PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. Spal bych hůř, kdybych týmový příkaz uposlechl, říká Webber
  2. Formule 1 musí začít těžit ze sociálních sítí, tvrdí Adam Parr
  3. FIA potvrdila zrušení omezení foukání difuzorů
  4. Automobilka Renault plánuje spolupráci s týmem Renault po roce 2013
  5. Video: FIA testovala štít, který by mohl ochránit hlavu jezdce
  6. Cosworthu stačí ve formuli 1 dva zákazníci
  7. Virgin chce příští rok pokračovat s Glockem a D´Ambrosiem
  8. Massa: Zlepšení Ferrari se potvrdilo především v kvalifikaci
  9. Formule 1 potřebuje, aby se vrátily automobilky, říká Whitmarsh
  10. Hamilton podmiňuje prodloužení smlouvy omezením povinností
  11. Coughlan a Williams zřejmě budou čelit žalobě
  12. Představitelé F1 odmítají myšlenku krytu kokpitů
  13. Coughlan a Williams zřejmě budou čelit žalobě
  14. Dali jsme si příliš vysoké cíle, připouští Kovalainen
  15. Renault by rád znovu budil respekt, chce s tím začít už v Německu
  16. Ferrari podle Massy není mimo boj o titul
  17. Hamilton se bude ženit, naznačuje otec Nicole Scherzinger
  18. Williams zprávy o údajné žalobě nekomentuje
  19. Foto a video: Ferrari, McLaren a Lotus jezdily v ulicích Moskvy
  20. Francie chce zpět do kalendáře v roce 2013
  21. Musím víc riskovat, proto mám kolize, vysvětluje Schumacher
  22. Fotogalerie: Tým Virgin předvedl formuli 1 v Soči
  23. Williams jede do Německa s novými křídly
  24. Allison byl zvolen předsedou technické pracovní skupiny FOTA
  25. Příští rok musím závodit, jinak je má kariéra ohrožena, myslí si Hülkenberg
  26. Týmy budou v pátek testovat novou verzi měkkých pneumatik
  27. Statistické shrnutí v poločase: V devíti závodech došlo k 623 předjetí
  28. F1sport se bude stěhovat, diskuze budou dočasně nedostupné
  29. Massa zůstane příští rok u Ferrari, potvrdil Montezemolo
  30. Gribkowksy byl obviněn z příjetí úplatku od Ecclestona
  31. Přečtěte si nový F1Mag nejen o Danielu Ricciardovi
  32. Na Nürburgringu použijí jezdci DRS na jedné rovince
  33. Tvar zadních pneumatik se příští rok změní
  34. McLaren: Omezeným foukáním difuzorů jsme nejvíce utrpěli my
  35. Marketingové povinnosti k jezdcům patří, říkají Hamiltonovi šéfové
  36. Webber: Hlavním soupe?em Red Bullu je te? Alonso
  37. V roce 2014 bude vozy F1 pohánět v boxové uličce výhradně elektřina
  38. Karun Čandhok se vrací na startovní rošt, v Německu nahradí Trulliho
  39. Tým Renault byl loni pod novým majitelem ve ztrátě
  40. Bývalý pilot Luis Perez Sala se stal poradcem HRT
  41. Čandhok chce porazit Virgin a HRT, na Kovalainena si netroufá
  42. Alonsovo vítězství vdechlo šampionátu nový život
  43. Gribkowsky byl obviněn z příjetí úplatku od Ecclestona
  44. Hamilton mě udržuje ve střehu, říká Button
  45. Webber byl ujištěn, že by požadavek na držení pozice uslyšel i Vettel
  46. Ecclestone přiznal, že Gribkowskymu zaplatil 44 miliónů dolarů
  47. Hamilton a Button se postavili za šéfa McLarenu Whitmarshe
  48. Fernando Alonso byl nejrychlejší v prvním tréninku na Nürburgringu
  49. Trulli si je jistý, že příští rok zůstane u Lotusu
  50. Video: Vettel vs. Webber na Nordschleife
  51. V druhém tréninku byl před GP Německa nejrychlejší Mark Webber
  52. Pátek na Nürburgringu: Na čele se odpoutaly Red Bull a Ferrari
  53. Fotogalerie: Pátek v Německu
  54. Pirelli odhaduje v Německu jednu až dvě zastávky v boxech
  55. Tréninky na Nürburgringu uzavřel nejlepším časem Sebastian Vettel
  56. Liuzzi dostal penalizaci za výměnu převodovky
  57. Renault pokračuje na Nürburgringu s původními výfuky
  58. Německou kvalifikaci vyhrál Webber, druhý je Hamilton
  59. Podepsané hledí Paula di Resty má svého vítěze
  60. Jsme zpět, ozývá se z McLarenu
  61. Rosberg je se svým výkonem před domácím publikem spokojený
  62. Webber dostal z auta maximum, Vettel odstartuje z druhé řady
  63. Alonso si dal zítra za cíl pódium, naděje na vítězství se ale nevzdává
  64. Vítr nám dělá problémy, hlásí novější týmy
  65. Fotogalerie: Sobota na Nürburgringu
  66. Střed pole: V desítce Sutil a Petrov
  67. Sébastien Buemi diskvalifikován!
  68. O titulu ještě není rozhodnuto, ozývá se z McLarenu
  69. Mokro a déšť budou hlavními aktéry Velké ceny Německa
  70. Timo Glock zůstane s týmem Virgin Racing až do konce roku 2014
  71. Red Bull začne chybovat, domnívá se Alonso
  72. Diskutujte při Velké ceně Německa
  73. Vyrovnanou Velkou cenu Německa vyhrál Lewis Hamilton
  74. Chceme-li zase vyhrávat, musíme se zlepšit, uvědomuje si Webber
  75. Hamilton zajel i nejrychlejší kolo, nejrychlejší zastávku měl Schumacher
  76. Alonso je s druhým místem nadmíru spokojený
  77. Hamilton nechce nic zakřiknout
  78. Schumacher svou chybu uznává
  79. Bruno Senna dostane v pátek v Maďarsku svou šanci
  80. Fotogalerie: Neděle na Nürburgringu
  81. Střed pole: Sutil, Kobajaši a Petrov na bodech, Buemi penalizován
  82. Mladší týmy: Nejlepší opět Kovalainen
  83. Button vzdal boj o letošní titul
  84. Posledním závodem Sam Michaela v barvách Williamsu bude Korea
  85. Ferrari: Red Bull je stále nejsilnější, ale sezóna teď bude zajímavá
  86. McLaren se necítí být na koni, ale Vettela chce udržet pod tlakem
  87. Týmy zvažují testování v průběhu sezóny na úkor předsezónních příprav
  88. Statistika: Vettel zakončil sérii pozoruhodných výsledků
  89. Měl bych odjet víc závodů, potvrdil Čandhok
  90. Video: Jak foukání podlah výfukovými plyny ovlivňuje pneumatiky
  91. Williams vrátí Barrichellovi do vozu KERS
  92. Karta se začíná pomalu obracet proti Red Bullu
  93. V GP Maďarska budou mít jezdci DRS k dispozici na celé cílové rovince
  94. Heidfeld zklamal, říká šéf týmu Renault
  95. Ferrari bude měnit jen aerodynamiku, čerstvý přístup si nechá na příští vůz
  96. Renault plánuje nasazení velkého počtu novinek, aby dohnal ztrátu
  97. Force India oznámí jezdecké složení pro příští rok až v polovině prosince
  98. Massovy problémy v boxech způsobil nový typ matice kol
  99. Přečtěte si nový F1Mag o druhé šanci ve formuli 1
  100. GP Německa: Co v tiskových materiálech nebylo
  101. O Grosjeana se zajímají tři týmy, mohl by se vrátit k Renaultu
  102. GP Maďarska bude 100. závodem formule 1 pro motor V8 2,4 l
  103. Ferrari se v Maďarsku spoléhá na vyšší teploty a vylepšení vozu
  104. Sauber věří, že do konce sezóny zůstane šestým nejlepším týmem
  105. Red Bullu se McLaren vyrovná asi až příští rok, říká Hamilton
  106. Gribkowskymu jsem zaplatil, ale jen 23 miliónů, upřesňuje Ecclestone
  107. Sauber si ponechá současné jezdce i pro sezonu 2012
  108. McLaren: Sebastian Vettel nepodléhá tlaku
  109. Majitel marketingových práv na F1 vyjádřil znepokojení
  110. Volkswagen by mohl zvážit vstup do formule 1 za sedm let
  111. Majitel týmu Renault vzkazuje Belgičanům: Prodejte Spa, máme zájem
  112. Heidfeld věří, že si díky svým výkonům může řícit o sedačku pro příší rok
  113. Bývalý motorář Ferrari Gilles Simon bude pracovat na šestiválci PURE
  114. Kalendář sezóny 2012 čekají výrazné změny
  115. FIA používá na odhalování incidentů speciální software
  116. V Maďarsku začal nejlepším časem Lewis Hamilton
  117. Williams neustále nasazuje nové díly, ty ale nefungují
  118. Analýza: Britové v šoku, F1 jde na placenou televizi. Co u nás?
  119. Druhá polovina sezony bude nepředvídatelná
  120. Lewis Hamilton byl nejrychlejší i v druhém tréninku na Hungaroringu
  121. Pátek na Hungaroringu: McLaren, Ferrari a Red Bull jsou si blízko
  122. Fotogalerie: Pátek v Maďarsku
  123. Renault má obavy, aby Simon nezneužil u PURE své znalosti z FIA
  124. Ve třetím tréninku před GP Maďarska byl nejrychlejší Vettel
  125. Diskutujte během kvalifikace na GP Maďarska
  126. Podle Pirelli se v Maďarsku pojede na tři zastávky
  127. V Maďarské kvalifikaci zvítězil Sebastian Vettel
  128. S nespokojeností Whitmarshe jezdci nesouhlasí
  129. Rosberg ušetřil superměkké gumy, Schumacher měl s nimi problémy
  130. Vettelovi pomohly úpravy vozu, Webberovi se nedařilo
  131. Soutěž o podepsanou helmu Lewise Hamiltona má svého vítěze
  132. Jezdci Ferrari v nezvyklém pořadí, Massa porazil Alonsa
  133. Novější týmy: Rozhodující bude strategie pitstopů
  134. Střed pole: Ve znamení šetření pneumatik, v desítce Sutil a Pérez
  135. Fotogalerie: Sobota na Hungaroringu
  136. McLaren rychle zarazil šíření falešné zprávy o Buttonově vážné havárii
  137. V Maďarsku je mokro, závod by se ale mohl jet na suchu
  138. Týmové NE kalendáři pro rok 2012
  139. Stále je o co bojovat, ozývá se z McLarenu
  140. Diskutujte při Velké ceně Maďarska
  141. Jenson Button oslavil dvoustý start výhrou ve Velké ceně Maďarska
  142. Přechodné pneumatiky? Chyba v rádiové komunikaci McLarenu!
  143. Alonso dnes několikrát chyboval, třetí místo ale dává Italům optimismus
  144. Vettel preferuje vítězství, Webber litoval svého špatného rozhodnutí
  145. Novější týmy: Jediný Lotus nedovezl své jezdce do cíle
  146. Rosberg ztratil nazutím přechodných gum, Schumachera zradila převodovka
  147. Fotogalerie: Neděle na Hungaroringu
  148. Střed pole: počasí udělalo řadě jezdců čáru přes rozpočet
  149. Nejrchlejší kolo zajel v Maďarsku Massa, nejrychlejší zastávku měl Vettel
  150. Nejrychlejší kolo zajel v Maďarsku Massa, nejrychlejší zastávku měl Vettel
  151. Red Bull by měl mít z McLarenu obavy, říká Button
  152. Ferrari: Závodní rychlost máme, teď stačí zrychlit v kvalifikacích
  153. Renault nasadí v Belgii velké úpravy. Ty už musí fungovat, říká Heidfeld
  154. Vettelovi větší náskok v šampionátu nestačí, chce znovu vítězit
  155. Hamilton zachoval po závodě klid, chválí šéf McLarenu
  156. Webber může u Red Bullu zůstat další čtyři roky, Ricciardo se teprve učí
  157. Do korupční aféry kolem prodeje formule 1 je údajně zapletený Briatore
  158. Red Bull: Není důvod k panice, jsme nejkonzistentnější tým
  159. Trulli si stěžuje na FIA, protože v Maďarsku nepotrestala Péreze
  160. Výrobci motorů mají ze Simona zbytečné obavy, říká Pollock
  161. Test mladých talentů se uskuteční znovu po GP Abú Zabí
  162. Ferrari bude hrát ve zbývajících závodech klíčovou roli, věří Montezemolo
  163. Projekt Grand Prix v ulicích New Yorku znovu ožil
  164. Závěrečná inspekce okruhu v Dillí proběhne na začátku září
  165. Peníze Gribkowskymu poslal Briatore, potvrdil Ecclestone
  166. Martin Brundle: GP Maďarska, přehlídka vrcholových dovedností
  167. Přečtěte si nové číslo F1Magu nejen o placených TV přenosech F1
  168. S Hamiltonem jsme jako Senna a Prost, srovnává Button
  169. GP Maďarska: Co v tiskových materiálech nebylo
  170. Pirelli oznámilo alokaci pneumatik pro příští tři závody
  171. Fanoušci nepodporují úsporná opatření, ale nechtějí platit za přenosy
  172. Renault odhalil příčiny exploze Heidfeldova vozu
  173. Webber: Nejde jen o zrychlení soupeřů, Red Bull také dělá chyby
  174. Na?asování vstupu na burzu bylo neš?astné, p?iznává Williams
  175. Vítězství přimělo Buttona změnit názor, o titul chce dál bojovat
  176. Virgin se učí od McLarenu, ale na voze se to projeví až příští rok
  177. Ecclestone: Formule 1 v boxové uličce na elektřinu jezdit nebude
  178. Výsledek z Maďarska zbavil Buemiho tlaku
  179. Dennis nás udržuje v pozoru, přiznává výkonný ředitel McLarenu Neale
  180. Mercedes: Ve vývoji jsme stále pozadu o půl roku
  181. Netradiční řešení výfuků Renaultu dostalo od FIA zelenou
  182. Domenicali: Za zlepšení vděčíme také lidem, jako je Aldo Costa
  183. Indové jsou znepokojeni přesunem GP Indie na duben
  184. Mít opět za týmového kolegu Hamiltona by Alonsovi nevadilo
  185. Ferrari začne s vývojem nového vozu v září
  186. Pirelli: Tvrdou směs už letos nepoužijeme
  187. Domenicali: Hamilton pro Ferrari nikdy jezdit nebude
  188. Příští rok budou závodit Kubica i Grosjean, věří majitel týmu Renault
  189. Barrichello chce u Williamsu zůstat, klidně i další dva roky
  190. Fotogalerie: Letní Wrooom Ferrari 2011
  191. Red Bull: Není čas na defenzivu, začali bychom chybovat
  192. Mexiko zvažuje pořádání závodu formule 1
  193. Turecko usiluje o setrvání v kalendáři sezóny 2012
  194. Vznikne nový film z prostředí formule 1, natočí ho Ron Howard
  195. Je to úplně jiný svět, říká o novém posilovači řízení Trulli
  196. Schumacher o odchodu nepřemýšlí, vyvrací nové spekulace jeho mluvčí
  197. Valonská vláda připouští privatizaci Spa, ale nechce udělat první krok
  198. Přečtěte si nový F1Mag o tendencích kalendáře závodů formule 1
  199. Lotus přesouvá pozornost na rok 2012, letos etablované stáje asi nedožene
  200. Posilování Williamsu se projeví až v příští sezóně
  201. Okruh ve Spa potvrdil jednání o střídání s Francií
  202. Austinu vyhovuje nové datum v kalendá?i
  203. Villeneuve: Neberu lidi, kteří Massu kritizují
  204. Pirelli navrhlo návrat kvalifikačních pneumatik
  205. Simon má důvěrné informace o našem motoru, opakuje Renault
  206. Pozvánka: Velká cena České republiky
  207. Cílem HRT pro zbytek sezóny zůstává porážka Lotusu
  208. Hra F1 2011 nabídne online spolupráci týmových kolegů
  209. Vettel zvládá tlak dobře, míní šéf Red Bullu Racing
  210. Toro Rosso letos skončí šesté, slibuje Buemi
  211. Massa si zajezdil na okruhu Interlagos
  212. Češi v Brně: Abrahama v kvalifikaci přibrzdil pád
  213. Pirelli nemá na čem testovat, a týmy nechtějí pomoci
  214. DRS jako 'entertainment faktor'
  215. Nové boxy a startovní rovinka také pro Interlagos
  216. Vodafone, McLaren - smlouva je výhodná pro obě strany
  217. Je to tady: přichází velmi úspěšný film o Sennovi
  218. Před dvaceti třemi lety zemřel Enzo Ferrari
  219. Češi v Brně: Abraham nedojel, Kornfeil sedmý
  220. Schumacher: Příští rok závodit budu, i když asi ne o titul
  221. McLarenu pomáhá bývalý šéfinženýr Bridgestonu
  222. Hamilton je stále moc citlivý na média, říká šéf McLarenu
  223. U Toro Rosso se jezdec musí osvědčit do tří let
  224. Kobajaši přiznává, že se musí zlepšit, aby uspokojil Sauber
  225. Při GP Ruska budou prázdné tribuny, obává se Petrovova manažerka
  226. Zklamání z Heidfelda vyjádřil také majitel týmu Renault
  227. Letos nám znovu ujel vlak, přiznává Mercedes
  228. Přečtěte si nové číslo F1Magu o stagnující výměně jezdců ve formuli 1
  229. Filmový dokument o Sennovi: rozdíl mezi krátkou a delší verzí
  230. Okruhy v Indii, USA a Rusku se vydaří, věří Tilke
  231. Riccciardo: U HRT nejsem pod tak velkým tlakem jako u Toro Rosso
  232. HRT posílí o nové zaměstnance, šéfem zůstane Kolles
  233. Brawn: Přesunutí jednoho testu do sezóny nám usnadní práci
  234. Ecclestone čelí žalobě kvůli prodeji formule 1 z roku 2005
  235. Za nenaplněná očekávání nesou vinu také jezdci, říká Renault
  236. Kubicu čeká další operace lokte
  237. Okruh Buddh bude připraven včas, ujišťuje Ecclestone
  238. María de Villotaová testovala formuli 1 týmu Renault
  239. Haug: V závodech je Schumacher stejně dobrý nebo lepší než Rosberg
  240. Virgin chce D´Ambrosiovi prodloužit smlouvu, ale zatím vyčkává
  241. S testy v sezóně souhlasí i menší týmy, ale nechtějí zvyšovat náklady
  242. Auto je lépe ovladatelné a snadno řídí na limitu, chválí jezdci McLarenu
  243. Plány na rok 2012? Zatím žádné, tvrdí Räikkönen
  244. Razia chce do formule 1 naskočit co nejdříve, nejlépe ještě letos
  245. Schumacher ve Spa oslaví dvacet let ve formuli 1
  246. Ideálním Buttonovým týmovým parťákem by prý byl James Hunt
  247. Barrichellova dovolená? Běh, golf a hlavně Disneyland
  248. Na domácí půdě budu závodit, věří Kartykejan
  249. Vývoj Renaultu se z většiny soustředil na příští rok
  250. Rozdíl mezi směsmi pneumatik bude v Belgii více než sekundu na kolo