Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Téma: Dreambox 500S - koupit - nekoupit???

  1. #1
    Registrovaný uživatel
    Založen
    14.09.2005
    Příspěvky
    3
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Dreambox 500S - koupit - nekoupit???

    ///// stejny dotaz jsem psal i u "konkurence", ale neda mi se nezeptat i tady, diky za trpelivost /////

    Predem varuji, jsem laik, satelitnimu prijmu rozumim cca. jak orangutan rizeni raketoplanu, ale jsem dostatecne znalej co se PC hardware tyce atd. Prosim o radu zkusenejsich, ne o posilani nekam atd.

    Uz jsem se ptal jinde, shanim nejaky rozumny sat. prijimac. Zajima me prijem z Astry, pokud to pujde tak Hotbird (blbe situovany byt, mozna na nej neuvidim, pripadne nekdy v budoucnu Eurobird...?

    Zajima me prijem FTA + dekodnout (samozrejme bez placeni, ale ja nic nerekl ) co pujde, hlavne pro decka neco slusneho hudebniho, pokud by slo neco z cartoons (cartoon network, disney channel?), z filmovych cokoliv anglicky, idealne nejake sci-fi, kdyz k tomu pujdou nejake nahate baby tak bych se nezlobil, ale to neni smerodatne...

    Puvodne jsem uvazoval o nejakem prijimaci stredni tridy, s moznosti nejake emulace, univerzalni ctecky karet atd. - Ferguson, Kaon, neco od AB...? Presvedcuje me ale par znamych ze nez tohle je lepsi vzit ten nejlevnejsi Dreambox - ale nevim jestli to neni zastaraly nebo prpblemovy stroj? Bude pro nej do budoucna nejaka podpora? Vyssi modely jsou pro mne neunosne drahe, harddisk do toho nepotrebuji, a 1 ctecka ( plus pokud pujde dat na seriak smartmouse/phoenix???) mi bude myslim stacit...

    Pochopil jsem ze je to spis PC maskovane coby SAT prijimac, a s pocitaci si celkem duverne tykame - ale sluvko "linux" mi vsak zatim nic nerika.

    Predem vsem diky za jakekoliv relevantni rady a sorry pokud se ptam ponekud "blbe"

  2. #2
    Registrovaný uživatel
    Založen
    21.09.2002
    Bydliště
    CZ
    Příspěvky
    849
    Post Thanks / Like
    Downloads