PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. Fotoblog Pavla Turka
  2. Austrálii je nutné v kalendáři udržet, shodují se Webber a Ricciardo
  3. První závodní víkend zahájil nejlepším časem Button
  4. FIA potvrdila vůli zkrášlit nosy vozů v příští sezóně
  5. V druhém tréninku byl v Austrálii nejrychlejší Schumacher
  6. Pátek v Melbourne: Déšť prodloužil maximální napětí
  7. Räikkönen má stále menší potíže s řízením Lotusu E20
  8. Vpředu budou bojovat McLaren a Red Bull, odhaduje Alonso
  9. Fotogalerie: Pátek v Austrálii
  10. Video: Okruh v Albert Parku z pohledu pneumatik Pirelli
  11. F-průduch na zadním křídle nemá klíčový význam, tvrdí Mercedes
  12. Volné tréninky v Melbourne uzavřel nejlepším časem Hamilton
  13. Diskutujte během kvalifikace na GP Austrálie
  14. Red Bullu a Lotusu se nelíbí F-průduch Mercedesu, diskutovaly o něm s FIA
  15. Závod nebude jednoduchý a Red Bull nesmíme podcenit, hlásí McLaren
  16. Grosjean překvapil třetím místem, Räikkönen nepostoupil z první části
  17. Schumacher čtvrtým místem potvrzuje slibnou formu Mercedesu
  18. Ferrari na přední týmy výrazně ztrácí
  19. Hned tři piloti ze středu pole se dostali do první desítky
  20. Webberovi vypověděl službu KERS, Vettel v posledním kole chyboval
  21. Fiasko v podání HRT: Oba jezdci se nekvalifikovali
  22. Fotogalerie: Sobota v Melbourne
  23. Ecclestone o Bahrajnu: Kdyby hrozilo reálné nebezpečí, závod by se nekonal
  24. Diskutujte při Velké ceně Austrálie
  25. Sezonu 2012 zahájil výhrou v Austrálii Jenson Button
  26. Kvalifikace nereflektovala potenciál Red Bullu, věří Vettel
  27. Button: Dnešní vít?zství nás staví do skv?lé pozice pro další závody
  28. Nejrychlejší kolo zajel Button, nejrychlejší zastávky m?li u Ferrari
  29. Štěstěna se od Mercedesu po slibném začátku víkendu odklonila
  30. Mezi novějšími týmy dnes zvítězila Marussia
  31. Räikkönen: Jako bych nikdy neodešel
  32. Alonso napravil včerejší zaváhání, Massovi dělaly potíže pneumatiky
  33. Maldonado měl na dosah nejlepší výsledek své kariéry. Nevyšlo to...
  34. Fotogalerie: Neděle v Melbourne
  35. Kovalainen si do Malajsie odváží penalizaci
  36. Nebýt chyby inženýrů, mohli jezdci McLarenu jet ještě rychleji
  37. Vyvíjet nové šasi nemusíme, říká Ferrari
  38. Räikkönen: Lotus má auto na boje o stupně vítězů
  39. V Austrálii unikla Concordská dohoda, která zvýhodňuje Ferrari a Red Bull
  40. Red Bull a Lotus protest proti Mercedesu nepodaly, ale diskuze pokračují
  41. McLaren věří v boj o tituly, Red Bull mu ho míní maximálně zkomplikovat
  42. Rosberg: Problémy s opot?ebením pneumatik Mercedes dokáže vy?ešit
  43. Williams je rychlejší než Ferrari, hodnotí Maldonado
  44. V Malajsii na tom budeme lépe, v??í u HRT
  45. Zpráva o Concordské dohodě byla stažena, protože rozzlobila týmy
  46. Lotus věří, že ve vývoji dokáže udržet krok s největšími týmy
  47. Pirelli má dlouhý seznam potenciálních testovačů, možná zůstane di Grassi
  48. Vettel: V Melbourne byl McLaren neporazitelný, ale Malajsie může být jiná
  49. V Sepangu budeme zřejmě ještě rychlejší, varuje McLaren
  50. Brawn: O F-průduchu se hovoří, aby se odvedla pozornost od výfuků
  51. Austrálie dopadla špatně, ale letos máme dobré auto, říká Schumacher
  52. Výročí: Mark Donohue - nedožitých 75 let
  53. Jako den a noc, srovnává Williams svůj letošní vůz s loňským FW33
  54. Hamilton si je jistý, že má letos techniku na boj o titul
  55. McLaren: Nevíme, co dělá Mercedes se zadním křídlem, ale důvěřujeme FIA
  56. Start, jaký formule 1 pot?ebovala
  57. V Malajsii budeme znovu v defenziv?, ?íká Alonso
  58. GP Austrálie: Co v tiskových materiálech nebylo
  59. Webber počítá v bojích na špičce v Sepangu i s Lotusem
  60. Statistiky o safety caru: v Malajsii posledních deset let oficiálně nevyjel
  61. Úsek pro DRS zůstává v Malajsii jeden
  62. Hamilton už ví, proč na Buttona v Austrálii ztrácel
  63. Co jste možná nevěděli o Sebastianu Vettelovi
  64. Force India prohrála soud s Aerolabem a musí splatit dluh
  65. Räikkönen si v Malajsii vyzkouší nové řízení
  66. Sauber teď nejvíc trápí výkon v kvalifikaci
  67. Alonso je přesvědčený, že se letošního boje o titul zúčastní
  68. Pérez odmítl spekulace o svém přestupu do Ferrari
  69. HRT věří, se i díky nasazení DRS v Malajsii kvalifikuje
  70. Fotogalerie: Čtvrtek v Sepangu
  71. FIA zopakovala, že je F-průduch Mercedesu legální
  72. Malajsijský výlet za exotikou
  73. FIA nic nenamítá ani proti speciálnímu režimu motoru Renault
  74. Závodní víkend v Sepangu otevřel nejlepším časem Hamilton
  75. O svém návratu jsem měl menší pochybnosti, přiznává Räikkönen
  76. Péreze letos k Ferrari nepustíme, říká Sauber
  77. Hamilton byl nejrychlejší i v druhém tréninku před GP Malajsie
  78. Pátek v Sepangu: O slovo se přihlásily pneumatiky
  79. Räikkönen ztratí na startovním roštu pět míst
  80. Fotogalerie: Pátek v Malajsii
  81. Massa má důvěru Ferrari, tým mu chce pomoci k lepším výkonům
  82. F-průduch Mercedesu podle Red Bullu není uzavřenou záležitostí
  83. Melbourne vás pohltí, ale mnoho nenapoví
  84. Problémy Mercedesu s pneumatikami nejsou tak vážné, říká šéf Pirelli
  85. Zázemí Lotusu zničil požár, závodní aktivity týmu neohroženy
  86. Ve třetím tréninku byl v Malajsii nejrychlejší Rosberg
  87. Ecclestone: Máme dohodu s většinou týmů o pokračování ve formuli 1
  88. Pirelli očekává v Sepangu tři zastávky v boxech
  89. Diskutujte během kvalifikace na GP Malajsie
  90. Schumacher: Je opravdovým úspěchem vidět, kdo je za námi
  91. Hamilton: Klíčový bude start a péče o pneumatiky
  92. Sauber udělal několik výrazných úprav a odměnou mu byla účast v Q3
  93. Red Bull: Výsledky kvalifikace nás nepřekvapily, zítra ale může být vše jinak
  94. Novější týmy: Oba vozy HRT se kvalifikovaly do závodu
  95. Ferrari stále ztrácí, deváté místo Alonsa bylo dnes maximem
  96. Räikkönen věří, že jeho vůz měl na pole position
  97. Fotogalerie: Sobota v Sepangu
  98. Mercedes mlčí o své budoucnosti ve formuli 1
  99. Formule 1 v iPhonu, iPadu či Androidu je lepší než v televizi
  100. Nebudeme se vzájemn? šet?it, slibují jezdci McLarenu
  101. Diskutujte při Velké ceně Malajsie...
  102. Räikkönen: Toužím po "normálním" závodě
  103. Alonso: Vítězství je skvělé, i tak je před námi spousta práce
  104. Webberovi dělaly největší potíže přechodné pneumatiky
  105. Vyzrálý výkon jezdce i týmu: Druhý Pérez dlouho atakoval Alonsa
  106. Mercedes měl v GP Malajsie problémy s pneumatikami
  107. Fotogalerie: Neděle v Sepangu
  108. Se třetím místem jsem spokojený, tvrdí Hamilton
  109. Nejrychlejší kolo zajel Räikkönen, nejrychlejší zastávku měl Maldonado
  110. Střed pole: Bodovali hned čtyři jezdci
  111. Útočit na Alonsa jsme Pérezovi nezakázali, brání se Sauber
  112. Spokojenost u HRT, ocitlo se na bodech, byť jen na chvíli
  113. Angažování Péreze u Ferrari by se mělo zvážit, říká Whitmarsh
  114. Adam Parr končí v roli ředitele Williamsu
  115. Vettel označil Kartykejana za idiota, zlobí se kvůli kolizi v Sepangu
  116. Ferrari: Vítězství je skvělé, ale naše výkonnostní ztráta je pořád velká
  117. Pérez chce zůstat u Sauberu, Ferrari i nadále stojí za Massou
  118. Naše auto je hlavolam, říká k problémům s pneumatikami Mercedes
  119. Po dvou závodech stále není jasné rozložení sil, šampionát je zcela otevřený
  120. Závod, na který můžeme být právem hrdí
  121. Déšť nás připravil o dvojité vítězství, míní McLaren
  122. Nemáme být proč zklamaní, ozývá se ze Sauberu
  123. V Malajsii byl Räikkönen zpět ve vrcholové formě, říká jeho inženýr
  124. Button: Mými soupeři jsou Hamilton, Vettel a Webber. Alonso nikoliv
  125. V kalendáři by se mohla objevit GP Thajska, tvrdí Mateschitz
  126. Force India chce po Caterhamu větší odškodnění. Také osloví FIA
  127. Týmy zvažují, že testy mladých talentů přesunou na Silverstone
  128. Williams už má víc bodů než loni, tlak se trochu uvolnil
  129. Bahrajn nedokáže zaručit stoprocentní bezpečnost, ale závod neodvolá
  130. Hülkenberg a di Resta se v kauze Idiot zastali Kartykejana
  131. Snad nám tento výsledek pomůže nalézt nové sponzory, doufají u Sauberu
  132. Vzpomínka: Didier Pironi by se dožil šedesáti let
  133. Massa se snaží řešit své problémy, místo Brazílie zamířil do Maranella
  134. V defenzivě budeme i příští dva závody, varuje Alonso
  135. Hamilton: Musíme zlepšit přítlak v nižších rychlostech a zastávky
  136. Kartykejan: Vettel se zachoval neprofesionálně, je to ufňukánek
  137. GP Malajsie: Co v tiskových materiálech nebylo
  138. Stany proti dešti jsou nutností, ale nezachránily vše, vysvětluje Webber
  139. Montezemolo apeluje na zaměstnance Ferrari: Vítězství musí být novým začátkem
  140. Ecclestone a šéfové týmů se sešli v Londýně, aby podpořili GP Bahrajnu
  141. Dohoda o omezení zdrojů stále nemá řešení, Red Bull se postavil proti ní
  142. Francie v pátek zřejmě oznámí návrat do kalendáře formule 1
  143. Force India nenaplnila očekávání, pomoci jí má květnový balík úprav
  144. Fernandes: Trulli by sám uznal, že se jeho kariéra chýlila ke konci
  145. Eddie Jordan obdržel Řád britského impéria
  146. Massa věří, že se zlepší už v Šanghaji
  147. Sutil stáhl odvolání proti podmíněnému trestu odnětí svobody
  148. Button: Nebýt Hamiltona, chtěl bych za týmového kolegu Alonsa
  149. Testovacími jezdci Pirelli jsou Alguersuari a di Grassi
  150. Chtěl jsem dát Hamiltonovi menší lekci, vysvětluje Schumacher Monzu
  151. Francie smlouvu na Grand Prix ještě neuzavřela, ale je blízko
  152. Lifestyle: Nico Hülkenberg
  153. Pérez: Za dva až tři roky chci bojovat o titul
  154. Podle Hornera se Vettelovy pozávodní reakce nijak neliší od jiných pilotů
  155. Testování pro Pirelli mě udrží ve střehu, tvrdí Lucas di Grassi
  156. Maldonado: V Číně chci dojet v první pětce
  157. Rozhovor s Martinem Brundlem o letošní sezoně F1, Pérezovi i Le Mans
  158. Lauda: Je logické, že Schumacher začal Rosberga porážet
  159. Technika: Mercedes W196 - i formule mohla mít krytá kola
  160. Schumacher se loni v Monze bránil v souladu i s letošními pravidly
  161. Situace v Bahrajnu se zhoršila, plán na vynechání GP dostává reálné obrysy
  162. Toni Cuquerella se stal technickým ředitelem HRT
  163. Red Bull vysvětlil, co se dělo s Vettelem v závěru GP Malajsie
  164. Týmy čekají v Šanghaji vyjádření FIA o F-průduchu Mercedesu
  165. Lotus se v současnosti vidí na třetím místě za McLarenem a Red Bullem
  166. Budoucností formule 1 jsou rozpočtové stropy, věří Sauber
  167. Räikkönen: Jestli vypadám uvolněnější než dřív, tak je to díky týmu
  168. Od letošní sezóny můžete stahovat tapety ve vysokém rozlišení
  169. Talenty nevyhledávám, jen si vybírám z nabídky, říká Sauber
  170. Pirelli oznámilo alokaci pneumatik pro Bahrajn, Španělsko a Monako
  171. Sauber si je své kvalifikační slabiny vědom, pracuje na jejím odstranění
  172. V dohledné době kariéru neukončím, i kdybych měl špatné auto, říká Button
  173. Vettel: V Malajsii mě ovládly emoce, ale nestydím se za to
  174. Hlava a Alonso, to jsou Massovy problémy, míní Barrichello
  175. HRT v sezoně 2012 KERS zřejmě nenasadí
  176. Grosjean: Moje sezóna začne až v Číně, ale je na co se těšit
  177. McLarenu se daří vylepšovat MP4-27, v Šanghaji bude rychlejší
  178. Alonso odpovídal na otázky fanoušků nejen o svém tetování a délce kariéry
  179. Lotus už připravuje Räikkönenovi sedačku pro rok 2013
  180. Hill: Situace v Bahrajnu není dobrá, měli bychom přehodnotit svůj postoj
  181. HRT vzalo do svého programu pro mladé jezdce Číňana Ma Qing Hua
  182. Mercedes se soustředil na pneumatiky a doufá, že problémy vyřešil
  183. Caterham si může poprvé ve své historii dovolit nové díly na každý závod
  184. Po loňských zkušenostech věnuje Hamilton větší pozornost konzistenci
  185. Šéf Lotusu Boullier se musí usmívat, lepší auto v Enstonu nikdy nepostavili
  186. Čína bude našemu vozu vyhovovat, soudí u Sauberu
  187. Mercedes: F-průduch je těžké nasadit na hotový vůz, proto se konkurence rozčiluje
  188. Drama se nekoná, jen potřebujeme vyladit nastavení, říká Vettel
  189. Co jste možná nevěděli o Heikkim Kovalainenovi
  190. Co stálo za odchodem Parra z Williamsu? Tým nechává prostor spekulacím
  191. Automobilka Lotus už není sponzorem Lotusu F1, ale název týmu se nezmění
  192. Na Caterham si u FIA stěžuje už i HRT
  193. V příštích dvou letech dojde k velkým změnám řídících jednotek vozů F1
  194. Nečekané technické vynálezy, bez kterých by F1 nebyla taková, jak ji známe
  195. FIA: Situaci v Bahrajnu monitorujeme, je tam vše pod kontrolou
  196. F1 nezneužíváme, ozývá se z Bahrajnu
  197. Vettel: Chceme obhájit oba tituly
  198. Argentina by prý již brzy m?la podepsat smlouvu na po?ádání GP
  199. Ferrari uctí památku Gillesa Villeneuva
  200. Budete považováni za součást krvavého režimu, varují F1 Bahrajnci
  201. Formule 1 bude mít první šéfku týmu, Sauber brzy předá otěže Kaltenbornové
  202. Proč Red Bull letos ztrácí? Nezvládl to, v čem loni exceloval
  203. Už ani týmy nechtějí jet do Bahrajnu. Doufají, že FIA závod odvolá
  204. U HRT věří, že to nejtěžší již překonali, teď nastal čas posunout se vpřed
  205. Lopez má práva na jméno Lotus v F1 až do roku 2017
  206. Formule 1 chce prodat akcie za dvě miliardy dolarů
  207. Ecclestone: Jestli týmy nechtějí jet do Bahrajnu, nutit je nemůžeme
  208. Deset dní ve vzduchu aneb zajímavosti o cestování ve formuli 1
  209. Ferrari urychlilo nasazení nových dílů, aby umazalo ztrátu osmi desetin sekundy
  210. Renault už ví, proč Maldonadovi selhal v Malajsii motor
  211. McLaren veze do Číny mnoho úprav, ale navýšení náskoku od nich nečeká
  212. Žádný tým mi obavy z GP Bahrajnu nesdělil, tvrdí Ecclestone
  213. Podívali jsme se pneumatikám Pirelli na zoubek. Teda... na drátek
  214. Lotus: Bahrajn zneužil naši interní zprávu, my se spoléháme na FIA
  215. Duch pravidel neexistuje, říká McLaren k F-průduchu Mercedesu
  216. Red Bull vyzkouší v Číně dvě různé specifikace svého vozu
  217. Susie Wolffová se stala testovací jezdkyní Williamsu
  218. DRS úsek zůstane v Číně jeden, ale bude kratší
  219. Massa: Procházím si těžkými časy, takhle to nemůže dál pokračovat
  220. Za tři týdny jsme auto moc vylepšit nemohli, připomíná Alonso
  221. Stále si ještě znovu zvykám na formuli 1, přiznává Hülkenberg
  222. Proton stále má právo na koupi podílu v týmu Lotus, říká skupina Lotus
  223. Hamilton ztratí na startovním roštu v Šanghaji pět míst
  224. Ecclestone: Pokud Bahrajnci závod sami neodvolají, Grand Prix bude
  225. Velké úpravy vozu mají Lotus přiblížit McLarenu
  226. Lotus podal protest proti zadnímu křídlu Mercedesu
  227. Budeme mít problémy postoupit do třetí části kvalifikace, odhadl Alonso
  228. Mercedes své problémy s pneumatiky zatím zcela nepochopil
  229. Jezdci a týmy spoléhají s rozhodnutím o Bahrajnu na FIA
  230. FIA zamítla protest Lotusu, ten to akceptuje a neodvolá se
  231. Video: Okruh v Číně z pohledu pneumatik
  232. Vettel o RB8: Až to puzzle poskládáme dohromady, budeme opět vítězit
  233. Nejistota skončila: Velká cena Bahrajnu se pojede
  234. V prvním čínském tréninku byl nejrychlejší Hamilton
  235. Ferrari pořád těžko hledá optimální nastavení
  236. Rosbergovi dělá problémy v novém voze brzdění
  237. Nejlepší čas druhého tréninku v Šanghaji zajel Schumacher
  238. Carlos Reutemann oslavil sedmdesátku
  239. Pátek v Šanghaji: McLaren si udržel roli favorita
  240. Fotogalerie: Pátek v Číně
  241. V Bahrajnu se nic ned?je, ?íká Ecclestone. Bahrajnci už pálí jeho portréty
  242. Ferrari musí kompletn? zm?nit p?ístup k vývoji, p?iznal Fry
  243. Negativní reakce na po?ádání Velké ceny Bahrajnu nadále neutichají
  244. Ve třetím tréninku před GP Číny byl nejrychlejší Hamilton
  245. Lotus analyzuje přínosy F-průduchu, možná ho zkopíruje
  246. Diskutujte během kvalifikace na GP Číny
  247. Hrajte o obrazovou fotografii podepsanou jezdci McLarenu!
  248. Pro formuli 1 není dobré, když se Ferrari pohybuje mimo top 10
  249. Ničeho nelituji, říká po nepovedené kvalifikaci Vettel
  250. Button díky náhlému ochlazení tratě doplatil na pozdní výjezd