PDA

Zobrazit v plné verzi : F1news.cz



Stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

  1. Zůstane Kubica i pro příští rok v rally? Citroën by to bral
  2. Sutil: V roce 2014 se v závodech bude hodně šetřit palivo, občas někomu dojde
  3. Alonso mí
  4. Coulthard: "P
  5. Z
  6. Sutil: V roce 2014 se v závodech bude hodn
  7. Mallya: Pneumatiky mají velmi vysoký podíl na výkonnosti, jejich úpravy zm
  8. Mallya: Pneumatiky mají velmi vysoký podíl na výkonnosti, jejich úpravy změnily situa
  9. Button se neobává problémů s pneumatikami
  10. Button se neobává problémů s pneumatikami
  11. Jistý McLaren: S Hondou přijde úspěch
  12. Pérez by si udělil šest nebo sedm bodů z deseti
  13. Sutil by chtěl jezdit za Ferrari nebo Mercedes, ve Spa se s Force Indií musí počítat
  14. Jistý McLaren: S Hondou přijde úspěch
  15. Pérez by si udělil šest nebo sedm bodů z deseti
  16. Hamilton věří, že Mercedes bude mít v roce 2014 velmi silný motor i šasi
  17. Sauber dementuje negativní zprávy o ruských sponzorech: První peníze již dorazily
  18. Da Costa možným nástupcem Ricciarda v Toro Rosso
  19. Renault o přenosu technologií do silničního provozu i mezi svými odběrateli motorů F1
  20. Horner chválí oba své piloty
  21. Horner chválí oba své piloty - Vettela i Webbera
  22. Ferrari popírá zájem o Räikkönena
  23. Whitmarsh o posledních úpravách McLarenu MP4-28: Drobný pokrok, lepší pochopení
  24. Räikkönen o návratu k Ferrari, srovnání rallye s F1 a formě závodění, které by si rád
  25. Plusy a mínusy zveřejnění radiokomunikace mezi inženýry a piloty
  26. Plusy a mínusy uveřejňované radiokomunikace mezi inženýry a piloty
  27. Jak moc se příští rok změní vzhled vozů F1?
  28. Kaltenbornová již pozoruje známky zlepšení Sauberu: Pomalu, ale jistě
  29. Horner: Räikkönena místo u Red Bullu láká, stejně jako všechny ostatní jezdce
  30. Räikkönen chce vítězit
  31. Räikkönen chce vítězit, konzistence nestačí
  32. Renault o p
  33. Da Costa možným nástupcem Ricciarda v Toro Rosso
  34. Hamilton v
  35. Sauber dementuje negativní zprávy o ruských sponzorech: První peníze již dorazily
  36. Sutil by cht
  37. Jistý McLaren: S Hondou p
  38. Horner chválí oba své piloty - Vettela i Webbera
  39. Ferrari popírá zájem o Räikkönena
  40. Whitmarsh o posledních úpravách McLarenu MP4-28: Drobný pokrok, lepší pochopení
  41. Räikkönen chce vít
  42. Horner: Räikkönena místo u Red Bullu láká, stejn
  43. Kaltenbornová již pozoruje známky zlepšení Sauberu: Pomalu, ale jist
  44. Jak moc se p
  45. Plusy a mínusy uve
  46. Räikkönen o návratu k Ferrari, srovnání rallye s F1 a form
  47. Niki Lauda nevěří, že Mercedes nebo Hamilton letos získají titul
  48. Lauda nevěří, že Mercedes nebo Hamilton letos získají titul
  49. Lauda nev
  50. Ferrari a Force India s novými pneumatikami nejvíce ztrácejí. Kdo na změně naopak vyd
  51. Rosbergova rychlost ospravedlňuje Schumacherův návrat
  52. Úleva pro týmy: Pirelli velikost pneumatik příští rok nezmění
  53. Lotus: O nasazení DRD ve Spa jsme ještě nerozhodli, k pokroku pomůžou další novinky
  54. Caterham letos náskok týmů před sebou nestáhne, vůz CT03 už nevylepšuje
  55. Horner: Na pneumatiky jsme měli vždy stejný názor a říkali to, co si ostatní jen mysl
  56. Räikkönen ukončil jednání s Red Bullem, místo Webbera bude závodit nejspíše Ricciardo
  57. Jordan: Räikkönen chce zpět k Ferrari - opustí Lotus?
  58. Jordan: Räikkönen chce zpět k Ferrari. Opustí Lotus?
  59. Boullier: Red Bull na rozdíl od ostatních ve vývoji nepoleví
  60. Anderson: Red Bull je nejlepší, Mercedes se ještě zlepší
  61. Mercedes: Motory V8 nyní zvládnou vzdálenost Le Mans, soustředíme se na tření, experi
  62. Lotus: Räikkönena chceme udržet, bude-li to finančně možné
  63. Alonso chce ve Spa zvítězit
  64. Alonso chce ve Spa zvítězit
  65. Alonso chce ve Spa zvítězit
  66. Ricciardo: Chci se znovu probojovat do poslední fáze kvalifikace a v neděli získat bo
  67. Vergne: V současnosti jsme v dobré formě, připraveni k závodění a věříme, že budeme ú
  68. S Jamesem Keyem o jeho působení v Toro Rosso
  69. Vergne: Jsme v dobré formě a věříme v úspěch
  70. S Keyem o jeho působení v Toro Rosso: 50% modely nejsou zas tak velkou nevýhodou
  71. Williams má pro rok 2014 rozpočet zajištěný, snižování nákladů ale podporuje
  72. Domenicali v Maranellu burcuje Ferrari: Soustředíme se na titul, stále je všechno ve
  73. Barrichello o riskantním předjetí Schumachera v Maďarsku 2010: Konečně bez zákazů v r
  74. Technické představení okruhu ve Spa: Jaké výzvy číhají na piloty a vozy F1 v Ardenách
  75. Představení okruhu ve Spa: Jaké výzvy číhají na piloty a vozy F1 v Ardenách? (+video)
  76. McLaren pochybuje, že letos vyhraje závod
  77. Brundle: Räikkönen chce Lotus opustit, proto sonduje u jiných týmů
  78. Jackie Stewart tipuje za letošního mistra světa Sebastiana Vettela
  79. Stewart tipuje za letošního mistra světa Vettela
  80. Caterham povolává Kovalainena ve Spa a v Monze znovu do služby
  81. Pirelli pro Spa zpřísňuje doporučení pro nastavení odklonu kol a tlaku pneumatik
  82. Vettel nevylučuje z boje o titul nikoho
  83. Drážky v asfaltu na prvních 10 pozicích mohou ovlivnit start závodu
  84. V prvním tréninku nejrychlejší Alonso následován oběma vozy Force Indie
  85. Ve druhém tréninku dominoval Red Bull, pro Vettela však skončil předčasně kvůli defek
  86. Red Bull nechává Räikkönena v nejistotě
  87. Symonds o svém návratu do práce na pozici technického ředitele Williamsu
  88. Co bude s Buttonem v roce 2014? Od McLarenu smlouvu zatím nemá
  89. Alonso a Vettel měli defekty. Paddockem se nesou obavy, bude se opakovat Británie? Pi
  90. Suzuka bude v kalendáři F1 minimálně do roku 2018
  91. V posledním volném tréninku zvítězil Vettel před Alonsem a Webberem
  92. V kvalifikaci nejrychlejší Hamilton před Vettelem a Webberem
  93. V kvalifikaci nejrychlejší Hamilton před Red Bull, Ferrari propadlo
  94. Prohlášení po kvalifikaci ve Spa
  95. V kvalifikaci nejrychlejší Hamilton před Red Bully, Ferrari propadlo
  96. Grafika: Startovní rošt Velké ceny Belgie
  97. Obavy po defektech Alonsa a Vettela, Pirelli se opakování Británie nebojí
  98. Co bude s Buttonem v roce 2014? S McLarenem smlouvu zatím nemá
  99. Vettel potvrzuje převahu, Räikkönen ukončil sérii dojezdů do cíle
  100. Prohlášení po závodě v Belgii
  101. Nejrychlejší kolo předvedl suverénní lídr Vettel s Red Bullem
  102. Prohlášení týmů po Velké ceně Belgie
  103. Mercedes upřednostní rok 2014 před rokem 2013
  104. Webber potvrzuje Ricciarda: Rozhodnutí již padlo
  105. Ricciardo se snaží zachránit situaci: Ještě není nic jistého
  106. V kvalifikaci nejrychlejší Hamilton p
  107. V posledním volném tréninku zvít
  108. Obavy po defektech Alonsa a Vettela, Pirelli se opakování Británie nebojí
  109. Suzuka bude v kalendá
  110. Co bude s Buttonem v roce 2014? S McLarenem smlouvu zatím nemá
  111. Symonds o svém návratu do práce na pozici technického
  112. Prohlášení po kvalifikaci ve Spa
  113. Grafika: Startovní rošt Velké ceny Belgie
  114. Vettel potvrzuje p
  115. Ferrari a McLaren dnes zvládly zastávku za 2,5 sekundy, jednou do box
  116. Ricciardo se snaží zachránit situaci: Ješt
  117. Webber potvrzuje Ricciarda: Rozhodnutí již padlo
  118. Mercedes up
  119. Nejrychlejší kolo p
  120. Prohlášení tým
  121. Ferrari a McLaren dnes zvládly zastávku za 2,5 sekundy, jednou do boxů zamířil pouze
  122. Fotogalerie: Velká cena Belgie na krásném přírodním okruhu ve Spa
  123. Fotogalerie: Velká cena Belgie na krásném p
  124. Vettel o nastavení pro Spa a výkonnosti Red Bullu: "Byli jsme lepší, než jsme čekali"
  125. Alonso: Dobrý v závodech, špatný v kvalifikacích?
  126. FOTO: Velká cena Belgie na krásném přírodním okruhu ve Spa
  127. Ve Ferrari jsou připraveni potvrdit dodávky motorů pro Sauber v roce 2014
  128. Michelin oficiálně potvrzuje zájem o návrat do F1 v roce 2014, chce však 18" ráfky
  129. Kaltenborn: Nikdy jsme neuvažovali o nikom jiném než o Ferrari
  130. Kaltenbornová: Nikdy jsme neuvažovali o nikom jiném než o Ferrari
  131. Button podpíchl Whitmarshe, chce zůstat u McLarenu, kde je velmi spokojený
  132. Räikkönen nechce, aby byl Lotus jen zákaznickým týmem, tým jedná s Renaultem
  133. Button podpíchl Whitmarshe, chce ale zůstat u McLarenu, kde je velmi spokojený
  134. Ferrari a McLaren zvládli zastávku za 2,5 sekundy, jednou do boxů zamířil pouze Grosj
  135. Räikkönen nechce, aby byl Lotus jen zákaznickým týmem, vedení jedná s Renaultem
  136. Hamilton se podivuje nad Mercedesu: Snad do příštího závodu dostaneme z auta víc
  137. Red Bull: Webberovy problémy se spojkou jsou neomluvitelné
  138. Hamiltona udivuje ztráta rychlosti: Snad do příštího závodu dostaneme z auta víc
  139. Red Bull: Webberovy startovní problémy se spojkou jsou neomluvitelné
  140. Whitmarsh: Räikkönen chce z Lotusu odejít, McLaren s ním nejedná - zatím
  141. Rosberg se změn v roce 2014 neobává
  142. Ferrari je připraveno potvrdit Sauberu dodávky motorů pro rok 2014
  143. Mexiko se chce dostat do kalendáře 2014
  144. Button: Alonso je tím nejlepším jezdcem pro dostižení Vettela, Ferrari bude v Monze s
  145. Fry se na Allisona těší
  146. Jak pokračovaly souboje týmový kolegů po letní přestávce v Belgii
  147. Jak pokračovaly souboje týmový kolegů po letní přestávce v Belgii
  148. Lotus do Monzy přiveze vůz E21 s delším rozvorem, jeho test bude pro rok 2014 klíčový
  149. Sutil předpovídá dobrý výkon vozů Force India v Monze
  150. Lotus do Monzy přiveze vůz E21 s delším rozvorem, jeho test bude pro rok 2014 klíčový
  151. Heikki Kovalainen: Já nebudu platit za místo v týmu
  152. Kovalainen: Za místo v týmu platit nehodlám
  153. McLaren pro Monzu žádné větší novinky nechystá, naplno se věnuje vozu pro rok 2014
  154. Ecclestone: Michelin v roce 2014 Pirelli nahradit nemůže, Todt do toho nemá co mluvit
  155. Domenicali: Za Ferrari chtějí jezdit všichni, mým favoritem je Massa. Kimiho nekoment
  156. Lauda: Vettel se stane mistrem světa už v Abú Zabí - ve třetím závodě před koncem sez
  157. Van der Garde je v Caterhamu šťastný
  158. Jak pokra
  159. Fry se na Allisona t
  160. Mexiko se chce dostat do kalendá
  161. Rosberg se zm
  162. Whitmarsh: Räikkönen chce z Lotusu odejít, McLaren s ním nejedná - zatím
  163. Red Bull: Webberovy startovní problémy se spojkou jsou neomluvitelné
  164. Lotus do Monzy p
  165. Sutil p
  166. Kovalainen: Za místo v týmu platit nehodlám
  167. McLaren pro Monzu žádné v
  168. Ecclestone: Michelin v roce 2014 Pirelli nahradit nem
  169. Lauda: Vettel se stane mistrem sv
  170. Domenicali: Za Ferrari cht
  171. Van der Garde je v Caterhamu š
  172. Massa věří v silnější druhou polovinu sezony
  173. Ferrari se stále věnuje vozu F138, zdroje k práci na tom příštím přesune až koncem zá
  174. Whitmarsh: Dopustili jsme se velkých chyb, ale MP4-28 už je rychlejší než loňské auto
  175. Lopez: Räikkönen se zajímá hlavně o motor, ne o peníze
  176. Interlagos podstoupí modernizaci, aby si udržel Formuli 1
  177. Massa v
  178. Ferrari se stále v
  179. Whitmarsh: Dopustili jsme se velkých chyb, ale MP4-28 už je rychlejší než lo
  180. Lopez: Räikkönen se zajímá hlavn
  181. Interlagos podstoupí modernizaci, aby si udržel Formuli 1
  182. Button s Pérezem si troufají v Monze na bodovaná místa
  183. Vettel je připraven pokračovat v Monze ve vítězném tažení
  184. Vettel je p
  185. Button s Pérezem si troufají v Monze na bodovaná místa
  186. Button si váží jezdce Indy, ale radši má Formuli 1
  187. PADDOCK LINE - GP Belgie: Lze Vettela zastavit?
  188. Räikkönen má obavy o rychlost Lotusu v Monze: Nízký přítlak pro nás nebyl vždy nejlep
  189. Schumacher: Proč by Vettel nemohl získat 7 titulů? Šampionáty vyhrávají ti nejlepší
  190. Button si váží jezdce Indy, raději má však Formuli 1
  191. Räikkönen má obavy o rychlost Lotusu v Monze: Nízký p
  192. Schumacher: Pro
  193. PADDOCK LINE - GP Belgie: Lze Vettela zastavit?
  194. Button si váží jezdce Indy, rad
  195. Permane o konfiguraci Lotusu pro Monzu: Vůz s delším rozvorem ano, DRD ne
  196. Alonso si plní sen: kupuje španělský profesionální cyklistický tým
  197. Permane o konfiguraci Lotusu pro Monzu: V
  198. Alonso si plní sen: kupuje špan
  199. Michael očekává v Monze dobrou formu McLarenu
  200. Ricciardo oficiálně potvrzen jako jezdec Red Bullu
  201. Massa věří, že u Ferrari zůstane: Výsledky občas pokulhávaly, ale výkonnost byla vždy
  202. Di Resta: Náš vůz funguje nejlépe v Monze a v Singapuru
  203. Newey: Ricciardo je nejnadějnějším mladým závodníkem
  204. Buemi se nevzdává naděje jezdit znovu závody Formule 1
  205. Brawn: Zatím nejsme v boji o titul, ale budeme dělat vše pro snížení ztráty
  206. McLaren o případné změně dodavatele pneumatik: Přizpůsobili bychom se
  207. Mercedes před Monzou: Budeme dělat vše pro snížení ztráty v boji o titul
  208. Michael o
  209. Ricciardo oficiáln
  210. Di Resta: Náš v
  211. Massa v
  212. Newey: Ricciardo je nejnad
  213. Buemi se nevzdává nad
  214. Mercedes p
  215. McLaren o p
  216. Antonio Felix da Costa: Vím, že dostanu kokpit, když...
  217. Da Costa: Vím, že dostanu kokpit, když...
  218. FOTO: Oslavy 50. výročí McLarenu
  219. Odchod Tavarese z vedení Renaultu může mít dopad na jejich účast v F1
  220. Horner: Ricciardo dotane stejnou šanci i techniku jako Vettel, nebude dvojkou
  221. Marussia chce v Monze zopakovat dobrou kvalifikaci ze Spa
  222. Sauber si talentovaného Frijnse neponechá
  223. BMW popírá spekulace o návratu do F1
  224. Představení nejrychlejšího okruhu - jaké jedinečné výzvy skýtá Monza? (+video)
  225. Schumacher: Rekordy jsou od toho, aby se překonávaly
  226. Marko: Nový Red Bull RB10 bude obsahovat netradiční technická řešení
  227. Lotus má v Monze vůz s delším rozvorem pouze pro Räikkönena, Grosjean pojede s kratší
  228. Hamilton: Zaplatil bych si za vypísákní fanoušky v Monze
  229. "Raději ve F1 skončím, pokud nebude zábavná". Stará písnička nebo životní potřeba vše
  230. "Raději ve F1 skončím, pokud nebude zábavná." Stará písnička nebo životní potřeba jez
  231. Hamilton: Za vypískání fanoušky v Monze bych si i zaplatil
  232. Vergne je zklamaný, že si ho Red Bull nevybral
  233. Alonso chce prodloužit smlouvu s Ferrari
  234. Button: Hamilton je nejrychlejší, ale za 3 roky jsem získal více bodů. Moc jsme spolu
  235. Na úvod v Monze nejrychlejší Hamilton, Alonso ale ztratil pouze 35 tisícin
  236. Vettel se koncentruje jenom sám na sebe
  237. Ve druhém tréninku létal Vettel, odlišné vozy Lotusu s identickým časem
  238. Caladovi se první trénink za volantem vozu Force India líbil
  239. Vettel se soustředí jenom sám na sebe
  240. Tým Ferrari dostal pokutu za incident Felipeho Massy
  241. Lotus vůz s delším rozvorem do závodu v Monze nenasadí, po pátku s ním zatím končí
  242. Hamilton: Red Bull je o krok napřed
  243. Ferrari dostalo pokutu za incident Felipeho Massy
  244. FOTO: Páteční tréninky v Monze
  245. Grosjean: Red Bull je nepolapitelný
  246. Hamilton stále není při brzdění se svým Mercedesem spokojený
  247. V posledním tréninku opět nejrychlejší Vettel, Alonso druhý, Rosberg s problémy
  248. Vergne: Nemusím nikomu nic dokazovat
  249. Prohlášení po kvalifikaci v Monze
  250. Vettel nejrychlejší, do Velké ceny Itálie vystartují z první řady oba vozy Red Bullu