PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. Verstappen chce 100 bodů a pódium
  2. Boullier: Ať si každý utrácí tolik, kolik má
  3. Dominance Mercedesu škodí formuli 1 a bude pokračovat, říká Horner
  4. Video: Rosberg si vyzkoušel motokros
  5. Palmer je na F1 podle Maldonada připraven
  6. Na okruh v Abú Dhabí měl být spáchán teroristický útok
  7. Red Bullu jsme motory nedali, protože by nás ohrozil, přiznal Marchionne
  8. Přehled výroků Fernanda Alonsa v roce 2015
  9. Ferrari se snaží hledat mezery v pravidlech, my ne, říká Wolff
  10. Button doufá, že McLaren napodobí Ferrari
  11. Force India by měla zdolat Williams, myslí si Hülkenberg
  12. Video: Wolff proti Laudovi, kdo vyhrál?
  13. Letošní rok nás semkl, říká Horner
  14. Vše o sezóně 2016
  15. S Red Bullem musíme stále počítat, myslí si Rosberg
  16. McLaren by měl soustředit na rok 2017, říká de la Rosa
  17. F1 není prioritou, Velká cena Španělska dostane méně peněz od města
  18. Merhi už nechce jezdit zadarmo
  19. Wolff: Mercedes může upozadit některé své zájmy kvůli zajímavější F1
  20. Grosjean doufá v eventuální návrat do Renaultu
  21. Pérez nevylučuje v budoucnu odchod z Force Indie
  22. Piloti McLarenu věří v dramatický obrat k lepšímu
  23. Vedení F1 neví, co se snaží vyřešit, myslí si Hamilton
  24. Webber varoval Vettela před tím, co odhalí jeho kniha
  25. Horner: Red Bull se musí smířit s tím, že bude na začátku sezóny pozadu
  26. S Nasrem nejsme nejlepší kamarádi, přiznává Ericsson
  27. Ecclestone by měl mít plán odchodu, myslí si Marchionne
  28. Video: Kobajaši v super formuli
  29. Bude v čele Renaultu Alain Prost?
  30. Rozdělení Ferrari je dokončené
  31. Jak budou vypadat výfuky letošních vozů?
  32. Toro Rosso upravuje vůz pro motor Ferrari
  33. Všechny nové okruhy vypadají stejně, říká Kimi Räikkönen
  34. Na co budeme v letošním roce v F1 zvědaví?
  35. Ferrari o Räikkönenovi, jméně vozu a Alfě Romeo
  36. Video: Ferrari vstoupilo na milánskou burzu
  37. Newey: auta jsou stejná, zákaznici dostávají jiné motory
  38. Palmer si myslí, že mu rok bez závodění chybět nebude
  39. Sauber se obává zlepšení McLarenu a Toro Rosso
  40. Video: Na návštěve v továrně týmu Haas
  41. Nepostradatelné věci v životě Sergia Péreze
  42. F1 potřebuje více závodů v USA, říká Hunter-Reay
  43. Vývoj nového ferrari nabral zpoždění kvůli práci na starém voze
  44. Mario Illien bude spolupracovat s Renaultem
  45. Ecclestonův nástupce? Nikdo z vedení týmů, říká Dennis
  46. Haas: Na přípravu jsme měli dost času
  47. Rosberg: Lauda říká odlišné věci veřejně a soukromě
  48. Spousta jezdc
  49. Toro Rosso o kompromisech při stavbě STR11
  50. Häkkinen: F1 je složitá, měla lépe využívat sociální média
  51. Volný výběr pneumatik? Promarněná šance, říká Symonds
  52. Tři motory na sezónu? Mosley navrhuje dva
  53. Současné motory nejsou ideální, připouští Renault
  54. Maldonado: S Renaultem to letos nebude tak těžké jako v roce 2014
  55. Zemřel Tyler Alexander
  56. Formuli 1 hrozí dominance dvou týmů, varuje Newey
  57. Uvidíme nové ferrari 19. února? Scuderia to popřela
  58. Honda: S více zákazníky by se rychleji zlepšila spolehlivost
  59. Wolffová chce ženám pomoci prosadit se v motorsportu
  60. Zemřela Maria Teresa de Filippis
  61. Vůz týmu Haas prošel nárazovými zkouškami
  62. Monza je velmi blízko podpisu nové smlouvy na pořádání velké ceny
  63. Bottas ke konci sezóny přitvrdil, aby si vydobyl respekt soupeřů
  64. Šéfka Sauberu nepovažuje dominanci jednoho týmu za problém
  65. Hülkenberg je u Force Indie spokojen
  66. Hamilton očekává další sezónu dominance Mercedesu
  67. Omezit rádiovou komunikaci nestačí, říká Alesi
  68. Proč formule 1 netrpí dopingovými skandály jako jiné sporty?
  69. Verstappen: Díky motoru Ferrari můžeme získat sekundu
  70. S motorem Mercedes bychom vyhrávali, myslí si Ricciardo
  71. V roce 2009 jsem na F1 nebyl připraven, říká Grosjean
  72. Boullier: Kvůli jezdcům nemůžeme mít další špatnou sezónu
  73. Lednového testu Pirelli se zúčastní jen 3 týmy
  74. Video: Kdyby měli všichni motor Mercedes
  75. Mezi nejbohatšími obyvateli Švýcarska jsou i osobnosti formule 1
  76. FIA ohlídá, aby trojice týmů nezískala při lednovém testu výhodu
  77. Změny pro rok 2017 nakonec zřejmě nebudou tak velké
  78. Trh s jezdci: Massa věří, že bude klíčovým hráčem
  79. Na střed pole by Susie měla, říká Toto Wolff
  80. Zetsche: chceme vyhrát, v posledním závodě a o dva body
  81. Fotogalerie: Spektakulární nehody v F1 aneb když létá karbon i auta
  82. Boullier: Naučili jsme se pokoře
  83. S výběrem Gutiérreze pomáhal i Grosjean
  84. Chceme se dostat do Q3, říká opatrnější Arai
  85. Red Bull nasadí do „mokrého“ testu závodní jezdce
  86. Nahradí Magnussen Maldonada u Renaultu?
  87. Letos by mohly být dva sezónní testy
  88. Známe podobu okruhu pro formuli E v Paříži
  89. Budou na startu dva týmy se žlutými vozy?
  90. Zástupci Renaultu odjeli do Venezuely jednat s PDVSA
  91. Red Bull to zkusí na sněhu, není to poprvé
  92. Fanoušci vybírají Buttonovi design helmy
  93. Zákaznici nedostávají stejný motor, myslí si také Ecclestone
  94. Na stupních vítězů se bude stříkat jiným šampaňským
  95. Prost: F1 potřebuje řešení a ne kritiku
  96. Změny v McLarenu, Jost Capito z VW se stal ředitelem McLaren Racing
  97. Pirelli se brání, vozy F1 zrychlí
  98. Foto a video: Verstappen se projel s RB7 na sněhu
  99. Video: Onboard záběry z Verstappenovy projížďky po sněhu
  100. Force India pod značkou Aston Martin závodit nebude, alespoň ne letos
  101. Papež František se bude modlit za Schumachera
  102. Sauber bude muset nejspíše zaplatit také Sutilovi
  103. Nikolas Tombazis se stal šéfem aerodynamiků Manoru
  104. Marko od Renaultu a jeho jezdců nic nečeká
  105. Tankování během závodu se vrací do hry
  106. Slavné osobnosti, které se projely v monopostu formule 1
  107. Sauber bude mít nového hlavního traťového inženýra
  108. Gasly vidí příležitost u Toro Rosso v roce 2017
  109. Hülkenberg: Méně testovacích dnů by nám mohlo hrát do karet
  110. Nová pravidla by měla být odložena na rok 2018, tvrdí Symonds
  111. Když se budete zabývat detaily, budete zmatení, varuje fanoušky Hembery
  112. Pérez: Haas bude od začátku bojovat ve středu pole
  113. PDVSA odmítá, že by se sponzorováním Maldonada měly být problémy
  114. Wolffová přestavila svůj projekt určený ženám v motorsportu
  115. Sainz jr.: Během havárie v Soči jsem zažil nejhorší chvíle života
  116. Williamsová: Znovu zavést tankování by šlo proti současné image F1
  117. Pokud chce Williams titul, měl by přejít na motor Honda, myslí si Hill
  118. Mercedes pochybuje, že Shell přispěl tak moc k výkonu Ferrari
  119. Závodnice by nikdo nebral vážně, říká Ecclestone
  120. Ferrari zapojí fanoušky do představení nového vozu
  121. McLaren představí vůz 21. února
  122. Sauber nejspíše představí vůz až před druhými testy
  123. Massa: Na Red Bullu jsme ukázali, že můžeme porazit i velký tým
  124. Horner: Hamilton chtěl zoufale k nám, pak jsme ho dohodli Mercedesu
  125. Jedna z největších evolucí, které jsem viděl, říká Smedley o novém williamsu
  126. Marciello zůstává v GP2, formule 1 se mu vzdaluje
  127. McLaren musel přes Vánoce tvrdě pracovat
  128. Vettel dnes jezdil s monopostem ferrari na okruhu ve Fioranu
  129. Hülkenberg je jeden ze tří nejlepších jezdců, říká Pérez
  130. Manor představil logo a datum představení vozu
  131. Výrobci se dohodli na snížení cen pohonných jednotek
  132. Fanoušci by mohli vybírat jezdce dne
  133. Stewardi by měli být při trestání shovívavější – tedy ještě více
  134. Watson: Loňská sezóna McLarenu byla horší než ta v roce 1980
  135. Sportovní ředitel Ferrari Massimo Rivola končí
  136. Montezemolo čekal alespoň poděkování, nedočkal se
  137. Šasi Manoru ponese označení MRT
  138. Adrian Sutil končí u Williamsu i ve formuli 1
  139. Ferrari prý chystá velké změny svého motoru, dožene Mercedes?
  140. Räikkönen má ve čtvrtek dorazit do Ostravy
  141. Sainz: Alonsova náročná sezóna pro mě byla dobrým příkladem
  142. Jak by to vypadalo, kdyby se závod F1 jel 24 hodin?
  143. Jméno Haas není ve formuli 1 poprvé
  144. Pirelli: Raději více předjíždění než rychlejší vozy
  145. Video: Ferrari bude mít ve Španělsku zábavní park
  146. Ohrozí cena ropy závod v Baku? Podle pořadatelů ne
  147. U Mercedesu přemýšlejí, jak zvládnout 21 závodů
  148. Räikkönen navštívil Ostravu
  149. Red Bull představí před testy jen nové zbarvení
  150. Fotogalerie: Räikkönen v Ostravě
  151. Alonso je stále velkým jezdcem, říká García Abad
  152. Nepostradatelné věci v životě Sebastiana Vettela
  153. Dostane Toro Rosso v průběhu roku nový motor Ferrari? Spíše ne
  154. Villeneuve: kritizuje F1 a zřejmě končí ve formuli E
  155. Video: Jak u Toro Rosso nacvičují zastávky v boxech
  156. Vandoorne v roce 2017 u McLarenu? Ví, že nemá nic jisté
  157. Ayrton chtěl, abych ho hrál ve filmu, říká Stallone
  158. Pirelli je na test dobře připraveno, i díky loňské GP v Austinu
  159. Arrivabene mě neměl rád, komentuje svůj odchod z Ferrari Marciello
  160. Ricciardo chtěl loni závodit v Le Mans, Red Bull byl však proti
  161. Návrat tankování by podle Todta stál pouze 50 tisíc eur, týmy nesouhlasí
  162. Kvjat po náročném roce lépe chápe F1
  163. Šéfka Sauberu nepochybuje o zlepšení pohonné jednotky Ferrari
  164. Buttonovi loni pomohla zkušenost s nepovedenými sezónami
  165. Honda přes zimu našla údajně až 223 koní
  166. Haryantovi už v angažmá u Manoru „nic nebrání“
  167. Pozdější premiéra vozu není optimální, říká Ericsson
  168. Brembo: Schumacher a Vettel jsou si podobní
  169. Další bývalý ferrarista v Manoru, k týmu se připojí Pat Fry
  170. Jezdci chtějí lepší ochranu hlavy a jiné pneumatiky
  171. Ve Francii začaly „mokré testy“
  172. Honda bagatelizuje spekulace, že našla 223 koní
  173. Webber zhodnotil jezdce: Vettel nejlepší, Maldonado nepatří do F1
  174. Podrobný pohled na letošní změny technických pravidel
  175. 3 miliony litrů vody a 3 týmy, první den mokrých testů skončil
  176. Räikkönena nové pneumatiky do mokra moc nenadchly
  177. Jock Clear nastoupil k Ferrari
  178. Alonso je nejlepší, říká Jost Capito
  179. Chcete vlastnit vůz formule 1? Marussie jdou do dražby
  180. Více mechanického přítlaku a nevracet tankování, říká Senna
  181. McLaren trápí spolehlivost i během mokrých testů
  182. Mokré testy uzavřel nejrychlejším časem Vettel
  183. Fotogalerie: Test pneumatik do mokra
  184. F1: Uděláme jakoukoliv pneumatiku, jakou bude chtít F1
  185. Pirelli nechce z testu dělat ukvapené závěry
  186. Vettel: Austrálie neukáže, jakým směrem se bude sezóna ubírat
  187. Do motorsportu míří další Maldonado
  188. Nová smlouva s Monzou by měla být podepsána do konce února
  189. Zmatení nebudeme, Pirelli a FOM pracují na nové grafice
  190. Haas představí svůj vůz až v den testů
  191. V Toro Rosso nyní pracuje 480 lidí
  192. Pirelli brání Mercedes, to my chtěli jen tři vozy
  193. Jezdci chtějí jiné pneumatiky, Ecclestone souhlasí na milion procent
  194. Video: Jak vypadá model vozu pro aerodynamický tunel?
  195. Marko je přesvědčen, že Mercedes bude dominovat i letos
  196. Williamsová chce být letos p
  197. Změní se formát závodního víkendu?
  198. Magnussen nahradí u Renaultu Maldonada, píše Autosport
  199. Loajalita jezdců nás povzbuzuje, říká Boullier
  200. Jezdci formule 1 darovali netradiční fotografie na charitu
  201. Nová spekulace okolo Hondy: Japonci prý mají velké problémy
  202. Berger: Alonso (už) není nejlepší
  203. Schůzka technických šéfů: pravidla pro rok 2017, ochrana kokpitů i hmotnost
  204. Jaký je plat jezdců formule 1?
  205. ANKETA: Chyběl by vám Pastor Maldonado v F1?
  206. Gutiérrez: Přestup do Ferrari představoval velký risk
  207. Lauda vidí ve Vettelovi hrozbu pro Mercedes
  208. Kvjat se pro začátek spokojí s malými známkami pokroku
  209. FIA potvrdila časy startů závodů pro letošní rok
  210. Osud GP USA by měl být znám do konce února
  211. Velká cena ve Skandinávii by byla úspěchem, věří Ericsson
  212. Jezdci Toro Rosso se intenzivně připravují na další sezónu
  213. Jednání technických šéfů F1 příliš závěrů nepřineslo
  214. V Baku to bude místy pořádně úzké
  215. Jaký bude název týmu Renault?
  216. Pomohou nová pravidla Ferrari?
  217. Nikita Mazepin je novým vývojovým jezdcem Force Indie
  218. Haas: Rezervního jezdce bychom si mohli půjčovat
  219. Magnussen má být ve středu potvrzen jako jezdec Renaultu
  220. Video: 10 nejlepších předjížděcích manévrů roku 2015
  221. Pastor Maldonado potvrdil odchod z formule 1
  222. Foto: Připomeňte si jediné Maldonadovo vítězství v F1
  223. Video: Vůz F1 proti osmi hráčům rugby. Jak to dopadlo?
  224. Arai: Sedm let mimo sport nás poznamenalo
  225. Williamsu bude na simulátoru pomáhat Gary Paffett
  226. Wehrleinovy šance na sedačku díky Magnussenovi stouply
  227. Todt bude pracovat na návratu Maldonada v roce 2017
  228. Jezdci míří do Milána na schůzku o pneumatikách
  229. Force India možná přijde o sponzora a spolumajitele
  230. Webber chce Ferrari v Le Mans
  231. Alfa Romeo dalším výrobcem motorů v F1?
  232. Změna pravidel je v ohrožení, čas se krátí
  233. Online: Renault představuje svůj tým
  234. Další novinky: 875 koní pod kapotou a jezdecká akademie
  235. Foto: Renault ukázal nový vůz
  236. Tohle je jen výstavní auto, upozornil Renault
  237. Renault mi zachránil kariéru, nazna
  238. Vývoj pohonných jednotek bude bez omezení, žetony nejspíše končí
  239. Carmen Jordá zůstává vývojovu pilotkou Renaultu
  240. Red Bull dostane stejný motor, ujišťuje Renault
  241. Ocon je u Renaultu na „hostování“ od Mercedesu
  242. Jestli bych rád podepsal s Alonsem? Samozřejmě, říká ředitel Renaultu
  243. Nejlepší auta v historii formule 1
  244. Bývalý inženýr Schumachera Chris Dyer nastupuje k Renaultu
  245. Bude to těžký rok, říká Prost a spoléhá na Ferrari
  246. Montezemolo: O Schumacherovi bohužel nemám dobré zprávy
  247. Testy DNA potvrdily, že Fangio měl dva syny
  248. Šéf týmu jako ustupující druh?
  249. V sobotu se jede závod formule E v Argentině
  250. Mercedes: Red Bull nás o motory nikdy formálně nežádal