PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. Massa: Nové týmy? Doufám, že nebudou nebezpečné
  2. Räikkönen nedokončí Mexickou rally, boural
  3. Chandhok posílí zapojení Indie do formule 1, těší Ecclestona
  4. Z případného neúspěchu v šampionátu Alonso zklamaný nebude
  5. Schumacher: Od prvního závodu musíme být vpředu
  6. Křídlo McLarenu má zelenou od FIA, ale na přání týmu proběhne další kontrola
  7. Mezi nováčky budeme nejúspěšnější, věří stáj HRT
  8. Montezemolo apeloval na zaměstnance Ferrari, aby dali letošní sezóně vše
  9. Charouz a Salaquarda slušně při testech formule Renault 3.5
  10. Kvalita práce FIA: 0 %
  11. HRT F1 představil vůz pro letošní sezónu
  12. Hamilton: Když jsem začínal s Alonsem, špatně jsem si vyložil fungování týmu
  13. S rozhodnutím FIA zmizela šance startovat v Bahrajnu také Villeneuvovi
  14. Tým HRT potvrdil smlouvu s Karunem Chandhokem
  15. McLaren: Naše zadní křídlo je v souladu s pravidly, Ferrari neprotestovalo
  16. Renault potvrdil spolupráci s Ladou
  17. Red Bullu a Ferrari se nelíbí zadní křídlo McLarenu, obrátily se na FIA
  18. FIA zveřejnila startovní listinu letošního šampionátu, Stefan GP na ní chybí
  19. Ecclestone: O Stefanu GP rozhodne FIA, souhlas týmů nepotřebuje
  20. Přečtěte si nové číslo F1Magu s ohlédnutím za testy v Barceloně
  21. David Coulthard: Jak to vidím na začátku sezony
  22. Rychlých aut je hodně, jen pár to ale vydrží celý závod, myslí si Button
  23. Schumacherův velký týden, den za dnem
  24. Do závodů se po tříleté přestávce vrací také Pedro de la Rosa
  25. Do kalendáře formule 1 míří Řím, zájem má také Katar
  26. Haug: Mercedes nebude v prvních závodech bojovat o stupně vítězů
  27. Zadní křídlo McLarenu prověří FIA znovu až v Bahrajnu
  28. Renault nastoupí v Bahrajnu s velkými úpravami aerodynamiky
  29. První dva závody považuje HRT za testy, přiznal Chandhok
  30. Stirling Moss se vážně zranil při bizarní nehodě ve výtahu
  31. Sedmý a zároveň premiérový Bahrajn
  32. Cílem Force Indie jsou letos pravidelné body a příležitostná pódia
  33. Webber: Jestli je Vettel jedním z favoritů, měl bych k nim patřit také
  34. Sauber C29 je velmi šetrný k pneumatikám, více než vozy top týmů
  35. Schumacher věří, že bude bojovat o titul, ale Ecclestone si tím jistý není
  36. Pro případ námitek ze strany FIA má McLaren dvě verze zadního křídla
  37. Jak jsme na tom před Bahrajnem?
  38. Barrichello je před svojí osmnáctou sezónou ve formuli 1 optimista
  39. Startovní pole pod drobnohledem
  40. Sauber hlavního sponzora zatím nesehnal, ale peníze na celou sezónu má
  41. Massa: Ferrari je připravené na lepší vstup do sezóny než v minulých letech
  42. Vettel: Všechny zajímá, co jim přistane v kapse, proto si manažera dělám sám
  43. Jak dlouhé budou letos zastávky v boxech? Renault si dal za cíl 3,5 sekundy
  44. Přečtěte si předsezónní speciál magazínu F1sports
  45. Senna: Ostatním budeme na trati asi překážet, ale s tím se nedá nic dělat
  46. Zvládnou to bez týmových jedniček?
  47. Mistrem světa bude ten, kdo lépe využije svůj talent, říká Alonso
  48. Před první GP visí otazník u chování pneumatik při vysokých teplotách
  49. Zadní křídlo McLarenu je v souladu s pravidly, potvrdila FIA
  50. Vettel: Snad mě svůdná Liz doveze k vítězství a nebude potřebovat sestru
  51. FIA: Příští rok bude GP Indie, na třináctý tým vyhlásíme výběrové řízení
  52. FIA: Příští rok bude GP Indie, na třináctý tým vyhlásíme výběrové řízení
  53. Vettel: Snad mě Svůdná Liz doveze k vítězství a nebude potřebovat sestru
  54. Zadní křídlo McLarenu je v souladu s pravidly, potvrdila FIA
  55. Před první GP visí otazník u chování pneumatik při vysokých teplotách
  56. Mistrem světa bude ten, kdo lépe využije svůj talent, říká Alonso
  57. Zvládnou to bez týmových jedniček?
  58. Senna: Ostatním budeme na trati asi překážet, ale s tím se nedá nic dělat
  59. Přečtěte si předsezónní speciál magazínu F1sports
  60. Jak dlouhé budou letos zastávky v boxech? Renault si dal za cíl 3,5 sekundy
  61. Vettel: Všechny zajímá, co jim přistane v kapse, proto si manažera dělám sám
  62. Massa: Ferrari je připravené na lepší vstup do sezóny než v minulých letech
  63. Sauber hlavního sponzora zatím nesehnal, ale peníze na celou sezónu má
  64. Startovní pole pod drobnohledem
  65. Barrichello je před svojí osmnáctou sezónou ve formuli 1 optimista
  66. Jak jsme na tom před Bahrajnem?
  67. Pro případ námitek ze strany FIA má McLaren dvě verze zadního křídla
  68. Schumacher věří, že bude bojovat o titul, ale Ecclestone si tím jistý není
  69. Sauber C29 je velmi šetrný k pneumatikám, více než vozy top týmů
  70. Webber: Jestli je Vettel jedním z favoritů, měl bych k nim patřit také
  71. Cílem Force Indie jsou letos pravidelné body a příležitostná pódia
  72. Sezónu 2010 otevřel v Bahrajnu nejlepším časem Adrian Sutil
  73. Renault požádal o povolení upravit motor
  74. Christian Horner novou aféru vyvolávat nehodlá
  75. Renault považuje křídlo McLarenu za nelegální. Nerozumí tomu, zní odpověď
  76. V druhém tréninku byl v Bahrajnu nejrychlejší Nico Rosberg
  77. Pátek v Bahrajnu: Otazníky zůstávají
  78. FIA zvažuje návrat kvalifikačního pravidla 107 procent
  79. V závěrečném volném tréninku zajel nejrychlejší čas Fernando Alonso
  80. Damon Hill pomůže ve dvou závodech stevardům
  81. Pole position si v Bahrajnu vyjel Sebastian Vettel
  82. Karty pro závod v bahrajnské poušti rozdány
  83. Vettel doufá v nudný a poklidný závod
  84. Ferrari potřebovalo jistotu. Už ji má
  85. Schumacher: Jak jste viděli, Nico je o trochu rychlejší než já
  86. McLarenu podle Hamiltona schází přítlak
  87. Podle Hamiltona schází McLarenu přítlak
  88. Souboj nováčků ovládl Timo Glock
  89. Sobota v Bahrajnu: Do první desítky se vmáčkli Kubica a Sutil
  90. FIA rozdávala první pokuty, Alguersuari a De la Rosa byli moc rychlí v boxech
  91. Ferrari vyměnilo Massovi i Alonsovi motor
  92. Velkou cenu Bahrajnu ovládl tým Ferrari, vyhrál Fernando Alonso
  93. Vettel: Měli jsme vyhrát, ale zradila nás mechanika
  94. Nedá se předjíždět, lamentoval po závodě Schumacher
  95. Nová pravidla podle Hamiltona závodům na atraktivitě nepřidala
  96. Alonso: Tohle je nejlepší tým na světě. Líp náš vztah začít nemohl
  97. Nejrychlejší kolo závodu patří Alonsovi, nejrychlejší mechaniky měl Vettel
  98. Nováčkům bylo v Bahrajnu horko
  99. Závod v Bahrajnu: Za zbytek světa bodovali Liuzzi a Barrichello
  100. Jezdci se před startem schovávají celebritám. Na protest
  101. Ledová sprcha
  102. Měli bychom rychle změnit pravidla o pneumatikách, navrhuje McLaren
  103. V Austrálii to bude mít Ferrari zřejmě těžší, varují Alonso a Massa
  104. McLaren: Na nejlepší týmy moc neztrácíme
  105. FIA chce vyřešit nejasnosti kolem difuzorů ještě před GP Austrálie
  106. Button na Hamiltona ztrácí a má co dohánět, říká Fry
  107. Renault dělí od špičky sekunda na kolo, ale na body by to mělo stačit
  108. Ecclestone: Dopady nových pravidel budeme hodnotit až po GP Číny
  109. Schumacher je na svůj první závod po návratu hrdý
  110. Připravoval jsem útok na konec závodu, říká Alonso. Nepředjel by, namítá Vettel
  111. Musím se zlepšit v kvalifikaci, přiznává Button
  112. Webbera zaskočilo, jak těžké je letos předjíždění
  113. GP Bahrajnu: Co ve výsledcích nebylo
  114. Lotus překonal ostatní nováčky, dalším cílem jsou etablované stáje
  115. Force India nasadí Paula di Restu do pátečních tréninků v Austrálii a Malajsii
  116. Náš vzor je Red Bull, říká Virgin
  117. Přečtěte si nové číslo F1Magu s ohlédnutím za GP Bahrajnu
  118. Kvalifikační pravidlo 107 procent by se mělo vrátit, souhlasí Webber
  119. Lopez: Neudělali jsme nic špatně, USF1 nám prostě lhal
  120. Ferrari má dlouhý seznam problémů, které potřebuje vyřešit před GP Austrálie
  121. Spojení Mercedesu a Red Bullu zablokoval McLaren, připomněl Brixworth
  122. Purnell: FIA nemá vůli zavést změny, aby byla formule 1 divácky atraktivní
  123. Podle odhadů Williamsu má nejvyšší spotřebu motor Ferrari
  124. Force India: Vše jde podle plánu, dokážeme pravidelně bodovat
  125. McLaren odkoupil zpět většinu svých akcií od Mercedesu
  126. Kovalainen by závody zdramatizoval zrušením modrých vlajek
  127. Monza své místo ve prospěch Říma neztratí, prodloužila do roku 2016
  128. Omezené testování by nemělo platit pro nováčky, domnívá se Webber
  129. Po poradě s týmem vidí Button velký prostor pro zlepšení
  130. FIA vyjasnila pravidla o difuzorech, upravit je musí několik týmů
  131. Red Bull popřel zprávy o nehodě svého kamiónu v Austrálii
  132. Brawn: Náskok soupeřů by měl Mercedes dohnat během několika závodů
  133. FIA schválila úpravy motoru Renault, ale netýkají se výkonu
  134. FIA schválila úpravy motoru Renault, ale netýkají se přímo výkonu
  135. FIA otevřela výběrové řízení zájemcům o vstup do formule v roce 2011
  136. A1 Ring bude otevřen příští rok, tvrdí šéf Red Bullu
  137. Kvalifikační limit 107 % a nové týmy
  138. Ve Fioranu proběhl test Ferrari Driver Academy
  139. Čandhok chce po nevydařeném debutu dojet do cíle
  140. Čandhok chce po nevydařeném debutu dojet do cíle GP Austrálie
  141. Red Bull má jednoznačně nejrychlejší vůz, tvrdí Hamilton
  142. O vstup do formule 1 bude v příštím roce znovu usilovat Epsilon Euskadi
  143. Spojení Stefanu GP a Toyoty skončilo, tým letos závodit nebude
  144. Renault nasadí v Melbourne nové díly, mají mu pomoci do první desítky
  145. BMW Sauber očekává v Austrálii zlepšení
  146. Button: McLaren má až třetí nejlepší auto, přesto chci bojovat o titul
  147. Problémy z Bahrajnu jsme vyřešili, říká Williams
  148. Nejoblíbenější jsou mezi fanoušky Schumacher a Ferrari
  149. V Austrálii bude Red Bull stejně silný jako v Bahrajnu, varuje Webber
  150. Force India nasadí v Melbourne Di Restu a nová křídla
  151. Alonso: Nic se nezměnilo, o vítězství můžou bojovat čtyři týmy
  152. Do Melbourne už popatnácté
  153. Vettel: Rozložení sil se bude měnit v závislosti na okruzích
  154. Hamilton se po roce vrací na místo činu, loňské zkušenosti nebyly negativní
  155. Button si v Melbourne vyměnil vůz s šampiónem série V8 Supercars
  156. Přečtěte si nové číslo F1magu s představením GP Austrálie
  157. Týmy letos v Monaku poprvé vyzkouší střední směs
  158. Jezdci manažera nepotřebují, říká Ecclestone. Hamilton ale jednoho hledá
  159. Zúžení předních pneumatik formuli 1 ublížilo
  160. Roli parc fermé letos plní kamery
  161. Sauber jako první okopíroval systém zadního křídla McLarenu
  162. Alonso: Kdo chce více zábavy, může sledovat jiný sport
  163. Schumacher se za porážku od Rosberga nestydí, o cílech už mluvit nechce
  164. Ecclestone plánuje závod formule 1 v ulicích New Yorku
  165. Pro McLaren je teď nejdůležitější zrychlit v kvalifikaci, říká Hamilton
  166. Webber o konci kariéry zatím neuvažuje
  167. V prvním melbournském tréninku byl nejrychlejší Robert Kubica
  168. Druhý trénink v Austrálii ovládli jezdci McLarenu v čele s Hamiltonem
  169. Virgin Racing dostal povolení zvětšit nádrž svého vozu
  170. Kdyby tak bylo v Praze jako v Melbourne
  171. Pátek v Austrálii: Komplikace přineslo počasí
  172. Hamiltonovi zabavila auto australská policie
  173. Systém zadního křídla McLarenu není snadné používat, říká De la Rosa
  174. Whitmarsh: Pošlete na trať bandu chuligánů a bude o zábavu postaráno
  175. V posledním tréninku byl nejrychlejší Mark Webber
  176. První startovní řadu obsadí v Melbourne Red Bull, pole position má Vettel
  177. Hamilton až jedenáctý: Rozhodila ho páteční ostuda?
  178. Vettel: Hlavní teď bude závod dokončit
  179. Rosberg pomýšlel na lepší místo, Schumacher je skromnější
  180. Alonso: Nejsem překvapený. Porazit Red Bull je těžké
  181. Sobota v Austrálii: Ze středu pole byl nejlepší Barrichello
  182. Nové týmy zrychlují, zatím jim ale stále stačí dokončit závod
  183. V Melbourne je těsno, Schumacher měl roztržku s Alonsem
  184. Nová aféra na obzoru? Záhadné tajemství úspěchu Red Bullu...
  185. GP Austrálie se stala kořistí Jensona Buttona!
  186. Brzdy Vettelovi ukradly vítězství
  187. Button posiluje svůj vztah k týmu, Hamilton reptá nad strategií
  188. Kubica: Druhé místo je pro nás mimořádný výsledek
  189. Oba mercedesy opět dojely na bodech, ale znovu mimo pódium
  190. Alonso: Jedna zastávka? Risk, který nám vyšel
  191. HRT může slavit, Čandhok dojel do cíle
  192. Nejrychlejší kolo i nejrychlejší mechaniky měl v Austrálii Mark Webber
  193. Liuzzi a Barrichello sbírali body, Alguersuari aspoň zážitky
  194. Nejrychlejší kolo i nejrychlejší zastávku měl v Austrálii Mark Webber
  195. Vettel si začíná dělat starosti se spolehlivostí vozu
  196. McLarenu Hamiltonovy poznámky o chybné strategii nevadí, naopak
  197. Ferrari: Když máte dva dobré jezdce, musíte je nechat spolu bojovat
  198. Když trest neodpovídá zločinu
  199. Není třeba panikařit, říká ke svým poruchám Red Bull Racing
  200. Button: Nejsme v takové formě, abychom mohli vyhrát následující závody
  201. GP Bahrajnu: Co ve výsledcích nebylo
  202. GP Austrálie: Co ve výsledcích nebylo
  203. Schumacher vidí zlepšení a důvody ke spokojenosti
  204. Renault má v plánu nasazovat nové díly v každém závodě
  205. Alonso: Nejsem si jistý, jak si stojíme vůči konkurenci, ale začali jsme dobře
  206. Byl to jeden z mých nejlepších závodů, říká o Austrálii Hamilton
  207. FIA nebude vyšetřovat Red Bull RB6, alespoň zatím
  208. Vettela v Austrálii nevyřadil brzdový disk
  209. Náš monopost může zrychlit o dvě sekundy, věří HRT
  210. Malajsie završuje tucet
  211. FIA poskytne týmům příručku vhodného chování v navštěvovaných zemích
  212. Přečtěte si nové číslo F1magu s představením GP Malajsie
  213. Náš hlavní soupeř Renault nám utekl, přiznává Force India
  214. Wirth vzal zodpovědnost za malou nádrž Virginu na sebe, úpravy zaplatí sám
  215. Nováčci čelí ve formuli 1 snobství, a to nás motivuje, říká šéf Lotusu
  216. Button: McLaren dokáže vyvíjet rychleji než ostatní, i proto jsem přestoupil
  217. Cílem Renaultu je v letošní sezóně třetí místo v poháru konstruktérů
  218. McLaren se soustředí na přítlak, světlá výška není prioritou
  219. Od GP Číny musí mít všechny vozy zpětná zrcátka umístěná na kokpitu
  220. V Malajsii je pro Williams největším strašákem horko
  221. Michelin je blízko k návratu do formule 1
  222. Vettelovi dělají větší starost zpětná zrcátka než spolehlivost vozu
  223. Kobajaši by potřeboval pevnější přední přítlačné křídlo
  224. V prvním tréninku před GP Malajsie byl nejrychlejší Lewis Hamilton
  225. Týmy zvažují návrat KERS v roce 2011
  226. V druhém tréninku zůstal v Sepangu na čele Lewis Hamilton
  227. Pátek v Malajsii: Na čele jsou obvyklí podezřelí
  228. Platnost zákazu zpětných zrcátek na bočnících se posunula na GP Španělska
  229. Gascoyne: Širší pneumatiky by si vyžádaly velké změny v konstrukci vozů
  230. Gascoyne: Větší pneumatiky by si vyžádaly velké změny v konstrukci vozů
  231. David Coulthard bude závodit v šampionátu DTM
  232. V posledním tréninku byl v Malajsii nejrychlejší Mark Webber
  233. Exkluzivně: vozy Red Bullu nejsou v rozporu s pravidly, tvrdí FIA
  234. Hamilton a Webber museli v Melbourne zastavit dvakrát, tvrdí Bridgestone
  235. Počasí je v Sepangu hlavním tématem diskuzí
  236. Americký formulový sen skončil, USF1 propustil zbylé zaměstnance
  237. Kvalifikace v Malajsii byla přerušena kvůli silnému dešti
  238. Dramatická kvalifikace přinesla vítězství Webberovi, Ferrari a McLaren propadly
  239. Ferrari na chvostu: Mysleli jsme, že v první části pršet nebude
  240. Hamilton špatnou startovní pozici bere jako výzvu
  241. Webberovi vyšla sázka na přechodné pneumatiky
  242. Mercedesu rychle odcházely pneu, ve finále musel stačit první pokus
  243. Lotus a Virgin poprvé postoupily do druhé části kvalifikace
  244. Střed pole v kvalifikaci: Hurá do nejlepší desítky
  245. Räikkönen poprvé bodoval v rallye, o budoucnosti mluvit zatím nechce
  246. V Malajsii se Red Bull konečně dočkal, vyhrál Vettel před Webberem
  247. Alonso absolvoval svůj nejtěžší závod v kariéře
  248. Red Bull si vybral bolestné
  249. Nejrychlejší kolo si připsal Mark Webber, nejrychlejší zstávku Rosberg
  250. Nejrychlejší kolo si připsal Mark Webber, nejrychlejší zastávku Nico Rosberg