Změny pravidel nejsou namířené proti Red Bullu, brání se FIA
  93. Brawn: Formuli 1 hrozily protesty a odvolání, proto musela FIA konat
  94. V posledním tréninku byl ve Valencii nejrychlejší Sebastian Vettel
  95. Kvalifikaci ve Valencii ovládl Red Bull, vyhrál Vettel
  96. Alonsovy rukavice mají svého vítěze, hrajte o vstupenku do Paddock klubu
  97. Neztratili jsme nic ze své rychlosti, ?ekl Vettel
  98. Hamilton neztrácí naděje na vítězství v závodě
  99. Ferrari je spokojeno s umístěním mezi nejlepšími pěti
  100. Mercedes dnes potvrdil svou současnou formu
  101. Střed pole: Heidfeld a Sutil raději šetřili pneumatiky
  102. Mladší týmy měly problémy s provozem
  103. Fotogalerie: Sobota ve Valencii
  104. Hamiltonovo pravidlo pro Valencii: Dvakrát měř, jednou řež
  105. Ferrari spoléhá na omezení foukání difuzorů, jinak sezonu odepíše
  106. Debatujte p?i GP Evropy
  107. Vettel zajel ve Valencii i nejrychlejší kolo, nejrychlejší zastávku měl Alonso
  108. Alonso považuje druhé místo za skvělý výsledek
  109. Vettel o mistrovské obhajobě zatím nepřemýšlí
  110. Hamiltonovi se nepodařil start, Button přišel o KERS
  111. Schumacher vzal odpovědnost za kolizi s Petrovem na sebe
  112. Ze soubojů jezdců mladších týmů vítězně vyšel Kovalainen
  113. St?ed pole: Bodovali Alguersuari, Sutil a Heidfeld
  114. Fotogalerie: Neděle ve Valencii
  115. Hamilton: Šampionát už téměř skončil
  116. Alguersuari nepochybuje, že bude pro Toro Rosso závodit i v Británii
  117. Pirelli váhá s pneumatikami pro Silverstone, Ferrari doufá v měkčí směsi
  118. McLaren nesdílí pesimismus svých jezdců
  119. Newey: Čtyřválce jsme schválili kvůli Audi, ale to do formule 1 nepřijde
  120. Jsme pozadu o osm desetin, sto bodů a měsíce ve vývoji, vyčíslil Alonso
  121. Valencie byla jedním z našich nejslabších okruhů, varoval Webber
  122. Nový difuzor Williams ve Valencii nenasadil, bude ho znovu testovat
  123. FIA chce jednat o změnách pravidel pro přerušení závodu a safety car
  124. Dokonalá spolehlivost vozů formuli 1 škodí, míní Trulli
  125. Jason Somerville a Mark Gillan posílí Williams
  126. Red Bull chce jezdce, který se vyrovná Vettelovi
  127. Ferrari připravuje do Británie sérii úprav, zvrat ale neočekává
  128. Red Bull Racing hodlá pokračovat s Renaultem i v éře šestiválců
  129. McLaren touží po domácím dvojitém vít?zství, jezdci mají bojovnou náladu
  130. Přečtěte si nový F1Mag o budoucích motorech
  131. GP Evropy: Co v tiskových materiálech nebylo
  132. Formule 1 se nestala nudnou!
  133. Pirelli přiveze do Británie měkkou směs, šance Ferrari stouply
  134. Red Bull počítá v Británii s půlsekundovou ztrátou kvůli difuzoru
  135. Ecclestone: Vettel je lepší ambasador formule 1 než byl Alonso
  136. Toro Rosso překonává své vlastní cíle
  137. Světová rada posvětila šestiválce od roku 2014
  138. Nico Rosberg obětí nezodpovědného a senzacechtivého novináře
  139. Ztrátu z Barcelony jsme nemohli za dva měsíce dohnat, říká Alonso
  140. Boullier: Spekulace o financích Renaultu mají za cíl destabilizaci týmu
  141. John Surtees navštívil Ferrari a zavzpomínal na své úspěchy
  142. Bell Mercedesu pomohl, ale tým potřebuje posílit o další lidi
  143. Ricciardo bude v Británii závodit pro HRT místo Kartykejana
  144. Buttonův ideál týmového kolegy představují Senna a Alonso
  145. Hamilton: S DRS je předjíždění někdy až moc snadné
  146. FIA představila detaily nových šestiválcových motorů
  147. Rosberg zváží přestup, pokud se Mercedes nezlepší v dohledné době
  148. Týmy jsou ochotné odpustit klasickým okruhům část poplatků
  149. Barrichello chce závodit pro Williams i příští rok
  150. Ve vývoji nejsme konzervativní, namítá proti kritice svých jezdců McLaren
  151. Ricciardo bude závodit ve dvou šampionátech, ve F1 chce porazit Liuzziho
  152. Montezemolo: V žádném případě se nevzdáváme
  153. Sauber před Silverstone vylepšil difuzor a zadní křídlo
  154. Hamilton: Bude to jeden z nejnapínavějších závodů na Silverstonu
  155. Renault se v důsledku změny pravidel obává ztráty přítlaku
  156. Red Bull začne pracovat na novém voze, ale pokračuje i ve vývoji RB7
  157. Bruno Senna chce zpět do F1
  158. Strašně by mě štvalo zůstat jen u jednoho titulu, přiznává Hamilton
  159. Fotogalerie: Red Bull na festivalu rychlosti v Goodwoodu
  160. Alonso: Závodit pro Ferrari je důležitější než vyhrát titul
  161. Hamilton u McLarenu příští rok určitě zůstane, věří Whitmarsh
  162. Tým Virgin navázal technickou spolupráci s McLarenem
  163. Šestiválce mají smysl pro Ferrari jako automobilku
  164. Společnost Thesan Capital se stala novým majitelem týmu Hispania Racing
  165. Williams bude od příští sezóny používat motory Renault
  166. Renault věří, že zná příčiny svého relativního poklesu formy
  167. Abú Zabí trať před letošním závodem neupraví
  168. Williams a Renault chtějí obnovit zašlou slávu, ale vědí, že to nepůjde hned
  169. Vozy Virginu a Lotusu nastoupí v Británii v upravených barvách
  170. Vettela můžeme dohnat, míní Webber
  171. Williams si chce nechat Barrichella i příští rok
  172. McLaren prodloužil smlouvu s Paffettem na sezónu 2012
  173. Force India představila první ručně malovaný vůz F1, půjde na charitu
  174. Pirelli chce od týmů pomoc s testováním v dalších letech
  175. Kombinace Vettela a Hamiltona by nebyla dobrá, říká Red Bull
  176. Newey: Největší radost z omezeného foukání difuzorů má Ferrari
  177. Přečtěte si nový F1Mag s recenzí Klubu Piraň
  178. Lucas di Grassi se stal testovacím jezdcem Pirelli
  179. Vettel by musel jezdit hodně špatně, aby titul nezískal, uznává Massa
  180. Ecclestone chce do dvou let závod v Jihoafrické republice
  181. Hamilton: Názory ostatních na moji budoucí kariéru mě nezajímají
  182. Red Bull nasadil Ricciarda do HRT, aby sledoval jeho po?ínání pod tlakem
  183. V Silverstonu použijí jezdci DRS jen na jedné rovince
  184. McLaren: Zaváhání z Valencie se v Silverstonu nebude opakovat
  185. Spíš než agresivita mě do potíží dostává chybný úsudek, připouští Hamilton
  186. Domácí vítězství? Lákavé, avšak nejisté, myslí si u McLarenu
  187. Silverstone se letos znovu změnil, posunula se cílová rovinka
  188. Hrajte o VIP zájezd s Pirelli na GP Německa
  189. Schumacher může kdykoliv skončit, ale bude pokračovat i příští rok
  190. Alonso: Silverstone ukáže, jestli je možné Vettela letos porazit
  191. V deštivém Silverstonu zahájil nejlepším časem Mark Webber
  192. Tým Ferrari se přejmenoval, vypustil ze svého názvu cigarety
  193. Renault se kvůli omezení foukání difuzorů obrátil na FIA
  194. V pátek odpoledne byl v mokrém Silverstonu nejrychlejší Massa
  195. Tohle není finální verze, ozývá se ze Silverstonu
  196. Pátek v Silverstonu: Déšť prodloužil napětí
  197. Fotogalerie: Pátek ve Velké Británii
  198. FIA ustoupila s difuzory, Red Bull a McLaren se kvůli tomu pohádaly
  199. Kauza pokračuje: další rozhodnutí padne v sobotu ráno
  200. Okruhy se obávají menší návštěvnosti po zavedení nových motorů
  201. FIA opět změnila názor, Renault ztratil výjimku pro svůj motor
  202. V posledním tréninku před britskou GP byl nejrychlejší Sebastian Vettel
  203. Diskutujte během kvalifikace na GP Velké Británie
  204. Soutěž o VIP zájezd na GP Německa má svoji výherkyni
  205. Kvalifikaci v Silverstonu vyhrál Webber, Red Bull má první řadu
  206. Velká ztráta McLarenu je pro Buttona záhadou
  207. Red Bull v nové zkoušce obstál a v kvalifikacích zůstává neporažen
  208. Alonso: Naše zlepšení není umělé
  209. Střed pole: Di Resta na domácí půdě září
  210. Špatný výkon Mercedesu je přičítán dešti
  211. Z pilotů mladších týmů se nejlépe předvedl Kovalainen
  212. Fotogalerie: Sobota v Silverstonu
  213. McLaren: Nová pravidla nám zlomila vaz!
  214. Diskutujte v průběhu GP Británie
  215. Týmy se v kauze difuzor neshodly, návrh FIA nebyl schválen
  216. Rozkazy týmu jsem několikrát ignoroval, přiznává Webber
  217. Alonso: Přesně tohle jsme potřebovali!
  218. Hamilton: Mám něco jako platinovou kartu ke stewardům
  219. Fotogalerie: Neděle v Silverstonu
  220. Skutečný potenciál vozu je daleko větší, ozývá se od Mercedesu
  221. O difuzorech už je jasno, týmy Ferrari a Sauber se připojily k ostatním
  222. Mezi piloty novějších týmů byl po závodě nejspokojenější Glock
  223. Střed pole: Na body dosáhli pouze tři jedzci
  224. Red Bull trvá na svém, Webber a Vettel neměli v posledních kolech závodit
  225. McLaren a Sauber dostaly pokuty za chyby v boxech
  226. Hamilton: Zůstanu u McLarenu, ale chci méně marketingových povinností
  227. Ve formuli 1 se nesmíte nikdy vzdávat, brání se Webber
  228. Williams si pro příští rok ponechá zřejmě i Maldonada
  229. Ferrari na šampionát nemyslí, ale chce dál bojovat
  230. Renault otestuje tradiční výfuky, současné řešení ho neuspokojuje
  231. Pozici šéfa McLarenu si udržím, říká Whitmarsh a vysvětluje chyby z Británie
  232. Foukání difuzorů se podle McLarenu stejně nedá kontrolovat
  233. Alguersuari, Buemi a Ricciardo svůj osud ve F1 poznají až na konci roku
  234. Občané Austinu stáhli svoji žalobu proti financování GP USA
  235. Hülkenberg usiluje o závodní sedačku u Force Inde v roce 2012
  236. Hülkenberg usiluje o závodní sedačku u Force Indie v roce 2012
  237. Red Bull nechtěl odjet ze Silverstonu bez dohody o difuzorech
  238. Nové řešení výfuků má velký potenciál, pochvaluje si Mercedes
  239. S lidskými právy mají problémy téměř všechny země, říkají Bahrajnci
  240. Automobilce Renault klesly náklady na F1 na zlomek, publicita je mistrovská
  241. Přečtěte si nový F1Mag s ohlédnutím za zákulisním děním v Silverstonu
  242. GP Velké Británie: Co v tiskových materiálech nebylo
  243. Brawn: Rosberg mi připomíná mladého Schumachera
  244. Webber zůstane příští rok u Red Bullu, ujišťuje Mateschitz
  245. Sergio Pérez bude testovat pro Ferrari
  246. Kontroverze k formuli 1 patří, říká ke kauze difuzorů Williams
  247. Hamilton se letos učí, že občas nemá říkat, co si myslí
  248. Alonso: Musíme riskovat, nemáme na výběr
  249. Kubica odpovídal na otázky fanoušků, rehabilitace mu jde dobře
  250. Bitvy o Británii