PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. McLaren potvrdil Boulliera v roli závodního ředitele
  2. Nos Lotusu je v souladu s pravidly, potvrdil Whiting
  3. Fotogalerie: Středeční testování v Jerezu
  4. Informace o probouzení Schumachera jsou jen spekulace, varuje Kehmová
  5. Ferrari: Méně kol jezdíme z opatrnosti
  6. McLaren zaujal inovativním řešením aerodynamiky na zádi vozu
  7. Renault přiznal problémy s bateriemi
  8. Testy v Jerezu pokračují třetím dnem
  9. Button: Boullier pomůže, MP4-29 je lepší než předchůdce
  10. Lékaři začali probouzet Schumachera, potvrdila jeho mluvčí
  11. Vrátím se nejdřív v létě, odmítá Brawn spekulace o McLarenu
  12. Fotogalerie: Čtvrtek v Jerezu
  13. Marussia vyjela v Jerezu s MR03
  14. Red Bull je pořád v problémech, ve čtvrtek skončil po třech kolech
  15. Úplné řešení technických problémů očekává Renault až v Bahrajnu
  16. Moc velký rozdíl to není, hodnotí Alonso letošní vůz
  17. Testy v Jerezu pokračují posledním dnem
  18. Nové motory jsou naprostá fraška, zlobí se Ecclestone
  19. Fotogalerie: Pátek v Jerezu
  20. Red Bull skončil předčasně i v pátek a z testů odjíždí domů
  21. Zápisy Lotusu a Marussie do šampionátu jsou už potvrzené
  22. FIA se začala zajímat o pevnost nových nosů
  23. Soutěž o DVD s filmem Rivalové má svého vítěze
  24. Tvar nosu není z hlediska výkonnosti důležitý, říkají u Ferrari a Toro Rosso
  25. První letošní testy ve španělském Jerezu v číslech
  26. Máme spolehlivý vůz, raduje se Hamilton po testech v Jerezu
  27. Gary Hartstein: Snižování Schumiho sedace je to, na co jsme čekali
  28. Red Bull popírá že by mu odchod některých zaměstnanců uškodil
  29. Brawn: Kdyby si dali 2 a 2 dohromady, pochopili by, že odcházím napořád
  30. Kobajaši věří, že Renault dokáže své problémy vyřešit rychle
  31. Red Bull nemá důvod panikařit, tvrdí Ricciardo
  32. Bookmakeři okamžitě zareagovali na propadák Red Bullu v Jerezu
  33. Návrat do minulosti: Vyznáte se v sezoně 1950?
  34. Mateschitz: Rozpočtový strop musí mít jasná pravidla, jinak se dá zneužívat
  35. Alonso porazí Räikkönena, předpovídá Massa
  36. Problémy s naším pohonem jsou nepřijatelné, kaje se Renault
  37. Alonso: Nové vozy jsou pomalejší a méně náročné, ale pořád zábavné
  38. Podle Sutila má Mercedes navrch, ten ale roli favorita odmítá
  39. Forma Mercedesu starosti Red Bull nedělá
  40. Ferrari si s F14 T potvrdilo funkčnost upraveného aerodynamického tunelu
  41. Sledovanost formule 1 klesla, Ecclestone za tím vidí Vettela
  42. Hamilton, Rosberg a Massa: Jak se řídí letošní vozy
  43. Odpor veřejnosti ke dvojitým bodům formuli 1 zaskočil, přiznal Wolff
  44. Ecclestone: Kdyby ostatní týmy dělaly lepší práci, dvojité body by nebyly
  45. Závodní aerodynamiku nasadí Sauber v Bahrajnu
  46. Začátek sezóny může přinést neobvyklé výsledky, předpokládá Massa
  47. V zátěžových chvílích nám bude Brawn scházet, přiznává Mercedes
  48. Alonso: Teď mi jsou dva tituly málo, za deset let můžu mít jiný názor
  49. Ferrari si pro letošní rok nechává tři testovací jezdce
  50. Loňským časům na kolo se přiblížíme na konci roku, odhaduje Button
  51. Newey: V úvodu sezóny budou rozhodující spolehlivost a výkon motoru
  52. Mercedes má zřejmě navrch, ale to se může rychle změnit, říká Lauda
  53. Marussia: U zvuku šestiválce se dá na rozdíl od osmiválce telefonovat
  54. McLaren se bez hlavního sponzora obejde, má hodn
  55. Ecclestone favorizuje Mercedes, ale víc věří Rosbergovi než Hamiltonovi
  56. Magnussen je u McLarenu jako doma, až má strach, aby nepřehnal trénink
  57. Williams: U motorů je několik věcí jinak, soustředění jsme na ERS
  58. Red Bull: Auto musíme předělat, ale v roce 2010 jsme také měli zpoždění
  59. Zima mi pomohla strávit rozhodnutí Red Bullu, říká Vergne
  60. Německý soud s Ecclestonem začne v dubnu
  61. Wolff: Red Bull bude znovu silný, ale snad méně než dřív
  62. Formule 1 přemýšlí, jak donutit jezdce jezdit ve třetí části kvalifikace
  63. Lotus představí E22 až na začátku druhých testů
  64. Zemřel Räikkönenův manažer Robertson starší
  65. Renault se musí zlepšit ve všech oblastech, říká šéf Caterhamu
  66. Lotus dnes jezdí s E22 v Jerezu
  67. Hülkenberg Lotus zatím neodepisuje
  68. S parametry současných nosů přišla FIA, připomněl Mercedes
  69. Sauber o
  70. Force India si pořídila tým v GP2 na výchovu mladých jezdců
  71. Honda zprovozní svoji britskou základnu v červnu
  72. Roberto Moreno – náhradníkem na plný úvazek
  73. Giancarlo Minardi: Neznalost maršála může zabíjet. Letos obzvlášť.
  74. Mercedes je opatrný, za favorita se zatím nepovažuje
  75. Toto Wolff: Michaela pořád považujeme za člena týmu
  76. Lotus se zapletl do ruské kontroverze v souvislosti s homosexualitou
  77. Caterham: Chceme už konečně bojovat ve středu pole
  78. Vsadil bych se, že odsouzen nebudu, říká Ecclestone
  79. Chcete milion euro? Udejte tým formule 1!
  80. Kovalainenovi Lotus uškodil, přiznal Fernandes
  81. Boullier: McLaren mi umožní se soustředit na práci bez vedlejších starostí
  82. Lopez si přeje ve vedení Lotusu Quesnela
  83. Red Bull: Problémy nejsou velké a chybou není vnitřní uspořádání vozu
  84. Mercedes bude s McLarenem dál spolupracovat, ale brzy asi vztah omezí
  85. Lotus odjel v Jerezu víc kol než Red Bull
  86. Věštec Webber: Ricciardo se v kvalifikacích vyrovná Vettelovi
  87. FIA potvrdila časy, ve kterých se pojedou jednotlivé závody
  88. Věštec Webber: Ricciardo se v kvalifikacích vyrovná Vettelovi
  89. S Danielem jsme každý jiný, určitě mi ale dá zabrat, myslí si Vettel
  90. Renault si s Lotusem ověřil upravenou pohonnou jednotku, jezdila bez problémů
  91. Lotus: Potvrdilo se, že nejet na první testy bylo správným rozhodnutím
  92. Hamilton se s Di Restou dohodl na mimosoudním urovnání sporu
  93. Abú Zabí bude jako finále ve Wimbledonu, hájí dvojité body Hill
  94. Dobré první testy očekávání Williamsu nezvýšily
  95. Frijns: Jestli se do závodní sedačky nedostanu ani příští rok, tak už nevím
  96. FIA už plánuje, jak příští rok odstraní ošklivé nosy vozů
  97. Räikkönen je vyspělejší, zkušenější a blíž týmu, říká šéf Ferrari
  98. Red Bull: Je hloupé teď hovořit o rozpočtovém stropu
  99. Ricciardo se chce od Vettela nejdřív učit, než začne uvažovat o porážení
  100. Gary Hartstein: Jak si vysvětlit dlouhé mlčení kolem Schumachera
  101. Toro Rosso nečeká velké změny v rozložení sil
  102. Genworth se stal novým sponzorem Williamsu, na Martini se stále čeká
  103. Haas: Ecclestone říká, že nový tým mít nebudu, a to mě straší
  104. U Ferrari vládne opatrný optimismus
  105. Pětisekundová penalizace se bude udělovat za překroční rychlosti v boxech
  106. Na rozdíl ode mě Alonso loni v simulátoru nepracoval, tvrdí Massa
  107. Auto vydrželo pohromadě, a to je pozitivní, hodnotí Grosjean
  108. Pujolar: Maldonado bývá podceňován, zapůsobil na mě stejně jako Montoya
  109. Jacques Villeneuve bude soutěžit ve WRX
  110. Schumacherovo probouzení pokračuje, ale rodina nechce zveřejnit detaily
  111. Villeneuve nejen o Alonsovi, Räikkönenovi, Vettelovi a Schumacherovi
  112. Okruh v Soči je z jedenadevadesáti procent hotový
  113. Sauber angažoval De Silvestrovou, příští rok ji chce nechat závodit
  114. Symonds se u Williamsu nezaměřil na techniku, ale na lidi
  115. Na konkurenci ztrácíme asi tři týdny, odhaduje Renault
  116. Grosjean: Boullierův odchod nikdo nečekal
  117. Toro Rosso opouští šéfdesignér Luca Furbatto
  118. FOTA čelí otázkám o svém dalším směřování
  119. Zahynul kaskadér filmového Nikiho Laudy z Rivalů Mauro Pane
  120. Očekává se, že jezdecké schopnosti budou nadále klíčové
  121. Technika: McLaren MP4/2 - TAG Porsche dominoval tři roky
  122. Lowe doufá, že šetření paliva nebude dominantním faktorem
  123. Ferrari: S hodnocením nové F1 vyčkejme a mezitím nahánějme mladé lidi
  124. Oslavné pálení pneumatik už oficiálně dovolují pravidla
  125. Z počítačových her do skutečné F1? První chce být Mardenborough
  126. Četníci uzavřeli vyšetřování Schumacherovy nehody
  127. Red Bull vzal část problémů s chlazením na sebe
  128. Grosjean nesmí ani lyžovat
  129. Na Vettela jsem nebyl připravený, uznal Vergne
  130. Jak funguje pětisekundová penalizace
  131. Ferrari se rozloučilo se svým osmiválcem 056
  132. Hrajte o DVD s filmem Rivalové
  133. Grosjean: Výkonnost diktuje rozpočet, takže případná překvapení nevydrží
  134. Blíží se druhé testy, představí se v nich nový Lotus E22
  135. Pro Hamiltona nebude šetření paliva těžší než pro ostatní, míní Mercedes
  136. Petrobras se vrátil k Williamsu
  137. Newey: Dvojité body znehodnocují formuli 1 na úroveň wrestlingu
  138. Pirelli začíná pracovat na pneumatikách, které se obejdou bez zahřívačů
  139. Lotus odhalil E22
  140. V Bahrajnu začaly druhé testy
  141. Svezte se virtuálně v Mercedesu W05 na okruhu v Silverstonu
  142. Hamilton: Také máme technické problémy, ale asi menší než ostatní
  143. K nastavení vozu se dostaneme až v Austrálii, předpokládá Grosjean
  144. Red Bull vyřešil problémy z Jerezu, ale v Bahrajnu se objevily jiné
  145. Fotogalerie: Středa v Bahrajnu
  146. Lotus potvrdil prodloužení smlouvy s Renaultem
  147. Naše týmy už můžou jezdit bez omezení, říká Renault
  148. Testy v Bahrajnu pokračují druhým dnem
  149. Lotus: Jestli se potvrdí čísla z aerodynamického tunelu, máme super auto
  150. Londýnský soud: Ecclestone uplácel, ale odškodné platit nemusí
  151. Jsem šéfem týmu McLaren, vysvětluje Boullier
  152. Pic se stal třetím jezdcem Lotusu
  153. Problémů je hodně, ale jsou malé, říká Alonso
  154. Red Bull poprvé jezdil, ale o dohánění zatím hovořit nemůže
  155. Renault na ostatní výrobce motorů ztrácí, říká Kobajaši
  156. Testy v Bahrajnu pokračují třetím dnem
  157. Fotogalerie: Čtvrteční testování v Bahrajnu
  158. Renault: Pro mechaniky je to peklo, porucha může znamenat konec tréninku
  159. Původ současných problémů Renaultu vidí Red Bull u Briatoreho
  160. Red Bull považuje Mercedes za současného favorita
  161. Za problémy Renaultu stojí šetření, míní Symonds
  162. Ostatní doženou Mercedes ještě před Austrálií, předpovídá Pérez
  163. Niki Lauda slaví pětašedesátiny
  164. Fotogalerie: Pátek v Bahrajnu
  165. Felipe Nasr se stal testovacím jezdcem Williamsu
  166. Na úvod posledního dne testů byl nejrychlejší Rosberg
  167. Massa na návštěvě v nemocnici zpozoroval Schumacherovy pohyby ústy
  168. Fotogalerie: Sobota v Bahrajnu
  169. Hamilton je nadšen, Mercedes předčil očekávání
  170. Lotus si věří a doufá, že porazí i Red Bull
  171. Letošní vozy jsou komplikované, jejich opravy trvají dlouho
  172. Nejsilnější jsou týmy s naším motorem, říká šéf týmu Mercedes
  173. Asymetrický nos si necháme celý rok, předpokládá Lotus
  174. Renault je teď tam, kde chtěl být v polovině Jerezu
  175. Wolffová bude letos jezdit ve volných trénincích
  176. Ferrari: Až na jedno dopoledne šlo v Bahrajnu vše podle plánu
  177. Formu Mercedesu potvrzují statistiky z Bahrajnu
  178. Marussii odstavil v Bahrajnu mimo jiné počítačový virus
  179. Druhé DVD s filmem Rivalové má svého vítěze
  180. Räikkönen: Rychlost Ferrari se neukáže ani v posledních testech
  181. Týmy se dohodly na kvalifikačních změnách
  182. Williams potvrdil příchod Smedleyho
  183. Ecclestone chce v Rusku noční závod
  184. Nezpůsobili jsme jedinou červenou vlajku, chlubí se Williams
  185. Jsme pomalejší než GP2, říká Kobajaši
  186. Lotus: Zřejmě se nám vyplácí konzervativní přístup k chlazení
  187. Bugatti v Ženevě představí vůz pojmenovaný po Elišce Junkové
  188. Práce s pneumatikami bude ještě důležitější než loni, míní Bottas
  189. Lotus se diví, že nikdo neokopíroval jeho nos
  190. Hrajte o poukaz na lekci sportovní jízdy a DVD s filmem Rivalové!
  191. Renault: Jestli udržíme současné tempo zlepšování, v Austrálii bude dobře
  192. Gary Hartstein je proti utajování informací o Schumacherovi
  193. Mercedes, McLaren a Ferrari, tak vidí první trojici Toro Rosso
  194. Massa příjemně překvapil Williams
  195. Mohli bychom dojíždět v první desítce, věří Bottas
  196. Pic: S Caterhamem jsem měl na rok 2014 smlouvu, zaskočili mě
  197. Začaly poslední předsezónní testy
  198. Lotus jezdí v Bahrajnu v závodní specifikaci, další úpravy plánuje na Sepang
  199. Nejsem méně pracovitý než Rosberg, hájí se Hamilton
  200. Fotogalerie: Čtvrtek v Bahrajnu
  201. Rosberg: S připraveností na závod jsme na hraně, také máme problémy
  202. Mohli jsme odjet sto kol, ale měli jsme jinou práci, říká Räikkönen
  203. Renault stále není připravený, potvrdil Maldonado
  204. Red Bull není na odpis, míní Ricciardo
  205. Pirelli měří teplotu pneumatik pomocí samolepících teploměrů
  206. V Bahrajnu pokračují druhým dnem závěrečné testy
  207. Dnes je den zmrazení specifikace motorů, Renault v tom problém nevidí
  208. Spolumajitel Force Indie je ve vězení
  209. FOTA se dnes rozpustila
  210. Fotogalerie: Pátek v Bahrajnu
  211. Strategická skupina schválila kvalifikační změny
  212. Button: V Melbourne bude větší bitka, než si myslíte
  213. Testy v Jerezu pokračují předposledním dnem
  214. Všichni nemuseli ukázat svou skutečnou rychlost, obává se Lauda
  215. Luca Colajanni opouští Ferrari a přechází k Marussii
  216. Analýza: Proč se zase můžeme těšit na zcela odlišnou formuli 1?
  217. Odklad homologace nepotřebujeme, tvrdí Renault
  218. Vettel nečekal, že bude mít Red Bull stále takové problémy
  219. Lotus nebude připravený, přiznává Grosjean
  220. Na úvod posledního dne letošních zimních testů byl nejrychlejší Alonso
  221. Fotogalerie: Sobota v Bahrajnu
  222. První zatáčka v Bahrajnu ponese Schumacherovo jméno
  223. Vettel na pátý titul v řadě nemyslí
  224. Nelíbí se vám letošní motory? Původně to mělo být ještě 'horší'...
  225. Soutěž o poukaz na sportovní jízdu a DVD Rivalů má své vítěze
  226. Lotus: Bude štěstí, když GP Austrálie vůbec dokončíme
  227. Red Bull bude letos opět dominovat, předpovídá Hamilton
  228. Domenicali: Mercedes a Williams jsou připraveni lépe než my
  229. Pirelli oznámilo alokace pneumatik pro první čtyři závody
  230. Williams zakončil testy poruchou, přesto je s přípravami spokojený
  231. Fotogalerie: Neděle v Bahrajnu
  232. Na čele statistik zimních testů jsou týmy Mercedes a Williams
  233. Grosjean: Nejsme připraveni na Melbourne, ale to není nikdo
  234. Button: Red Bull má velmi dobré auto, stačí mu vyřešit spolehlivost
  235. Nové týmy chtějí mít Haas a Rumuni, FIA zatím nerozhodla
  236. Přípravy jsme nedokončili a v Austrálii budeme mít strach, přiznává Renault
  237. Ecclestone by rád vrátil formuli 1 do Long Beach
  238. Todt: Vozy byly moc spolehlivé, je dobré, když nebudou dokončovat
  239. Red Bull má dva měsíce zpoždění, říká Marko
  240. Force India: Mercedes a Williams jsou výjimečně silné, ale nejsme daleko
  241. Lotus má největší problémy s nekonzistentním chováním pohonu
  242. Spolehlivost bude v Austrálii mnohem lepší, předpovídá Caterham
  243. Hamilton: V prvních závodech čekají nás i fanoušky dobrá překvapení
  244. Ecclestone si hledá svého nástupce
  245. Ecclestone plánuje Grand Prix Ázerbájdžánu
  246. Cíl v Austrálii uvidí jen polovina vozů, říkají Marko a Lauda
  247. První závody budou pro týmy Mercedesu luxusní, věří Mallya
  248. Mercedes: Je nemožné říct, jak dobře jsme připraveni
  249. Lotus předpokládá, že se do formy dostane až ve třetím závodě
  250. Také Button favorizuje Mercedes a Williams