PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Haas vychvaluje novou specifikaci pohonné jednotky Ferrari
  2. Musím se cítit potřebný, jinak bych se do F1 nevracel, komentuje svůj návrat Felipe M
  3. Barcelona nastavila McLarenu zrcadlo. Ještě je co dohánět, zní z Wokingu
  4. Vrátí se jedna velká závodní legenda? Holanďané o tom vážně uvažují
  5. Mercedes bude druhý týden testovat mnoho nových úprav
  6. Wehrlein má pro druhý testovací set zelenou
  7. Technický ředitel Toro Rosso porovnává výkony stájí. Překvapením je prý Haas
  8. Konzultant Simon končí u Hondy, ta nadále nezná příčinu svých potíží
  9. Sledovanost Formule 1 v Británii masivně klesá
  10. Calderónová věří, že si letos vyzkouší i reálný monopost Sauberu
  11. V Barceloně začala druhá část předsezónních testů
  12. ONLINE: Ferrari začalo test v Barcelone nejlépe
  13. Záložní pneumatiky, debata o opotřebení a termín "mokrého" testu. Novinky od Pirelli
  14. "Máme nejvyšší čas něco udělat, jinak bude pozdě", žádá své kolegy Horner
  15. Horké novinky od Pirelli. Záložní pneumatiky, debata o opotřebení a termín "mokrého"
  16. Další problémy Hondy, motor Vandoorneova vozu musel být vyměněn
  17. Nejistota kolem Wehrleina trvá, šanci má pilot z juniorky Ferrari
  18. Testy pokračují druhým dnem, v Barceloně uvidíme čtrnáct pilotů
  19. Současní nováčci F1 to vůbec nemají lehké, soudí veterán Massa
  20. První den testů kořistí Williamsu, vozy prokázaly obdivuhodnou výdrž
  21. Pro Red Bull nastává doba evoluce, tvrdí Ricciardo
  22. Letošním favoritem prý není Mercedes, tvrdí Hamilton
  23. Šasi McLarenu je v pořádku. Vše jsou prý falešné zprávy
  24. Jediným problémem McLarenu je Honda, komentuje trable stáje Alonso
  25. Prezident FIA to vidí jasně: Návrat k V10 či V12 by lidé nedokázali přijmout
  26. Verstappena problém s motorem Renault nijak neznepokojil
  27. Musíme se soustředit na slabá místa našeho vozu, nabádá Pérez
  28. Testy v Barceloně vstupují do své poslední čtvrtiny
  29. Konec kariéry? Ani náhodou, letos mám životní formu, hlásá Alonso
  30. Lauda: Ferrari je v mém seznamu na samém vrcholu!
  31. Marchionne se poučil, nehodlá dělat žádné velké výhledy na rok 2017
  32. Sympatické, prezident Ferrari se poučil a rozhodl se pro změnu
  33. Vettel rozhodně odmítá názor, že Ferrari je hlavní favorit
  34. Jedna zastávka v boxech bude mít své výhody, tvrdí Jacques Villeneuve
  35. Jsou to velké, drsné formule 1, tvrdí nadšený Villeneuve a jedna věc mu dělá další ra
  36. Piloti Mercedesu nevidí situaci moc růžově. Ferrari je prý mnohem silnější, než dopos
  37. ONLINE: Piloti dnes mohou naposledy otestovat své monoposty
  38. Williams bude nejblíž TOP3, odhaduje Günther Steiner, Rob Smedley je opatrný
  39. Odešel jediný šampion na dvou i čtyřech kolech John Surtees
  40. Výkon tam je, jen ho musíme najít, komentuje Ricciardo současnou formu Red Bullu
  41. Optimismus v Renualtu opadá. Bodovat budeme jen těžko, komentuje situaci Hülkenberg
  42. Formule 2 se vrací. GP2, vstupní brána do F1, se mění
  43. Ferrari překvapilo, McLaren propadl. Testy F1 v Barceloně naznačují favority
  44. Ferrari překvapilo, McLaren propadl. Skončené testy F1 v Barceloně naznačily favority
  45. Mercedes znovu favoritem? To říkají jen naivní lidé
  46. Wehrlein připouští, že na volné místo u Mercedesu po Rosbergovi nebyl připraven
  47. Williams bude nejblíž Top 3, odhaduje Steiner. Smedley je opatrný
  48. Haas podle Grosjeana na první závod není úplně připravený
  49. "Nový motor překonává výkonnostní cíle, Red Bull bude bojovat o titul," hlásá Renault
  50. Stroll nalézá formu, před Austrálií si ale cíle neklade
  51. Už nemusíme jezdit jako malé děti, komentuje Alonso dopad technických změn
  52. Haas se stále trápí s brzdami, v Bahrajnu si chce vyzkoušet Carbone Industrie
  53. VIDEO: Loňské kvalifikační kolo Hamiltona vs. Räikkönenův rekord v testech - srovnání
  54. Od Austrálie po Ázerbájdžán: Jaké pneumatiky dodá Pirelli pro prvních 8 závodů?
  55. Jak velká je krize McLarenu s Hondou? Co je špatně a jaká je naděje?
  56. Force India se s příchodem nového sponzora barví do růžova
  57. Vettel svým časem jen provokoval, Ferrari je v reálu ještě rychlejší, tvrdí Marko
  58. Ferrari v testech splnilo 2 cíle, Mercedes je ale stále rychlejší, tvrdí Marchionne
  59. Nové vozy vyžadují odlišný jízdní styl, chce to trochu času, říká Bottas
  60. Rozhovor s Boullierem: S Mercedesem bychom vyhrávali, ale na vině není jen Honda
  61. Hülkenberg si utahuje z nového zbarvení Force Indie
  62. Stokrát stejná otázka leze na nervy. Mladého Schumachera čeká těžká sezóna
  63. Spalování oleje místo benzínu? Renault požádal FIA o výklad, na Mercedes nemířil
  64. Paddy Lowe konečně potvrzen v roli technického ředitele a akcionáře Williamsu
  65. McLaren zkoumá možnosti přechodu na motory Mercedes
  66. McLaren zkoumá možnosti návratu k motorům Mercedes
  67. Kvjat a titul? Vždyť nebyl schopen dostat pod tlak ani Ricciarda, míní Marko
  68. Kvjat nebyl schopný dostat Ricciarda pod tlak, tvrdí Marko
  69. Šéf Red Bullu nesdílí názor, že by Ferrari bylo letos favoritem na titul
  70. Nesuďte výkonnost Red Bullu podle testů, vzkazuje Webber
  71. Red Bull je v dobré formě, potřebujeme jen trochu zrychlit, domnívá se Ricciardo
  72. Lauda po testech o svých dojmech z Bottase a jeho vztahu s Hamiltonem
  73. Honda zůstává McLarenu 100% oddána, některé problémy již vyřešila
  74. Mercedes může o Hamiltona lehce přijít, varuje Damon Hill
  75. Ecclestone by se na místě Liberty Media zachoval jinak
  76. Manor v dražbě rozprodává své vybavení . V nabídce je i model vozu pro rok 2017
  77. Red Bull podle Verstappena na vítězství ještě nemá, 2 týmy jsou rychlejší
  78. Pérez musí shodit ještě 1,8 kg: "Tahle auta z jezdců dostanou to nejlepší"
  79. Briatore formou Ferrari z předsezónních testů nadšený není, optimismus nesdílí
  80. Williams je už teď v některých oblastech silnější než Mercedes, tvrdí Lowe
  81. Rosberg se rozpovídal o své budoucnosti: V žádném případě se nevrátím do kokpitu
  82. Esteban Gutierréz se oficiálně přesouvá do Formule E. Bude jezdit po boku dalšího exp
  83. Testy dokázaly, že nás ostatní dohnali, tvrdí šéf Mercedesu
  84. Gutierréz se oficiálně přesouvá do Formule E. Bude jezdit po boku dalšího expilota F1
  85. Honda hlásí pokrok, Alonso i přesto očekává těžký víkend
  86. Magnussen: Šasi Haasu postavené Dallarou se kvalitou vyrovná Renaultu či McLarenu
  87. Spalování oleje a špinavé triky? Red Bull "vidí duchy," směje se Mercedes
  88. Force India se už vzdává svého cíle: třetí místo je mimo dosah
  89. Proč týmy brání to, co před nějakou dobou odmítly? nechápe Ross Brawn
  90. Návrat McLarenu do formy? Leda Houdiniho kouzlem, myslí si Coulthard
  91. Rosberg: V žádném případě se nevrátím do kokpitu! Důvod?
  92. Carey v mediální přestřelce s Ecclestoneem: "Bernie by se už změnit nedokázal"
  93. Wolff o napětí mezi Hamiltonem a Rosbergem, s Bottasem očekává více klidu
  94. Bottas: V testech jsem nepředvedl svůj plný potenciál
  95. Ferrari po titulu touží hodně: do vybavení továrny investovalo miliardy korun
  96. Boullier: Honda musí přijmout kulturu F1
  97. Piloti Renaultu se svěřují: Hülkenberg hovoří o pneumatikách, Palmer o soupeřích
  98. Vítěz deseti VC Gerhard Berger v nové roli
  99. Gerhard Berger přijal novou výzvu a vrací se na scénu motorsportu
  100. Hülkenberg se ostře opřel do Pirelli. Palmer vidí Renault těsně za Williamsem
  101. Tost varuje: Lepších závodů F1 se dočkáme pouze za jedné podmínky
  102. Häkkinen: Pokud Ferrari nebude na čele, tak po testech půjde o "hrozné zklamání"
  103. Berger přijal novou výzvu a vrací se na scénu motorsportu
  104. Zavěšení Mercedesu a Red Bull jsou podle FIA po posledních úpravách legální
  105. Wehrlein se před GP Austrálie cítí v dobré kondici
  106. Hamilton se zájmem očekává novou specifikaci Red Bullu
  107. Hülkenberg se otřel o Pirelli, Palmer vidí Renault těsně za Williamsem
  108. Alonso necítí potřebu doplňovat startovní rošt
  109. Alonso: Grand Prix není charitativní akce, aby se jen tak zabalila
  110. Sauber prozradil taktiku na body a Wehrlein je spokojený
  111. FIA mění "Verstappenovo" pravidlo týkající se změny směru při brzdění
  112. Lowe hýří optimismem: Williams může s motorem od Mercedesu bojovat o titul
  113. Publikování obsahu na sociální sítě dostalo zelenou i v rámci velkých cen
  114. Dohady kolem žraločích ploutví a T-křidélek neutuchají, Whiting očekává, že brzy zmiz
  115. První trénink v Austrálii ovládly Mercedesy, odkryli u Ferrari karty?
  116. Hamilton v 2. tréninku o půl sekundy před Vettelem
  117. Zklamání? Vůz Ferrari se podle Vettela nechoval tak, jak by měl
  118. Red Bull je "trochu moc pomalý," soudí Verstappen. Ricciardo věří v rychlé zlepšení
  119. "Zlatou příležitost k stáhnutí náskoku Mercedesu jsme nevyužili," lituje Alonso
  120. Zatím spokojenost, ale nesmíme usnout na vavřínech, hodnotí Sainz
  121. Haas je nucen z vozů odstranit třesoucí se T-křidélko + VIDEO
  122. Vibrace stále trochu zlobí, Honda už p
  123. Ross Brawn představil svou vizi "perfektního světa" pro F1
  124. Hamilton překvapen svým výkonem. Auta prý nejsou až tak náročná na ovládání
  125. Brundle a Symonds o McLarenu - Hondě: "Strašné, celý jejich koncept je špatný"
  126. První vyhrání ještě neznamená titul. Jak si vedli mistři světa v úvodním závodě sezón
  127. FOTO: První tréninky sezóny, první ostré představení nových vozů v Austrálii
  128. Třetí trénink předčasně ukončily červené vlajky. Jasně dominoval Vettel
  129. Wehrlein v Austrálii už nepojede. Nahradil jej dočasně Ital
  130. První kvalifikaci vyhrál Hamilton, Ferrari se přiblížilo a Ricciardo boural
  131. GRAFIKA: Startovní rošt v Melbourne, Stroll po penalizaci poslední
  132. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Mělo Ferrari na pole position?
  133. Pérez si stěžoval na Massu, nakonec putoval ke stewardům on sám
  134. "Nejdříve jsem si myslel, že je to vtip," komentuje svou situaci Giovinazzi
  135. Analýza sektorů: Hamilton se trhl v 1. části, Stroll s 328,6 km/h nejrychlejší
  136. Nové vozy se blíží letadlům. Přetížení v zatáčkách dosahuje hranice 8G
  137. GP Austrálie: Čtyřnásobný šampion Vettel porazil trojnásobného mistra Hamiltona
  138. Maximální rychlosti: Kvajt se Strollem přes 320 km/h, Alonso o 30 km/h pomalejší
  139. Nejrychlejší kola závodu v Austrálii předvedli Finové: Räikkönen s Bottasem
  140. PROHLÁŠENÍ po závodě v Melbourne
  141. Tým Sauber nechápe, proč nebyl Magnussen penalizován
  142. Nejrychlejší zastávku předvedl Mercedes. Kolik času zabrala výměna širších pneumatik?
  143. Whiting vysvětluje příčiny druhého zaváděcího kola. Kvjat za to nemůže
  144. Hamilton vyzývá Mercedes k rychlému řešení problémů s výdrží pneumatik
  145. Předjíždění ubylo, jízda v závěsu je náročnější. Nestačí ani 2,5 sekundy mezi vozy
  146. Alonso si stěžuje: "S horším autem jsem ještě nejezdil." McLaren je nejpomalejší
  147. FIA po Číně zváží úpravy DRS zón
  148. Jak hodnotí úvodní bitvu Hamiltona s Vettelem britské deníky?
  149. Může se stát, že Alonso od McLarenu odjede již v průběhu letoška, tvrdí Webber
  150. Bottas hodnotí začátek své kariéry u Mercedesu, jeho silné a slabé stránky
  151. Na Mercedes nám zas tolik neschází, tvrdí Red Bull. Proč se vrátili k staršímu zavěše
  152. Co řekl prezident FIA před závodem? Můžeme jeho vize porovnat se skutečností
  153. Oslavný dort se nekonal, první představení bylo váhavé
  154. Jak to bude v budoucnu? Massa si nechává otevřená vrátka
  155. Marko: Ztrátu stáhneme do 3 závodů, Renaultu to potrvá déle. Vettel nám musí poděkova
  156. Lauda je s Bottasem nadmíru spokojen. Ke komu ho přirovnal?
  157. Lauda hodnotí Bottase. Ke komu ho přirovnal?
  158. Alonso: Teď už v F1 nemáme čas na kafíčko
  159. Vettel je pro mě větší výzvou než Rosberg, svěřil se Hamilton
  160. Nahraďte Räikkönena Giovinazzim, doporučuje bývalý šéf Ferrari
  161. McLaren usilující o setrvání Alonsa: "Může závodit klidně i dalších 5 let"
  162. Kvalifikace v Melbourne: Kdo zrychlil ve srovnání s minulým rokem nejvíc?
  163. Vandoorne vlastními slovy hodnotí GP Austrálie: Šlo mi především o to dojet
  164. Šéfka Sauberu se tvrdě pustila do kritiků Wehrleina
  165. Buďme trpěliví, vyzývají finští piloti v otázce obtížného předjíždění
  166. McLaren připravuje seriál mapující letošní sezónu. V televizi ho ale neuvidíme
  167. Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska
  168. Volkswagen vysílá Domenicaliho na schůzku ohledně budoucích motorů F1
  169. Pro
  170. Massa se vyjádřil k možnému odchodu Alonsa z McLarenu v průběhu sezóny 2017
  171. Jaká je situace u Red Bullu? Tým své slabiny dobře zná
  172. Pérez uznává, že se před Force Indii dostaly další dva týmy. Co trápí vůz VJM10?
  173. Pérez uznává, že se před Force Indii dostaly další tři týmy. Co trápí vůz VJM10?
  174. Button prožene McLaren M23 po slavném okruhu Laguna Seca
  175. Manažer Haasu opouštěl Melbourne naštvaný. Co ho rozčílilo nejvíc?
  176. Ferrari v Číně opět zazáří, myslí si Alesi. Briatore je opatrnější
  177. Šéf Haasu opouštěl Melbourne naštvaný. Co ho rozčílilo nejvíc?
  178. Massův sloupek: Věřím, že Ferrari může vyhrát šampionát
  179. Sauber jedná o motorech pro rok 2018 s Hondou i s Mercedesem
  180. Přetížení v F1 už předčí nejextrémnější horskou dráhu + VIDEO
  181. Motory jsou příliš složité, ale nebudeme se vracet 10 let zpátky, tvrdí Todt
  182. Motory F1 jsou příliš složité, ale nebudeme se vracet 10 let zpátky, prohlásil prezid
  183. Motory F1 jsou moc složité, ale nebudeme se o 10 let zpět, říká prezident FIA
  184. Motory F1 jsou moc složité, ale nebudeme se vracet o 10 let zpět, říká prezident FIA
  185. Dočkáme se levnějších a hlučnějších motorů? Nic není nemožné
  186. Stroll se domnívá, že na něj kritici jeho výkonů žárlí
  187. Gasly se poučil z mediálního přešlapu u Toro Rosso
  188. Verstappen by si přál návrat k hlučnějším V10 nebo V12 motorům
  189. Odchod Rosberga nebyl podle Brawna pro F1 dobrý, chce mít více Verstappenů
  190. Renault přibližuje svůj "vzrušující" vývojový program
  191. Ferrari má možná lepší motor než Mercedes, ozývá se z Haasu
  192. Ferrari má možná lepší motor než Mercedes, prozradil zákaznický tým
  193. Změny, které přikovají diváka k televizní obrazovce, navrhl expilot Alex Wurz
  194. Wehrlein opět nepojede! Nový Sauber si podruhé vyzkouší Giovinazzi
  195. Wehrlein na Wolffa "svou vyspělostí zapůsobil." Nebo jde v pozadí o politickou hru?
  196. Red Bull bude moci se silnějším motorem od Rakouska vyhrávat, věří Marko
  197. Proč by obtížnost předjíždění neměla být posuzována dle 1. závodu sezóny 2017
  198. Čína bude pro McLaren ještě větší peklo, shoduje se vedení stáje
  199. Změny v F1, které přikovají diváka k televizní obrazovce, navrhl expilot Alex Wurz
  200. Honda provádí organizační změny. Bude to trvat, než přinesou výsledky
  201. Grosjean hodně věří novým posilám: "Druhý rok Haasu bude ještě lepší"
  202. Williamsu v roce 2016 dařilo více než na dráze, zisk významně vzrostl
  203. "Mysleli jsme si, že to bude snadné. Jsme strašně zklamáni," přiznává šéf Hondy
  204. Jak dál a co předcházelo vítězství Ferrari v Melbourne. Vettel poslal vzkaz soupeřům
  205. Manor plánoval zahájit sezónu s upraveným loňským monopostem
  206. Manor by letos zřejmě měl na postup do Q2, na špici by ztrácel kolem 3 sekund
  207. Vettel poslal vzkaz soupeřům. Jak dál a co předcházelo vítězství Ferrari v Melbourne
  208. Renault plánuje nasadit lehčí MGU-K vyvinutý pro rok 2017 až v Rusku
  209. F1 by měla řešit velký rozdíl mezi špičkou a středem pole, vyzývá Force India
  210. Magnussen: Ericssonovi jsem se za kolizi neomlouval, šlo o závodní incident
  211. V Austrálii jsem měl na to jet rychleji, vrací se k první GP roku Räikkönen
  212. V Číně čekáme déšť. Räikkönen komentoval formu Ferrari sobě vlastním způsobem
  213. Výkon není jediným problémem Hondy, stěžuje si Alonso
  214. Mercedes je stále favoritem na titul, tvrdí Vettel v Číně
  215. V prvním tréninku se kvůli dešti moc nejezdilo, nejrychlejší Verstappen
  216. Sauber nový motor Ferrari rozhodně nenasadí
  217. "Lepší než v supermarketu." Alonso uprostřed sezóny končit nehodlá
  218. Druhý trénink v Číně kompletně zrušen, vrtulník nemohl létat
  219. V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník
  220. Kvůli nepřízni počasí se VC Číny odjede možná již zítra
  221. GP Malajsie nakonec z kalendáře zmizí o rok dříve, než se plánovalo
  222. Nové přechodné pneumatiky jsou až o 7 sekund rychlejší, upozorňuje Pirelli
  223. Ecclestone zvažuje koupi brazislkého okruhu Interlagos
  224. Pro podobné situace je třeba mít náhradní plán, komentuje dění v Číně šéf McLarenu
  225. FOTO: Deštivý pátek v Číně, vozy na chvíli na dráze
  226. Ferrari ovládlo 3. trénink, Bottas zdolal chybujícího Hamiltona
  227. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Číně
  228. Kvalifikace na VC Číny: Hamilton vítězí před Vettelem, Giovinazzi boural
  229. GRAFIKA: Startovní rošt v Číně po penalizaci Grosjeana a Palmera
  230. Red Bull se distancuje od problémů rodiny Maxe Verstappena
  231. Komisaři rozhodli o penalizaci pro Grosjeana a Palmera
  232. Analýza sektorů: Hamilton překonal Schumacherův rekord, Magnussen jel 329,7 km/h
  233. FOTO: Sobotní kvalifikace v Číně, Ferrari těsně za Mercedesem
  234. GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bul
  235. PROHLÁŠENÍ po závodě v Číně
  236. Nejrychlejší kola GP Číny: Hamilton o 0,045 vteřiny před Vettelem
  237. V Číně dosáhl nejvyšší rychlosti Massa: 336,4 km/h. Ferrari v těsném závěsu
  238. Faux pas v Číně. Peréz a Ricciardo dostali napomenutí
  239. Räikkönen půjde na kobereček. Prezident Ferrari není s Finem po dnešku moc spokojen
  240. Odkud tedy můžou jezdci startovat? Odkazuje Horner na Vettela
  241. Räikkönen půjde na kobereček, prezident Ferrari s ním není po dnešku spokojen
  242. Zastávky a strategie: V Číně opět vládl Williams, Massu přezul za 2,52 s
  243. "Do Vettela jsem narazil záměrně, aby nebyla nuda," vtipkuje Ricciardo
  244. Měl v Číně rychlejší auto Mercedes nebo Ferrari? Hamilton s Vettelem se shodují
  245. "Do Vettela jsem narazil záměrně, aby nebyla nuda," vtipkuje Ricciardo + VIDEO
  246. Peréz a Ricciardo dostali v Číně napomenutí
  247. Honda zlepšuje spolehlivost a snižuje vibrace, výkonnější motor stále v nedohlednu
  248. FOTO: Hamilton v Číně vítězí před Vettelem, Verstappen předvádí spanilou jízdu
  249. Giovinazzi se hluboce kaje, nicméně by rád ještě dostal přiležitost
  250. Räikkönen se začátkem své sezóny spokojený není. Má ale plán a ví, co je třeba zlepši