PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. Monacká kvalifikace bude těžká, říká McLaren. Někdo na ni doplatí, dodává Fry
  2. Týmy se obávají monacké kvalifikace, někdo na ni určitě doplatí
  3. Opět pod knížecí skálu
  4. Massa věří v lepší výkon v Monaku díky měkčím pneumatikám
  5. Alonso: Berme kvalifikaci v Monte Carlu jako další výzvu
  6. Týmy pokračují ve vývoji KERS, návrat v příštím roce je reálný
  7. Jezdci McLarenu povezou letos v Monaku diamanty na helmách a volantech
  8. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s představením GP Monaka
  9. V Itálii začal soud s bývalým zaměstnancem Ferrari Nigelem Stepneym
  10. Jste nudný, odpověděl Schumacher na otázku o monacké kvalifikaci 2006
  11. Rosberg: Za potíže z Barcelony nemůžou úpravy vozu
  12. V prvním tréninku před GP Monaka byl nejrychlejší Fernando Alonso
  13. Red Bull používá v kvalifikaci nějaký trik, říká Hamilton
  14. Přesně před šedesáti lety se začala psát historie šampionátu formule 1
  15. V druhém tréninku v Monte Carlu zůstal na čele Fernando Alonso
  16. Čtvrtek v Monaku: Týmy si potvrdily očekávání kvalifikační loterie
  17. Kvalifikace GP2 v Monte Carlu: Doposud to byla mateřská školka
  18. Šéfinženýr Pat Fry odešel z týmu McLaren
  19. Vývoj dvojitých difuzorů zrychlil vozy za rok o dvě sekundy
  20. Tým HRT má problémy, pomoc mu poskytne Ecclestone
  21. Řím a Soči by měly obohatit kalendář sezóny 2013
  22. Vettel dokončil španělskou Grand Prix se třemi brzdami
  23. Button se loni zajímal o přestup do týmu Red Bull Racing
  24. Trulli: Top týmy by se kvalifikace obávat neměly. A už vůbec ne si stěžovat
  25. Král se při hlavním závodě GP2 v Monaku předvedl v dobrém světle
  26. O vstup do formule 1 v příštím roce se pokusí také Nicolas Todt s týmem ART
  27. Renault by mohl v příštím roce dodávat motory dalšímu týmu
  28. V třetím tréninku byl nejrychlejší Robert Kubica, Alonso havaroval
  29. HRT: Sezónu dokončíme a už se připravujeme na příští rok
  30. Alonso nenastoupí do kvalifikace, musí mu připravit úplně nové auto
  31. Kvalifikaci v Monaku vyhrál Mark Webber, loterie se nekonala
  32. Soutěž o ročenku GP Guide podepsanou jezdci Ferrari má svého vítěze
  33. Button se potýkal s pneumatikami i s Massou
  34. Kubicu těsná ztráta pole position netrápí
  35. Webber by rád zopakoval příběh ze Španělska
  36. Šestý Rosberg: Byl jsem hrozný, prostě katastrofa
  37. Ferrari počítá se dvěma různými závody
  38. Střed pole: Barrichello se soupeři na úzké trati problémy neměl
  39. Nováčci: Kovalainen atakoval postup do druhé části kvalifikace
  40. Hispania popírá potíže
  41. Josef Král podal hezký výkon také v krátkém závodě GP2
  42. S nástrahami Monaka se nejlépe vypořádal Webber
  43. Button uvařil motor, mechanik zapomněl sundat krytku chlazení
  44. Nejrychlejší kolo zajel v Monaku Vettel, nejrychlejší zastávku měl Schumacher
  45. Schumacher dostal penalizaci za předjetí Alonsa
  46. Webber: Dnes je jeden z nejlepších dnů mého života
  47. Kovalainen je i přes odstoupení spokojen, mohl soupeřit s Petrovem
  48. Kubicovi nevyšel start, stálo ho to druhé místo
  49. Střed pole: Poprvé v historii bodovaly oba vozy Force India
  50. Co je příčinou chaosu v závěru Velké ceny Monaka?
  51. Ferrari se v závodě dařilo nad očekávání, myslí si Alonso
  52. Schumacher: Byl by to celkem normální závod, nebýt rozhodnutí komisařů
  53. Motory Cosworth mají problémy s rychlou ztrátou výkonu
  54. Diskuze o nové smlouvě s Webberem bude velmi krátká, říká Horner
  55. Před Tureckem by formule 1 měla rozhodnout mezi Michelinem a Pirelli
  56. Renault: Výkonnostně jsme se posunuli mezi Mercedes a Ferrari
  57. GP Monaka: Co ve výsledcích nebylo
  58. Nehoda s Trullim nebyla tak hrozná, jak vypadala, tvrdí Čandhok
  59. Hamilton: Red Bull svými výkony ostatní týmy zesměšňuje
  60. Nehody jezdců Williamsu způsobilo selhání různých komponent vozu
  61. Hill po verdiktu o Schumacherovi: Jezdci by neměli působit v roli stewardů
  62. Průduch na zadním křídle Ferrari F10 zhoršil celkový přítlak vozu
  63. Výkonnost Mercedesu v Turecku bude záležet na pneumatikách
  64. Renault věří, že Kubica nemá důvod uvažovat o přestupu do jiného týmu
  65. Mercedes se proti Schumacherově penalizaci nakonec neodvolá
  66. Ferrari chce jednat o opětovném povolení náhradních vozů
  67. Alonso: Sledovat kvalifikaci z garáže bylo kruté, stalo se to poprvé
  68. Formule 1 je moc elitářská, proto Toyota odešla
  69. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s ohlédnutím za Monakem
  70. McLaren: Chyba s krytem chlazení byla zničující pro celý tým
  71. Webber odmítá, že by se o titulu rozhodovalo jen mezi ním a Vettelem
  72. McLarenu budou více vyhovovat rychlé tratě, říká Hamilton
  73. Button doufá, že Red Bull začne znovu chybovat
  74. FIA přiznala nejasnosti v pravidlech o safety caru, zavede proto změny
  75. Lotus se už soustředil na vůz pro příští sezónu
  76. Týmy by měly mít možnost testovat nové pneumatiky, míní Williams
  77. Vettel jel v Monaku s vadným šasi, v Turecku dostane nové
  78. O pořádání GP USA má zájem Monticello Motor Club poblíž New Yorku
  79. Některé letošní týmy patří do GP2, říká prezident Ferrari Montezemolo
  80. Mercedes v Monaku neuspěl, protože nevyužil potenciál vozu v kvalifikaci
  81. Hamilton v Turecku neočekává opakování problémů s pneumatikami
  82. Za Barrichellovu nehodu může uvolněný kryt kanálu, potvrdil Williams
  83. Hamilton formálně předvolán do Austrálie ke správnímu řízení
  84. Tento víkend rozhodne o pořadí na startu letošní 500 mil Indianapolis
  85. Nejlepším týmem při pitstopech je Mercedes
  86. Mark Webber v Red Bullu zůstat nemusí
  87. Brazilec Castroneves si dojel pro čtvrté pole position v Indy 500
  88. Williams je s Cosworthem spokojený, nového dodavatele motorů nehledá
  89. Letošní pneumatiky vyhovují více Webberovi než Vettelovi
  90. Kritika nováčků je nespravedlivá, říká Cosworth
  91. Renault varuje před přílišným optimismem pro závod v Turecku
  92. Za Cypher Group stojí poradce zakladatele You Tube
  93. Restartovat v posledním kole nelze
  94. Williams nestihne vyrobit nová křídla, v Turecku nasadí starou verzi
  95. Button: Jeden balík úprav nám na Red Bull stačit nebude
  96. Ferrari Alonsovi chyby nevyčítá
  97. Cypher Group by mohla postavit svůj koncept na třetím voze Ferrari
  98. Lotus: Formule 1 je stále moc drahá, ale návrat KERS podporujeme
  99. Jaime Alguersuari se projel s formulí 1 po pláži v Dominikánské republice
  100. Velká cena USA se vrací. Od roku 2012 se pojede v texaském Austinu
  101. Ferrari pojede v Turecku svůj 800. závod formule 1
  102. Tým HRT ukončil spolupráci s Dallarou
  103. Do Istanbulu už pošesté
  104. Di Resta do tréninku v Turecku nenastoupí, tým potřebuje testovat novinky
  105. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s představením GP Turecka
  106. McLaren: Do poloviny sezóny doženeme náskok Red Bullu
  107. Massa zůstane u Ferrari, věří Todt
  108. Cosworth: O roli dodavatele motorů třináctého týmu se utkáme s Renaultem
  109. Okruh v Austinu navrhne Hermann Tilke
  110. Virgin nasadí v Turecku poprvé dva upravené vozy
  111. Force India si přivezla do Istanbulu zadní křídlo s průduchem
  112. Coulthard: Zeptat se, kolik prosázím, je stejné jako u ženy otázka na věk
  113. Red Bull a Force India přivezly do Istanbulu zadní křídla s průduchem
  114. Vettel přesedne ze Svůdné Liz do Divoké Mandy
  115. Domenicali si je jistý, že Massa zůstane u Ferrari
  116. Kubica chtěl na konci monacké GP předjíždět, stejně jako Schumacher
  117. Red Bull: Prodloužení smlouvy s Webberem je jen administrativní záležitost
  118. První trénink v Turecku ovládl Lewis Hamilton
  119. V polovině sezóny Mercedes rozhodne, zda zastaví vývoj letošního vozu
  120. Schumacher a Räikkönen: Na Ferrari nikdy nezapomeneme
  121. V pátek odpoledne byl v Istanbulu nejrychlejší Jenson Button
  122. Cosworth ukončil smlouvu s USF1, teď bude vymáhat dluh
  123. Pátek v Turecku: McLaren byl nejrychlejší, ale stále se obává Red Bullu
  124. Formule 1 se opět stala finančně udržitelnou
  125. Red Bull bude pokračovat v Turecku bez křídla s průduchem
  126. V třetím tréninku byl v Turecku nejrychlejší Sebastian Vettel
  127. Pneumatiky bude v příštím roce dodávat Pirelli, potvrdil neoficiálně Horner
  128. Dominance Red Bullu pokračuje, tureckou kvalifikaci vyhrál Mark Webber
  129. Soutěž o podepsanou čepici Michaela Schumachera má svého vítěze
  130. U Ferrari vládne po kvalifikaci zklamání: Nejsme dost rychlí
  131. Dominující Webber chce zlepšit výkony v závodě
  132. Největším úskalím je pro McLaren osmá zatáčka
  133. Pokročili jsme, říká pátý Schumacher
  134. Lotus nejlepší z nováčků, Kovalainen s Trullim za odměnu dostanou kebab
  135. Střed pole: Nejlepší byl v kvalifikaci na GP Turecka opět Renault
  136. F1 není wrestling
  137. Po kolizi red bullů se v Turecku radoval McLaren, vyhrál Hamilton
  138. Nejrychlejší kolo zajel v Turecku Petrov, nejrychlejší zastávku měl Rosberg
  139. Srážka u Red Bullu: Měli si nechat prostor, říká Horner
  140. Jsme na úrovni Renaultu a to nestačí, říká Alonso
  141. McLaren je Red Bullu blízko a dnes využil příležitosti
  142. Z nováčků cíl viděli jen piloti Virginu
  143. Red Bull: Webber už šetřil palivo, Vettel měl právo využít výhodu
  144. Mercedes: Pro nás přímočarý, jednotvárný závod
  145. Střed pole: Nejlepší opět Kubica, bodovali také Sutil a Kobajaši
  146. Red Bull: Vettel musel zaútočit na Webbera
  147. Newy: Technologie zadního křídla s průduchem připomíná studenou válku
  148. Newey: Technologie zadního křídla s průduchem připomíná studenou válku
  149. Neudrželi jsme tempo vývoje ostatních týmů, přiznává Ferrari
  150. S Buttonem se respektujeme, nikdy bychom nekolidovali, tvrdí Hamilton
  151. Turecko: Co ve výsledcích nebylo
  152. Hamilton v Turecku porušil pravidla
  153. Button doufá, že se Vettel a Webber a neudobří
  154. Button doufá, že se Vettel a Webber neudobří
  155. Renault nasadí zadní křídlo s průduchem brzy, slibuje Bouiller
  156. Webber: Musíme se s Vettelem chovat jako dospělí a závodit pro tým
  157. Cosworth věří, že ho na první stupeň vítězů vrátí Barrichello
  158. Lotusu v soudním sporu Force Indie s Aerolabem nic nehrozí
  159. Red Bull se sjednotil: Byl to závodní incident, který se neměl stát
  160. Kvůli starému přednímu křídlu ztrácel Williams desetinu sekundy na kolo
  161. Exkluzivně: Za nehodu v Turecku může Red Bull
  162. V závodech jsme rychlejší než Mercedes, říká Renault
  163. Force India: Lotus zneužil naše díly a data při vývoji vozu
  164. Woking si připomíná 40. výročí úmrtí svého zakladatele Bruce McLarena
  165. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s ohlédnutím za Tureckem
  166. Technický ředitel Force Indie Mark Smith přestoupil k Lotusu
  167. Alonso: Byl to nejhorší závod sezóny
  168. Zrušení pátečních tréninků by umožnilo navýšit počet závodů až na dvacet čtyři
  169. Kobajaši si první bod cení, ale víc pro něj znamenají kvalifikační výsledky
  170. V roce 2011 bude mít Silverstone nové boxy, už stojí nová zeď
  171. Vettel a Webber: Incident z Istanbulu nás mrzí, nic takového se už nestane
  172. Týmy sepsaly specifikaci nových pneumatik, aby mohl pokračovat vývoj
  173. Hamilton je na trati férový, říká o svém kolegovi Button
  174. Massa: Musíme zjistit, kde jsme se vývoji vydali špatným směrem
  175. Mercedes se pro Montreal spoléhá na svůj silný motor
  176. Red Bull: Agregát Renault stále ztrácí až 30 koní na konkurenci
  177. Adrian Newey je Chuck Norris formule 1
  178. Pitstop v Praze
  179. Coulthard: Nehoda byla pro Red Bull skvělu reklamou
  180. Pár hodin před zraněním si řekl o třetí ferrari
  181. Selhání záchranářů při závodě IndyCar důrazným varováním
  182. GP v Koreji ohrožuje kromě zpoždění i politická situace
  183. Předjede mě Button? ptal se Hamilton týmu. Ne, zněla odpověď McLarenu
  184. Todt: Když jezdec přijde o řidičský průkaz, možná by neměl závodit
  185. V rámci rekonvalescence může Valentino Rossi znovu testovat formuli 1
  186. Mark Webber prodloužil smlouvu s Red Bullem na rok 2011
  187. Red Bull neupřednostňuje žádného jezdce, říká Vettel
  188. Kubica doufá, že bude moci v Montrealu zopakovat výsledek z Monaka
  189. Cílem Williamsu pro Montreal je první desítka v kvalifikaci i závodě
  190. O dodavateli pneumatik rozhodne FIA a Ecclestone, ne FOTA
  191. Také Liuzzi měl poškozené šasi, v Kanadě dostane jiné
  192. McLaren: Že Button Hamiltona nepředjede, byl jen názor závodního inženýra
  193. Ferrari testovalo ve Vairanu aerodynamiku pro Montreal
  194. Třetí vozy připadají v úvahu jen při nižším počtu týmů, míní Whitmarsh
  195. Po dvou letech do Montrealu
  196. Alonso vkládá své naděje do specifikace B vozu F10
  197. McLaren si myslel, že bude Ferrari nedostižné. Teď se diví
  198. Montezemolo znovu poslal nemajetné týmy do GP2
  199. Mercedes by neměl rozšiřovat seznam odběratelů svých motorů, věří Brawn
  200. Ferrari prodloužilo smlouvu s Felipem Massou do konce roku 2012
  201. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s představením Kanady
  202. Vettel a Webber můžou spolu dál závodit, ale musí si nechávat prostor
  203. S organizací korejské Grand Prix pomůžou Australané
  204. Jsem zpět v boji o titul, říká Hamilton
  205. Alonso: Negativní zlom u Ferrari nastal až ve Španělsku
  206. Pokud bude Red Bull rychlý v Kanadě, nemusí se už obávat žádného okruhu
  207. Fanoušci nejvíc touží po přenosech formule 1 v HD a na internetu
  208. 24 hodin Le Mans již tento víkend
  209. Co jiného bychom od nich mohli čekat?
  210. Schumacher: Připravujeme se na příští rok a dále
  211. Dva tucty pilotů F1 v Le Mans
  212. Ferrari se udrží v boji o titul až do konce sezóny, věří Alonso
  213. Čandhok by rád přestoupil z HRT do Force Indie
  214. Závodní víkend v Montrealu otevřel nejlepším časem Jenson Button
  215. Red Bull neví, kdy nasadí křídlo s průduchem. Ale v Kanadě to určitě nebude
  216. V druhém tréninku před GP Kanady byl nejrychlejší Sebastian Vettel
  217. Pátek v Kanadě: Trať byla kluzká a týmy mají problémy s pneumatikami
  218. Strategie jedné zastávky není v Montrealu možná, varuje Bridgestone
  219. Šéfové týmů souhlasí s tresty pro jezdce za prohřešky v silničním provozu
  220. KERS budou v příštím roce zřejmě používat znovu jen některé týmy
  221. Nejlepší čas třetího tréninku v Montrealu zajel Lewis Hamilton
  222. Kvalifikaci na Grand Prix Kanady vyhrál Lewis Hamilton
  223. Soutěž o podepsanou čepici mistra světa Jensona Buttona má svého vítěze
  224. Hamilton: Potřetí v Kanadě, potřetí na pole position
  225. Podle Alonsa bychom se měli dočkat dramatické podívané
  226. Vozy Red Bull odstartují do závodu na tvrdších pneumatikách
  227. Mercedes neúspěšně zápasil s pneumatikami
  228. Hamilton dostal napomenutí od komisařů, v pravidlech se ukázala další díra
  229. Střed pole: Šestý Liuzzi zajel nejlepší kvalifikaci v kariéře
  230. Nováčci: Lotus zle dotírá na Sauber
  231. McLaren neporušil žádné pravidlo
  232. Návrat do Kanady oslavil vítězstvím Lewis Hamilton!
  233. Red Bull podle Vettela nebyl favoritem
  234. McLarenu vyšla volba pneumatik
  235. Nejrychlejší kolo zajel Kubica, nejrychlejší zastávku měl Alonso
  236. Je to velký návrat do šampionátu, říká třetí Alonso
  237. Střed pole: Kubicovi rychle odcházely zadní pneumatiky
  238. Mercedes: Dobrá strategie pro Rosberga, příšerná pro Schumachera
  239. Nováčci: Kovalainen porazil Petrova
  240. Kanadská Grand Prix byla bohatá na tresty, stewardi je udělovali i po závodě
  241. Pokud se jezdec nevrátí do boxů kvůli nedostatku paliva, hrozí mu trest
  242. McLaren: Snažíme se zrychlit v každém závodě až o čtvrt sekundy
  243. Píp křídlo s průduchem přestáváme vyvíjet, říká Ferrari
  244. Red Bull podal v Kanadě lepší výkon, než očekával
  245. Víkend v Kanadě byl pro Lotus zlomový
  246. Michelin: Formule 1 se rozhoduje příliš pomalu
  247. GP Kanady: Co ve výsledcích nebylo
  248. Hamilton předpovídá jeden z nejvyrovnanějších šampionátů historie
  249. Okruh v Koreji je z více než tří čtvrtin hotový
  250. Vedení formule 1 tlačí na týmy kvůli reklamním plochám v garážích