PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. V květnu se většina pozornosti přehoupne k vozu 2014, odhaduje Mercedes
  2. Wolff o Hamiltonovi a Rosbergovi: Teutonský přístup vs. emoce
  3. Pirelli oznámilo alokaci pneumatik a změnu tvrdé směsi
  4. Ecclestone zamíchal paddockem, aby byli členové týmů dostupnější
  5. Schumacher se sveze v F1 na Nordschleife
  6. Red Bull vidí v boji o titul
  7. Button: S Pérezem teď budeme bojovat bez rukavic
  8. FIA svého dodavatele telemetrie zatím nevymění
  9. Wolff chce, aby šéfem týmu Mercedes zůstal Brawn
  10. Video: Když se vám formule 1 opravdu dostane do života
  11. Kubica testoval v simulátoru Mercedesu
  12. Thajci schválili podobu okruhu, závod musí ještě posvětit vláda
  13. První předsezónní testy se příští rok uskuteční zřejmě už v lednu
  14. Dennis přišel o hlasovací právo ve vedení McLarenu. Tvrdí, že to chtěl
  15. Sauber: Gutiérrez má problémy s výkonností, ale na hodnocení je brzy
  16. Fernley: S Red Bullem by titul získala polovina jezdců startovního pole
  17. Doktor Zloun slaví sedmdesátku
  18. Vettel: Nepotřebuju dárky od soupeřů
  19. Rubensův rekord je nedosažitelný, říká Webber
  20. Flavio Briatore stále nemá zájem o návrat do formule 1
  21. Technika: Lotus 49 - vůz navržený pro motor Cosworth
  22. Kubica potvrdil, že se svezl v simulátoru Mercedesu
  23. Helmut Marko: Red Bull z formule 1 neodchází, Lauda to špatně pochopil
  24. Co jste možná nevěděli o preferencích Paula di Resty
  25. Williams se loni propadl do ztráty, ale jen účetně
  26. Pérez: Neomluvil jsem se Buttonovi, ale týmu
  27. Ecclestone znovu mění názor a odmítá odměnu pro jedenáctý tým
  28. Red Bull: Při využití potenciálu vozu bychom potřebovali 10 až 15 pit stopů
  29. De Villotaová stále čeká na závěry vyšetřování své nehody
  30. Být třetím jezdcem je lepší než sedět doma, zjistil Kovalainen
  31. V Duxfordu se znovu testuje, začal Lotus, pokračovat bude Force India
  32. Marko mi do vedení týmu nezasahuje, tvrdí Horner
  33. Symonds: Marussia přežije i bez Ecclestonovy podpory
  34. Po ro
  35. Ferrari v
  36. Rossi si na tréninkovou jízdu bude muset počkat do Kanady
  37. Button: Už všichni víme, že nesmíme zneužívat možnost spolu závodit
  38. Nejbohatším britským jezdcem F1 je Lewis Hamilton
  39. Brawn: Bolestivé změny provedené před rokem začínají přinášet ovoce
  40. Ricciardo je zatím lepší než Vergne, hodnotí Marko juniory Red Bullu
  41. Video: Jak se pohybuje palivo v nádrži při průjezdu šikanou Ascari
  42. Grosjeanova sezóna za
  43. Bianchi nás přiblížil k Ferrari, přiznává o nových motorech Marussia
  44. Nároky současné formule 1 nahrávají zkušeným jezdcům, míní Michael
  45. Ve Špan
  46. Výhry Vettela kazí prodej lístků v Británii
  47. Marussia se chystá ukončit vývoj letošního vozu
  48. Přestoupil Hülkenberg k Sauberu kvůli potenciálnímu angažmá u Ferrari?
  49. Skokany úvodu sezóny jsou Räikkönen a Lotus
  50. Další diskuze o trestném bodovém systému čekají týmy v Barceloně
  51. Změna tvrdé směsi prospěje všem kromě Mercedesu, předpovídá Gillan
  52. Vozy HRT budou závodit v sérii Boss GP
  53. Mercedes nabízí Kubicovi test ve voze formule 1
  54. Wolffová: Musím se zúčastnit testů mladých jezdců, ztrácet nebudu
  55. Sauber jede do Barcelony s upraveným zadním křídlem
  56. Kubica chce jen formuli 1, jiná soutěž ho dlouhodobě nezajímá
  57. Mercedes přiznává, že své problémy s pneumatikami ještě nevyřešil
  58. Lotus chystá do Barcelony evoluční změny. Věří, že ho udrží v boji
  59. Button bere úpravy McLarenu před Barcelonou spíše obezřetně
  60. Räikkönen ví, že musí co nejdříve začít porážet Vettela
  61. Wolfgang von Trips by oslavil 85. narozeniny
  62. Marussia v pátek v Barceloně znovu nasadí Gonzaleze
  63. Pic: Caterham se musí soustředit hlavně na sebe
  64. McNish: Di Resta by jednou mohl bojovat o titul
  65. Výročí: Před 45 lety zahynul Mike Spence
  66. Špatná sedačka může způsobit ztrátu citlivosti nohy, zjistil Bianchi
  67. Kovalainen: S vylepšeným vozem by Caterham měl porazit Marussii
  68. Velké úpravy a změny v rozložení sil neočekávejte, upozorňuje Force India
  69. Pirelli podlehlo nátlaku a je konzervativnější, říká Lotus
  70. Pneumatiky navíc dostanou ve Španělsku všechny týmy
  71. Při řešení problémů FW34 nejsme dost rychlí, přiznává Williams
  72. Sportovní šéf Pirelli se umí podepsat i jako Ricky Gervais
  73. Red Bull používá alternátory od McLarenu
  74. Hamilton: Zvládnul bych být týmovým kolegou Alonsa i Vettela
  75. Button chce řešit spory s týmovým kolegou neveřejně
  76. Ferrari si za úvod sezóny dává jen šest bodů z deseti
  77. Lopez: Räikkönenovi žádný jiný tým nenabídne to, co má u Lotusu
  78. Video: Zastávka v boxech zpomaleně a její detailní popis
  79. Je dobře, že Di Resta od nás chce to nejlepší, říká Mallya
  80. Hamilton: Vymanil jsem se z vlivu dvou kmotrů, otce a Rona Dennise
  81. ?ty?i týmy cht?jí návrat k testování v sezón?
  82. Technický ředitel Lotusu je na odchodu
  83. Hlavním problémem McLarenu je korelace dat
  84. Video: Hamilton vysvětluje funkce svého volantu
  85. Lotus: Válka platů je debilní, nesnesitelná a nebezpečná
  86. DRS úseky budou v Barceloně na nejdelších rovinkách
  87. Pokud bude Mercedes patřit mezi přední týmy, dá mu automobilka čas
  88. Týmy hlasovaly proti návratu sezónního testování
  89. Allison zřejmě míří do Ferrari
  90. Video: Zákulisí filmového dne Caterhamu v Magny-Cours
  91. Video: Okruh v Barceloně z pohledu pneumatik
  92. Allisonův odchod Räikkönenovo rozhodování o budoucnosti neovlivní
  93. Alonso: Dokud nebudeme ztrácet osmdesát bodů, budeme optimisté
  94. Týmy schválily trestné body pro jezdce
  95. Fotogalerie: Přípravy na Grand Prix Španělska
  96. Změnu tvrdé směsi jsem chtěl i já, přiznal Massa
  97. Video: Létající ferrari symbolicky odstartovalo evropskou sezónu
  98. Skutečné rozložení sil se v Barceloně neukáže, míní Button
  99. Jezdci McLarenu budou při vzájemných soubojích flexibilnější
  100. V prvním španělském tréninku byli nejrychlejší jezdci Ferrari
  101. Pneumatiky navíc budou týmy dostávat p
  102. Wolff mohl před čtyřmi lety koupit Toro Rosso
  103. Testů příští rok víc nebude, ale začnou už v lednu
  104. V pátek odpoledne byl v Barceloně nejrychlejší Vettel
  105. Pátek v Barceloně: Staré pořádky se zřejmě nemění
  106. Selhání Di Restovy pneumatiky Pirelli šetří, Pérez má obavy
  107. Fotogalerie: Sobota ve Španělsku
  108. Pneumatiky navíc jsou k ničemu, stěžují si jezdci a týmy
  109. Pérez: Ztrácíme dvě sekundy, o titul McLaren bojovat nebude
  110. McLaren neprodloužil s Mercedesem, v roce 2015 zřejmě zamíří k Hondě
  111. Tréninky v Barceloně uzavřel nejlepším časem Massa
  112. Kde by si Sebastian Vettel nejraději protáhl pérka?
  113. Diskutujte během kvalifikace na GP Španělska
  114. Pirelli: Současné defekty jsou důsledkem snahy o větší bezpečnost
  115. Za vyřazením Buttona pravděpodobně stojí vysoký tlak pneumatik
  116. Vítězství není reálné, shodují se piloti Mercedesu
  117. Kvalifikační ztráta neznamená, že Ferrari nebude bojovat o vítězství
  118. Massa s Gutiérrezem si vysloužili penalizaci
  119. Lotus spoléhá na své závodní tempo, Räikkönen věří v pódium
  120. Vettel míval potíže se třetím sektorem, nyní mu konečně přišel na kloub
  121. Fotogalerie: Sobota v Barceloně
  122. Novější týmy: Jezdci Caterhamu mají na voze odlišné díly
  123. Whitmarsh zřejmě zůstává šéfem McLarenu
  124. Střed pole: Do elitní desítky se prosadil jen di Resta
  125. Ross Brawn: Mercedes se s pneumatikami pořád hodně trápí
  126. McLaren nestihl u FIA otestovat nové přední křídlo, proto ho nepoužil
  127. Diskutujte v průběhu GP Španělska
  128. Španělsko se raduje, v Barceloně suverénně zvítězil Alonso
  129. Nejrychlejší kolo zajel Gutiérrez, nejrychlejší zastávku měl Alonso
  130. Zklamaný Hamilton: Tohle už nechci znova zažít!
  131. Räikkönen s Alonsem nebojoval, nemělo by to smysl
  132. Red Bull zaostával v péči o pneumatiky a scházela mu i rychlost
  133. Button doufá, že výsledek je počátkem vzestupného trendu
  134. Novější týmy: Caterham pokutován za špatně upevněnou pneumatiku
  135. Střed pole: Bodovali di Resta a Ricciardo
  136. Pirelli zvažuje přepracování směsí, ví ale, že tím pomůže hlavně Red Bullu
  137. Alonso si dnešní domácí vítězství užívá, jako by bylo jeho prvním
  138. Ferrari: Příští tři měsíce budou pro šampionát klíčové
  139. Fotogalerie: Neděle v Barceloně
  140. Alonso a Räikkönen se v Monaku obávají Mercedesu
  141. Rosberg: Auto si nastavuju pro závod, takže problémy nedokážu vysvětlit
  142. Nebylo by férové teď měnit pneumatiky, říká Lotus
  143. To nejsou závody, ale soutěž ve správě pneumatik, lamentuje Red Bull
  144. Red Bull brečí, ale i na ledu se dá hrát fotbal
  145. Button: Je to trapné, ale McLaren teď neodvádí dobrou práci
  146. Jezdcům se systém trestných bodů moc nezamlouvá
  147. Pérez s Buttonem nebojoval, protože mu docházela mu guma
  148. Pérez s Buttonem nebojoval, protože mu docházela guma
  149. Pirelli: Chcete, abychom z Red Bullu udělali šampiona? Není problém
  150. Vettel k Mercedesu určitě nepřijde, říká Hamilton
  151. Moss se omluvil Wolffové za svůj komentář o ženách
  152. Vrátíme se k loňským pneumatikám, tvrdí Ecclestone
  153. Partnerství s Hondou odmítá McLaren komentovat
  154. Pirelli potvrdilo změny pneumatik. Doufá, že rozložení sil neovlivní
  155. Pokuty za překročení rychlosti už platí týmy místo jezdců. A jsou menší
  156. Barcelona se s Valencií střídat nechce
  157. Pirelli: Potřebujeme více testů, jinak může být příští rok zastávek ještě víc
  158. Automobilka Mercedes má pro potíže týmu pochopení
  159. Lotus: Räikkönenovi se vyplácí konzervativní přístup
  160. Ecclestone byl v Německu obviněn ze dvou trestných činů
  161. Majitel Lotusu má ze série druhých míst frustraci, ale je za ni rád
  162. GP Španělska: Co v tiskových materiálech nebylo
  163. Gillan: Úpravy pneumatik nejvíc uškodí Ferrari, Lotusu a Force Indii
  164. Video: Uvnitř vozu formule 1 - vysílačka
  165. Nové pneumatiky m
  166. Ricciardo a Vergne by na postup do RBR museli podávat výjime
  167. Kubicova práce v simulátoru Mercedesu pomáhá
  168. Zv
  169. Lopez: Lotusu se dvoří ostatní výrobci motorů, včetně Hondy
  170. Honda potvrdila návrat do formule 1 v roce 2015
  171. "Chci vidět závodníky jezdit na plné pecky!"
  172. McLaren bude továrním týmem Hondy, tajemství Mercedesu zachová
  173. Pro Hondu pracuje bývalý motorář Ferrari a FIA Gilles Simon
  174. Alonso je třetím nejlépe placeným neamerickým sportovcem
  175. Podle Lotusu je teď nejsilnější Ferrari
  176. Díl, který selhal Grosjeanovi v Barceloně, Lotus už přepracoval
  177. Domenicali doufá, že následovníkem Massy u Ferrari bude Bianchi
  178. Zastávek v boxech nebylo moc, upozorňuje Ferrari
  179. Přední týmy se Force Indii vzdálily
  180. Renaultu by sta
  181. Dobrá kvalifikace nám nebude stačit ani v Monaku, říká Mercedes
  182. Šampionát neovlivníme, reaguje Pirelli na podezření z porušení pravidel
  183. Vettel versus Webber: Koho znáte líp?
  184. FIA velké změny pneumatik nepovolí
  185. Chilton se chce stát mistrem světa, ví, že na to má
  186. Technika: Matra MS80, jediný šampión zkonstruovaný ve Francii
  187. Video: Massa jezdil s formulí 1 v ulicích Varšavy
  188. Räikkönena uspokojí jedině první místo v šampionátu
  189. Minardi má jasno - mladíci potřebují více času na zaučení
  190. Whitmarsh: Jestli někdo dokáže vést McLaren lépe, ať se ujme funkce
  191. Fotogalerie: Michael Schumacher jezdil na Nordschleife s vozem F1
  192. Ecclestone zůstane ve vedení formule 1, dokud nebude usvědčen
  193. Problémy Williamsu jsou dlouhodobější, přiznává Williamsová
  194. Lowe začne pracovat pro Mercedes už v červnu
  195. Video: Jak vítr ovlivňuje aerodynamiku vozu formule 1
  196. BMW a Toyota nemají v plánu následovat Hondu zpět do formule 1
  197. Proti úpravám pneumatik je i Force India, Mercedes dává opozici za pravdu
  198. Ecclestone: Jezdci musí používat mozek jako za starých časů
  199. Video: Schumacher a Rosberg jezdili na Nordschleife
  200. Fotogalerie: Jak Felipe Massa jezdil s formulí 1 po Varšavě
  201. Pirelli předpovídá pro Monako dvě zastávky v boxech
  202. V Monaku zůstává jediný úsek DRS
  203. Schumacher: Pirelli reaguje na kritiku, kterou jsem vyslovil už před časem
  204. Potřebujeme tovární podporu automobilky, vysvětluje McLaren spojení s Hondou
  205. Pérez i nadále vykazuje kvality, kvůli kterým ho McLaren angažoval
  206. Maldonado: Závodní rychlost má Williams na úrovni Force Indie
  207. Lotus: Větší plat než Räikkönen moc jezdců nemá
  208. Pro příští rok mám dvě možnosti, říká Räikkönen
  209. McLaren věnuje více zdrojů letošnímu vozu na úkor toho příštího
  210. V roce 2015 bude mít Honda jen McLaren, další týmy můžou přijít později
  211. Fry se po vynechané Barcelon
  212. Hamilton a Sutil se zatím neusmířili
  213. Button nechce dlouhodobé závazky, aby mohl kdykoliv odejít
  214. Alonso: Red Bull vyhrával moc snadno, teď je pro něj těžké prohrávat
  215. Na pneumatiky si st
  216. V prvním monackém tréninku byl nejrychlejší Rosberg
  217. Na sedačku u Red Bullu Racing jsem připravený, hlásí Ricciardo
  218. Renault: Honda se bude příští rok učit od Mercedesu
  219. V druhém tréninku zůstal v Monaku nejrychlejší Rosberg
  220. Čtvrtek v Monte Carlu: Mercedes potvrzuje rychlost na jedno kolo
  221. Pirelli chce upravit jen zadní pneumatiky, Force India se staví proti
  222. Fotogalerie: Čtvrtek v Monaku
  223. Räikkönen: Ani u Red Bullu nebude příští rok jistota vítězného vozu
  224. Příští rok tu možná nebudeme, říká Pirelli
  225. Williams zvažuje přestup k Mercedesu
  226. Hamilton chtěl od malička jezdit na motorkách, ale dostal motokáru
  227. Fotogalerie: Přehlídka speciálních helem pro Monako
  228. Upravené pneumatiky bychom měli nejdříve otestovat, navrhuje Force India
  229. Horner odpovídá Alonsovi: Prohrávat umíme, nestěžujeme si na žluté vlajky
  230. Mercedes věří, že v závodě už tolik ztrácet nebude
  231. Caterham potvrdil setrvání u Renaultu v roce 2014
  232. Měli jsme zůstat u loňského vozu, připouští McLaren
  233. Pneumatiky přináší více práce také motorářům
  234. Räikkönen musel upravit design helmy a zakrýt Hunta
  235. Tréninky zakončil nejlepším časem Rosberg, tři jezdci bourali
  236. Diskutujte během kvalifikace na GP Monaka
  237. Massa ztratí na startovním roštu v Monaku pět míst
  238. Tentokrát už Alonso ve vítězství příliš nevěří
  239. Kdo byl dnes největším nepřítelem McLarenu? Sám McLaren
  240. Vettel: Mercedes se snad bude trápit, ale musíme se soustředit na sebe
  241. Hamilton: Takhle mě týmový kolega ještě nikdy neporážel, chci to změnit!
  242. Grosjeana tréninkové karamboly nerozhodily, dál jede na maximum
  243. Fotogalerie: Sobota v Monaku
  244. Střed pole: Sutil si brousí zuby na podium
  245. Novější týmy: Marussia stále neví, co se stalo s Bianchiho vozem
  246. Whitmarsh varuje - formule 1 může přijít až o sedm týmů
  247. Mercedes čelí skandálu kvůli privátnímu testování pneumatik
  248. Diskutujte v průběhu Velké ceny Monaka
  249. Toro Rosso bude jezdit z motorem Renault a s převodovkou Red Bullu
  250. Zůstane Pirelli ve formuli 1? Zatím mu schází posvěcení od FIA.