PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. McLaren si je jistý tím, že základy jeho vozu MP4-27 jsou v pořádku
  2. Mercedes chce doma s vylepšeným vozem dosáhnout dobrého výsledku
  3. Lotus plánuje pro Německo "zajímavé" novinky, Grosjean však bude na startu odsunut o
  4. Hamilton: Škoda, že jsem se do F1 dostal tak pozdě
  5. Lotus plánuje pro Německo "zajímavé" novinky, Grosjean bude na startu odsunut o 5 mís
  6. Webber: Proč bylo prodloužení u Red Bullu správné a jaké pocity si odnesl ze Silverst
  7. Bottas nejrychlejší i v pátek na kratší verzi okruhu
  8. Vettel: Nejtěžší je to, co fanoušci nevidí
  9. Bottas nejrychlejší i v pátek na kratší verzi okruhu ( + foto )
  10. Tombazis o tom, pro? a kdy se Ferrari rozhodlo pro pull-rod vp?edu, o vylepšeních a o
  11. Caterham v Silverstone o?ekávaný pokrok nedosáhl, p?esto v??í, že soupe?e stahuje
  12. McLaren si je jistý tím, že základy jeho vozu MP4-27 jsou v po?ádku
  13. Mercedes chce doma s vylepšeným vozem dosáhnout dobrého výsledku
  14. Lotus plánuje pro N?mecko "zajímavé" novinky, Grosjean bude na startu odsunut o 5 mís
  15. Hamilton: Škoda, že jsem se do F1 dostal tak pozd?
  16. Bottas nejrychlejší i v pátek na kratší verzi okruhu ( + foto )
  17. Webber: Pro? bylo prodloužení u Red Bullu správné a jaké pocity si odnesl ze Silverst
  18. Vettel: Nejt?žší je to, co fanoušci nevidí
  19. Goodwood 2012 vlastním pohledem
  20. Goodwood 2012 vlastním pohledem
  21. Bottas nejrychlejší i v pátek na kratší verzi okruhu ( + foto)
  22. Fotogalerie: Jak se Petrov s Caterhamem předváděl v Moskvě
  23. Goodwood 2012 vlastním pohledem (+ foto)
  24. Vettel doufá, že doma zvítězí
  25. Räikkönen doufá, že k němu bude letos Německo přívětivější
  26. Bottas nejrychlejší i v pátek na kratší verzi okruhu ( + foto)
  27. Goodwood 2012 vlastním pohledem (+ foto)
  28. Fotogalerie: Jak se Petrov s Caterhamem p?edvád?l v Moskv?
  29. Vettel doufá, že doma zvít?zí
  30. Räikkönen doufá, že k n?mu bude letos N?mecko p?ív?tiv?jší
  31. Lauda: Alonso je nejtvrdší a zároveň nejchytřejší
  32. Lauda: Alonso je nejtvrdší a zárove? nejchyt?ejší
  33. Button: Příští dva závody před letní přestávkou budou klíčové
  34. Foto + video: V Moskvě s formulemi řádilo i Ferrari, McLaren a domácí Marussia
  35. Foto + video: V Moskvě s formulemi řádili i Ferrari, McLaren, Red Bull a domácí Marus
  36. Na devatenáct míst pro testování aerodynamiky FIA pečlivě dohlíží
  37. Marussia informuje o vyšetřování nehody De Villotaové: Auto bylo v pořádku
  38. Na 19 míst pro testování aerodynamiky pečlivě dohlíží FIA. Kde a kdy mohou týmy testo
  39. Nürburgring dluží 413 mil. eur, do konce měsíce by mohl vyhlásit bankrot
  40. Foto + video: V Moskvě s formulemi řádili i Ferrari, McLaren, Red Bull a domácí Marus
  41. Marussia informuje o vyšetřování nehody De Villotaové: Auto bylo v pořádku
  42. Nürburgring dluží 413 mil. eur, do konce m?síce by mohl vyhlásit bankrot
  43. Marussia informuje o vyšet?ování nehody De Villotaové: Auto bylo v po?ádku
  44. Na 19 míst pro testování aerodynamiky pe?liv? dohlíží FIA. Kde a kdy mohou týmy testo
  45. Foto + video: V Moskv? s formulemi ?ádili i Ferrari, McLaren, Red Bull a domácí Marus
  46. Button: P?íští dva závody p?ed letní p?estávkou budou klí?ové
  47. Na Hockenheimringu poprvé s DRS zónou - v kterém úseku?
  48. Massa je optimistou: Věří, že bude moci zůstat u Ferrari
  49. Podle Whitmarshe musí být FIA součástí nové Concordské dohody
  50. Bude se letos závodit s novou tvrdou směsí? Pirelli nechává rozhodnutí na týmech
  51. Ferrari očekává, že bude ve formě i v Německu
  52. Na Hockenheimringu poprvé s DRS zónou - v kterém úseku?
  53. Massa je optimistou: V??í, že bude moci z?stat u Ferrari
  54. Podle Whitmarshe musí být FIA sou?ástí nové Concordské dohody
  55. Bude se letos závodit s novou tvrdou sm?sí? Pirelli nechává rozhodnutí na týmech
  56. Ferrari o?ekává, že bude ve form? i v N?mecku
  57. Vettel: Red Bull je momentálně příliš dobrý na to, aby mě odlákalo Ferrari
  58. Vettel: Red Bull je momentálně příliš dobrý na to, aby mě odlákalo Ferrari
  59. Evropská unie Nürburgringu nepomůže, bankrot se zdá být neodvratný
  60. Allison o výkonech Lotusu v kvalifikacích, v Německu si chtějí vyšlápnout na Ferrari
  61. Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?
  62. Whitmarsh o nových bočnicích, o jednáních s Hamiltonem i se sponzory McLarenu
  63. Vettel: Red Bull je momentáln? p?íliš dobrý na to, aby m? odlákalo Ferrari
  64. Evropská unie Nürburgringu nepom?že, bankrot se zdá být neodvratný
  65. Allison o výkonech Lotusu v kvalifikacích, v N?mecku si cht?jí vyšlápnout na Ferrari
  66. Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává tým?m?
  67. Whitmarsh o nových bo?nicích, o jednáních s Hamiltonem i se sponzory McLarenu
  68. Po dvou letech opět do Hockenheimu: Čím je zajímavý německý okruh a jaké má parametry
  69. Po dvou letech opět do Hockenheimu: Čím je německý okruh zajímavý a jaké má parametry
  70. Jak blízko dohody s Schumacherem byl vášnivý rock-n-rollista Haug a McLaren?
  71. Mario Andretti a Monza – 1. část
  72. Po dvou letech op?t do Hockenheimu: ?ím je n?mecký okruh zajímavý a jaké má parametry
  73. Jak blízko dohody s Schumacherem byl vášnivý rock-n-rollista Haug a McLaren?
  74. Mario Andretti a Monza – 1. ?ást
  75. Räikkönen: Máme na to bojovat o šampionát
  76. Alonso: Lepší, než kdykoliv předtím
  77. Räikkönen: Máme na to bojovat o vítězství v šampionátu
  78. Räikkönen: Máme na to bojovat o vít?zství v šampionátu
  79. Alonso: Lepší, než kdykoliv p?edtím
  80. Hamilton: Odchod z McLarenu by byl nenormální
  81. Co říká Massa na odhalení Webbera, že jednal s Ferrari o jeho nahrazení?
  82. Button o novinkách McLarenu: Dostatečné vylepšení vozu jsme přivezli až do Německa
  83. Hamilton: Odchod z McLarenu by byl nenormální
  84. Foto: V Hockenheimu to začíná vřít, týmy se připravují na první jízdy
  85. Hockenheimring: Čím je zajímavý a jaké má parametry? (+ video)
  86. Pérez si stojí za kritikou Maldonada: Musí začít přemýšlet
  87. Button s Hamiltonem nejrychlejší v deštěm narušeném tréninku, Lotus si vyzkoušel dvoj
  88. Ve druhém deštivém tréninku se nejlépe předvedl Maldonado
  89. Ve druhém deštivém tréninku se nejlépe předvedl Maldonado, Schumacher boural
  90. McLareny nejrychlejší v deštěm narušeném tréninku, Lotus si vyzkoušel dvojitý DRS
  91. Rosberg mění převodovku a dostává penalizaci
  92. Fotogalerie: Týmy s vylepšenými vozy, Vettel s novou přilbou
  93. Alonso je vcelku spokojený
  94. Alonso je po pátku spokojený, auto se chovalo za všech podmínek dobře
  95. Hockenheimring: ?ím je zajímavý a jaké má parametry? (+ video)
  96. Button o novinkách McLarenu: Dostate?né vylepšení vozu jsme p?ivezli až do N?mecka
  97. Co ?íká Massa na odhalení Webbera, že jednal s Ferrari o jeho nahrazení?
  98. Foto: V Hockenheimu to za?íná v?ít, týmy se p?ipravují na první jízdy
  99. Pérez si stojí za kritikou Maldonada: Musí za?ít p?emýšlet
  100. McLareny nejrychlejší v dešt?m narušeném tréninku, Lotus si vyzkoušel dvojitý DRS
  101. Ve druhém deštivém tréninku se nejlépe p?edvedl Maldonado, Schumacher boural
  102. Rosberg m?ní p?evodovku a dostává penalizaci
  103. Fotogalerie: Týmy s vylepšenými vozy, Vettel s novou p?ilbou
  104. Alonso je po pátku spokojený, auto se chovalo za všech podmínek dob?e
  105. Třetí trénink se stal kořistí Alonsa, Hamilton s vylepšeným McLarenem druhý
  106. Deštivý závěr kvalifikace zvládl nejlépe Alonso
  107. Grafika: Startovní rošt Velké ceny Německa - Grosjean, Rosberg a Webber penalizování
  108. Prohlášení týmů po kvalifikaci
  109. Grafika: Startovní rošt v Německu - Grosjean, Pérez, Rosberg a Webber penalizování
  110. Pérez je kvůli zdržování ostatních vozů penalizován
  111. Foto: Napínavá kvalifikace v Německu - hladké, přechodné i mokré pneumatiky v akci
  112. Analýza sektorů: Räikkönen nejrychlejší
  113. Jízda v prudkém dešti? Alonso i Vettel se shodují: Rozhodně žádná zábava!
  114. Sutilova analýza dnešní kvalifikace
  115. Sutilova analýza kvalifikace na Hockenheimu
  116. T?etí trénink se stal ko?istí Alonsa, Hamilton s vylepšeným McLarenem druhý
  117. Deštivý záv?r kvalifikace zvládl nejlépe Alonso
  118. Grafika: Startovní rošt v N?mecku - Grosjean, Pérez, Rosberg a Webber penalizování
  119. Prohlášení tým? po kvalifikaci
  120. Foto: Napínavá kvalifikace v N?mecku - hladké, p?echodné i mokré pneumatiky v akci
  121. Pérez je kv?li zdržování ostatních voz? penalizován
  122. Analýza sektor?: Räikkönen nejrychlejší
  123. Jízda v prudkém dešti? Alonso i Vettel se shodují: Rozhodn? žádná zábava!
  124. Sutilova analýza kvalifikace na Hockenheimu
  125. McLaren p?es horší startovní pozice stále v??í ve vít?zství
  126. McLaren přes horší startovní pozice stále věří ve vítězství
  127. FIA prošetřuje Red Bull
  128. FIA prošetřuje Red Bull kvůli mapování motorů
  129. FIA prošetřovala Red Bull kvůli mapování motorů, potrestán však nebude
  130. Alonso a Ferrari opět perfektní
  131. Nejrychlejší kolo předvedl domácí veterán Schumacher
  132. Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje
  133. Vettel za předjetí Buttona mimo dráhu potrestán, propadá se za Räikkönena i Kobajaših
  134. Vettel za předjetí Buttona mimo dráhu potrestán, propadá se za Räikkönena i Kobajaših
  135. Sauber přiznává jednání s Volkswagenem
  136. Fotogalerie: Závod v Hockenheimu v čele s Alonsem
  137. Button: McLaren je teď nejrychlejší
  138. Mario Andretti a Monza – 2. část
  139. McLaren obhajuje Hamiltonův manévr, který Vettel označil za "stupidní"
  140. FOTO: Závod v Hockenheimu v čele s Alonsem
  141. McLaren v boxech opět překonal rekord, nejdelší stinty předváděl Räikkönen
  142. Button: McLaren vyřešil blokování kol, probrzdění v závěru k problémům nevedlo
  143. Massa: Alonso potřebuje pro vítězství v šampionátu mou podporu
  144. Mario Andretti a Monza – 2. část: Debut v F1 odepřen kvůli protestu stáje Ferrari
  145. McLaren v boxech překonal rekord, nejdelší stinty předváděl Räikkönen (+video)
  146. Horner: O kolo zpět jedoucí Hamilton neudělal nic špatného, když Vettela předjel
  147. McLaren je zase na koni, tvrdí Whitmarsh
  148. V druhém díle si animovaní Button a Hamilton vyzkouší nové bezpečnostní prvky
  149. Alonso a Ferrari op?t perfektní
  150. Prohlášení tým? po Velké cen? N?mecka - Button Vettel?v manévr rad?ji nekomentuje
  151. Nejrychlejší kolo p?edvedl domácí veterán Schumacher
  152. Vettel za p?edjetí Buttona mimo dráhu potrestán, propadá se za Räikkönena i Kobajaših
  153. FOTO: Závod v Hockenheimu v ?ele s Alonsem
  154. Sauber p?iznává jednání s Volkswagenem
  155. Button: McLaren je te? nejrychlejší
  156. Mario Andretti a Monza – 2. ?ást: Debut v F1 odep?en kv?li protestu stáje Ferrari
  157. McLaren obhajuje Hamilton?v manévr, který Vettel ozna?il za "stupidní"
  158. McLaren v boxech p?ekonal rekord, nejdelší stinty p?edvád?l Räikkönen (+video)
  159. Button: McLaren vy?ešil blokování kol, probrzd?ní v záv?ru k problém?m nevedlo
  160. Massa: Alonso pot?ebuje pro vít?zství v šampionátu mou podporu
  161. Horner: O kolo zp?t jedoucí Hamilton neud?lal nic špatného, když Vettela p?edjel
  162. McLaren je zase na koni, tvrdí Whitmarsh
  163. V druhém díle si animovaní Button a Hamilton vyzkouší nové bezpe?nostní prvky
  164. FIA bude chtít před Maďarskem upravit pravidla mapování motorů
  165. Technický ředitel Lotusu o výkonnosti E20, očekáváních a vývoji do konce roku
  166. Häkkinen: Dnešní F1 je mnohem atraktivnější než za mé éry
  167. Webber výpadek nechápe: Neměl jsem s čím bojovat, v žádné fázi jsem nebyl rychlý
  168. McLaren nasadí v Maďarsku další novinky a věří, že bude hodně rychlý
  169. Rozřezaný monopost BMW Sauber F1.08 na fotografiích
  170. Toto Wolff povýšil na výkonného ředitele Williamsu
  171. Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Hockenheimu?
  172. Fígl Red Bullu se FIA nelíbí, mapování motoru bude muset změnit
  173. Fígl Red Bullu se FIA nelíbí, připravuje objasnění a donutí jej ke změně
  174. FIA bude chtít p?ed Ma?arskem upravit pravidla mapování motor?
  175. Technický ?editel Lotusu o výkonnosti E20, o?ekáváních a vývoji do konce roku
  176. Häkkinen: Dnešní F1 je mnohem atraktivn?jší než za mé éry
  177. Webber výpadek nechápe: Nem?l jsem s ?ím bojovat, v žádné fázi jsem nebyl rychlý
  178. McLaren nasadí v Ma?arsku další novinky a v??í, že bude hodn? rychlý
  179. Roz?ezaný monopost BMW Sauber F1.08 na fotografiích
  180. Toto Wolff povýšil na výkonného ?editele Williamsu
  181. Jak pokra?ovaly souboje týmových koleg? v Hockenheimu?
  182. Fígl Red Bullu se FIA nelíbí, p?ipravuje objasn?ní a donutí jej ke zm?n?
  183. V Maďarsku s jedinou DRS zónou
  184. Boullier: Lotus bude ve druhé části sezóny předvádět ještě lepší výkony
  185. Gillan: Co se dělo s Williamsem v Německu
  186. Jezdci Force Indie očekávají v Maďarsku těžký závod
  187. Button: Za mokra musíte mít s pneumatikami i štěstí
  188. Ferrari F2012: Nové zadní křídlo téměř v každém závodě
  189. Sauber chce porazit Mercedes v hodnocení týmů
  190. FIA vydala nové nařízením zakazující praktiky Red Bullu: Co se mění?
  191. Alonsův inženýr: Alonso patří mezi nejlepší jezdce historie F1
  192. Kovalainen se nenechává rozptylovat spekulacemi o své budoucnosti
  193. V Ma?arsku s jedinou DRS zónou
  194. Boullier: Lotus bude ve druhé ?ásti sezóny p?edvád?t ješt? lepší výkony
  195. Gillan: Co se d?lo s Williamsem v N?mecku
  196. Jezdci Force Indie o?ekávají v Ma?arsku t?žký závod
  197. Button: Za mokra musíte mít s pneumatikami i št?stí
  198. Ferrari F2012: Nové zadní k?ídlo tém?? v každém závod?
  199. FIA vydala nové na?ízením zakazující praktiky Red Bullu: Co se m?ní?
  200. Sauber chce porazit Mercedes v hodnocení tým?
  201. Alons?v inženýr: Alonso pat?í mezi nejlepší jezdce historie F1
  202. Kovalainen se nenechává rozptylovat spekulacemi o své budoucnosti
  203. FIA vydala nové nařízení zakazující praktiky Red Bullu: Co se mění?
  204. FIA vydala nové na?ízení zakazující praktiky Red Bullu: Co se m?ní?
  205. "Ferrari se musí i nadále zlepšovat," říká znepokojený Montezemolo
  206. "Ferrari se musí i nadále zlepšovat," ?íká znepokojený Montezemolo
  207. Výkonný ?editel McLarenu: Mezi námi, Red Bullem a Ferrari není velký rozdíl
  208. Výkonný ředitel McLarenu: Mezi námi, Red Bullem a Ferrari není velký rozdíl
  209. Pérez: Odvádím velmi dobrou práci, s Ferrari jsem o nahrazení Massy nejednal
  210. Brawn: Pneumatikám u Mercedesu už rozumíme lépe
  211. Motorsport Podcast CZ 06
  212. Čím je zajímavý Hungaroring? Přestavení okruhu a technických parametrů (+ video)
  213. Marko se pouští do FIA i do soupeřů: Pravidla můžeme využívat ve svůj prospěch
  214. Fotogalerie: Čtvrteční přípravy a trénink zastávek v Maďarsku
  215. Alonso: Ferrari F2012 je teď o dvě až tři sekundy rychlejší
  216. Vettel o dopadu změn v mapování motorů na výkonnost Red Bullu
  217. Mario Andretti a Monza – 3. část: Souboj s Villeneuvem a nečekaná smrt kolegy
  218. Hamilton ví, že si už moc špatných výsledků letos dovolit nemůže
  219. Vettel má krátkou paměť: Popírá, že by označil Hamiltonům manévr za stupidní
  220. Vettel žádal Whitinga o vysvětlení své penalizace po předjetí Buttona
  221. Button je zpět: Vylepšení nám hodně pomohla, v Německu jsme byli nejrychlejší
  222. Pérez: Odvádím velmi dobrou práci, s Ferrari jsem o nahrazení Massy nejednal
  223. Brawn: Pneumatikám u Mercedesu už rozumíme lépe
  224. ?ím je zajímavý Hungaroring? P?estavení okruhu a technických parametr? (+ video)
  225. Marko se pouští do FIA i do soupe??: Pravidla m?žeme využívat ve sv?j prosp?ch
  226. Fotogalerie: ?tvrte?ní p?ípravy a trénink zastávek v Ma?arsku
  227. Vettel o dopadu zm?n v mapování motor? na výkonnost Red Bullu
  228. Alonso: Ferrari F2012 je te? o dv? až t?i sekundy rychlejší
  229. Button je zp?t: Vylepšení nám hodn? pomohla, v N?mecku jsme byli nejrychlejší
  230. Vettel žádal Whitinga o vysv?tlení své penalizace po p?edjetí Buttona
  231. Vettel má krátkou pam??: Popírá, že by ozna?il Hamilton?m manévr za stupidní
  232. Hamilton ví, že si už moc špatných výsledk? letos dovolit nem?že
  233. Mario Andretti a Monza – 3. ?ást: Souboj s Villeneuvem a ne?ekaná smrt kolegy
  234. McLareny v Maďarsku řádí, Alonso ztrácí půl sekundy
  235. Caterham by chtěl předvést minimálně stejně dobrý výkon jako ve Valencii
  236. Button je zpět: Vylepšení nám hodně pomohla, v Německu jsme byli nejrychlejší
  237. Button je zp?t: Vylepšení nám hodn? pomohla, v N?mecku jsme byli nejrychlejší
  238. Caterham by cht?l p?edvést minimáln? stejn? dobrý výkon jako ve Valencii
  239. McLareny v Ma?arsku ?ádí, Alonso ztrácí p?l sekundy
  240. Hamilton ve 2. tréninku narušeném deštěm znovu nejrychlejší, Schumacher havaruje
  241. Massa v F1 nezůstane za každou cenu, jen s dobrým týmem
  242. Vettel: Ferrari má nejrychlejší vůz, ne my
  243. Vettel: Nejrychlejší vůz má Ferrari, ne my
  244. Hamilton ve 2. tréninku narušeném dešt?m znovu nejrychlejší, Schumacher havaruje
  245. Massa v F1 nez?stane za každou cenu, jen s dobrým týmem
  246. Vettel: Nejrychlejší v?z má Ferrari, ne my
  247. Räikkönen konečně našel, co jeho výkonnosti scházelo
  248. Räikkönen konečně našel to, co jeho výkonnosti scházelo
  249. Räikkönen kone?n? našel to, co jeho výkonnosti scházelo
  250. Ve třetím tréninku zajel nejrychleji Webber, následován Hamiltonem a Vettelem