PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. Od nynějška je dostupná veškerá rádiová komunikace týmů s jezdci
  2. V druhém německém tréninku byl nejrychlejší Fernando Alonso
  3. Webber: Měl jsem být do vysílačky sprostý, komentář by pak nezveřejnili
  4. Pátek v Německu: Ferrari to s udržením v boji o titul myslí vážně
  5. McLaren bude v Německu pokračovat s novým difuzorem
  6. Renault chtěl peníze z TV práv s předstihem, soupeři mu to zatrhli
  7. V závěrečném tréninku byl v Hockenheimu nejrychlejší Sebastian Vettel
  8. McLaren chce překonat Ferrari a stát se největším jménem formule 1
  9. Domácí pole position vybojoval v Hockenheimu Sebastian Vettel
  10. Soutěž o podepsanou ochrannou kuklu Bruna Senny má svého vítěze
  11. Alonso nečekal, že by se mohl vyrovnat Red Bullu
  12. Vettel: První pole position před domácími fanoušky
  13. Nový difuzor McLarenu pomáhá, dnes se ale nedokázal dostatečně projevit
  14. Další ‚katastrofa‘ u Mercedesu. To auto je nevypočitatelné, říká Brawn
  15. Nové týmy se nevyhly problémům, nejlépe si s nimi poradil Lotus
  16. Střed pole: Kubica a Barrichello pokořili Mercedes
  17. Ferrari dominovalo Velké ceně Německa, vyhrál Alonso před Massou
  18. Alonso i Massa jsou v rozpacích, vedení Ferrari míří na kobereček k FIA
  19. Horner je zvědavý na rozhodnutí komisařů, Vettel lamentuje nad startem
  20. McLaren se musí zlepšit, shodují se Button s Hamiltonem
  21. Ferrari dostalo pokutu za týmovou režii
  22. Nejrychlejší kolo zajel Vettel, nejrychlejší zastávky měly mercedesy
  23. Schumacher kontroverzní krok Ferrari chápe
  24. O rádiové komunikaci a aroganci
  25. Střed pole: Bodovaly jen oba renaulty
  26. Úmrtnost mezi novými týmy byla na Hockenheimringu vysoká
  27. FIA: Přítlačná křídla Ferrari a Red Bullu jsou v pořádku
  28. Ferrari trvá na svém: Massa dostal pouze informaci, konal podle svého uvážení
  29. McLaren: Jestli je možné ohýbat přední křídlo legálně, chceme to dělat také
  30. Red Bull označil závod v Hockenheimu za zmanipulovaný
  31. GP Německa: Co ve výsledcích nebylo
  32. Petrov předčil v Německu očekávání Renaultu, v očích týmu si polepšil
  33. Kovalainen a Force India si z Hockenheimu odvezli napomenutí od FIA
  34. Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"
  35. Prezidenta Ferrari současný rozruch nijak nezajímá
  36. Bernie Ecclestone by zákaz týmové režie zrušil
  37. McLaren: Když vyhrajete nesportovním způsobem, nemůžete mít radost
  38. Musíme zůstat v klidu, vyzývá Schumacher
  39. Renault připustil, že jeho motor výkonnostně zaostává
  40. Jamamoto bude závodit pro HRT i v Maďarsku
  41. Projekt GP USA v Austinu představil svého investora a místo pro okruh
  42. Alonso měl z vítězství v Německu skvělý pocit
  43. Popětadvacáté na Hungaroring
  44. Přečtěte si nové číslo F1Magu s ohlédnutím za GP Německa
  45. Z formule 1 mohou až dva týmy odejít, varoval Ecclestone
  46. Heidfeld věří, že příští rok bude závodit
  47. Massa se po roce vrací na místo nehody, jež málem ukončila jeho kariéru
  48. Zákaz týmové režie není realistický, říká Brawn
  49. McLaren: Zadní křídlo nám výhodu už nepřináší a s difuzorem ztrácíme
  50. Monako prodloužilo smlouvu na Grand Prix o deset let
  51. Force India nasadí v Maďarsku foukaný difuzor
  52. Bezpečnostní úchyty kol budou v příštím roce dvojité
  53. Pirelli chce postupný přechod k osmnáctipalcovým kolům
  54. Massa dostal instrukci k uvolnění cesty Alonsovi třikrát
  55. Nejsem týmová dvojka, tvrdí Massa. Barrichello ho přesto lituje
  56. Petrov žádá od Renaultu čas, stále se potřebuje učit
  57. Alonso: Zklamané fanoušky jsem neviděl, kritikou se ovlivnit nenecháme
  58. McLaren ztrácí na Red Bull a Ferrari, přiznává Hamilton
  59. Všechno se ohýbá, říká na téma předních křídel Ferrari
  60. Prvnímu tréninku v Budapešti dominoval Red Bull v čele s Vettelem
  61. Webber: Týmové režii nelze zabránit, takže je lepší ji neskrývat
  62. Sebastian Vettel byl jasně nejrychlejší i v druhém tréninku před GP Maďarska
  63. Pátek v Maďarsku: Red Bull se chystá vrátit úder
  64. Cypher Group se stáhla z výběrového řízení na třináctý tým sezóny 2011
  65. Šéfové stájí se shodují: Zájmy týmu jsou vždy na prvním místě
  66. Red Bull ovládl i třetí trénink v Budapešti, nejrychlejší byl Webber
  67. První řadu v Maďarsku obsadil podle očekávání Red Bull, vítězství má Vettel
  68. Soutěž o podepsané hledí Kamuje Kobajašiho má svého vítěze
  69. Start a první kolo jsou klíčem k úspěchu, říká Alonso
  70. To auto je radost řídit, pochvaluje si Vettel
  71. Překvapený Nico Rosberg si před kvalifikací na šesté místo nevěřil
  72. Je to prostě šílené, smějí se Button s Hamiltonem nad analýzou Red Bullu
  73. Podrobněji o předních křídlech
  74. Střed pole: Petrov budil pozornost
  75. Ecclestone stárne, urazil Maďary, a možná mu to ani nedošlo
  76. Nováčci: Nejlepší tentokrát Glock a Virgin
  77. Red Bullu soupeři křídla nepřistřihli, zvítězil Webber
  78. Restart jsem prospal, zlobí se Vettel
  79. Schumacher přijde na roštu ve Spa o deset míst
  80. Alonso: Na normálním okruhu by bylo nemožné druhé místo udržet
  81. Rosbergovo kolo mělo málem na svědomí mechanika Williamsu
  82. Zklamání u McLarenu: Hamiltona zradila převodovka, Button osmý
  83. Nejrychlejší kolo zajel v Maďarsku Vettel, nejrychlejší zastávku měl Button
  84. Příznivý den pro nové týmy, všichni jezdci viděli cíl
  85. Ve středu pole bylo živo, Petrov dotáhl do konce svůj velký víkend
  86. FIA zpřísní testy ohebnosti předních křídel už v Belgii
  87. Barrichello: Schumacher se nezměnil, bylo to od něj zbytečné
  88. Rosberg opustil své mechaniky bez matice kola
  89. Penalizace byla dost přísná, říká Vettel
  90. GP Maďarska: Co ve výsledcích nebylo
  91. Manévr na Barrichella byl moc tvrdý, uznal nakonec Schumacher
  92. Týmovou režií Ferrari z Německa se bude FIA zabývat v září
  93. Ferrari musí přidat ve vývoji, shodují se Montezemolo, Domenicali a Alonso
  94. Mercedes se soustředí na vůz pro příští sezónu
  95. Stewardi chtěli Schumacherovi ukázat černou vlajku, ale nestihli to
  96. Hamilton se obává, že se mu letošní titul vzdaluje
  97. Výkonem v Maďarsku zvýšil Petrov své šance na setrvání u Renaultu
  98. Webber: Spekuluje se o křídlech, ale my chceme srovnat výkony motorů
  99. Předběžná podoba kalendáře 2011
  100. Alonso: Vítězit nemusíme. Ve zbývajících GP stačí pódia a titul bude náš
  101. Renault chce ve Spa nasadit křídlo s průduchem a bojovat s McLarenem
  102. Mercedes nezvládl foukané křídlo ani foukaný difuzor
  103. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s ohlédnutím za GP Maďarska
  104. Doposud jsme těžili především z konzistence, shodují se Hamilton a Button
  105. Motory Cosworth letos absolvovaly 58 tisíc kilometrů bez poruchy
  106. Nejméně nových motorů má k dispozici Pedro de la Rosa
  107. Massa: Nemohl jsem použít stejnou strategii jako Webber, scházela nám rychlost
  108. Massa: Nemohl jsem použít stejnou strategii jako Webber
  109. Alonso se po návratu do Renaultu nesnažil a byl arogantní, říká Boullier
  110. Lotus začal s vývojem vozu pro příští sezónu od nuly
  111. O Renault je mezi piloty velký zájem
  112. Buemi věří, že postoupí do týmu Red Bull Racing
  113. Pro Lotus bude testovat šestnáctiletý Nabil Jeffri
  114. Todt: Příští rok nastane pro Maldonada vhodná chvíle pro vstup do F1
  115. Máme menší obavy z okruhů s dlouhými rovinkami, přiznává Webber
  116. Sutil chce příští rok bojovat o lepší pozice s Force Indií nebo jiným týmem
  117. Přestupu by se nebránil ani Timo Glock
  118. Eddie Jordan v boji o titul drží palce Webberovi
  119. Epsilon Euskadi již zkouší v aerodynamickém tunelu
  120. Trulli na důchod ještě nepomýšlí
  121. Adrian Newey byl po bouračce převezen do nemocnice
  122. Šance na titul? Padesát na padesát, myslí si Alonso
  123. Ferrari hledá letní inspiraci v Madonně di Campiglio
  124. Villeneuve pracuje na projektu vlastní stáje už rok
  125. Grand Prix v Austinu má přinést 300 miliónů dolarů do ekonomiky
  126. Interlagos musí podstoupit modernizaci, jinak mu hrozí ztráta formule 1
  127. Nejrychleji dokážou pracovat mechanici týmů Red Bull a Mercedes
  128. HRT nemusí do příští sezóny nastoupit, připustil Senna
  129. Ve Spa bude Force India bojovat o stupně vítězů, věří Liuzzi
  130. Virgin letošní vůz neodepíše, protože chce desáté místo
  131. Malá letní inventura
  132. Ecclestone: Druhý závod v USA je zatím jen fantazie, ale lákavá
  133. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s analýzou týmové režie
  134. Schumi se neomluvil osobně, říká Barrichello
  135. Red Bull nebude měnit přední křídlo kvůli přísnějším testům
  136. Räikkönen patří mezi nejlépe placené jezdce F1, i když už v ní nezávodí
  137. Andy Soucek už není záložním jezdcem Virginu Racing
  138. Villeneuve: Náš projekt splňuje všechny požadavky FIA a jsem na něj hrdý
  139. Stojím za Virginem Racing, uklidňuje svůj tým Glock
  140. Příští rok by měl mít Sauber víc sponzorů, bude měnit barvy
  141. Piquet: Massa si stále myslí, že kvůli mně přišel v roce 2008 o titul
  142. Zastávka v boxech s týmem Ferrari
  143. Superman coby komentátor
  144. Hra F1 2010 nabídne kompletní simulaci kariéry včetně interakce s médii
  145. Bridgestone viní týmy kvůli nudným strategiím
  146. W01 je jako pozůstatek po Brawnu jen kompromis, připouští Schumacher
  147. Před 22 lety odešel Enzo Ferrari
  148. Velká cena Německa je v černých číslech, Spa doufá v to samé
  149. Čtenářský blog: Proč se koukat na F1
  150. Triatlonista Rosberg debutoval v Kitzbühelu
  151. Schumiho omluva neomluva
  152. Lotus nabízí klientům silnou formuli a závodní program
  153. Jean-Eric Vergne míří do formule 1
  154. Výstavba korejského okruhu má zpoždění, GP ale zřejmě ohrožena není
  155. Pirelli a Toyota jsou v Mugellu, začnou testovat pneumatiky F1 2011
  156. Okruh v Bahrajnu se příští rok vrátí ke své původní konfiguraci
  157. Za krach USF1 jsem na sebe naštvaný ze všech nejvíc, říká Windsor
  158. Heidfeld se stal oficiálním testovačem Pirelli
  159. Ducati přiblíží Rossiho k formuli 1, míní jeho otec Graziano
  160. Kovalainen: Ve Spa hrozí velké nehody, jezdci si musí vzájemně důvěřovat
  161. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports nejen o Danice Patrickové
  162. Sutil: Force India nebude v dohledné době bojovat o tituly
  163. Red Bull má tak dobré auto, že si jezdci můžou dovolit chyby, tvrdí Berger
  164. Z rozšíření počtu bodovaných míst těží nejvíc Force India
  165. Ecclestonovy komentáře nás poškozují, zlobí se Virgin
  166. V případě neúspěchu můžou přijít personální změny, připouští Mercedes
  167. Pirelli: První test pneumatik v Mugellu naplnil očekávání
  168. De la Rosa věří, že Sauber vyřešil své problémy v pomalých zatáčkách
  169. O třináctém týmu rozhodne FIA do konce srpna, říká Durango-Villeneuve
  170. Aerolab a Force India si hrozí válkou na italské půdě
  171. Button: Díky přísnějším testům předních křídel bude McLaren soupeřům blíž
  172. Nic mimořádného nás kvůli penalizaci nečeká, připomněl Schumacher
  173. HRT bude v Belgii pokračovat s Jamamotem
  174. Niki Lauda a Ferrari si vjeli do vlasů
  175. Renault potvrdil nasazení F-potrubí a vylepšuje aerodynamický tunel
  176. Povinná letní přestávka F1sports uvolněně
  177. Räikkönen: Nikdy neříkej nikdy, ale už se asi nevrátím
  178. Heinz-Harald Frentzen definitivně skončil se závoděním
  179. Rosberg považuje Spa za jednu ze svých nejoblíbenějších tratí
  180. Mosley by odebral Ferrari všechny body z Grand Prix Německa
  181. Bankovní společnost UBS se stane globálním partnerem formule 1
  182. Virgin: O výsledku souboje nováčků rozhodnou problémy ostatních týmů
  183. Webber připustil, že by po příští sezóně mohl skončit
  184. McLaren pojede v Monze bez průduchu na zadním křídle
  185. U australského soudu vyvázl Hamilton s pokutou
  186. Ferrari si přiveze do Spa upravený difuzor
  187. Přísnější testy předních křídel Red Bull neohrozí, potvrdil Coulthard
  188. Belgičané upravili okolí šikany v Les Combes
  189. Kubica: Úspěch Renaultu v Belgii záleží na křídle s průduchem
  190. Okruh v Indii navrhl Tilke a pořadatelé ho pozměnili podle připomínek týmů
  191. Barrichello nastoupí do své 300. Grand Prix s novými křídly
  192. Zabavení majetku nám v Itálii nehrozí, tvrdí Force India
  193. Villeneuve: Tým formule 1 neplánujeme na tři roky, ale na čtyřicet let
  194. Musíme navázat na výsledky posledních závodů, shodují se Alonso a Massa
  195. Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s představením GP Belgie
  196. McLaren stále neodhalil tajemství předních křídel Red Bullu a Ferrari
  197. Před 55. Velkou cenou Belgie
  198. Schumacher zůstává přesvědčený, že získá osmý titul
  199. Chceme pořádat závod formule 1, připomněl Katar
  200. Mercedes stále blokuje vyrovnání výkonů motorů, stěžuje si Red Bull
  201. V rámci kauzy ohebných křídel se FIA v Monze zaměří na podlahy vozů
  202. Force India bude vyvíjet až do konce, chce co nejlepší místo v šampionátu
  203. Čandhok se vrátí do vozu F1, ale bude to předváděcí Red Bull v Koreji
  204. Restart v majestátním Spa
  205. Schumacher poslal Barrichellovi omluvnou SMS za Maďarsko
  206. McLaren by měl být o trochu lepší než v Maďarsku, věří Hamilton
  207. Red Bull nemá obavy ani z nových testů podlahy vozu
  208. FIA si musí dávat pozor na zkracování Eau Rouge, varuje Button
  209. V deštivém Spa byl na úvod nejrychlejší Fernando Alonso
  210. Epsilon Euskadi stále nemá zajištěný rozpočet pro tým formule 1
  211. Na vítězství v závodě letos stačit nebudeme, míní Kubica
  212. V druhém tréninku ve Spa zůstal na čele Fernando Alonso
  213. Pátek v Belgii: Déšť zakryl karty
  214. Přední křídlo Red Bullu prošlo novým testem ohebnosti
  215. Ve Spa se objevila nová verze kalendáře sezóny 2011
  216. Brawn: Nevím o tom, že by měl Mercedes dodávat motory Red Bullu
  217. V posledním belgickém tréninku se do čela posunul Mark Webber
  218. Týmům by mohly scházet přechodné pneumatiky, obává se Bridgestone
  219. Belgické kvalifikační drama vyhrál Mark Webber
  220. McLaren měl na první místo, myslí si Hamilton
  221. Soutěž o podepsanou čepici Marka Webbera má svého vítěze
  222. Webberovi pomohl k pole position první pokus závěrečné části kvalifikace
  223. McLaren měl na první místo, myslí si Hamilton
  224. Webber si myslí, že měl ještě rezervu
  225. Piloti Mercedesu doufají v deštěm promáčený závod
  226. Renaultu se F-potrubí zatím osvědčuje
  227. Ferrari třetí část kvalifikace nezvládlo podle svých představ
  228. Nevyzpytatelné počasí hrálo nováčkům do karet
  229. Barrichello odstartuje do své třísté grand prix ze sedmého místa
  230. Pořadí na startu po udělených penalizacích
  231. Velké ceně Belgie dominoval Lewis Hamilton
  232. Hamilton je po vítězství ve Spa v extázi
  233. Podle Webbera si Red Bull brzy bude muset zvolit jedničku
  234. Nejrychlejší kolo zajel Hamilton, nejrychlejší zastávku měl Webber
  235. Kubica držel krok s Webberem a dojel třetí, bodoval i Petrov
  236. Mercedesu se podařilo plně využít proměnlivých podmínek
  237. Massa je rád za čtvrté místo, Alonso měl smůlu
  238. V souboji nových týmů triumfoval Heikki Kovalainen
  239. Sutil si dojel pro skvělé páté místo
  240. Red Bull a McLaren zatím odmítají určit týmové jedničky
  241. McLaren: Vettel chyboval jako nováček, trest dostal příliš mírný
  242. Hamilton má letos štěstí, v Belgii ho měl nejvíc ze všech, říká Horner
  243. Ferrari nerozumí ztrátě své formy a vzestupu McLarenu
  244. Okruh máme téměř hotový, dokazují Korejci fotografiemi
  245. Týmy se začínají přiklánět k nasazení křídla s průduchem i v Monze
  246. De la Rosa už použil devátý motor, jezdcům Ferrari zbývá každému jen jeden
  247. GP Belgie: Co ve výsledcích nebylo
  248. Rubens Barrichello: Úžasná třístovka
  249. Předsezónních testů bude příští rok víc než letos
  250. Button: Na kandidáta na titul Vettel moc chybuje