PDA

Zobrazit v plné verzi : F1sports.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

  1. Grosjean patří mezi čtyři nejlepší jezdce na roštu, věří Lotus
  2. Button doporučuje Péreze: Byl by přínosem pro každý tým
  3. Učíme se pracovat s Hamiltonem, vysvětluje Mercedes rádiovou komunikaci
  4. FIA vyhlásila soutěž o nejlepší motoristický moment roku
  5. V Austinu mi scházela rychlost, připouští Kovalainen
  6. Kvůli Ecclestonovi je vstup formule 1 na burzu odložen na neurčito
  7. Di Resta je nucen uvažovat o možnostech mimo formuli 1
  8. Max je blízko nové dohodě s Marussií, říká Chiltonův otec
  9. Montezemolo dává Alonsovi za letošní sezónu osm bodů z deseti
  10. GP USA: Co v tiskových materiálech nebylo
  11. Horner: Webber by chtěl v posledním závodě vítězství, ale ne darované
  12. Valsecchi pořád těžce nese, že ho Lotus ignoroval, a zvažuje budoucnost
  13. Mallya chce uzavřít sestavu Force Indie až v prosinci
  14. Kalendář 2014: Zřejmě jen devatenáct závodů a závěr v Abú Zabí
  15. Video: Jak se změní nároky na pneumatiky v roce 2014
  16. Massa: Ze své kariéry u Ferrari ničeho nelituji, ani týmové režie
  17. Nejsme šarlatáni, brání se Quantum Motorsports
  18. Renault se s osmiválci loučí statistikami, vyhrál 40 procent závodů
  19. Webber: Schumacher měl horší úlety než Vettel
  20. Caterham zvažuje angažování Ericssona
  21. Webberův odchod je ztrátou pro tým i pro mě osobně, říká Vettel
  22. Alonso v Austinu málem nezávodil, teď už má záda v pořádku
  23. Sutil v náznacích potvrdil, že zůstane u Force Indie
  24. Kovalainena brzdily v USA problémy s brzdami
  25. Fotogalerie: Přípravy na Grand Prix Brazílie
  26. Ecclestone považuje za svého ideálního nástupce Hornera
  27. Pérez vidí 95procentní šanci na setrvání ve formuli 1
  28. Moje budoucnost nezávisí na PDVSA, tvrdí Maldonado
  29. V prvním mokrém tréninku byl v Interlagosu nejrychlejší Rosberg
  30. Petrov jedná se třemi týmy, ale může jít i mimo formuli 1
  31. V pátek odpoledne byl na vodě nejrychlejší Rosberg
  32. Horner do vedení formule 1 nechce, je oddaný Red Bullu
  33. Pátek v Interlagosu: Přípravy spláchl déšť
  34. Fotogalerie: Pátek v Interlagosu
  35. Alonso: Bylo by smutné, kdybych nezískal víc titulů
  36. Ruský zázrak Daniil Kvjat ukazuje, že je na skok do F1 připraven
  37. Ross Brawn má dveře k návratu do Ferrari otevřené
  38. Magnussen měl původně v příštím roce závodit za jiný tým
  39. Také třetí trénink se konal na vodě, nejlepší čas zajel Webber
  40. Villeneuve popíchl Räikkönena: Být na jeho místě Alonso, získá titul
  41. Diskutujte během kvalifikace na GP Brazílie
  42. Alonso se chybou připravil o první řadu
  43. McLaren se v kvalifikaci blýskl pouze nehodou Péreze
  44. Druhého Rosberga překvapila při obtížných podmínkách vysoká ztráta
  45. Středu pole kralovali piloti Toro Rosso
  46. Vettel svou dominancí překvapil sám sebe
  47. Lotus z kvalifikace zklamán, ale v závodě si věří na suchu i na mokru
  48. Caterham se s podmínkami v kvalifikaci vypořádal lépe než Marussia
  49. Caterham s Marussií musely šetřit, aby si mohly dovolit příští sezonu
  50. GP USA: Co se neslo éterem b
  51. Fotogalerie: Sobota v Interlagosu
  52. Podle Massy spolu Räikkönen s Alonsem nebudou dobře vycházet
  53. Poškození Pérezova vozu bylo vážnější, musel měnit převodovku
  54. Diskutujte v průběhu GP Brazílie
  55. Kdyby Webber po závodě potřeboval kapesníčky, rozhodl se špatně
  56. Závěrečný závod sezony patřil neporazitelnému Red Bullu!
  57. Webber se rozloučil nejrychlejším kolem, nejrychlejší zastávku měl Massa
  58. Brawn počítá šediny navíc, ale Mercedes druhé místo udržel
  59. Lotus v Brazílii poprvé v sezoně nebodoval
  60. McLaren potřeboval happy end jako sůl. Podařilo se
  61. Caterham pomohl Marussii k zisku desátého místa
  62. Alonso chtěl uvolnit místo a pomoci Massovi k pódiu, vše zhatila penalizace
  63. Vettel vyrovnal dva rekordy, Webber zakončil kariéru druhým místem
  64. Střed pole: Bodová konta rozšířil Sauber a Toro Rosso
  65. Pérez míří do Force Indie
  66. Fotogalerie: Neděle v Interlagosu
  67. Massa se na stewardy zlobil zbytečně, dostalo se mu několika varování
  68. Red Bull zazmatkoval v boxech kvůli obavě z výjezdu safety caru
  69. Jak vypadají sestavy týmů pro rok 2014
  70. Náročnost svého úkolu jsem podcenil, připouští Kovalainen
  71. Bottas věří, že byl v kolizi s Hamiltonem zcela bez viny
  72. Ferrari bude formuli 1 znovu dominovat, věří Allison
  73. Hamiltona čeká práce jako před příchodem do formule 1
  74. Alonso, Massa a Mercedes jsou proti navýšení minimální hmotnosti vozů
  75. Vettel vyhrál podruhé v
  76. V Brazílii měl McLaren závodní rychlost na pódium, míní Whitmarsh
  77. Zimní přestávka? Pro Alonsa jen o Vánocích
  78. Desáté místo nepřinese Marussii okamžitý finanční efekt
  79. McLaren: Žádné výmluvy, příští rok musíme vyhrávat
  80. Vydejte se na virtuální prohlídku továrny McLarenu přes Google mapy
  81. Mercedesu hořel nový motor, přijeli se podívat i hasiči
  82. Mercedes má pro příští rok za cíl oba tituly, říká Hamilton
  83. Montezemolo o Alonsovi, Räikkönenovi, Vettelovi a dalších
  84. GP Brazílie: Co v tiskových materiálech nebylo
  85. Force India: Nebýt změn pneumatik, mohli jsme porazit McLaren
  86. Ferrari: Informace o velikosti našeho rozpočtu jsou výmyslem
  87. Rosberg si splnil letošní cíl, příště ale chce být před Hamiltonem
  88. Začátek sezony 2014? To bude úplná kalamita!
  89. Nervozita u Lotusu stoupá, už nemá moc času
  90. S rozhodnutím o jezdcích čekáme na Lotus, tvrdí Force India
  91. Kdo je podle ostatních jezdců lepší, Vettel nebo Alonso?
  92. Spojí se Marussia se Sauberem?
  93. Mezi kandidáty na osobnost roku FIA jsou tři lidé z formule 1
  94. Mercedes potvrdil Brawnův konec, jeho práci převezmou Wolff a Lowe
  95. Whitmarsh: Red Bull pokřivil formuli 1 tím, jak utrácí
  96. Webber se rozpovídal o těžkých vztazích s Red Bullem a o Alonsovi
  97. Smedley míří za Massou do Williamsu, Pujolar přestupuje do Tora Rossa
  98. Dalším cílem Marussie jsou druhé části kvalifikací
  99. Montezemolo zakázal Alonsovi psát na Twitteru o Ferrari
  100. Týmy usilují o přidělení permanentních čísel jezdcům
  101. Bod za pole position neprošel. Pomůže pohár pro nejlepšího v kvalifikaci?
  102. Gutiérrez věří, že ve formuli 1 zůstane
  103. McLaren nedopadne jako Williams, ujišťuje Button
  104. Pravidla by mohla více dbát na vzhled vozů, říká Newey
  105. Nechtěl bych být Vettelovým týmovým kolegou, říká Schumacher
  106. Bahrajn potvrdil noční závod
  107. Formule 1 zvažuje povinný minimální počet zastávek v boxech
  108. Red Bullu se příští rok zvýší náklady až o miliardu
  109. K Williamsu přijde také Jakob Andreasen
  110. Pro Lotus budou příští rok závodit Grosjean a Maldonado
  111. Gunnar Nilsson v boji s rakovinou podlehl, jeho nadace žije dál
  112. Ecclestone: Doufal jsem, že letos získá titul Alonso
  113. Jednání mezi Quantum Motorsports a Lotusem nadále pokračují
  114. GP Brazílie: Co se neslo éterem během závodu
  115. Statistický přehled sezony 2013
  116. Podle Sutila mohla letos Force Indie získat minimálně o třicet bodů více
  117. Grosjean: Potřebujeme velký rozpočet a nevím, jestli ho budeme mít
  118. Na Autosport Awards byli oceněni Vettel, Bianchi, Red Bull, ale i McLaren
  119. Marussia se chtěla sloučit s Williamsem, potvrdil Wolff
  120. Brawn se do formule 1 vrátí, předpovídá Lauda
  121. Button o příštím roce: Neustálý boj s přilnavostí, jezdci se moc bavit nebudou
  122. Thajsko muselo odvolat letošní Závod šampiónů
  123. Zklamaný Ecclestone: Alonso to letos trochu vzdal, hledal jiný tým
  124. Připraveni s novým autem budeme za půl roku, říká s nadsázkou Newey
  125. Brawn si dá čas do léta, nevyloučil práci mimo formuli 1
  126. Grosjean: Byl jsem dost chytrý na to, abych vyhledal odbornou pomoc
  127. Ricciardo musí hubnout kvůli Mercedesu
  128. Statistiky Pirelli: 112 tisíc dodaných pneumatik, přes tři tisíce pit stopů
  129. BRDC ocenil mimo jiné Hamiltona, Webbera, Ricciarda, Neweyho a Allisona
  130. Jak Lauda přesvědčoval Hamiltona, aby přestoupil k Mercedesu
  131. Gutiérrez: Bez simulátoru je to pro nováčka těžké
  132. Force India potvrdila Hülkenbergův návrat
  133. Di Resta, Sutil nebo Pérez? Force India prý ještě nerozhodla
  134. Ecclestone doufá, že formule 1 pojede do New Jersey alespoň v roce 2015
  135. Vettel si nechal vysvětlit svůj trest za oslavy na trati přímo od Todta
  136. Soud začal řešit spor mezi Di Restou a Hamiltonem starším
  137. Na kolik peněz si ve skutečnosti přijdou týmy Marussia a Caterham
  138. Týmy šetrné k pneumatikám měly jen štěstí, míní Newey
  139. FIA potvrdila kalendář 2014 s devatenácti závody
  140. Máme dvě možnosti, říká Sutilův manažer
  141. De la Rosa a Gené: Ferrari teď má vše, co potřebuje. Rok 2014 bude dobrý
  142. Jak postupuje Newey při návrhu nového auta
  143. Honda bude příští rok odříznutá od dění na trati, dopady těžko odhaduje
  144. Ecclestone: Hornera jsem nemínil vážně, nominaci by mohlo vetovat Ferrari
  145. McLaren vidí favorita příští sezóny v týmu Mercedes
  146. Šance pro Kovalainena: Caterham chce mladý talent a zkušeného jezdce
  147. V Mexiku se pojede v roce 2015, věří Pérez
  148. Van der Garde ve formuli 1 určitě zůstane, říká jeho sponzor
  149. Korejci se chtějí do kalendáře vrátit
  150. Mercedes mírní očekávání: Na titul to příští rok nevidíme
  151. Buemi a Da Costa budou záložníky Red Bullu v roce 2014
  152. Brawn je proti minimálnímu počtu pit stopů, ale neví proč
  153. Todt byl znovu zvolen prezidentem FIA
  154. Maldonada uklidníme jako Grosjeana, věří Lotus
  155. Ferrari neočekává velké rozdíly ve výkonnosti nových motorů
  156. Ferrari získalo ocenění za nejstabilnější pitstopy
  157. Od Lewise jsem nikdy nechtěl ani cent, rozčiluje se jeho otec
  158. Sebastian Vettel byl oficiálně korunován na letošního šampiona F1
  159. Button v důchodu? Ještě si pár let počkejme
  160. Pneumatiky se příští rok nebudou tolik drolit, rozhodlo Pirelli
  161. Magnussen: Hamiltonovy začátky u McLarenu na mě tlak nevyvíjejí
  162. Ricciardo: Dokážu své kvality i mimo kvalifikace!
  163. Todt chce pro jezdce nejen stálá, ale také větší čísla
  164. Upravená karoserie v Kanadě spustila letošní lavinu problémů Ferrari
  165. První osobností roku FIA je Robert Kubica
  166. Williams získal aerodynamiky z Red Bullu a Lotusu
  167. Lotus pracuje na voze 2014 už dva roky, věří v pódiová umístění
  168. Potenciálně největší díry jsou v pravidlech o motorech, míní Ferrari
  169. Renault posílí své týmy, inženýři se musí znovu učit věci ze školy
  170. Revoluce v F1: Za poslední závod se bude udělovat dvojnásobek bodů!
  171. Povinné zastávky a navýšení hmotnosti vozů týmy neschválily
  172. Video: 40 let vývoje vozů Sauber
  173. Dvojnásobné body z poslední GP by změnily tři mistry světa poslední dekády
  174. Lewis mi za služby zaplatil tři milióny liber, vzpomněl si Hamilton starší
  175. Dnes je úspěchem se alespoň udržet v závodní sedačce, říká Hülkenberg
  176. Ve formuli E bude mít svůj tým Leonardo DiCaprio
  177. Rosberg: Před rokem by nám změny pravidel nepomohly, teď ano
  178. Komentář: Když má gól hodnotu dvou branek
  179. FIA zvažovala dvojité body pro poslední čtyři závody, odhalil Marko
  180. Testy s Pirelli odřekly dva týmy, v lednu se možná začne testovat později
  181. Nemusíme nikomu nic dokazovat, říká o sobě a Red Bullu Vettel
  182. Jedinou šanci vidí Di Resta u Sauberu, jinak zřejmě zamíří do DTM
  183. Potvrzeno: Vettel bude tátou. A již brzy!
  184. Pravidla podle Lotusu: Facky, pojídání koblih, neurvalé poznámky a další
  185. Šasi Sauber C33 úspěšně prošlo nárazovými testy FIA
  186. Au revoir V8: Renault se ohlíží za osmiválcovými motory a jejich vývojem
  187. Šéf Caterhamu: Jezdci mají týmu přispívat a neměli by říkat opak
  188. FIA vypisuje výběrové řízení pro nový tým
  189. Testů Pirelli se nezúčastní Alonso, Räikkönen a Vettel
  190. Van der Garde jedná se třemi týmy
  191. BayernLB bude chtít po Ecclestonovi odškodné 400 miliónů dolarů
  192. Podle šéfů týmů byl letos nejlepším jezdcem Vettel
  193. Red Bull vyšle do testů Pirelli Buemiho
  194. Mercedes: Museli jsme navýšit rozpočet, abychom se takhle zlepšili
  195. Od příštího roku budou jezdci bojovat také o pohár nejlepšího kvalifikanta
  196. Force India potvrdila Sergia Péreze
  197. V pravidlech 2014 je systém trestných bodů pro jezdce
  198. Mallya: O peníze nejde, proti Sutilovi a Di Restovi nic nemám
  199. Pérezovi se dvojité body v posledním závodě líbí
  200. Jezdci si začali vybírat svá stálá čísla
  201. Kdo je podle Webbera lepší, Vettel, Alonso, Hamilton nebo Schumacher?
  202. Jak bude FIA trestat užití nadlimitního počtu motorů
  203. Toro Rosso nasadí do testu Pirelli své závodní jezdce
  204. Překvapím tím, co dokážu, říká o příští sezóně Pérez
  205. Video: Nové šasi Caterhamu prošlo nárazovými testy
  206. Týmy smějí do tréninků nasadit čtyři jezdce
  207. Sutil potvrdil p
  208. Alonso najel první kilometry s novým vozem
  209. Volkswagen zopakoval, že ho formule 1 zatím nezajímá
  210. Změny pravidel Allisonův přínos pro Ferrari ještě zvýší
  211. Piloti Ferrari už znají svá startovní čísla
  212. Podle šéfky týmu Sauber je formule 1 vnitřně zkažená
  213. Piloti mohou za prohřešky nasbírat od jednoho do pěti bodů
  214. Prezident Ferrari: Už je mi zle z toho být věčně druhý
  215. Massa byl obdarován motorem, který jej dovezl málem až k titulu
  216. Boullier vyvrací fámy o svém odchodu z Lotusu
  217. Nový monopost Mercedesu plní cíle vytyčené týmem
  218. Snaží se Dennis nahradit Whitmarshe u McLarenu Brawnem?
  219. Button: Zimní testy budou hodně legrační, nic nebude fungovat
  220. Vrátím se do DTM, naznačil Di Resta
  221. V Bahrajnu si tento týden zajezdí také Rosberg, sestavy jsou kompletní
  222. U Red Bullu nedopadnu jako Webber, v
  223. Co obnáší nárazové testy monopostů formule 1
  224. Dennis by se proti návratu Alonsa do McLarenu nepostavil
  225. Massova tvrdá práce by mohla za Räikkönena u Ferrari scházet, říká Alonso
  226. Kubica: Massův problém není strach, ale kanibal Alonso
  227. Změna pneumatik vyhnala Mercedes do opačného extrému
  228. Sutil věří, že se Sauberem dosáhne na své první stupně vítězů
  229. Video: Vývoj monopostů formule 1 vtěsnaný do jednoho závodu
  230. Kvjat vidí v nových pravidlech vhodnou příležitost pro debut
  231. Vergne našel v nepostupu do Red Bullu Racing novou motivaci
  232. Räikkönen navštívil Maranello a dostal nového závodního inženýra
  233. Caterham letos doplatil na přehnaný vývoj z loňského roku
  234. Fotogalerie: Ricciardo jezdil s formulí 1 Red Bullu na Srí Lance
  235. Marussia je blízko prodloužení smlouvy s Chiltonem
  236. Grosjean: Za dva roky jsem od Räikkönena slyšel jen jednu větu
  237. Musíme si dát pozor na množství omezení v pravidlech, varuje Newey
  238. Třeba se od Massy naučím něco z Ferrari, doufá Botttas
  239. Mallya: Pokud se týmy na rozpočtovém stropu dohodnou, budou ho i dodržovat
  240. Mercedes získal dva přední inženýry z Red Bullu
  241. S Magnussenem riskujeme víc než s Hamiltonem, připouští McLaren
  242. Musel jsem o svém setrvání ujišťovat i tým, stěžuje si Boullier
  243. Rosbergovi praskla nová pneumatika, že potřeboval toaletní papír
  244. K druhé sedačce u Sauberu má blízko Gutiérrez
  245. Mercedes předčasně ukončil svoji účast testu, Pirelli se nevyjadřuje
  246. Pérez: Kdyby nevyšla Force India, asi bych z formule 1 odešel
  247. Pirelli: Rosberg měl experimentální pneumatiky, které už nepoužijeme
  248. Allison: Výhodou Ferrari je, že si jako jedni z mála stavíme motor i vůz
  249. Grosjean: Lotus preferoval Räikkönena i po oznámení přestupu k Ferrari
  250. Náš motor problémy se spotřebou nemá, dušuje se Ferrari