PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. De la Rosa je ochoten se v příštím roce vrátit do role testovacího jezdce
  2. V sezóně 2011 by měla křídla s průduchem pomáhat všem při předjíždění
  3. Alonso: Valencie není pro Ferrari poslední šancí, bojovat budeme až do konce
  4. Sezóna byla doposud dobrá, ale bude ještě lepší, věří Button
  5. Přečtěte si nové číslo F1Magu s ohlédnutím za Montrealem a Le Mans
  6. Tým formule 1 potřebuje do začátku sto miliónů dolarů, odhaduje Villadelprat
  7. Mercedes: Kritika Schumachera nás překvapuje
  8. Branson: Za desáté místo v šampionátu jsou peníze? Chci ho!
  9. Zahalené vyjasnění
  10. Enzo Ferrari má od nynějška v Modeně svoji fakultu
  11. Toro Rosso se posunulo před Williams, teď se zaměří na Force Indii
  12. Motory Mercedes budou pravděpodobně pohánět šest vozů i v příštím roce
  13. Nasazení KERS v roce 2011 zatím potvrdily Ferrari, Renault a Williams
  14. Bridgestone se inspiroval Kanadou a chce větší rozdíly mezi směsmi
  15. MP4-25 mi už vyhovuje, říká Button
  16. Cílem Renaultu pro Valencii je vrátit se před Ferrari a na stupně vítězů
  17. Mercedes: Přední týmy máme na dostřel, boj o titul nevzdáváme
  18. McLaren věří, že bude bojovat o vítězství ve většině zbývajících závodů
  19. Kovalainen se před Valencií vzdal nového šasi ve prospěch Trulliho
  20. Vyzkoušejte si roli mechanika vyměňujícího kolo při pitstopu F1!
  21. JJ Lehto zraněn po nehodě s člunem
  22. Bridgestone ve Valencii problémy s pneu neočekává
  23. Důchod by pro mě znamenal smrt, říká Ecclestone
  24. Inženýr Pat Fry má namířeno do Ferrari
  25. Nicolas Prost usedl do vozu formule 1 v Magny-Cours
  26. Senna: Ještě nejsem na úrovni, na které bych chtěl být
  27. Alonso poprvé testoval formuli 1 ve Fioranu
  28. Do Německa přiveze Bridgestone nejměkčí a nejtvrdší směs pneumatik
  29. Renault chce ukončit souboj s Mercedesem posunem na čtvrté místo
  30. Cosworth odmítá, že by měl Williams přestoupit k Renaultu
  31. Trulli: Mechanici jsou z mých technických problémů zoufalí
  32. Williams si do Valencie přiveze další verzi křídla s průduchem
  33. Liuzzi sní o angažmá u McLarenu
  34. Glock: Vůz Virginu je moc těžký a zaostává ve všech oblastech
  35. Ferrari potvrdilo příchod Pata Fry z McLarenu
  36. Ferrari potvrdilo příchod Pata Frye z McLarenu
  37. Vettel zřejmě nebude muset měnit převodovku z Kanady
  38. Cosworth upravuje svůj motor pro spolupráci s KERS v roce 2011
  39. Force India nasadí ve Valencii nové přední křídlo a di Restu
  40. Vteřiny, které rozhodují závod - vyzkoušejte při Red Bull Night Race
  41. Lotus pojede ve Valencii 500. Grand Prix
  42. Před dvacátou GP Evropy
  43. Alonso: Cílem pro Valencii je pódium, splněným snem by bylo vítězství
  44. McLaren prozradil, jak budou jezdci příští rok používat zadní křídla
  45. V roce 2011 bude jednotným dodavatelem pneumatik Pirelli
  46. Systém výfuků Red Bullu zrychlí vůz o půl sekundy
  47. Světová rada měnila pravidla pro letošní i příští rok
  48. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s představením Valencie
  49. Inflace předjíždění
  50. Jezdci musí jít v silničním provozu příkladem, FIA upraví Sportovní kodex
  51. Webber: Ještě musíme přečkat Valencii, další okruhy nám už vyhovují
  52. Švýcarská nadace chce připravit Lewise Hamiltona o řidičský průkaz
  53. BMW Sauber smí změnit název, ale udělá to až na konci sezóny
  54. Michelin na dodavatele pneumatik oficiálně nekandidoval
  55. BMW Sauber smí změnit název, ale až na konci sezóny
  56. Týmy budou testovat pneumatiky Pirelli po závodě v Abú Zabí
  57. FIA potrestala USF1 pokutou a zákazem soutěžení
  58. Jezdcům se nastavitelná zadní křídla nezamlouvají
  59. V prvním tréninku byl ve Valencii nejrychlejší Nico Rosberg
  60. Schumacher: Své kritiky neberu vážně, dělají showbyznys
  61. V druhém tréninku byl na domácí půdě nejrychlejší Fernando Alonso
  62. Pátek ve Valencii: Ferrari se zlepšilo, ale neví o kolik
  63. Red Bull nasadí zadní křídlo s průduchem poprvé do závodu
  64. Kde všude bude mít Red Bull Night Race své pitstopy
  65. Force India založí jezdeckou akademii, jež bude hledat indického Hamiltona
  66. V sobotu dopoledne byl ve Valencii nejrychlejší Sebastian Vettel
  67. Red Bull: Test Ferrari ve Fioranu byl neslušný, odporuje dohodě
  68. Soutěž o podepsanou čepici Roberta Kubici má svého vítěze
  69. Kvalifikaci na GP Evropy vyhrál Sebastian Vettel
  70. Třetí místo je víc, než co Hamilton čekal
  71. Red Bull se raduje, Vettel je zpátky na špičce
  72. Mercedes nedokázal využít technická vylepšení
  73. Střed pole: V první desítce dva renaulty a dva williamsy
  74. Ferrari čtvrté a páté: Jsme trochu zklamaní
  75. Nováčci: Lotus opět překonal vozy Virgin a HRT
  76. Josef Král po havárii při závodě GP2 na jednotce intenzivní péče
  77. Ve Valencii vyhrál Vettel, Webber škaredě boural
  78. Závod byl zmanipulovaný, zuří Alonso
  79. Nejrychlejší kolo zajel ve Valencii Button, nejrychlejší zastávku měl Alonso
  80. Hamilton druhým místem udržel vedení v šampionátu
  81. Vettel po výhře: Nejdůležitější je, že Mark je v pořádku
  82. Podle Schumachera v dané chvíli neměla svítit červená
  83. Nováčci: Nejlepší tentokrát Virgin
  84. Špatné číslo na displeji
  85. Kubicovi přišel výjezd safety caru vhod, vlastně až moc
  86. Střed pole: Kobajaši zapůsobil trpělivostí uprostřed a odvahou na konci
  87. Pravidla o safety caru by se měla znovu změnit, říká Ferrari
  88. Hamilton: Porušil jsem pravidla a dostal trest. To není neférové
  89. Podle Webbera se Kovalainen neměl tak bránit. Podle Lotusu musel
  90. Ferrari: Výsledky jsou překroucené, je ohrožena důvěryhodnost F1
  91. Valencie: Co ve výsledcích nebylo
  92. Renault věří, že pokud udrží tempo vývoje, výrovná se McLarenu a Ferrari
  93. Ferrari souhlasí s vyjasněním pravidel o filmových dnech
  94. FIA se zlobí na Ferrari kvůli komentářům o zmanipulovaném závodě
  95. Ve Valencii nám pomohly vlastnosti okruhu, přiznává Williams
  96. Hamilton: Za Alonsův špatný výsledek nemůžu
  97. Renault si Kubicu zřejmě udrží a poptá Räikkönena
  98. Z kvalifikace při Red Bull Night Race postoupí 16 nejlepších
  99. Zmatek se safety carem vysvětlen
  100. Do Silverstonu pojede Red Bull bez větších úprav vozu
  101. Alonso: Po závodě ve Valencii mě ovládly emoce
  102. Pirelli bude nabízet jednu bezpečnou a jednu agresivní směs
  103. Formule 1 se zavázala k postupnému snižování emisí skleníkových plynů
  104. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s ohlédnutím za Valencií
  105. Kobajaši ve Valencii potvrdil, že se Sauber rozhodl správně
  106. Král v bolestech a ve speciálně upraveném letadle na cestě domů
  107. Hamilton: Ve Valencii jsme měli rychlost na udržení Red Bullu pod tlakem
  108. Italská federace podpořila Ferrari: Důvěryhodnost F1 byla poškozena
  109. HRT obavy z kvalifikačního limitu nemá, uvítal by jeho snížení
  110. Malorka vyjádřila zájem pořádat závod formule 1
  111. Red Bull: U motoru je nejdůležitější výkon a ten nám schází
  112. Whitmarsh: Zadní nastavitelná křídla nemusíme nasadit do závodů
  113. Týmy chtějí více testů pro mladé jezdce
  114. Mark Webber absolvoval pit stop před Big Benem
  115. Ještě stále neumíme pracovat s pneumatikami, přiznává Schumacher
  116. McLaren si nepřeje víc než dvacet závodů za rok
  117. Josef Král má zlomenou páteř, léčit se bude až tři měsíce
  118. Představitelé formule 1 se sešly s fanoušky - video
  119. Mluvčí Mercedesu popírá Rosbergovu kritiku
  120. Představitelé formule 1 se sešli s fanoušky - video
  121. Lidé by měli Schumimu prokázat respekt, říká Todt
  122. Silverstone bude pro Williams klíčový, myslí si Barrichello
  123. Magny-Cours chce zpět formuli 1
  124. Adrian Newey dostal od Red Bullu monopost RB5
  125. McLaren se na Alonsa za komentáře o Valencii nezlobí
  126. Renault: Räikkönena na seznamu nemáme, ale může se to změnit
  127. Alonso se k nám z McLarenu neměl vracet, říká sportovní ředitel Renaultu
  128. Webber zdědil po Vettelovi Svůdnou Liz
  129. Alonso: Silverstone nám nebude vyhovovat, ale jsem optimista
  130. Nové pneumatiky si vyžádaly pevně stanovené rozložení hmotnosti vozů
  131. Balík úprav je nutný pro udržení se v boji o tituly, říká Button
  132. Týmu se dlouho takhle nedařilo, pochvaluje Force Indii Mallya
  133. Ecclestone chce v USA závodit také v New Yorku
  134. S novým difuzorem jede do Silverstonu také Williams
  135. Silverstone počtyřiačtyřicáté a přece poprvé
  136. Potřebujeme vyhrát alespoň jeden z příštích tří závodů, přiznává Ferrari
  137. Dennis: Alonso počítal u McLarenu se vším, jen ne s Hamiltonovou rychlostí
  138. Robert Kubica se upsal Renaultu až do roku 2012
  139. McLaren: Výsledky prvních testů balíku úprav pro Silverstone jsou smíšené
  140. ART GP odstoupil z výběrového řízení na třináctý tým sezóny 2011
  141. Malé nenápadné pravidlo
  142. Red Bull: Harmonický vztah Hamiltona a Buttona nevydrží věčně
  143. Cypher Group podala přihlášku do šampionátu 2011
  144. Přečtěte si nové číslo F1Magu s představení GP Velké Británie
  145. Ani jsem nevěděl, že jsem byl vzhůru nohama, vzpomíná na Valencii Webber
  146. Pokračování boje o reklamu: Silverstone musely opustit tahače týmů
  147. FIA změnila pravidla pro výjezd safety caru
  148. Williams povýšil Adama Parra a potvrdil pokračování s Cosworthem
  149. S Ferrari jsem vůbec nejednal, říká Kubica
  150. Bruno Senna končí, v Británii jej střídá Japonec Jamamoto
  151. Letošní sezónu Schumacher vzdal, už se chce jen učit
  152. Ferrari představilo nové logo pro sezónu 2011
  153. Mercedes se může vrátit na špičku ještě letos, věří Rosberg
  154. V prvním tréninku před britskou GP byl nejrychlejší Sebastian Vettel
  155. Pneumatiky by měly vydržet jen sto kilometrů, navrhuje Ecclestone
  156. Red Bull: Alokací šasi nikoho neupřednostňujeme
  157. V druhém tréninku v Silverstonu byl nejrychlejší Mark Webber
  158. Senna se vrátí do vozu už v Německu
  159. Přečtěte si nové číslo F1Magu s představením GP Velké Británie
  160. Pátek v Británii: Red Bull je jasným favoritem
  161. Pátek v Británii: Red Bull je jasným favoritem a nová trať se moc nelíbí
  162. Neukojená krvelačná touha
  163. McLarenu se nová řešení neosvědčila, zbaví se jich
  164. FOTA je pro formuli 1 užitečná, vzkázal Whitmarsh Ecclestonovi
  165. V třetím tréninku se v Británii vrátil na první místo Sebastian Vettel
  166. V britské kvalifikaci dominoval Red Bull, vyhrál Sebastian Vettel
  167. Alonso doufá, že Ferrari konečně využije svůj potenciál
  168. Čtvrtý Hamilton: Bylo to mé nejlepší kolo vůbec
  169. Víc než pole position poutá pozornost u Red Bullu jediné nové křídlo
  170. Rosberg si věří, Schumacher v závěru nezajel optimální kolo
  171. Z nováčků nejrychlejší Lotus, Virgin si to nechce nechat líbit
  172. Ze středu pole uspěli v kvalifikaci Kubica, Barrichello a de la Rosa
  173. Na Silverstonu zvítězil Mark Webber
  174. Alonso je s penalizací smířený
  175. Karma? Asi jo, řekl vítězný Webber
  176. Žádný zázrak, ale výsledek tvrdé práce, hodnotí závod Hamilton
  177. Z nových týmů byl v Silverstonu nejsilnější Lotus
  178. Upravili jsme celé auto a vyplatilo se, libuje si třetí Rosberg
  179. Nejúspěšnější ze středu pole byl tentokrát Barrichello
  180. Teď má přednost u nových dílů Webber, potvrdil Red Bull
  181. Zdá se, že je Ferrari prokleté, říká Domenicali
  182. Webber: Díky sporu o křídlo bylo mé vítězství ještě sladší
  183. Šampionát vyhrajeme, domnívá se Alonso
  184. Barrichello by u Williamsu rád zůstal i příští rok
  185. GP Velké Británie: Co ve výsledcích nebylo
  186. Schumacher po sezoně odejde, tipuje Stewart
  187. Týmy se zájmem o vstup do F1 musí disponovat alespoň 16 milióny liber
  188. Nové díly se Williamsu osvědčily, menší potíže nastaly s difuzorem
  189. McLaren odsunul balík úprav na Hockenheim
  190. Promarnit další příležitosti si Ferrari nemůže dovolit, varoval Montezemolo
  191. Red Bull nás netlačí k upřednostňování jednoho jezdce, tvrdí Horner
  192. FIA: Ferrari jsme řekli hned, ať Alonso vrátí pozici Kubicovi
  193. Renault má na seznamu kandidátů Sébastiena Buemiho
  194. Dennisův kanadský žert se v Silverstonu s pochopením nesetkal
  195. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s ohlédnutím za Silverstonem
  196. Klíčem k úspěchu foukaného difuzoru je spolupráce s motorem
  197. Coulthard: Kdysi jsem odmítl příležitost přestoupit k Ferrari
  198. Force India se začíná obávat Williamsu
  199. Renault potřebuje doladit foukaný difuzor, foukané křídlo nasadí později
  200. Renault chce bodovat s oběma vozy, Petrov se musí zlepšit
  201. Petrov se musí zlepšit, Renault chce bodovat s oběma vozy
  202. Webber: Silverstone jsme si vyříkali, jdeme dál
  203. Buttona znepokojují zrychlující soupeři
  204. Týmy přijaly opatření proti zneužívání filmových dnů
  205. Räikkönen zřejmě zůstane příští rok v rallye
  206. Villeneuve se pokusí o návrat do formule 1 s vlastním týmem
  207. Alonso: Zákaz testování svazuje inženýrům ruce
  208. Toro Rosso bude příští rok pokračovat s Alguersuarim a Buemim
  209. Okruh v Austinu má představovat návrat k tradičním tratím
  210. Kubica nemusí u Renaultu zůstat do konce roku 2012
  211. Toro Rosso očekává v druhé polovině sezóny zlepšení a útok na osmé místo
  212. McLaren čeká v Německu druhý pokus s novým difuzorem
  213. Stop obchodním nadšencům
  214. Helmut Marko: Kde byl Webber před dvěma lety? Bez Red Bullu nikde
  215. Sakon Jamamoto nahradí v Německu Karuna Čandhoka
  216. Ferrari oponuje: FIA nám neřekla třikrát, že má Alonso vrátit pozici Kubicovi
  217. Je čest spolupracovat s Villeneuvem, říká šéf Duranga
  218. Šlo by to i bez Monaka, říká Ecclestone a ohlíží se po nových trzích
  219. ART musel vzdát kvůli neúspěchu Michelinu
  220. Haug: Nechci nikoho jiného než Schumachera a Rosberga
  221. Moskva usiluje o městský závod v okolí Kremlu
  222. Do světa jsem toho řekl moc, připouští Webber
  223. Buemi potvrdil, že příští rok zůstane u Toro Rosso
  224. Výzva vedení Ferrari zaměstnancům: Kdo nevěří ve vítězství, měl by odejít
  225. Sebastian Vettel předvedl formuli 1 v rodném Heppenheimu
  226. Stefan GP staví vlastní vůz, hotový by měl být v září
  227. Mateschitz: Red Bull nemůže mít týmovou jedničku, přineslo by to problémy
  228. Stewardi by měli mít na své verdikty omezený čas, navrhuje Ferrari
  229. Williams: Prodloužení smlouvy s Barrichellem je jen formalita
  230. V Německu by nás mohlo mrzet, že nemáme křídlo s průduchem, říká Kubica
  231. F-potrubí nasadil McLaren poprvé už loni v Monaku
  232. Znovu na Hockenheimring
  233. Villeneuve potvrdil spojení s Durangem
  234. Upravený difuzor a zadní křídlo mají Williamsu zajistit další body
  235. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s představením GP Německa
  236. Alonso: Příští závody potřebujeme dojet na stupních vítězů
  237. Problémy se zahříváním pneumatik jsou snad minulostí, doufá Massa
  238. Poprvé v historii nasadí Bridgestone současně nejměkčí a nejtvrdší směs
  239. V Německu se sveze Fauzy, Di Resta zůstane sedět v garáži
  240. Whiting uskutečnil inspekci korejského okruhu
  241. Monako připisuje Ecclestonovo vyjádření jednáním o nové smlouvě
  242. Úvahu o uvolnění zákazu testování odmítají menší týmy
  243. Webber: Měl jsem být do vysílačky sprostý, komentář by pak by nezveřejnili
  244. Schumacher ve formuli 1 zůstává a bojovat o titul chce příští rok
  245. Mercedes je znovu ve formě, říká Rosberg
  246. Trulli: Lotus týmy středu pole letos zřejmě neohrozí
  247. Trulli: Týmy středu pole Lotus letos zřejmě neohrozí
  248. V mokrém Hockenheimu začal nejrychleji Adrian Sutil
  249. V souboji s Red Bullem jsme doposud měli štěstí, přiznává Hamilton
  250. HRT jedná o technické spolupráci s Toyotou